۶ مرکز ماساژ فوق‌العاده‌ی سنت پترزبورگ، شهر شب‌های باشکوه

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۶ مرکز ماساژ فوق‌العاده‌ی سنت پترزبورگ، شهر شب‌های باشکوه

شهر زیبایی‌ها و سرما، شهر مسافرها و شلوغی‌ها، شهر بناها و کاخ‌های باشکوه، شهر بهترین هتل‌ها و غذاها، شهر رستوران‌ها و کافه‌ها، شهر تفریحات فراموش نشدنی؛ سنت پترزبورگ، یکی از بهترین و مناسب‌ترین نقاط جهان برای مسافرت‌های کوتاه و بلند است. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر پس از بازدیدهای پرشور و هیجان به دنبال یک تفریح آرامش‌بخش هستید همراه ما باشید تا ۶ مرکز ماساژ معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مراکزی دنج و عالی که بهترین ماساژدهندگان این شهر را در اختیار خود دارند.

 


۱- Crystal spa & Lounge


یک مرکز شیک و مجلل به مانند کاخ‌های این شهر. مرکزی تمیز و لاکچری که با رفتن به آن می‌توانید انواع خدمات مختلف برای زیبایی و سلامتی را دریافت کنید. مرکزی که بهترین ماساژورها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بافت‌های مرده‌ی پوستتان دوباره زنده شوند و خون در رگ‌هایتان با فشار بهتری جریان یابد. با رفتن به این مرکز می‌توانید آرامش گم کرده در زندگی‌تان را بازیابید و خودتان را برای شروعی دوباره آماده کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و به آنها خدمات ارائه می‌کند.

 

 گشت‌وگذاری ناب در کوچه‌پس‌کوچه‌های لنین‌گراد، پایتخت فرهنگ و هنر روسیه

 

 

 Crystal spa

 


نشانی: خیابان ژوکوفسکوگو ۱۸

 


۲- A2 medicine & spa


یک مرکز مراقبت از زیبایی و سلامتی شیک. مرکزی که می‌شود یک نیمروز از سفر خود در سنت پترزبورگ را به آن اختصاص داد و لذت برد. مرکزی که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد و در مقابل این بهترین امکانات هزینه‌ی مناسبی از شما دریافت می‌کند. مرکزی که آرامش و آسایش را به شما برمی‌گرداند و درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی مشتریانش باز است.

 

 

 A2 medicine

 


نشانی: فونتانکا امبارکمنت ۵۵

 


۳- Amoveo spa


یک مرکز عالی برای آنهایی که می‌خواهند یک روز متفاوت را در سنت پترزبورگ تجربه کنند. مرکزی که جدای از اتاق‌های ماساژ، حوضچه‌های مختلفی پر شده از شیر و دیگر موادها دارد تا پوست را طروات و شادابی تازه بخشد. مرکزی مورد توجه خانم‌های گردشگر به این شهر. مرکزی که می‌شود به آن اعتماد کرد و برای داشتن خدمات‌ بی‌نظیر و منحصر به فردش هزینه کرد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Amoveo spa

 


نشانی: خیابان پتروپاولوفسکایا ۴

 


۴- Four seasons luceo spa


فرقی نمی‌کند زمستان به این شهر رفته‌اید یا تابستان، بهار در آن تشریف دارید یا پاییز، هر فصل سال که به این شهر رفته باشید می‌توانید به این مرکز بروید و بهترین خدمات مربوط به ماساژ را در بهترین اتاق‌ها از دست‌های پر توان بهترین ماساژورهای دریافت کنید. این مرکز یکی از معروف‌ترین مراکز مراقبت از زیبایی و سلامتی سنت پترزبورگ به حساب می‌آید که بسیار مورد علاقه‌ی ثروتمندان و سرمایه‌دارن این شهر است. در سفرتان به سنت پترزبورگ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب می‌توانید برای گرفتن بهترین خدمات سلامتی و زیبایی به این مرکز مراجعه کنید.

 

 

 Four seasons luceo spa

 


نشانی: وزنسنسکی پروسپکت ۱

 


۵- Banyan tree spa


اگر به ماساژهای شرق آسیا علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در سفرتان به سنت پترزبورگ به جایی بروید که این ماساژها در مقابل هزینه‌های ارزان به شما ارائه شود باید به این مرکز تشریف ببرید. جاییکه ماساژورهای حرفه‌ای دارد و شهرتش از شهر سنت پترزبورگ بیرون رفته و در سراسر کشور روسیه پیچیده است. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است و به آنها خدمات ارائه می‌کند.

 

 

 Banyan tree spa

 


نشانی: خیابان ماراتا ۲۲

 


۶- Sol spa


بزرگترین مرکز مراقبت از زیبایی و سلامتی شهر سن پترزبورگ که همه روزه مشتریان فراوانی دارد و درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی آنها باز است. مرکزی که می‌شود به آن اعتماد کرد و ساعت‌ها در آن زمان لذت‌بخش سپری کرد.

 

 

 Sol spa

 


نشانی: تورفیانایا دوروگا ۹

 


۷- Thairai spa


یک بهشت شرقی برای آنهایی که عاشق یوگا و ماساژ هستند. برای آنهایی که عاشق آموزه‎های بودا هستند و می‌خواهند در قلب سن پترزبورگ به جایی بروند متفاوت. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Thairai spa

 


نشانی: نوسکی پراسپکت 4/113

۲۹ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران