بهترین ریزورت‌های بوهول را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین

یکی از اولین چیزهایی که در تور فیلیپین باید به فکرش باشید، این که اقامتگاه خود را انتخاب نمایید. هتل‌ها و ریزورت‌های متنوع زیادی در بوهول هستند و مطمئن باشید اصلا از این بابت کم و کسری نخواهید داشت. چه بخواهید در یک منطقه ساکت با ساحلی دنج اقامت داشته باشید یا این که در نظرتان باشد در نقاط شلوغ بمانید، لیست امروز ما را مطالعه کنید. این لیست مجموعه‌ای از بهترین ریزورت‌های بوهول را در سلایق مختلف در بر می‌گیرد.

 

بوهول بیچ کلاب ریزورت فیلیپین (Bohol Beach Club Resort)

این ریزورت ساحلی زیبا در جزیره پانگالائو (Panglao) قرار گرفته و بسیاری آن را یکی از بهترین ریزورت‌های خانوادگی در بوهول می‌شناسند. این مجموعه دارای ۸۸ اتاق بوده که همگی طراحی زیبا و مدرنی دارند. اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوای مطبوع و همچنین مینی‌بار نیز از دیگر خدمات اتاق‌ها به حساب می‌آید. یک رستوران بزرگ در این مجموعه تعبیه شده به نام آگوتاتا که هم غذاهای سنتی فیلیپین را سرو می‌کند و هم غذاهای بین‌المللی از جمله استیک و غذاهای دریایی در منو دارد. این رستوران کیفیت بالایی داشته و به خوبی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند، غذاهای مخصوص به خود را در این هتل، سفارش دهند.

از نظر بخش‌های تفریحی، چند استخر بزرگ و کوچک، ساحل اختصاصی بسیار عالی و زیبا، تجهیزات فعالیت‌های آبی، محل مناسب برای اسنورکلینگ، تور تماشای دلفین‌ها و البته یک کلاب شبانه عالی، جزو امکانات این ریزورت در این زمینه به حساب می‌آید.

ریزورت آموریتا فیلیپین (Amorita Resort)

بر خلاف گزینه‌ی قبلی، این ریزورت بنایی کاملا مدرن دارد و واحدهای آن دارای جکوزی اختصاصی، محیط بزرگ، فضایی وسیع با پنجره‌های بزرگ رو به دریا و امکانات کامل هستند. در کنار اتاق‌هایی که در بنای بزرگ اصلی واقع شده، چند ویلای کوچک‌تر با استخرهای اختنصاصی نیز با فاصله از هم در باغ‌های جدا از هم قرار گرفته‌اند.

این مکان یک استخر بدون لبه بزرگ و عالی داشته و ساحلش نیز با توجه به این که محیط جنگلی آن را دور کرده است، فضایی خصوصی و بسیار عالی را برای مشتریانش به همراه خواهد داشت. Amorita Resort دارای چند رستوران و بار اختصاصی بوده و امکانات تفریحی خیلی خوبی در آن‌جا تدارک دیده شده است. یکی از نکات خوب در مورد آن‌جا نیز باغ‌های پر گل و مسیرهای پیاده روی در دل جنگل است که به جذابیت‌های این مکان می‌افزاید.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

ریزورت خنا آلونا بیچ فیلیپین (Hennan Resort Alona Beach)

این مجموعه بزرگ‌ترین ریزورت ساحلی در بوهول است که شامل ۴۰۰ اقامتگاه لوکس از جمله ویلاهای بسیار زیبا می‌شود. این مجموعه‌ی بسیار زیبا و البته بزرگ هم در یک محیط جنگلی فوق‌العاده واقع شده و اتاق‌هایی شیک، رستوران‌های زیبا و در مجموع محیطی مجلل و فوق‌العاده در خود دارد. 

یکی از مزیت‌های Hennan Resort Alona Beach داشتن ساحلی بسیار بزرگ با امکانات رفاهی خیلی خوب است که همان جا نیز می‌توانید برای خود نوشدنی سفارش دهید و از امکانات موجود برای انجام تفریحات آبی استفاده کنید. همچنین در محیط اصلی هتل چندین استخر کوچک و بزرگ که بعضی‌هایشان مخصوص بزرگسالان بوده و بعضی برای بچه‌ها در نظر گرفته، وجود دارد. همچنین کلاب ساحلی این مجموعه نیز برای شب‌ها برنامه‌های مختلف برگزار می‌کند و مجموعه سلامت و اسپا "کای" نیز می‌تواند، ساعاتی آرامش بخش را برایتان رقم بزند.

ریزورت ساحلی و اسپا آمون انی فیلیپین (Amun Ini Beach Resort & Spa)

از دیگر ریزورت‌های محبوب بوهول که با اسپای بسیار خوبش، انتخابی عالی برای اقامت در تور فیلیپین به حساب می‌آید. این هتل بسیار زیبا ساحلی بزرگ با شن‌های نرم و آب کریستالی دارد که جان می‌دهد برای آفتاب گرفتن و تجربه انواع تفریحات آبی.

این مجموعه خیلی بزرگ نیست و اقامتگاه‌های کمی دارد. استخری نسبتا بزرگ برایش در نظر گرفته شده و اقامتگاه‌ها همگی بالکن‌هایی بزرگ رو به دریا دارند. اگر به دنبال یک ریزور بسیار خوب در محیطی جنگلی و زیبا هستید و همچنین می‌خواهید از آرامش خوبی نیز برخوردار بوده، امکانات رفاهی نیز به شکل کامل در اختیارتان باشد، Amun Ini Beach Resort & Spa را برای اقامت در بوهول انتخاب نمایید.

 

کارهایی که باید در فیلیپین انجام داد

ریزورت ساحلی و اسپا اسکایا فیلیپین (Eskaya Beach Resort and Spa)

این ریزورت نیز از آن دست جاهایی است که معماری آن به شکل خانه‌های قدیمی فیلیپینی بوده و محیط آن واقعا آرامش بخش و زیباست. بعضی دیگر از ریزورت‌هایی که در این نوشته به آن‌ها اشاره داشتیم نیز دارای اسپای اختصاصی بوده‌اند اما مجموعه Eskaya Beach Resort and Spa دارای یک اسپای فوق‌العاده عالی است که خدمات خیلی خوب و متنوع ارائه می‌کند.

این ریزورت خیلی بزرگ نیست اما بیشتر اقامتگاه‌های آن در واقع ویلاهایی هستند که بعضی دارای یک استخر اختصاصی در ایوان خود نیز هستند. تمام ویلاها نمای دریا را در یک سمت ونمای جنگل را در سمتی دیگر داشته و در مجموع یک باغ بزرگ و زیبا نیز در اطراف خود می‌بینند. ساحل اختصاصی ریزورت Eskaya Beach Resort and Spa بزرگ با شن سفید بوده و یک استخر بدون لبا نیز رو به دریا برای این محل در نظر گرفته‌اند. اگر چه این محل محیطی خانوادگی و خوب دارد و ویلاهای آن بزرگ، مجلل و زیبا هستند، با این حال بیشتر آن را برای زوج‌ها و مخصوصا برای ماه عسل پیشنهاد می‌کنیم تا سفرهای خانوادگی.

 

ریزورت بی گرند بوهول فیلیپین (BE Grand Resort Bohol)

این ریزورت یکی دیگر از انتخاب‌ لاکچری در بوهول است که با ۱۹ ویلای جذاب به سبک اروپایی و ساختمان بزرگی که ۲۰۸ واحد اقامتی مجلل را در خود دارد، از جمله هتل‌های معروف در این شهر به حساب می‌آید. ین هتل فضایی جذاب و خانوادگی داشته و از نظر امکانات رفاهی، همه چیز برایتان در این جا مهیا است. BE Grand Resort Bohol در یک مکان سرسبز واقع شده، ساحلی اختصاصی دارد که بخش زیادیی از آن صخره‌ای‌ست اما اسکله اختصاصی و آب کریستالی و زمردینش، این خصیصه را به خوبی جبران می‌کند.

هتل دارای چندین فضای اختصاصی برای استراحت بوده تا بتوانید در آرامش ازمنظره‌ی دریا لذت ببرید واز طرفی چندین زمین بازی و استخر‌های مختلف داشته تا بتوانید در آن‌ها تفریح کنید. BE Grand Resort Bohol دارای چند رستوران، اسپای اختصاصی، بار، سالن ورزشی و چندین و چند بخش دیگر است تا مطمئن شود، هر چه که می‌خواهید را در این اقامتگاه لوکس در اختیار خواهید داشت.

 

برترین مناطق دیدنی فیلیپین

ریزورت و حفاظتگاه دوناتلا فیلیپین (Donatela Resort and Sanctuary)

این محل از بسیاری جهات با دیگر ریزورت‌هایی که معرفی کردیم متفاوت است. جدا از این که این مکان در یک محیط محافظت شده واقع شده، بخشی به عنوان پناهگاه حیوانات نیز در خود دارد. همچنین واحدهای اقامتی این مکان از یک استایل خاص کلاسیک بهره برده و عمومی چوبی هستند و اگر اقامت در ویلاهای آن‌جا (که اصلی‌ترین دلیل برای انتخاب Donatela به شمار می‌روند) را انتخاب کنید، می‌توانید از باغ‌ خصوصی و استخر اختصاصی ویلاها نیز استفاده کنید. Donatela Resort and Sanctuary در مجموع یک مکان بسیار زیباست که بودن در ویلاهای مختلفش، هر کدام تجربه‌ای متفاوت را برایتان به همراه خواهد داشت.

اگر چه که گفتیم Donatela Resort and Sanctuary ویلاهایی کلاسیک دارد اما در مجموع این مکان یک جای بسیار مجلل برای اقامت بوده که محیط‌های استراحت و باغ‌های متعددی برای مهمانانش در نظر گرفته است. ساحل خره‌ای با پلکان‌ها و اسکله‌های کوچک به شکلی تهیه دیده شده‌اند تا بتوانید خیلی راحت در آن‌جا به شنا و آبتنی بپردازید و چندین رستوران عالی و لوکس نیز، غذاهایی فوق‌العاده برای شما پخت خواهند کرد. این مکان نیز همچنین دارای یک اسپای بسیار خوب بوده و یک کلاب داخلی عالی و مجهز نیز دارد.

ریزورت ساث پالمز فیلیپین (South Palms Resort)

این ریزورت فوق‌العاده زیبا، نمایی کامل از معماری فیلیپینی است که با تلفیق مدرن‌ترین امکانات یک اقامتگاه ۵ ستاره، مجموعه‌ای منحصر به فرد و جذاب را پدید آورده است. South Palms Resort دارای یکی از بهترین سواحل در میان ریزورت‌هایی است که در این پست به شما معرفی می‌کنیم و همچنین ویلاهای روی آبی نیز دارد که بعضی از آ‌ن‌ها دارای یک استخر اختصاصی کوچک هستند.

البته خود هتل یک استخر بزرگ رو به دریا داشته و دور تا دور آن را جنگلی گرم سیری احاطه کرده است و از نظر زیبایی واقعا در جایی چشم نواز قرار گرفته. بسیاری از امکاناتی که درباره دو هتل دیگر گفتیم برای این مکان نیز وجود دارد اما محیط South Palms Resort آرامش بخش، لاکچری و کمی متفاوت بوده و همچنین ساحل آن نیز فوق‌العاده عالی است.

 

۱۵ نقطه عالی برای اکوتوریسم در فیلیپین

ریزورت بلیوو فیلیپین (Bellevue Resort)

این ریزورت بزرگ و زیبا نیز خارج از شهر واقع شده و به دور از شلوغی‌های معمول بوهول است. هتلی زیبا که در دل یک منطقه‌ی جنگلی واقع شده و درختان این جنگل آن را احاطه کرده‌اند. روبروی بنای اصلی هتل نیز ساحل اختصاصی سفید رنگ آن قرار گرفته که به یکی از بهترین سواحل مرجانی بوعول دسترسی دارد.

از نظر امکانات رفاهی Bellevue Resort فوق‌العاده است و یک استخر بزرگ بدون لبه رو به دریا و در ارتفاعی مناسب داشته و بخش‌های تفریحی متنوعی برای سنین مختلف در آن‌جا در نظر گرفته شده است. چند رستوران عالی در این ریزورت واقع شده که جدا از غذاهای فیلپینی، غذاهای دریای و غربی خیلی خوشمزه‌ای نیز روی میز می‌برند. اگر اهل ورزش‌های آبی هستید، می‌خواهید یوگا کار کنید یا در جشن‌های شبانه شرکت نمایید، Bellevue Resort امکانات کافی برای شما تهیه دیده و بچه‌ها نیز می‌توانند کارهایی همچون غذا دادن به ماهی‌ها، نقاشی، بازی‌های جمعی و پرواز کایت را تجربه نمایند.

 

منبع

 

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲