اقامت در هتل‌های خانوادگی کاپادوکیا

جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا

تور کاپادوکیا یکی از منحصر به فردترین و بهترین مقاصد توریستی تور ترکیه است که با ظاهر عجیب و سنگی‌اش که بر اثر هزاران سال فرسایش به وجود آمده توجه دنیا را به خودش معطوف کرده است. کاپادوکیا اساسا شهر با سبک و جنس سنتی است و با شهرهای مدرن این کشور تفاوت زیادی دارد بنابراین برای سفر خانوادگی با به خیلی چیزها توجه کنید که یکی از مهم‌ترین آن‌‌ها اقامت در هتل‌هایی است که امکانات رفاهی مناسبی جهت اقامت بچه‌ها دارند.

 

Prime Cappadocia Suites

پرایم کاپادوکیا سوئیت با سالن استراحت مشترک، باغ و چشم‌انداز کوه، در نوشهیر، ۱۰ کیلومتری از موزه اورگوپ واقع شده است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. به علاوه این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی است و جهت رفاه خانواده‌ها از کمکی دریغ نمی‌کند. هر اتاق این هتل دارای کمد دیواری، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، ملحفه و حوله است و واحدهای خاصی را ارائه می دهد که دارای پاسیو هستند با این همه شما در همه این اتاق‌ها به چای خوری برقی و یک مینی بار دسترسی دارید. به علاوه هر روز در هتل صبحانه کانتیننتال سرو می‌شود. البته برخی خدمات دیگر مثل اتو بخار و خشکشویی یا فتوکپی با کمی هزینه اضافی نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد.

آدرس: 2. Küme Mevkii Köy Sk. No:165, 50500 Nevşehir, Turkey

 

Zara Cave Hotel

این هتل جذاب که در گورمه واقع شده دارای یک سالن استراحت، باغ و تراس مشترک است و از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. به علاوه اینجا اتاق‌های خانوادگی با امکانات راحتی برای اعضای خانواده هم ارائه شده است. در اینجا اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد، چای خوری برقی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌شود. نکته برجسته برای مهمانان مسلمان این که در هتل زارا کیو می‌توانند از بوفه یا صبحانه حلال لذت ببرند. به علاوه این اقامتگاه خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را هم ارائه می‌دهد.

 

دانستنی‌هایی در مورد بالن‌سواری در کاپادوکیا

آدرس: Aydınlı Orta Mahalle Hamza Terzi Sokak No:3 Göreme, 50180 Göreme, Turkey

 

Goreme Cave Rooms

این هتل جذاب و دوست داشتنی که در گورمه واقع شده با باغ و تراس و دسترسی به وای فای رایگان در سراسر محل اقامتی راحت را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. هر اتاق در اینجا یک مینی بار و یک کتری برقی، حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و دمپایی در اختیار شما قرار می‌دهد و می توانید در اتاق‌ها از نمای باغ لذت ببرید. اتاق‌ها لوکس و زیبا هستند و امکان اقامت خانوادگی را فراهم می‌آورند. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را می‌توان در محل یا اطراف آن از جمله دوچرخه سواری و پیاده روی انجام داد و از آن لذت برد. به علاوه این ملک دارای پارکینگ رایگان است.

آدرس: Avcılar Mahallesi, Pansiyon sokak no:3 Goreme Nevsehir, 50180 Göreme, Turkey

 

Stone House Cave Hotel

هتل استون هاوس غار واقع در قلب گورمه، دارای ۲۲ اتاق سنتی با دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ رایگان در خیابان است. این هتل که در ساختمانی ۳۰۰ ساله قرار دارد که با استفاده از سنت‌های معماری عثمانی به زیبایی بازسازی شده تا اتاق‌هایی با حمام و امکانات مدرن ارائه دهد. شام در رستوران هتل استون هاوس غار سرو می‌شود که دارای سقف چوبی کنده کاری شده شاهکاری از هنر عثمانی است. حیاط و تراس زیبای آن هم مناظر دیدنی از دودکش‌های پری را ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند از چای سیب و چای گیاهی رایگان لذت ببرند. همچنین موزه فضای باز گورم ۲۰ دقیقه پیاده تا این ملک فاصله دارد و تورهای کاپادوکیا را می‌توان توسط تیم کارکنان خوش برخورد که ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس هستند، برگزار کرد.

 

کارهای مفرح و سرگرم کننده در کاپادوکیا

آدرس: Iceridere Cad., 50180 Göreme, Turkey

 

Aydinli Cave Hotel

این هتل غار سنتی در دامنه تپه، مناظر خیره کننده‌ای از گورمه را از تراس زیبای پشت بام خود ارائه می‌دهد و دارای اتاق‌های غاری منحصر به فرد با اینترنت بی‌سیم رایگان و خدمات شخصی است. هتل غار آیدینلی یک هتل کوچک و خانوادگی در قلب گورمه قدیمی است و اتاق‌های زیبای غاری آن به سادگی تزئین شده‌اند تا از ویژگی‌های طبیعی آن‌ها نهایت استفاده را ببرند. اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن با شومینه دنج هستند و می‌توانید پس از یک روز پیاده روی یا گشت و گذار، از یک حمام طولانی در حمام بزرگ و مدرن لذت ببرید. با مناظر پانوراما از گورمه، تراس زیبای پشت بام مکانی ایده‌آل برای لذت بردن از صبحانه است. چه بهتر این که قبل از کاوش در کاپادوکیا، صبحانه بوفه سنتی ترکی میل کنید. صاحبان هتل غار آیدینلی همیشه در دسترس هستند تا از دانش محلی‌شان به شما اطلاعات دهند و راهنمایی کنند.

آدرس: Aydinli Mah. Aydinli Sok. No: 12, 50180 Göreme, Turkey

 

Grand Cappadocia Hotel

هتل گرند کاپادوکیا دارای یک استخر فصلی در فضای باز، باغ، تراس و سالن استراحت مشترک در گورمه است. این هتل با داشتن میز پذیرش ۲۴ ساعته، رستورانی نیز برای مهمانان فراهم می‌کند و دارای آشپزخانه مشترک، خدمات دربان و خرید بلیط برای مهمانان است. هتل در داخل به شدت زیبا، لوکس و مجلل است و در همان نگاه اول شما را مجذوب خودش می‌کند به همین ترتیب اتاق‌ها نیز لوکس و زیبا و شیک هستند و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و کتری، حمام اختصاصی با دوش و دمپایی شده‌اند و همچنین وای‌فای رایگان را برای مهمانان فراهم می‌کنند، در حالی که اتاق‌های ویژه منظره‌ای زیبا از استخر ارائه می‌دهند. به علاوه هر روز یک بوفه، صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی یا آمریکایی در هتل سرو می‌شود و مهمانان اقامتگاه‌ها می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌سواری در گورمه و اطراف آن لذت ببرند.

 

حقایقی که درباره کاپادوکیا نمی‌دانید

آدرس: avcılar mah fatih sk No : 13 göreme Nevşehir, 50180 Göreme, Turkey

 

Lunar Cappadocia Hotel

هتل لونار کاپادوکیا واقع در گورمه، دارای بار، باغ، تراس، و وای فای رایگان در سراسر ملک است و با پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان اقامتی راحت را رقم می‌زند. اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی با جکوزی، حمام و دمپایی، حوله و ملحفه هستند و چای خوری برقی هم ارائه می‌دهند تا شما هر زمان که خواستید از نوشیدنی گرم لذت ببرید این در حالی است که برخی اتاق‌ها دارای پاسیو هستند و برخی دیگر نیز چشم انداز باغ دارند. هر روز صبح در این هتل صبحانه به سبک بوفه سرو می‌شود و امکانات رفاهی مناسبی مثل اجاره دوچرخه و کرایه ماشین هم فراهم کرئه چرا که این منطقه برای پیاده روی و اسکی محبوبیت زیادی دارد.

آدرس: Aydinli Mahallesi Görçeli Sokak No:12 Göreme, 50180 Göreme, Turkey

 

Carus Cappadocia

این هتل جذاب و محبوب دارای بار، باغ و تراس، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان است و برای خانواده‌ها اتاق‌های خانوادگی راحتی ارائه می‌دهد. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، چای خوری برقی، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش، حوله و ملحفه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و هر روز صبح صبحانه قاره‌ای یا بوفه سرو می‌شود. اگر دوست دارید از امکانات بیشتری برخوردار شوید خبر خوب این که در اینجا سونا و استخر سرپوشیده برای استراحت کردن ارائه شده و منطقه نیز برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پرطرفدار است به علاوه امکان کرایه ماشین هم وجود دارد.

 

۱۸ فعالیت در سفر ۴ روزه به کاپادوکیا

آدرس: Gaferli Mahallesi Manav Çıkmazı sokak No:2 50180 Göreme / Nevşehir, 50180 Göreme, Turkey

 

Anatolian Houses Cave Hotel & SPA

هتل و اسپای بی‌نظیر آناتولین هاوس در ۸ دودکش اصلی پری واقع شده و به عنوان نمونه‌ای عالی از معماری مفهومی و هنر صخره‌ای کاپادوکیا است. در این مجموعه بیش از ۵۰۰ اثر تاریخی مانند گلدان، کاشی و جعبه در این ملک مفهومی هنری به نمایش گذاشته شده است. به علاوه هتل در داخل دارای امکانات جذابی مثل یک استخر روباز به سبک خندق و یک استخر سرپوشیده شبیه حمام‌های رومی باستان است و در باغ، دو شیر نوشیدنی رایگان وجود دارد. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان نیز در خود هتل قرار داده شده و در دسترس است.

سوئیت‌های خانه آناتولی با تزئینات جداگانه، دیوارهای سنگی طبیعی، شومینه و چارچوب درهای چوبی حکاکی‌شده دارند. هر سوئیت ترکیبی از آثار هنری منحصربه‌فرد با جدیدترین امکانات رفاهی، مانند تلویزیون‌های صفحه تخت و حمام‌های هیدروماساژ است و مهمانان می‌توانند از طریق یک تونل از ملک به مرکز شهر برسند. خانه‌های آناتولی در قلب گورمه، در حاشیه پارک ملی گورمه که توسط یونسکو محافظت می‌شود، واقع شده است. صبحانه با غذاهای محلی در طول روز سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از آن غذاهای خوشمزه در اتاق یا تراس خود میل کنند.

همچنین منطقه سلامتی آناتولی شامل سونای خشک و مرطوب، استخر سرپوشیده و یک حمام ترکی مرمر است که پس از یک جلسه تمرینات بدنسازی در باشگاه، مهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از ماساژ درمانی لذت ببرند. به علاوه این هتل فعالیت‌های مختلف در فضای باز از جمله تورهای بالن و اسب سواری را ارائه می‌دهد در فصل زمستان سفرهای اسکی را می‌توان سازماندهی کرد. در فاصله ۱۰۰ متر آن طرف‌تر از هتل جایی عالی برای تماشای غروب آفتاب وجود دارد که اصلا نباید آن را از دست بدهید.

 

راهنمای خرید در کاپادوکیا

آدرس: Gaferli Mah. Cevizler sokak, 50180 Göreme, Turkey

۱۷ مرداد ۱۴۰۱