معرفی بهترین مراکز خرید در جیپور

جاذبه‌های گردشگری جیپور

آیا در سفر با تور جیپور، از ماندن در خانه به دلیل هوای نامساعد خسته شده‌اید؟ در این صورت باید بدانید این شهر به غیر از گرمای زیاد، چیزهای دیگری نیز برای ارائه دارد. آنچه مسلم است این است که جیپور به خاطر بازارها و مراکز خریدش شهرت دارد که منسوجات رنگارنگ، ظروف چرمی، آثار صنایع دستی و غیره را به مخاطبان ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین بازارها در جیپور را مطالعه کنید.

در عین حال یکی از بهترین گزینه‌ها در شرایط نامساعد جوی، گشت و گذار در انواع مال‌ها است که شما را از هوای آفتابی و سوزان حفظ کرده و تهویه مطبوع و طیفی وسیع از امکانات رفاهی و اقلام خرید را برایتان به ارمغان می‌آورند.

 

World Trade Park

این مرکز خرید بزرگ که به دلیل طراحی منحصر به فرد معماری‌اش شهرت دارد، دارای دو بلوک شمالی و جنوبی به همراه یک پارکینگ کامپیوتری است. در ضمن و اگر پول نقدتان تمام شد، نگران نباشید زیرا این مرکز خرید در جیپور ۱۱ طبقه دارد که در هر یک از آنها ATM وجود دارد. در اینجا انواع کالاها از برندهای مشهور و پرطرفداری نظیر زارا، فور اور نیو، سلیو، آلدو، ورو مودا و اونلی ارائه می‌شوند. و در عین حال، انواع امکانات رفاهی از جمله غذاخوری‌های مختلف را می‌توانید در این مرکز بیابید که از آن جمله می‌توان به  KFC، Pizza Hut، Vaango، Yo China اشاره کرد.

 

بازدید از موزه آلبرت هال جیپور

ساعات کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

آدرس: Jawahar Lal Nehru Marg, D-Block, Malviya Nagar, Jaipur

 

MGF Metropolitan

دوستداران برندهای مطرح در سفر با تور هند، این مال را فراموش نکنند. در این مرکز خرید هزاران کالا از مارک‌های تجاری نظیر Pepe Jeans، BIBA، Lee، Jockey، Tantra و غیره به استقبال مخاطبان می‌آیند و اگر فردی هستید که دوست دارید وقت آزادتان را به خرید بگذرانید، این مکان به شدت پیشنهاد می‌شود. البته باید گفت MGF، شعبه‌هایی در Gurgaon و Saket نیز دارد.

جالب است بدانید این مرکز خرید، فودکورت‌های شگفت انگیزی برای شکم گردی را در خود جای داده و البته یک اتاق کنفرانس عالی دارد. بنابراین اگر یک جلسه کاری مهم داشته باشید و بخواهید مشتریان خود را به خوبی تحت تاثیر قرار دهید، می‌توانید روی این مکان حساب کنید.

ساعات کار: ۱۱:۰۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

آدرس: 22Godam Cir, Durgadas Colony, C Scheme, Lalkothi, Jaipur

 

Pink Square

این مرکز خرید در جیپور، بدون شک یکی از مراکز خرید پرستاره است! نه تنها به خاطر این واقعیت که برندهای پوشاک مطرحی را در خود جای داده، بلکه به دلیل ستاره‌های زیادی که از این مرکز خرید بازدید کرده‌اند! وقتی نوبت به رویدادهای تبلیغاتی و تبلیغ فیلم‌های جدید می‌رسد، حتما برای دیدن بازیگران و هنرمندان موردعلاقه‌تان به اینجا سر بزنید. چه کسی می‌داند، شاید حتی بتوانید یک سلفی بگیرید! بعلاوه پس از گذراندن اوقات خوشی با خانواده و دوستان، همیشه می‌توانید در سینمای INOX استراحت کرده و یک فیلم خوب تماشا کنید. یا از خوردن چند قاشق بستنی، در بستنی فروشی Swirls لذت ببرید!

 

۱۰ قلعه باشکوه و تاریخی در جیپور

ساعات کار: ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

آدرس: Plot No. 1/2, Govind Marg, Saket Colony, Adarsh Nagar, Jaipur

 

City Pulse

اینجا شگفت انگیزترین مکان، برای خرید و سرگرمی در جیپور است. در این مرکز، بسیاری از اقلام و محصولات برندهای بزرگ در  زمینه پوشاک، کفش، جواهرات و غیره ارائه می‌شوند. و در عین حال بهترین مکان برای شکم گردی است، چرا که بسیاری از فود کورت‌ها رستوران‌های متعددی را می‌توانید در اینجا پیدا کنید که غذاها و خوراکی‌های باکیفیت و لذیذ سرو می‌کنند.

ساعات کار: ۹:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ عصر

آدرس: Narayan Singh Cir Foot Over Bridge, Rambagh, Jaipur, Rajasthan 302005

 

Triton 

این مرکز خرید بزرگ در جیپور شمالی که بهشتی برای عاشقان اجناس لوکس به شمار می‌آید، در مساحتی بالغ بر ۴.۵ میلیون فوت مربع، با کالاهایی از بیش از ۱۵۰ برند به استقبال مخاطبان می‌آید. در اینجا می‌توانید اجناسی از برندهای مشهوری Manyavar، Pantaloons، Fashion Big Bazaar، ColourPlus، Raymond، Mufti و موارد دیگر را بیابید.

نظیر نگران خسته شدن فرزندان دلبندتان هستید؟ جای نگرانی نیست، زیرا این مرکز خرید تفریحاتی از جمله خانه وحشت را در خود جای داده که حسابی آنها را سرگرم می‌کند. بعلاوه فودکورت رستوران‌های مختلف از جمله برگر کینگ و دومینوس بعنوان گزینه‌های مورد علاقه برای خوردن غذای فست فود شما را ناامید نخواهند کرد. فراموش نکنید که برای خرید برخی از مواد غذایی ارزان، به D mart مراجعه کنید.

 

چرا به جیپور سفر کنیم؟

ساعات کار: ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس: Plot No 1/1, Near Chomu Pulia Circle, Jhotwara Rd, Jhotwara, Jaipur

 

Gaurav Tower

این مرکز خرید که بعنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید شهر شناخته می‌شود، مقصدی برای برآوردن تمامی خواسته‌ها و نیازهای شما در سفر است. از مک‌دونالدز، برگر کینگ و CCD گرفته تا مارک‌های محلی جیپور، همگی با آغوش باز از همه مهمان‌ها، حتی دوستان کوچک استقبال می‌کنند! بعلاوه این مرکز خرید، دارای یک منطقه بازی کودکان در خارج از ساختمان و یک منطقه بازی در فضای داخلی است. INOX Insignia نیز در اینجا، راحت‌ترین سالن برای تماشای فیلم به شمار می‌آید که کمتر از ۲۰ کاناپه را شامل می‌شود و بسیار مناسب کسانی است که عاشق فضاهای خصوصی و جمعیت کمتر هستند.

ساعات کار: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

آدرس: Malviya Nagar, Jaipur, Rajasthan 302017

 

Elements

یکی از ساده‌ترین مراکز خرید که در عین حال فضایی راحت و آرام برای تماشای فیلم را در خود جای داده، این مال در جاده اجمر است. بعلاوه اینجا، یکی از بهترین مکان‌ها برای تهیه مواد غذایی بوده و البته گزینه‌های مختلف از فودکورت‌ها و رستوران‌های مناسب نظیر CCD و مک‌دونالد را داراست.

علاقمندان به خرید نیز می‌توانند به فروشگاه Reliance، فروشگاه Dollar و سایر فروشگاه‌های برندهای معروف مراجعه کنند.

ساعات کار: ۹:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

آدرس: 192,Bhrigu Nagar Near D.C.M Market, Ajmer Rd, Jaipur

 

Crystal Court

این مرکز خرید، یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت علاقمندان، خصوصا دانشجویان به شمار می‌آید. می‌توانید در اینجا چند فروشگاه غذای فوق‌العاده مانند OTB را نیز پیدا کنید. همچنین در طبقه اول، فروشگاه‌هایی مانند Levi’s، Spykar، Cantabil و غیره پذیرای علاقمندان به خرید هستند.

 

گشتی در دریاچه زیبای من ساگر جیپور

ساعات کار: ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

آدرس: Gaurav Tower Parking Lot 1, D-Block, Malviya Nagar, Jaipur

 

Saraogi Mansion

اگر به دنبال پیشنهادهای عالی برای خرید در دوره‌های تخفیف هستید، توصیه می‌کنیم برای برخورداری از تخفیفات بالا و خریدهای مقرون به صرفه، حتما سری به این مرکز خرید بزنید. اجناس در اینجا، بسیار ارزان بوده و نیازهای هر مشتری را با هر بودجه‌ای برآورده می‌کنند. همچنین این مال، دارای غذاخوری‌های زیبایی نظیر رستوران Oasis و Tansukh است.

ساعات کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ شب

آدرس: Mirza Ismail Rd, Bapu Market, Biseswarji, Jaipur

 

Matrix Commercial

این مجتمع تجاری با مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر مربع، برخی از اقلام سنتی جیپور مانند منسوجات دستباف، صنایع دستی و غیره را ارائه می‌دهد. بعلاوه به دلیل وجود فضایی مناسب و غذاکده‌های متعدد، مکانی عالی برای دورهمی با خانواده و دوستان به شمار می‌آید.

ساعات کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

آدرس: Sector 6, Jawahar Nagar, Jaipur

 

Crystal Palm

کریستال پالم، یک مرکز خرید بزرگ است که ۲ فوت مربع مساحت دارد و ماجراجویی‌های عالی را برای مخاطبانش رقم می‌زند. جالب است بدانید اینجا، تقریبا تمام برندهای بین‌المللی خرید را در خود جای داده و همچنین مجهز به سینمای سینپلکس است که تجربه تماشای فیلم‌ها را به طرزی جادویی تضمین می‌کند. خلاصه اینکه این مرکز خرید، مکانی بی نظیر برای برخورداری از یک روز خرید عالی همراه با دوستان و خانواده به شمار می‌آید.

 

لاکچری‌ترین هتل‌های جیپور

ساعات کار: 10:30 صبح الی 11:00 شب

آدرس: 4th Floor Crystal Palm Mall Sahkar Circle, Sardar Patel Marg, Jaipur, Rajasthan 302004

 

Ganpati Plaza

این مرکز خرید ایده‌آل که در جاده MI در جیپور واقع شده است،  یکی از اولین و قدیمی‌ترین مراکز خرید در این شهر محسوب می‌شود. این مکان، جایگاه برندهای بومی و بین المللی متعددی بوده و در عین حال، امکانات فراوان سرگرمی را ارائه می‌دهد. بعلاوه، فودکورت داخلی نیز غذاهای متنوعی سرو می‌کند.

ساعات کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

آدرس: MI Rd, Gopalbari, Jaipur, Rajasthan 302001, India

 

Silver Square

این مرکز خرید که در مرکز شهر جیپور واقع شده، جدیدترین مرکز خرید شهر به شمار می‌آید و گزینه‌ای جذاب برای تمامی رده‌های سنی است. بعلاوه، یکی از بهترین مکا‌ن‌ها برای خرید خانوادگی و پاتوق دوستان محسوب می‌شود. این مرکز خرید، حدود ۱۲۵ غرفه فروشگاهی را در خود جای داده که طیف متنوعی از محصولات برندهای بومی و بین المللی را ارائه می‌دهند، از لباس‌های غربی و قومیتی برای مردان و زنان گرفته تا سوغاتی‌های سنتی جیپور، صنایع دستی محلی، عطر، ساعت و غیره.

شما همچنین می‌توانید در اینجا فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که ابزارها و لوازم الکترونیکی باکیفیت بالا را به فروش می‌رسانند. و جالب است که با وجود گزینه‌های بسیار، قیمت‌ها بسیار مقرون به صرفه بوده به نحوی که خریداران واقعا نیازی به جستجوی کالای موردنظرشان در جای دیگری ندارند. در نهایت پس از این همه گشت و گذار نیز، می‌توانید به استراحت و خورد و خوراک در رستوران محبوب Tomatoes در این مرکز خرید بپردازید.

ساعات کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

آدرس:  18,Bhagwan Das Rd, Panch Batti, C Scheme, Ashok Nagar, Jaipur, Rajasthan 302001, India

 

Apex

Apex Mall عمدتا یک مرکز تجاری با چند فروشگاه خرید، آژانس‌های املاک و سایر فضاهای تجاری است. می‌توانید فروشگاه‌های برندهای مشهور پوشاک و بانک‌های تجاری را در این مرکز خرید پیدا کنید. این مال که در جاده Tonk در جیپور واقع شده، در عین حال دارای رستورانی است که انواع غذاهای لذیذ را سرو می‌کند.

 

معرفی ۵ بازار محلی محبوب جیپور

ساعات کار: ۸:۳۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب (به جز یکشنبه‌ها)

آدرس: Tonk Rd, Satya Vihar, Greater Kailash Colony, Vidhayak Nagar, Lalkothi, Jaipur, Rajasthan 302015, India

 

Vaibhav Tower

اینجا، یکی از پربازدیدترین مقاصد خرید است. این ساختمان، شامل یک مرکز خرید و مالتی پلکس INOX است که برج Vaibhav را به یک مرکز کامل سرگرمی بدل کرده‌اند. باید گفت برندهای مطرح پوشاک، کفش و غیره و بهترین رستوران‌ها و فودکورت‌ها، فضاهای بازی و دنیای وبگردی Reliance هیچ زمانی را برای تلف کردن باقی نمی‌گذارند.

ساعات کار: ۱۰:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ عصر

آدرس: Vaishali Nagar, Jaipur, Rajasthan 302021, India

 

Sun N Moon

Sun N Moon، یک مرکز اصلی و معروف خرید در جیپور است که دارای ۱۳۳ فروشگاه و یک فودکورت داخلی است. بسیاری از کالاها و محصولات برندهای مهم در زمینه‌های پوشاک، تجهیزات ورزشی، تجهیزات الکترونیکی، خواربارفروشی و سایر مایحتاج روزانه را می‌توانید در این مرکز خرید بزرگ و به یادماندنی بیابید.

ساعات کار: ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

آدرس: Sikar Rd, Sector 2, Sector 6, Vidyadhar Nagar, Jaipur, Rajasthan 302039

 

Jalsa 

و در آخر به این مجتمع تجاری اداری بسیار بزرگ می‌رسیم که با مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰۰۰ فوت مربع، حدود ۳۰۰ خرده فروشی و بوتیک را در خود جای داده و یک تجربه کلاس جهانی از خرید و سرگرمی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید ضمن خرید بهترین اقلام از برندهای مشهور دنیا، از فضاهای سرگرمی نظیر مولتی پلکس، اولین دنیای برفی شمال هند، امکانات پیاده روی زیر آب و امکانات خورد و خوراک بهره مند شوید.

بعلاوه پارکینگ‌های اختصاصی برای بازدیدکنندگان، سیستم‌های امنیتی سختگیرانه مانند امنیت شبانه روزی و سیستم‌های ایمنی آتش نشانی کارآمد نیز، در این مکان درنظر گرفته شده‌اند.

 

در یک نگاه عاشق جیپور شوید!

ساعات کار: ۹:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

آدرس: Malviya Nagar Industrial Area, Malviya Nagar, Jaipur, Rajasthan 302012, India

۲۸ فروردین ۱۴۰۱