گشتی در محله khlong toei در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک

با وجود کاخ های طلایی‌، بازارهای شناور، گلدسته‌های چینی با شکوه و بازارهای سنتی و مدرن هیج مقصدی را نمی‌توانید مثل بانکوک پایتخت کشور زیبا و دیدنی تایلند پیدا کنید. تور بانکوک پر از دیدنی‌های بی‌شماری است که در سراسر این شهر تاریخی پراکنده شده‌اند. طیف جاذبه‌های بانکوک آنقدر وسی است که هرگز نمی‌توان همه آن را در یک بار سفر کاوش کرد. یکی از راه‌های گشت و گذاری سازماندهی شده سر زدن به محلات مختلف شهر است. در این مقاله به گشت و گذار و کاوش در محله خلونگ توی و کارهایی که می‌توان در آن انجام داد می‌رویم.

 

ART GALLERY 36

بعد از سفر به بانکوک خیلی زود متوجه تعداد زیاد گالری‌های هنری می‌شوید که در سطح شهر فعال هستند. وجود این گالری‌ها ارادت و علاقه مردم به هنر و خلق تابلوهای نقاشی را نشان می‌دهد. یکی از این گالری‌های جذاب آرت گالری ۳۶ است که در آن نقاشی‌های زیبایی از هنرمندان محلی به نمایش درآمده و برای فروش گذاشته شده‌اند.

 

گشتی در پارک رامای نهم در بانکوک

آدرس: 30 Soi Sukhumvit 36 Klongton Klongtoey, Bangkok 10110 Thailand

 

بازار خلونگ توی

یکی از اسرار بانکوک که اغلب از رادار توریست‌ها دور می‌ماند بازار آشفته و وسیع خلونگ توی است که در ارائه سرو غذا تخصص دارد. برای عکاسان این بازار که مملو از فروشندگان دستفروش که محصولات روزانه و میوه و سبزیجات تازه و غذاهای محلی پخته شده را عرضه می‌کنند همچون رویایی محقق شده است. گشت و گذار در این بازار بینش عمیقی از زندگی روزمره مردم شهر ارائه می‌دهد که خوب است آن را از دست ندهید. به علاوه اگر قصد کردید کردید از ترفندهای چانه زنی استفاده کنید.

آدرس: Rama IV Road Khlong Toei, Khlong Toei, Bangkok 10110 Thailand

 

پارک بنجاکیتی

بنجاکیتی یکی از زیباترین پارک‌های بانکوک است که برای تمامی سنین و گروه‌ها مناسب بوده و می‌توان فعالیت‌های مختلفی از جمله پیاده روی و استراحت کردن را در آن انجام داد. این مکان یک مسیر بزرگ در اطراف دریاچه ارائه می‌دهد که مردم می‌توانند در آن بدود یا پیاده روی کنند. در این مکان می‌توانید فعالیت‌های زیادی مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، پارو زدن، پیک‌نیک، حرکات کششی و غیره را انجام دهید. یا دوچرخه خود را بیاورید و در مسیر دوچرخه سواری که از مسیر پیاده روی جدا شده و به کاهش تصادفات کمک می‌کند دوچرخه سواری کنید. علاوه بر این، قایق‌های پارویی و کانوهایی وجود دارد که می‌توانید در پارک کرایه کنید برای کودکان و نوجوانان قایق سواری بسیار شادی آور و سرگرم کننده بوده و باعث ایجاد هیجان بیشتر در آن‌ها می‌شود بنابراین اگر با خانواده آمده‌اید حتما قایق سواری را مد نظرتان قرار دهید. همچنین ایوانی طولانی در کنار دریاچه وجود دارد که می‌توانید نیمکت‌هایی در آن پیدا کنید روی آن‌ها بنشینید و از مناظر دریاچه و همچنین ساختمان‌های احاطه شده لذت ببرید. مناظر این پارک فوق العاده زیباست.

 

تجربه‌ی اولین سفر به جاذبه‌های شهر بانکوک

آدرس: Ratchadapisek Road next to Queen Sirikit National Convention Center, Bangkok 10110 Thailand

 

هاربورلند

برای خانواده‌های دارای فرزند، هاربورلند به عنوان زمین بازی کودکان نقش نجات دهنده را بازی می‌کند. زیرا این مجموعه تقریبا بزرگ چندین بازی و فعالیت هیجانی فیزیکی را ارائه می‌دهد که در کنار سنجش سطح مهارت‌های فرزند شما تمام انرژی انباشت آنان را تخلیه می‌کند. این بهشت حماسی دوست داشتنی، دومین زمین بازی سرپوشیده بزرگ در منطقه بانکوک است. این نقطه عالی و سرگرمی تنها ۵ دقیقه با ایستگاه متروی ایکامای فاصله داشته و به راحتی در دسترس قرار دارد. با رفتن به این مجموعه روزی جذاب و هیجان‌انگیز را پیش رو خواهید داشت.

آدرس: 982/22 Sukhumvit Rd Phra Khanong, Khlong Toei, Bangkok 10110 Thailand

 

مرکز خرید امپوریوم

امپوریوم یک مرکز خرید لوکس و مدرن ۶ طبقه‌ای است که در سوخومویت واقع شده و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های لوکس با برندهای جهانی و امکانات سرگرمی را ارائه می‌دهد. در اینجا شما به برندهای معروف، سالن سینمای مجلل، مجموعه‌ای از غذاخوری‌ها و سوپرمارکت و یک سالن نمایشگاهی دسترسی دارید. این مجموعه در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد. مالکیت و اداره آن متعلق به The Mall Group است که مراکز خرید EmQuartier و Siam Paragon در بانکوک را نیز اداره می‌کند.

 

۹ نکته برای گردش در کائو یای بانکوک

آدرس: 622 Road Sukhumvit 24 Alley, Khlong Tan, Khlong Toe, Bangkok 10110 Thailand

 

موزه علوم و سیارات

موزه علوم و سیارات قدیمی ترین افلاک نما در تایلند و آسیای جنوب شرقی است. این موزه مجموعه‌ای تعاملی با طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها، نمایشگاه‌ها، مدل‌ها، ارائه‌های چند رسانه‌ای و اشیاء واقعی است. این مجموعه همچنین به عنوان مرکز ملی علوم برای آموزش شناخته می‌شود و هدف آن آموزش جوانان و عموم مردم در زمینه علم و نجوم است. نمایشگاه‌های دائمی شگفت انگیز آن در اطراف ۴ ساختمان اصلی افلاک نما، ساختمان علوم طبیعی، موزه علوم و ساختمان آبزیان پراکنده شده است که این نمایشگاه‌ها شامل دنیای انرژی، فناوری ربات، بدن انسان و پیش از تاریخ می‌شود.

 

گردش در آمفاوا و سوآن فوئنگ در ۲ ساعتی بانکوک

آدرس: 928 Sukumvit Road Phra Khanong sub-distict, Bangkok 10110 Thailand

۰۲ آذر ۱۴۰۰