بهترین رستوران‌های لیتل ایندیا در کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور

محله هندی لیتل ایدیا یا هند کوچک در نزدیکی KL Sentral با صدا، بو و طعم هندی درست در قلب پایتخت مالزی قرار گرفته و تجربه‌ای به غایت فرهنگی را به این شهر اضافه کرده است. این منطقه از تور کوالالامپور پر مغازه‌ها و رستوران‌های هندی است که اجناس، لباس، پارچه‌ها و غذاهای هنذی را به فروش می‌رسانند. این محله با نام هند کوچک اغلب هندی‌های مالزی و مخصوصا کوالالامپور را به خود جذب کرده و تجربه سفر به کشوری دیگر را در قلب کوالالامپور به وجود آورده است. در طی گشت و گذار در این منطقه اگر احساس گرسنگی کردید به بهتری رستوران‌های بروید و از غذاهای هندی خوشمزه امتحان کنید.

 

Hyderabad Biryani House

این رستوران حلال که در منطقه هند کوچک و در نزدیکی معبد بودایی Maha Vihara Budistist واقع شده، یکی از سالن‌های غذاخوری محبوب و پرطرفداری است که قدمت آن به قرن ۱۹ میلادی برمی‌گردد. در این رستوران شما می‌توانید غذاهایی با مرغ‌ معطر و خوشمزه، گوشت گوسفندی، تخم مرغ و سبزیجات، غذاهای خوشمزه و سیرکننده را پیدا کنید که از لحاظ سبک و مزه با سلیقه ما ایرانی‌ها جور هستند. به علاوه غذاهای برنجی و سرویس صبحانه هم در این رستوران ارائه داده می‌شود. یک وعده غذای معمولی در اینجا با نوشیدنی کم‌تر از ۲۰ رنگیت برابر با ۵.۱۰ دلار آمریکا برایتان هزینه دارد.

 

۹ رستوران عالی در محله KLCC در کوالالامپور

آدرس: No 46, Jalan Berhala, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

Gandhi’s Vegetarian Restaurant

وقتی در پیچ و خم‌های خیابان‌های هند کوچک قدم می‌زنید دقیقا حس می‌کنید به شبه قاره هند رفته‌اید. چندین رستوران محلی و گیاهی در این خیابان‌های تودرتو وجود دارد که Gandhi’s یکی از این مکان‌ها است که در جالان اسکات در نزدیکی Sri Kandaswamy Kovil واقع شده است. این رستوران گیاه خورای به خاطر تنوع چشمگیر و قابل توجه غذاهای گیاهی، کیفیت بالا و قیمت‌های به شدت مقرون به صرفه در کل کوالالامپور شهرت دارد. تعداد گردشگرانی که به این رستوران می‌روند کم است، اما افرادی که در اینجا غذا می‌خورند با ظروف سخاوتمندانه‌ای از انواع برنج‌ها و نودل‌ها و غذاهای مخصوص گیاه خواری پذیرایی می‌شوند. شما می‌توانید از صبحانه، ناهار، شام و شام آخر شبی هر زمانی که تمایل داشتید سری به این رستوران بزنید.

آدرس: Brickfields Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

 

Vishal Food & Catering

اگر می‌خواهید روی برگ موز هندی از غذاها سنتی خوشمزه امتحان کنید این جایی است که حتما باید به آن سر بزنید. در اینجا می‌توانید از برنج یا بریانی روی برگ موز با مخلفاتی از سبزیجات  کاری و پوپاد سفارش دهید. گردشگران ماجراجو که به دنبال یک تجربه معتبر هستند می‌توانند به جای کارد و چنگال با استفاده از دست خود غذا بخورند. اما این مستقیما به روحیه شما بستگی دارد. انواع نوشیدنی و غذاها در این رستوران ارزان و مقرون به صرفه هستند و این باعث می‌شود تا رستوران بین مردم محلی از محبوبیت بالایی برخوردار شود. شما می‌توانید برای هر سه وعده اصلی غذا روی این رستوران حساب کنید.

 

معرفی ۷ رستوران حلال در پنانگ

آدرس: 22 Jalan Scott, Brickfields Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

 

Saravanaa Bhavan

در هند کوچک افرادی که رژیم گیاه خواری دارند زیاد هستند به همین دلیل در این محله کوچک تعدادی رستوران گیاهی فعالیت می‌کنند که ساراوانا یکی از نام‌های شناخته شده آن است. این رستوران که در خیابان جالان تون سامباتان واقع شده تجربه ناهارخوری دلچسبی در فضایی آرام و صمیمی فراهم می‌آورد. در منوی غذاهای این رستوران به گزینه‌های برنجی، بریانی، دوسا، روتی و وعده‌های غذایی ساده که به طور تازه توسط آشپزهای ماهر تهیه شده است برمی‌خوریم. ساراوانا رستورانی میان رده و محبوب است که همیشه مشتری‌هایش خود را دارد. این رستوران منویی برای هر سه وعده غذایی ارائه می‌دهد. فضای رستوران نیز دنج و مناسب خانواده‌هاست به همین دلیل محبوبیات بالایی کسب کرده است.

آدرس: 196 Jalan Tun Sambanthan, Brickfields Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

 

Restoran Happy

اگرچه شنیدن نام رستورانی چینی در محله‌ای هندی در قلب کوالالامپور! عجیب است اما سلیقه غذایی این رستوران به سبک غذاهای هندی نزدیکی زیادی دارد. شما می‌توانید در منوی آن‌های غذاها شامل سوپ‌های مخلوط با برنج، سس گوجه فرنگی و مایه خشک ماکارونی می‌شود. یک بشقاب برنج سفارش دهید و در کنار آن از سبزیجات، مرغ به سبک چینی و یا توفو یکی را انتخاب کنید. تمامی این‌هایی که گفتیم کم‌تر از ۱۰ رنگیت برابر با ۲.۶۰ دلار آمریکا هزینه برایتان می‌تراشد.

 

بهترین رستوران‌های کامرون هایلند مالزی

آدرس: 4 Jalan Thambipillay, Brickfields Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 50470, Malaysia

۲۴ خرداد ۱۴۰۰