بهترین غذاهای اروپایی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک

برای تجربه یک وعده ماکارونی داغ با سس گوجه فرنگی، ژامبون دودی همراه با پنیر یا گوشت نرم بره در بانکوک، نیازی نیست خیلی جستجو کنید. اگر می‌خواهید از لذت یک شام فرانسوی، یا طعم خوش غذاهای مدیترانه‌ای و یا بشقاب‌های کوچک و دلپذیر اسپانیایی و سایر غذاهای اروپایی در سفر با تور بانکوک برخوردار شوید، به راحتی می‌توانید سری به یکی از بهترین رستوران‌های این شهر برای صرف غذاهای اروپایی بزنید.

 

Appia

جارت ویسلی نویسنده غذای سابق آمریکایی پس از موفقیت در اولین مدیریت رستوران خود یعنی Soul Food Mahanakor، با سرآشپز رومی، پائولو ویتالتی همکاری کرد و رستوران ایتالیایی Appia را افتتاح نمودند. در اینجا، ترکیبی از غذاهای اصلی رومی و دستور پخت‌های جنوب ایتالیا را خواهید یافت. جالب است نه؟

و اما باید گفت در این رستوران، خوردن ماکارونی کاملا منحصر به فرد و دست ساز و همچنین کوفته‌های گنوکی به سبک ایتالیایی که با سیب زمینی و آرد درست می شوند، ضرورت دارد. اینجا همچنین Porchetta را سرو می‌کنند که یک خوراک گوشت خوک کبابی به سبک سنتی ایتالیایی است. در کنار اینها همچنین توصیه می‌کنیم از سالاد کدو سبز و تیرامیسو و نوشیدنی‌های گوارای این رستوران غافل نشوید. گفتنی است این مکان، همه روزه به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۳ باز است.

 

خوردن بهترین غذاهای خیابانی در بانکوک

آدرس: 20/4,Soi Sukhumvit 31, Sukhumvit Road, Bangkok, 10110

 

Chew N’ Brew

این رستوران، در یک ساختمان دو طبقه فیروزه‌ای رنگ واقع شده و طراحی دکوراسیون جالبی دارد. در اینجا ماکت‌ها و اکسسوری‌هایی نظیر کره زمین، قایق‌های بادبانی، صندوق‌های گنج و کلاه‌های سیاه آویخته شده  از سقف را خواهید یافت. گفتنی است این رستوران، خدماتش را بین ساعات ۱۷:۳۰ تا ۲۴ ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید این کافه رستوران، غذاهای اروپایی و بین‌المللی نظیر صدف‌های سرخ شده نیوزیلندی همراه با سس گوجه فرنگی، ژامبون پارما و پیتزا تومیام کونگ را همراه با نوشیدنی سرو می‌کند.

آدرس: Thonglor Soi 13, Bangkok, 10110

 

Hola

واژه Hola به زبان اسپانیایی به معنای سلام و احوالپرسی است و همانطور که از اسم این رستوران مشخص است، با هدف دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه برپا شده است. فضای داخلی و دلپذیر آن این احساس را به مخاطبان می‌دهد که در یک اتاق نشیمن راحت و دنج نشسته‌اند. روی دیوار، خودنویس بسیاری از فوتبالیست‌های اسپانیایی آویخته شده و زمانی که یک مسابقه بزرگ برگزار می‌شود، اینجا پر از طرفدارانی است که تجمع می‌کنند و به تشویق تیم‌های اسپانیایی می‌پردازند.

در این رستوران می‌توانید پیش غذا یا غذاهای اصلی اسپانیایی نظیر بهترین ژامبونها، میگوهای سرخ شده همراه نان و یک وعده از غذای معروف Paella را صرف کنید و از یک شب به یادماندنی در این فضای هیجان‌انگیز در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

آدرس: 88/1, Thonglor Shopping LG Floor, Sukhumvit 55 Thonglor soi 8, Khlong Toei Nuea, Khet, Watthana, Bangkok

 

Harvest

در این رستوران، غذاهای خانگی را خواهید یافت که همگی از مواد اولیه تازه تهیه شده‌اند که مستقیما از باغ صاحب رستوران برداشت شده‌اند. وعده غذایی اصلی خود را می‌توانید با سالاد گوجه فرنگی که همراه با سس بالزامیک و پنیر موزارلا تهیه شده، صرف کنید.

در مورد غذای اصلی پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغ پاستای ریگاتونی بروید که از ماکارونی، سوسیس خوک، قارچ و سس گوجه فرنگی تهیه شده و یا از خوردن خوراک گوشت خوک کبابی نهایت لذت را ببرید که با بهترین گوشت وارداتی اسپانیایی طبخ شده است. اگر مایل به خوردن غذاهای بی‌نظیر این رستوران هستید، می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۴ به این مکان زیبا مراجعه کنید.

آدرس: Chapter 31, Sukhumvit Soi 31, Bangkok

 

Osito Unique Spanish

در اینجا ترکیبی از غذاهای مدرن و کلاسیک را خواهید یافت که برای صبحانه، ناهار و شام توسط آشپز دانیل بوچر، آشپز سابق Reflexions سرو می‌شوند. ظروف شامل Paella de Mariscos ، هات داگ اسپانیایی و Arroz Cremoso هستند. نوشیدنی‌ها نیز از اسپانیا، پرتغال، آلمان و اتریش وارد می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. این رستوران، همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳ باز است.

 

۱۱ غرفه برتر غذاهای خیابانی در بانکوک

آدرس: 888/23-24, Mahatun Plaza, Lumphini, Pathumwan, Bangkok, 10330

 

Bangkok Betty

این رستوران زیبا، یک تم قدیمی دارد و حال و هوای آمریکای دهه ۱۹۴۰ را تداعی می‌کند. غذاها و نوشیدنی‌ها طعمی بسیار شگفت‌انگیز دارند و گوجه فرنگی با پنیر، کالاماری کلاسیک و خوراک خوک آبدار که در دهان شما ذوب می‌شود، هوش از سرتان خواهند برد. برای صرف این غذاهای بی‌نظیر، باید بین ساعات ۱۷ تا ۲۳ به این رستوران مراجعه کنید.

آدرس: G/F, Holiday Inn, Sukhumvit Soi 22, Bangkok, 10110

 

The Cavern Club Bangkok

اگر علاقمندید که همراه با صرف غذایتان از شنیدن موسیقی زنده راک نیز لذت ببرید، توصیه می‌کنیم در سفر با تور تایلند حتما سری به این رستوران بزنید و از فضای صمیمی و زیبای آن لذت ببرید. این موزیک‌ها با ادای احترام به بیتلز و به سبک موسیقی دهه ۷۰ و ۸۰ اجرا می‌شوند.

در اینجا انواع غذاهای اروپایی لذیذ بین ساعات ۱۷ تا ۲ صبح سر می‌شوند اما پیتزاها، استیک و خوراک دنده طرفداران بیشتری دارند. در ضمن می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارای این رستوران نیز برخوردار شوید. اگر به پیتزا علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران‌های بانکوک برای عاشقان پیتزا را نیز مطالعه کنید.

آدرس: 75, Lad Prakao 40, Bangkok, 10310

 

Luce Italian Restaurant

در این رستوران ایتالیایی، خرچنگ تازه مطابق میل شما آماده و طبخ می‌شود! شما می‌توانید آنرا به صورت کبابی همراه با اسپاگتی و یا به صورت خرچنگ به سبک توسکانی سفارش دهید. بعلاوه باید گفت این مکان، چشم انداز فوق العاده‌ای به مناظر زیبای بانکوک دارد و لذت خوردن غذاهای لذیذ را دوچندان می‌کند. ساعات کاری این رستوران، همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲:۳۰ است.

آدرس: 33/1, 14fl,Eastin Grand Hotel Sathorn, South Sathorn Road, Yan Nawa, Sathon, Bangkok, 10120

 

Lobster & Oyster by London Chef

صدف‌های تازه اقیانوس آرام، گوش ماهی‌های حاوی هوکایدو کبابی و رول خرچنگ روزانه در این رستوران بی‌نظیر سرو می‌شوند. منوی ویژه نیز شامل خرچنگ کبابی طبخ شده با فلفل و کره و سیر است. این غذا، فقط آخر هفته‌ها ارائه می‌شود. در ضمن باید گفت از آنجا که فضای اینجا کمی کوچک است و فقط چند میز محدود دارد، توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه حتما میز رزرو کنید. این رستوران به یادماندنی، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ پذیرای علاقمندان است.

 

۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

آدرس: 299, Nawamin Festival Walk, Thanon Praset Manukitch , Chorakhebua, Lat Phrao, Bangkok

 

Sensi

رستوران Sensi، یک رستوران عالی ایتالیایی است و می‌توانید از خوردن انواع غذاهای لذیذش در یک جو صمیمی با چشم اندازی به فضای سبز لذت ببرید. یکی از غذاهایی که خوردن آنرا به شدت توصیه می‌کنیم، سوپ ترافل همراه با فوی گراس و بستنی توت فرنگی است. شاید این ترکیب به نظرتان عجیب برسد، اما واقعا عالی است و اطمینان می‌دهیم که از خوردن آن پشیمان نخواهید شد.

آدرس: Narathiwas 17, Bangkok

 

El Chiringuito

و در انتها سری می‌زنیم به این رستوران شیک و مدرن که تاپاس و نوشیدنی‌های خانگی و سنتی اسپانیایی را سرو می‌کند. فضای اینجا به شدت مناسب دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه است و اوقاتی خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد. گفتنی است Tortilla de Patatas یا املت اسپانیایی تهیه شده با پیاز کاراملی و همچنین سوپ گوجه فرنگی غلیظ همراه با تخم مرغ آب پز و ژامبون، محبوبیت بیشتری دارند.

 

بهترین رستوران‌های پرتغالی در بانکوک

آدرس: Soi Nana, Pom Prap, Bangkok, 10110

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰