بهترین نقاط بالی برای تماشای غروب آفتاب

جاذبه‌های گردشگری بالی

بالی مقصدی به شدت زیبا و رویایی در کشور اندونزی است که با سواحل ماسه سفید درخشان، آب‌های آبی کریستالی تا معابد تاریخی چشمگیر، جنگل‌های سرسبز و کافه‌های اینستاگرامی و رستوران‌های ساحلی همه را به سمت خود می‌کشاند. با وجود تمام این زیبایی‌ها، گردش در بالی اختصاص به روز نداشته و شما می‌توانید در پایان روز زیباترین مناظر ممکن را در این جزیره بهشتی شاهد باشید. اگر با تور بالی برنامه تعطیلاتی گرمسیری را دارید تماشای غروب در این نقاط را فراموش نکنید.

 

معبد اولوواتو

معبد اولوواتو در بالی که بر روی صخره‌ای با نمای فوق‌العاده دیدنی و پاناروما قرار گرفته به عنوان یک مقصد فرهنگی، نگاهی اجمالی به آداب و رسوم مذهبی بالی داشته و به عنوان جاذبه‌ای طبیعی و خیره کننده، منظره‌ای کاملا پوستری و رویایی از صخره‌های سرسبز و اقیانوس هند ارائه می‌دهد. اما تمامی این زیبایی‌ها درست در ساعات پایانی روز و هنگام غروب آفتاب چند برابر می‌شود. در این زمان آسمان صاف هر چند دقیقه طیفی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و سطح آب بازتابی دیدنی از افق آسمان به خود می‌گیرد. چند طیف رنگی زیبا در کنار رقصندگان سنتی که اجرای فرهنگی هیجان انگیز را در مجموعه معبد ارائه می‌دهند شما را کاملا از محیط پیرامون‌تان جدا می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های اوبود در بالی

آدرس: Uluwatu Temple, Pecatu, Badung Regency, Bali, Indonesia

 

ساحل Tegal Wangi

این ساحل محلی فوق‌العاده برای تماشای زیبایی‌های روی آب است. مخصوصا هنگام غروب آفتاب که چشم انداز وسیع اقیانوس از هر زمان دیگری جذاب‌تر دیده می‌شود. فرقی نمی‌کند بالای صخره‌های سرسبز بروید و یا روی ساحل قدم بزنید از هر زاویه‌ای که باشد تماشای غروب این ساحل زیبا و از کارهای رومانتیک در بالی محسوب می‌شود. چشمان‌تان را به افق بدوزید و از صدای موج دریا و نوازش ملایم نسیم دریایی لذت ببرید.

آدرس: Pantai Tegal Wangi, Jalan Tegal Wangi, Jimbaran, Badung Regency, Bali, Indonesia

 

معبد Tanah Lot

این معبد پر زرق و برق دریایی که یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های بالی محسوب می‌شود، ترکیبی منحصر به فرد از مناظر خیره کننده اقیانوسی، معماری زیبا، جذابیت شدید فرهنگی و عرفانی و طبیعت عالی را توامان ارائه می‌دهد. چیزی که می‌تواند زیبایی معبد را بیش از پیش برجسته کند، انفجار طلایی خورشید است که به نظر می‌رسد در حال فرو رفتن در اقیانوس است. از تماشای غروب آفتاب در این نقطه لذت ببرید و سعی کنید عکس‌های زیبایی بیاندازید. غروب این معبد از ویژگی‌های محبوب بالی برای عکاسان و اینستاگرامرها محسوب می‌شود.

 

بازدید از پارک فیل‌های بالی

آدرس: Tanah Lot Temple, Tabanan Regency, Bali, Indonesia

 

ساحل سمینیاک

منطقه سمینیاک، مظهر جنبه مدرن بالی است که دارای استراحتگاه‌های مجلل، رستوران‌های سطح بالا و از همه این‌ها مهم‌تر، کافه‌ها و کافه‌های ساحلی دنج با چترهای آراسته و صندلی‌های بادی روی ماسه‌ها است. غروب آفتاب با شکوه در ساحل سمینیاک با انواع کوکتل‌های رنگی، نوشیدنی‌های متنوع و جو جوان و پر جنب و جوش نشان از شبی بلند و ماجراجویانه دارد. شما می‌توانید تا دیر وقت در ساحل بمانید، غذا بخورید و از اجراهای جوانان و تفریحات در سمینیاک بالی لذت ببرید.

آدرس: Seminyak Beach, Badung, Bali, Indonesia

 

ساحل کِلان

این ساحل در اصل به دلیل نمایی که از باند فرودگاه دارد معروف است. هنگام غروب خورشید گردشگران به تماشای هواپیماها با پس زمینه ای خیره کننده از خورشید طلایی می‌نشینند و ثانیه‌ها را می شمارند تا در یک حالت خاص بتوانند از هواپیماها عکس‌های اینستاگرامی بگیرند. اگر می‌خواهید شانس تماشای غروبی متفاوت را داشته باشید از این ساحل دیدن کنید.

 

صبحانه‌های خاص به سبک بالی

آدرس: Kelan Beach, Tuban, Badung Regency, Bali, Indonesia

 

خلیج جیمباران

جیمباران بیشتر به عنوان مکانی محبوب برای خوردن غذاهای دریایی در کنار ساحل شناخته می‌شود ، اما این خلیج زیبا در غروب خورشید نیز منظره فوق العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. گردشگران در اینجا و در حین خوردن انواع اسنک‌ها و میان وعده‌های سنتی برای چند دقیقه از انفجار انوار طلایی و قرمز خورشید در آسمان لذت می‌برند و سپس روزشان را با یک ضیافت شام از غذاهای دریایی کبابی تازه در ساحل به پایان می‌رسانند.

آدرس: Jimbaran Bay, Jalan Bukit Permai, Jimbaran, Badung Regency, Bali, Indonesia

 

ساحل اکو

این ساحل که بین موج سواران بسیار شناخته شده و محبوب است چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. خط ساحلی گسترده اکو دارای منظره‌ای زیبا و دیدنی است که زمان غروب آفتاب زیاتر و دیدنی‌تر هم می‌شود. جوانان علاقه زیادی به غروب این ساحل دارند به همین دلیل حوالی غروب آفتاب کافه‌های این منطقه از جوانان خوش ذوق و زوج‌های جوان پر می‌شود.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی

آدرس: Echo Beach, Canggu, Badung Regency, Bali, Indonesia

۱۲ آذر ۱۳۹۹