۷ کافه بی‌نظیر بالی برای تماشای غروب خورشید

جاذبه‌های گردشگری بالی
۷ کافه بی‌نظیر بالی برای تماشای غروب خورشید

هر گاه قصد کردید به یک مکان رویایی بروید، خلوت کنید و آرامش بگیرید تور بالی گزینه مناسبی برای سفر با همسر یا خانواده‌تان خواهد بود. در این جا سواحل بی‌نظیری وجود دارد که فوق العاده زیبا هستند و می‌توانید به راحتی و به دور از جمعیت در سکوت غروب آفتاب را تماشا و یا لحظات رمانتیک، آرامش و هیجان را تجربه کنید. بالی برای غروب خورشید کالیودوسکوپی در ساعت ۶ بعد از ظهر هر روز مشهور است. شما می‌توانید برای دیدن غروب آفتاب به کافه‌های بسیار زیبایی که برایتان معرفی می‌کنیم بروید تا یک کوکتل فوق العاده را در بالای امواج بخورید.

 


کافه Rock Bar در Jimbaran


کافه راک بر روی سنگ‌ها و صخره‌هایی ساخته شده که از اقیانوس هند سخن می گویند. محیط این کافه منحصر به فرد فضای باز است که مسلما شیک ترین نقطه برای نوشیدن و خوردن یک کوکتل میوه در شبه جزیره بوکیت بالی است. بخشی از ریزورت آیانا و اسپا و ماساژ، دارای یک فضای طراحی شده ژاپنی است که اغلب میزبان گروه‌های محلی و بین المللی است. برای ورود به این بخش پر زرق و برق، لازم است منتظر بمانید تا بتوانید وارد شوید مگر اینکه مهمان هتل باشید.

 

کارهای رمانتیکی که نباید در سفر به بالی از دست بدهید

 

 

کافه Rock Bar

 


کافه Double-Six Rooftop در Seminyak


کافهRooftop یکی از کافه های بزرگ بالی است. بعد از نوشیدن یک آبمیوه دلچسب حاوی انبه با نعناع، قند و آب تازه نارگیل در غروب خورشید، می‌توانید برای یک مهمانی شام به رستوران طبقه پایین بروید.

 

 

کافه Double-Six Rooftop

 


کافه La Laguna در ساحل Berawa Beach


این کافه در نقطه‌ای از بالی قرار گرفته که بین سمینیاک و کانگو به حساب می‌آید. برای ورود به این ساحل باید از طریق یک پل بزرگ چوبی عبور کنید. این نوار ساحلی از اقیانوس اطلس یک منظره رویایی برای یک عضو فعال اینستاگرام است که می‌تواند عکس‌های فوق العاده‌ای گرفته و آپلود کند. به کافه موردنظر رفته و پنیر مورد علاقه تان را سفارش دهید.

 

گشت‌ و گذاری سه روزه در اوبود؛ شهر هنر بالی

 

 

کافه La Laguna

 


کافه Single Fin در Ulu Watu


این کافه بر روی صخره های یولو واتو قرار گرفته است و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. می‌توانید قرارهای ملاقات خود را در اینجا ترتیب دهید و یا روزهای یکشنبه نوشیدنی خود را به همراه موسیقی زنده و وجود دی جی ها میل کنید. نوشیدنی‌های این کافه چندان ارزان نیستند و غذاهای باکیفیت به یادماندنی سرو نمی‌شود اما با چنین ویویی چه کسی اهمیت می دهد؟

 

۱۰ رستوران معروف بالی برای خوردن بهترین غذاهای دریایی

 

 

کافه Single Fin

 


کافه شبانه Potato Head Beach Club در Kerokoban


کافه Potato Head به شب مانی و لذت بردن از یک غروب آفتاب جزیره جادویی مشهور است. پس از تاریکی، در اینجا زیبایی و جادوی بیشتری وجود خواهد داشت.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

 

 

Potato Head Beach Club

 


کافه La Plancha در Seminyak


کافه La Plancha با وجود چترهایی با رنگ ‌های روشن و درخشان رنگ آمیزی و تزیین شده است. اواخر بعد از ظهر، کارکنان کافه سیستم صدا را روشن می کنند و صندلی‌های بادی رنگارنگ را روی شن و ماسه قرار می دهند. سفارش یک نوشیدنی یخ یا خنک و تماشای خورشید از پشت رژه‌ای از مسافران که در این ساحل شنی و کم و بیش شلوغ که مشغول گشت و گذار هستند، تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود.

 

 

کافه La Plancha

 


کافه El Kabron در Bingin


به گشت و گذار یک روزه در ساحل شبه جزیره بوکیت می‌توانید در کنار استخر بنشینید و یا در زیر امواج نور به رقص بپردازید یا رقص حاضران را تماشا کنید. تا آسمان شروع کند به تغییر رنگ از آبی به رنگ سایه های صورتی، بنفش، نارنجی آتشین و قرمز سرخ. در اینجا می‌توانید یک شام به سبک اسپانیایی نوش جان کنید یا در رستوران‌های محلی ارزان غذاهای دریایی میل کنید و جشن بگیرید.

 

در بالی غذاهای خوشمزه گیاهی را کجا بخورید؟

 

 

کافه El Kabron

 

 

انتخاب رستوران خوب با ویوی مناسب هر چند در بالی ساده‌تر است اما در مجموع برای یک توریست انتخاب یک رستوران بین المللی کمی مشکل است. در بالی رستوران‌هایی را خواهید دید که استخرهای شنا یا زمین بازی دارند و همچنین چشم انداز ابدی آنها شما را به رفتن به آنجا ترغیب می‌کند.

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران