۲۰ نقطه زیبا در فصل بهار (بخش اول)

اطلاعات مفید
۲۰ نقطه زیبا در فصل بهار (بخش اول)

بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به شهرها و کشورهای مختلف است. فصل نوزایی، شکوفه زدن گل‌ها و دمیدن هوایی تازه در تارو پود شهرها و دشت‌ها. اما آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که زیباترین نقاط دنیا در این فصل کجاها هستند. البته ما در نوشته‌ی امروزمان به جاهایی اشاره کرده‌ایم که عملا می‌توان به آن‌ها سفر کرد، پس همراه ما باشید تا با هم نگاهی بندازیم به زیباترین نقاط بهاری دنیا:

 

کوهستان گلد فیلد (Goldfield)، آمریکا

کوهستان گلد فیلد یکی از اولین انتخاب‌ها در سفرهای بهاری آمریکا در بین مردم این کشور است. یک جاذبه‌ی طبیعی شگفت‌انگیز که در ارتفاع بالایی از سطح دریا واقع شده و دشت‌هایی بزرگ مملو از گلزارهای زیباست. البته برای دیدن اصل زیبایی‌های این محل باید مدتی را به کوه‌پیمایی در آریزونا بپردازید تا به گلزارهای آن‌جا برسید.

 

۹ مکان برای عکاسی بلاگرهای مشهور

کوه فوجی (Fuji)، ژاپن

یکی از مناظر زیبای جهان در طول بهار، تماشای شکوفه‌های گیلاس در شهرهای مختلف ژاپن است. شما در بازه‌ی خاصی از این فصل، در گوشه‌های مختلف این کشور می‌توانید، تصویر شگفت‌انگیز شکوفه‌های صورتی گیلاس را مشاهده کنید. با این حال بدون شک زیباترین نقطه‌ی ژاپن در طول بهار، دامنه‌های کوه فوجی است که با دشت‌های پر گل و درختان وحشی، روحی تازه به این کشور می‌دهد.

باغ‌های کوکنهوف (Keukenhof)، هلند

آمستردام به عنوان پایتختی برای پرورش گل در تمام دنیا محسوب می‌شود. این شهر میزبان باغ فوق‌العاده زیبای کوکنهوف است که به "باغ اروپا" معروف بوده و از جمله بزرگ‌ترین باغ‌های دنیا محسوب می‌شود. این مجموعه باغ بیش از ۳۲ هکتار وسعت داشته و در طول بهار، بیش از ۷ میلون گل رنگارنگ در آن رشد می‌کند که برای هر بیننده‌ای، تصویری شگفت‌انگیز را خواهد ساخت.

 

معروف‌ترین دیوارهای جهان را بشناسید

کوربریج (Corbridge)، انگلستان

یکی از بهترین زمان‌ها برای بازدید از انگلستان، ایام بهار است. اما از بین تمام شهرها و دهکده‌های این جزیره‌ی بزرگ، پیشنهاد ما این است که از کوربریج در نوثرامبرلاند دیدن نمایید. دشت‌های سبز و زیبا، خانه‌های قدیمی و بارها و کافه‌هایی که در محیط‌های روباز ساخته شده‌اند، یک تجربه‌ی منحصر به فرد و متفاوت از سفر به انگلستان برایتان خواهند ساخت.

دره جرت (Jerte)، اسپانیا

در مجموع بهار اروپا دیدنی است و به همین دلیل مکان‌های متنوعی از قاره‌ی سبز در لیست ما دیده می‌شود. دیگر مکان دیدنی در بهار، دره جرت در اکسترمادورای اسپانیاست. جایی که در آن بیش از ۲ میلیون درخت گیلاس وجود دارد و هر بهار به مدت ده روز شکوفه‌های گیلاس آن‌جا را به شکلی تزیین می‌کنند که انگار دره جرت از دل قصه‌های پریان بیرون کشیده شده است.

هانگژو (Hangzhou)، چجیانگ

هانگژو شاید در تمام طول سال زیبا باشد اما در طول بهار زیبایی دو چندانی می‌یابد. در این ایام قدم زدن در تپه‌های مه آلود و سرسبز و بودن در تالاب‌هایی که گل‌های لاله صورتی آن‌ها از هر جایی سر بر آورده، باعث شده‌اند تا بهار بهترین زمان برای رفتن به هانگژو در طول تور چین باشد.

سنترال پارک (Central Park)، آمریکا

نیویورک همیشه یکی از مقاصد گردشگری کلاسیک در میان کلان‌شهرهای مهم دنیا بوده است. شهر بندری شلوغی که در مرکز خود پارکی زیبا و بسیار بزرگ دارد. سنترال پارک در طول بهار با درختانی که شکوفه می‌دهند و فضای سبزی که دوباره رشد کرده‌اند، از همیشه زیباتر است و اگر روزی به آن‌جا رفتید، جمعیت گردشگرانی را خواهید دید که از سراسر دنیا در حال بازدید از این پارک نمادین در آمریکا هستند.

 

معرفی زیباترین دریاچه‌های دنیا

مالمو (Malmö)، سوئد

از بهار خیلی باید بگذرد تا کم کم سوئد گرم شده و هوای واقعا بهاری در آن جریان پیدا کند. اما اگر قصد داریم در این فصل از سوئد دیدن کنید، حتما به مالمو بروید. شهر زیبایی که که با مزارع گل متعدد، برای آن‌ها که اهل دوچرخه‌سواری هستند، مثل بهشتی رنگارنگ می‌ماند.

بون (Bonn)، آلمان

بون به شکلی کاملا متفاوت نسبت به مالمو، زیبایی بهار را نشان می‌دهد. این شهر زیبا در شمال راین، با درختان زیبایی که شکوفه‌هایشان در هر کوچه و خیابانی خودنمایی می‌کند، یکی از زیباترین نقاط آلمان در این فصل خواهد بود. البته این تصویر زیبا نیز تنها چند روز در بهار باقی خواهد ماند و برنامه‌ریزی برای دیدن این شهر، با توجه به استقبال بالای خود مردم آلمان و دیگر کشورهای اروپا، بسیار سخت خواهد بود.

یونان (Yunnan)، چین

در کشور پهناور چین، آنقدر جاهای زیبا در بهار است که می‌توانستیم این لیست را تنها با آن‌ها پر کنیم. اما یونان یک جای کاملا متفاوت است. دره‌های این منطقه از چین تا عمق ۳۷۹۰ متر پیش می‌روند و وقتی هوا در فصل بهار آرام آرام گرم می‌شود، این دشت‌ها مملو از گل‌های زرد رنگ می‌شوند. تصویر این گل‌های زرد در بهار یونان، یکی از چیزهایی است که باعث شده در طول این فصل، خیلی‌ها سفر به چین را برای خود و خانواده‌شان برنامه‌ریزی کنند.

 

زیباترین نقاط آسیا برای سفر پاییزی

۰۴ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران