۹ مکان برای عکاسی بلاگرهای مشهور

اطلاعات مفید
۹ مکان برای عکاسی بلاگرهای مشهور

بلاگرهایی که کارشان سفر به نقاط مختلف دنیا و گرفتن عکس‌های زیباست، مطمئنا نظر صائبی در رابطه با معرفی بهترین مقاصد دنیا برای عکاسی دارند. به همین دلیل ما نظر چند مورد از معروف‌ترین این بلاگرها را در این نوشته برایتان قید می‌کنیم که هر کدام کدام یک از نقاط دنیا را برای عکاسی زیباتر می‌دانند.

 

Kiersten Rich: ایسلند

این بلاگر بسیار معروف آمریکایی که سایت The Blonde Abroad را مدیریت می‌کند، بیشتر به اسم Kiki معروف است. اگر به اینستاگرام نیم میلیونی او نگاه بندازید، خواهید دید که او به هر گوشه‌ای از دنیا سفر کرده است، اما وقتی پای عکاسی به میان بیاید، از نظر او هیچ جا شبیه ایسلند نخواهد بود.

 

گران‌ترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۲۰

Erin Marie: نامبیا

این بلاگر ژاپنی معروف، نامبیا را بهترین نقطه در دنیا برای عکاسی می‌داند. جایی که می‌توانید هم در صحراهای شنی و هم در نمکزارهای بزرگ به عکاسی بپردازید و در گوشه‌ای دیگر از این کشور به سراغ پارک ملی با صخره‌های سنگی یا رودخانه‌های بزرگ بروید. به زعم Erin Marie هر گوشه از نامبیا، یک نمای ایده‌آل برای عکاسی است که این شامل محیط شهری آن‌جا نیز می‌شود.

Jaharn Giles: نیوزلند

این بلاگر به خاطر عکس‌های زیبایی که می‌گیرد معروف شده و وقتی او نیوزلند را جایی عالی برای عکاسی می‌داند، مطمئن باشید این کشور را باید در لیست برترین‌ها قرار داد. وی که عکاسی حرفه‌ای است شما را دعوت می‌کند که به شمال این کشور بروید و از کوه Cook عکاسی کنید و یا به سراغ دشت‌های بزرگ سر سبز این کشور بروید.

Silvia Lawrence: روسیه

وقتی به اینستاگرام این بلاگر معروف نگاه بندازید، خواهید دید که او عکاسی از محیط‌های برفی و شفق قطبی روسیه را خیلی دوست دارد. احتمالا به همین خاطر است که روسیه زیبا و بالخص دریاچه بایکال آن هم زمانی که یخ می‌زند را برای عکاسی به شما پیشنهاد می‌کند. این دریاچه دیدنی، یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین تصاویری است که می‌توانید در تور روسیه ببینید و آن را روی دوربین یا گوشی خود ثبت کنید.

Michael Turtle: پرو

Michael Turtle تقریبا به نیمی از دنیا سفر کرده و عکس‌های جذابی از نقاط مختلف این کره‌ی خاکی به ثبت رسانده است. او اما عکس‌هایی که از پرو و به صورت مشخص‌تر از ماچو پیچو و دره‌ی لارس را بهترین عکس‌های سفری خود می‌داند. پرو طبیعتی بی‌نظیر دارد و نقاط تاریخی خاصی که نمونه‌ی آن را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد.

 

۱۰ مقصد عالی در دنیا برای رها شدن از استرس

Victoria Brewood: ماداگاسکار

"ماداگاسکار آنقدر قاب‌های زیبا داشت که در هیچ زمانی از سفر نمی‌توانستم دوربین خود را زمین بگذارم." این گفته‌های کسی است که با عکس‌ها و نوشته‌هایش در بلاگ سفری Pommie Travels معروف شده و آنقدر با شوق و ذوق از حیات وحش، درخت‌های عجیب، سواحل دیدنی، شهرهای رنگارنگ و غروب خورشید زیبا در ماداگاسکار صحبت می‌کند، که شما را نیز نرفته، عاشق این کشور خواهد کرد.

Sabrina Lovino: فیلیپین

آن‌هایی که به تور فیلیپین رفته‌اند، می‌دانند که این کشور تا چه حد زیباست. زیبایی‌های فیلیپین در جزیره‌های دیدنی و جاهایی همچون النیدو است. جاهایی که Sabrina Lovino نیز آن‌ها را برای رفتن و عکاسی به شما شما پیشنهاد می‌کند. بهشت‌های کوچک در آب‌های کریستالی که قاب‌های کم‌نظیری برایتان مهیا می‌کند تا آن‌ها را برای همیشه ثبت کنید.

Caz و Craig Makepeace: أولورو

این زوج که به همراه خانواده‌ی خود به کشورهای مختلف سفر می‌کنند، یک نقطه‌ی خاص در دنیا را معرفی کردند که برای عکاسی فوق‌العاده است و آن هم جایی نیست جز أولورو در استرالیا. آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که اگر می‌خواهید یک تصویر متفاوت ثبت کنید، تابستان به این محل بروید و این صخره‌ی سنگی رنگی را در بستر سبز چمن‌زارها عکاسی کنید.

 

گشتی در رنگارنگ‌ترین مناظر طبیعی دنیا

Lisa: مراکش

Lisa در واقع یک عکاس سفری است و آن را نمی‌توان یک بلاگر محسوب کرد. او تصاویر درخشانی از نقاط مختلف جهان ثبت کرده و عکس‌های او در مجلات بزرگ نیز به چاپ رسیده است. وقتی به سایت The Wandering Lens یا اینستاگرام وی مراجعه کنید، خواهید دید که از صحراهای شنی تا عمق قطب، عکس‌هایی از او منتشر شده است. اما او از تمام دنیا، پایتخت مراکش را بهترین و خاص‌ترین نقطه برای عکاسی مد نظر می‌گیرد. جایی با خاک قرمز رنگ و مردمی شاد و منظره‌هایی منحصر به فرد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران