چهره‌های مشهور برای تعطیلات به کجا سفر می‌کنند؟

اطلاعات مفید
چهره‌های مشهور برای تعطیلات به کجا سفر می‌کنند؟

وقتی پول کافی داشته باشید، همه‌ جای جهان در دسترس شما خواهد بود. اما به عنوان یک هنرپیشه معروف یا یک فوتبالیست درجه یک، کدام شهر یا کشور را برای رفتن به تعطیلات انتخاب می‌کنید؟ طبق آمار رسمی این ده مقصد از مهم‌ترین مراکز توریستی برای افراد مشهور محسوب می‌شود.
 

ایتالیا

 

ایتالیا

 

اروپا مجموعه‌ای از زیباترین شهر‌های دنیا را در اختیار دارد و با توجه به پیشینه‌ی تاریخی، موزه‌ها و بناهای بسیار باشکوهی در این کشور موجود است و اگر از تمام این‌ها بگذرید بسیاری از معروف‌ترین رستوران‌های دنیا در ایتالیا واقع شد‌ه‌اند. از معروف‌ترین هتل‌هایی که میزبان سلبریتی‌ها محسوب می‌شود می‌توان به Villa D’Este در کرانه‌ی برکه Como اشاره کرد که هر شب اقامت در آن حداقل ۱۴۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت. هتلی که سیلوستر استالونه به صورت مرتب در آن اقامت دارد.
 
لندن

 

لندن

 

تنها افراد مشهور دنیا بازیگران هالیوودی نیستند و بازیگران بالیوودی هم دقیقا به همان اندازه معروف و به همان اندازه پولدار هستند. در ثانی، همه به خاطر مناظر زیبا به سفر نمی‌روند و اینجاست که لندن یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مسافرت افراد مشهور محسوب می‌شود. خانه‌هایی که حوالی Park Lane تنها برای روزهای خاص در سال فروخته می‌شوند تا ۲۰ میلیون پوند قیمت پیدا می‌کنند و کینگ خان و همسرش یکی از مشتری‌های پرو پا قرص آن و حضور در کنسرت‌های متعدد این شهر هستند.
 
جزیره بورا بورا

 

جزیره بورا بورا

 

این جزیره که بهشتی بر روی زمین محسوب می‌شود، از هر لحاظ مناسب اشخاص معروف به حساب می‌آید. با توجه به تراکم جمعیتی بسیار پایین، حریم شخصی این افراد در این جزیره به خوبی رعایت شده و با توجه به وجود تمامی امکانات تفریحی، آن‌ها می‌توانند روزها به تفریح و خوشگذرانی مشغول شوند. نیکول کیدمن و همسرش کیث اوربان و ایوا لانگوریا از مسافران همیشگی به بورا بورا به حساب می‌آیند.
 
دوبی

 

دبی

 

مراکز خرید متعدد، قوانین سفت و سخت برای خبرنگاران، کنسرت‌های متنوع و مراکز تفریحی باشکوه، یک شهر ایده‌آل که مملو از افراد پولدار غیر مشهور است و دیگر ماشین‌ فراری بازیگران آنقدرها توی چشم نمی‌زند. شاید این شهر از معدود جاهایی باشد که اکثریت بازیگران یا بازیکنان در آن حداقل یک ویلا دارند. از دیوید بکهام و خانواده‌اش بگیرید که در جزیره نخل پنت‌هاوسی با شکوه دارند تا آیشوارا رای بازیگر مشهور هندی و خیلی از مدل‌های اروپایی و آمریکایی. حتی مایکل شوماخر هم تا آن اتفاق ناگواری که برایش در سوییس افتاد، زمان زیادی از سال را در دوبی می‌گذراند. شما هم می‌توانید با نگاهی به  تور دبی برنامه‌ریزی آسان برای  سفر ارزان  و البته سفر لاکچری به شهر میلیونر‌ها داشته باشید
 
پاریس

 

پاریس

 

بدون شک از مهم‌ترین مقاصد گردشگری اروپایی برای تمام دنیا، پاریس تافته جدا بافته است. اما یک تفاوت بزرگ در انتخاب این شهر بین افراد معمولی و شخصیت‌های معروف وجود دارد. افراد معمولی به خاطر برج ایفل، عاشقانه‌های پاریس و موزه لوور به آن سفر می‌کنند و شخصیت‌های معروف برای شرکت در فستیوال‌های موسیقی بسیار زیاد، اجراهای تئاتر متعدد و البته نمایش‌های مد. در واقع پاریس را باید پایتخت مد جهان دانست و این خود برای رفت و آمد بازیگران، خوانندگان و صدالبته مدل‌ها کفایت می‌کند. نمی‌شود اسم تمام کسانی که به صورت مداوم به پاریس سفر می‌کنند را در این بخش ذکر کرد اما برای مثال می‌تواند از اما واتسن، کیتی پری و لیدی گاگا  اسم برد.
 
هاوایی

 

هاوایی

 

موج سواری، شنا، قایق سواری، هتل‌های لوکس، برنامه‌های تفریحی لاکچری و ... هر چیزی که بخواهید در این منظره‌ی رو به اقیانوس فراهم است اما به قیمتی گزاف. در واقع هاوایی یکی از گران‌ترین مراکز توریستی دنیاست و افراد معروف برای دیدن غروب دیدنی آن هزینه‌ی زیادی برای بودن در هتل‌های چند ده‌هزار دلاری آن‌ می‌کنند. اوپرا وینفری -از معروف‌ترین و پردرآمدترین مجریان تاریخ تلوزیون- ، بریتنزی اسپیرز و جولیا رابرت چمد نفر از خیل طرفداران پروپاقرص این ساحل دلربا محسوب می‌شوند.
 
لاس وگاس

 

لاس‌وگاس

 

وقتی دستمزد چند میلیون دلاری بگیرید و اهل خوش گذرانی باشید، پایتخت شرط‌‌‌‌بندی دنیا مسلما یکی از مهم‌ترین مقاصد برای گذران تعطیلات خواهد شد. اما اشتباه نکنید، لاس وگاس جدای از اینکه قمارخانه‌های بسیار بسیار زیادی دارد، هر روز کنسرت‌ها، اجراهای تئاتر، سیرک‌های متنوع و بسیاری برنامه‌های اینچنینی را به خود می‌بیند. این را بگذارید کنار هتل‌های لوکسی که در این شهر مدرن واقع شده تا متوجه شوید چرا لاس وگاس پاتوق بازیگران بزرگی همچون بن افلک و نیکولاس کیج است و پاملا اندرسون اکثر تعطیلاتش را در آن می‌گذراند!

 

فرنچ ریویرا

 

فرنچ ریویرا

 

 منطقه ساحلی فرانسه در کرانه‌ی دریای مدیترانه. کیی از با شکوه‌ترین مناطق ساحله دنیا که جدا از وجود ساحل زیبا، مناظر بکر و وجود کلیه امکانات رفاهی برای تفریح و استراحت، مکانی تاریخی و پر عظمت است که در هر نقطه‌ای از آن شکوهی خاص دیده می‌شود. شاید بتوان از اسم کسانی که به جایی می‌روند، درباره آن مکان داوری کرد. باقی جاها را مثال زدیم و شاید بد نیست بدانید که لیلی آلن، التون جان یا کاترین زتاجونز از جمله کسانی هستند که به این منطقه زیبا مسافرت می‌کنند. اما  با توجه به امکانات متنوعی که برای راه اندازی جشن‌های خصوصی و خانه‌هایی که از نظر حریم شخصی بسیار مطلوبند، فرنچ ریویرا مکانی فوق‌العاده برای افراد معروف محسوب می‌شود.
 
مکزیک

 

مکزیک

 

شاید این منطقه همچون لندن پر از کنسرت‌های روزانه نباشد یا مثل بورابورا خیلی زیبا نباشد، اما همسایه نزدیک هالیوود محسوب می‌شود و اکثرا افراد شاغل در آن برای مواقعی که نیاز به یک مسافرت کوتاه داشته باشند به آن‌جا سر می‌زنند. از جمله محبوب‌ترین مقاصد این اشخاص Cabo San Lucas محسوب می‌شود که برای اسکی، شنا، شیرجه و دیگر ورزش‌های آبی بسیار مطلوب است و هتل‌های گران‌قیمت با امکانات بسیار خوبی در آن پیدا می‌شود.جنیفر آنیستون که عاشق این منطقه است و به صورت مرتب به آن سر می‌زند، هیدی کلوم و سینا میلر هم از جمله طرفداران مکزیک به حساب می‌آیند.
 
میامی

 

میامی

 

این شهر اگر چه میزبان توریست‌های زیادی در سال است و جزو شهرهای شلوغ آمریکا محسوب می‌شود اما از محبوبیت بالایی بین موزیسین‌های آمریکایی و بین‌المللی برخورداست است و سالانه بسیاری از معروف‌ترین آن‌ها به اینجا سفر می‌کنند.جدا از برنامه‌های موسیقی معروف این شهر، چشمه آب گرمی در میامی وجود دارد که شما می‌توانید با سرزدن‌های مداوم به آن تمام لیست افراد معروفی که قصد دیدن آن‌ها را دارید در آن‌جا ببینید.



۳۰ مرداد ۱۳۹۶

نظرات کاربران