بهترین مراکز خرید دنیا در کدام شهرهای دیدنی جهان است؟

اطلاعات مفید
بهترین مراکز خرید دنیا در کدام شهرهای دیدنی جهان است؟

سال‌هاست که دیگر مرکزخریدها فقط جایی برای خرید کردن نیستند. بلکه خودشان از جاذبه‌های گردشگری شهرها و کشورها به حساب می‌آیند. مرکزخریدهایی که به غیر از امکانات مربوط به خرید کردن، امکانات تفریحی مانند سینما، فود‌کورت، شهربازی و انواع سالن‌های ورزشی را نیز دارند. اگر می‌خواهید بخشی از معروف‌ترین و بزرگترین‌ مرکزخریدها در شهرهای توریستی دنیا را بشناسید می‌توانید با تور دبی ، تور تایلند ، تور استانبول و تور مالزی همراه شوید و به نام‌های درخشان این فهرست سر بزنید.

 


۱- دبی مال


دبی مال بزرگترین مرکزخرید دنیاست که بیش از هزار فروشگاه دارد. سالانه گردشگران زیادی با تور دبی نوروز 97 به این کشور سفر کردند از این مرکز خرید با شکوه دیدن می‌کنند این مرکزخرید با هزینه‌ای بسیار هنگفت در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است و خودش جزو جاذبه‌های گردشگری شهر دبی به حساب می‌آید. چرا که جدای از فروشگاه‌هایش، یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریوم، چندین سینما و شهربازی دارد. در این مرکزخرید که درب‌هایش از ساعات اولیه‌ی روز تا نیمه‌های شب باز است، فستیوال‌های حراج دبی و جشن‌های تخفیف زیادی برگزار می‌شوند که باعث شده‌اند دبی مال رکورددار حضور مشتری باشد.

 

حراج واقعی را در فستیوال خرید ۲۰۱۸ دبی تجربه کنید

 

 

دبی مال

 


۲- سیام پاراگون بانکوک


سیام پاراگون بانکوک یکی از بزرگترین مرکزخریدهای دنیا به حساب می‌آید . این مرکرخرید سالن سینما، تئاتر و گالری نیز در خود دارد و همین موارد سبب شده‌اند که جدای از خرید، برای تفریح نیز مد نظر گردشگران قرار گیرد.پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور تایلند نوروز 97 یک روز را به همراه خانواده به گشت وگذار در این مرکز خرید اختصاص دهید . درب‌های این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا پاسی از شب به روی مشتریانش باز است.

 

۱۰ نکته برای خرید ارزان و آسان از بازارهای تایلند

 

سیام پاراگون

 


۳- مرکزخرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور


در نزدیکی برج‌های دوقلوی پطروناس که یکی از جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور محسوب می شود وبه عنوان پنجمین سازه‌ی بلند دنیا شناخته می‌شود . مرکزخریدی واقع شده است که یکی از مجلل‌ترین و بهترین مرکزخریدهای دنیاست. این مرکزخرید بیش از هزار فروشگاه را در خود جای داده است و بزرگترین پارک سرپوشیده‌ی آسیا را نیز در اختیار خود دارد.حتما در سفر خود به همراه تور مالزی نوروز 97 به این مرکز خرید بروید و سوغاتی‌های زیبا برای عزیزانتان بخرید.

 

۴ مرکز خرید مهم کوالالامپور را بشناسید

 

 

مرکزخرید برجایا تایمز اسکوئر

 


۴- مرکزخرید وست ادمونتن کانادا


این مرکزخرید که قدمت آن به بیش از ۳۰ سال می‌رسد، در کشور کانادا قرار دارد و با در اختیار داشتن بیش از ۸۰۰ فروشگاه، بزرگترین مرکزخرید قاره‌ی آمریکا به حساب می‌آید. زمین گلف، سالن سینما و بولینگ از امکانات ویژه‌ی این مرکزخرید است. همچنین بزرگترین پارک آبی سرپوشیده‌ی دنیا نیز در این مرکزخرید ساخته شده است.

 

 

مرکزخرید وست ادمونتن

 


۵- مرکزخرید جواهیر استانبول


 استانبول به دلیل نزدیکی با ایران یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری محسبوب می شود و گردشگران زیادی با تور استانبول نوروز97 به این شهر تاریخی سفر می‌کنند واز جاذبه‌های گردشگری استانبول دیدن می‌کنند. جواهیر یکی از بزرگترین مرکزخریدهای اروپاست که در شهر استانبول واقع شده است. این مرکزخرید به دلیل داشتن چندین سالن سینما در میان گردشگران شهر استانبول بسیار معروف شده است. چرا که به راحتی با رفتن به این مرکزخرید می‌شود فیلم‌های روز دنیا را روی پرده‌ای عریض و با کیفیت مشاهده کرد.

 

 در استانبول اگر خرید هم ندارید این پاساژها را از دست ندهید!

 

 

مرکزخرید جواهیر

 

 

راهنمای خرید لباس در استانبول


۶- مرکزخرید رویال گاردن پاتایا


 با تور تایلند نوروز 97 به شهر توریستی پاتایا سفر کنید این شهر مرکزخریدی دارد که نمای بیرونی‌اش یکی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری پاتایا است. رویال گاردن از سه طبقه‌ تشکیل شده است که در آن می‌توانید پوشاک، لوازم الکترونیک و زیورآلات درجه یک را برای خرید پیدا کنید. درست است که این مرکزخرید زیاد بزرگ و وسیع نیست اما به سبب آنکه در یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا واقع شده است، همه روزه مشتریان زیادی دارد و جزو مرکزخریدهای پر رفت و آمد دنیا به حساب می‌آید. در‌های رویال گاردن همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و با رستوران‌ها و فودکورت‌هایش در تمامی ساعت از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

 

 مشهورترین مراکز خرید پاتایا؛ شهر گشت‌و‌گذارهای روزانه و شبانه 

 

 

مرکزخرید رویال گاردن

 


۷- مرکزخرید گلدن ریسورس پکن


این مرکزخرید که در شهر پکن چین واقع شده است در سال ۲۰۰۵ تخمین زده می‌شد که بیش از ۵۰ هزار مشتری و خریدار در روز به آن مراجعه کنند اما چنین نشد و گلدن ریسورس امروزه تبدیل به مرکزخریدی شده است که بیش از شهروندان پکن، از سوی گردشگرانی که با تور چین نوروز 97  به این کشور سفر می‌کنند مورد استقبال و حمایت واقع شد.

 

 ۷ دلیل که شما را برای سفر به چین مشتاق می‌کند

 

 

مرکزخرید گلدن ریسورس

 


۸- مرکزخرید جتی پوینت لنکاوی


جتی پوینت در جزیره‌ی لنکاوی مالزی قرار دارد و برای رسیدن به آن باید سوار کشتی و قایق بشوید و بزنید به دل‌ آب‌ها. این مرکزخرید دو طبقه از امکانات تفریحی چیزی کم ندارد و اگر به همراه خانواده با تور مالزی نوروز97  به لنکاوی سفر کردید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای سوغاتی خریدن به جتی پوینت بروید. چرا که به راحتی می‌توانید کودکان خود را سرگرم کنید و خودتان با خیال راحت به گشت و گذار و خرید بپردازید.

 

 معروفترین مراکز خرید لنکاوی که از پرداخت مالیات در آنها معاف هستید

 

 

مرکزخرید جتی پوینت

 

 

از آنجا که واحدهای کسب جتی پوینت از پرداخت مالیات معاف هستند، تمامی اجناس‌های این مرکزخرید که جزو برندهای معتبر دنیا می‌باشند با قیمت‌های بسیار ارزان به فروش می‌رسند. جتی پوینت همه روزه از ساعت ده صبح تا ده شب میزبان خریدارن و گردشگرانش است.

 

۰۴ بهمن ۱۳۹۶

نظرات کاربران