تجربه‌ای بی‌نظیر در این ۱۵ استخر لاکچری دنیا داشته باشید

اطلاعات مفید
تجربه‌ای بی‌نظیر در این ۱۵ استخر لاکچری دنیا داشته باشید

هم طراز جزیره‌ها، ساحل‌ها و دریاهای ناب دنیا که منبع شگفتی‌اند، امروزه این استخرهای رو باز هستند که فضایی نو برای شناگران خلق می‌کنند و آنها را مسحور خودشان می‌گردانند. اگر به دنبال شناختن این استخرهای هیجان‌انگیز هستید در این مقاله‌ی کوتاه همراه ما باشید تا ۱۵ استخر بی‌نظیر رو باز دنیا را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Marina Bay Sands
 با تورکوالالامپور و سنگاپور علاوه بر تفریحات هیجان انگیز شبانه در سنگاپور حتما ازهتل Marina Bay Sands  دیدن کنید و دراستخر زیبا وشگفت انگیز آن که در طبقه‌ی ۵۷ این هتل پنج ستاره‌ قرار دارد شنا کنید ، استخری رو باز در ارتفاع نزدیک به ۲۰۰ متری از سطح زمین که یکی از عجایب و زیبایی‌های ساخته شده به دست بشر است. مهمانان این هتل ۲۵۶۰ خوابه اجازه دارند از این استخر که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است استفاده کنند.

 

 

استخر هتل مارینا در سنگاپور


 

۲- Udai Kothi
 با تورهند حتما از ادیپور شهری در قسمت غربی کشور هند دیدن کنید و در طبقه‌ی فوقانی قصر قدیمی شهر می‌توانید به شنا کردن بپردازید و یا در شاه‌نشین قصر نشسته و درحالیکه دور استخر هستید از منظره‌ای که شهر در اختیار شما می‌گذارد لذت ببرید.

 

 

استخر هتل ادیپور در هندوستان

 


۳- Sky Bar
 با تورمالزی به شهر توریستی کوالالامپور بروید وبه همراه فرزندان خود از جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور دیدن کنید. سپس می‌توانید به بار هوایی این شهر بروید و از استخر آن استفاده کنید که دور تا دورش را کابین‌هایی برای برپایی رقص و دورهمی در برگرفته و شما درحالیکه در آنجا هستید پیش رویتان منظره‌ی برج‌های پتروناس قرار دارد.

 

 

استخر در کوالالامپور

 


۴- Grand Central
اگر می‌خواهید درحالیکه دارید شنا می‌کنید و یا آفتاب می‌گیرید منظره‌ای بی‌نظیر از شهر بارسلون و بناهای زیبای تاریخی این شهر که معماری‌شان به سبک گوتیک است داشته باشید حتما باید به این هتل و استخرش سری بزنید.

 

 

 گرند سنتر بارسلونا

 


۵-  Pimalai Resort
تایلند مقصد عاشقانی است که می خواهند اولین سفر رمانتیک خود را تجربه کنند . جزایر تایلند همواره جز مقاصد مسافران بسیاری از همه جای دنیا بوده است. در تایلند می توانید تفریحات هیجان انگیز با قیمت مناسب تر داشته باشید.اگر اهل سفر مجردی هستید حتما با تور تایلند از پوکت وجزایر اطراف آن دیدن کنید و در پوکت رویا بسازید وماجراجویی کنید. کولانتا از جزیره های استان کرابی تایلند است هتل معروف این جزیره استخر رو بازی به سبک معبدهای بودایی دارد. این استخر در پنجاهمین طبقه‌ی پناهگاه ساحلی پیمالای واقع شده است و شنا کردن در آن چشم‌اندازی بی‌نظیر از جزیره‌ی کولانتا پیش رویتان قرار می‌دهد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این استخر آن است که با آب شیرین پر شده است.

 

 

استخر رو باز در تایلند

 


۶- Alila Ubud
در شهر بالی اندونزی این استخر زیبا و آرام بر فراز رودخانه‌ی Ayung واقع شده است. این استخر در دل طبیعت ساخته شده است و یکی از جلوه‌های بی‌نظیر سکوت و آرامش به حساب می‌آید. دور تا دور این استخر را دامنه‌های سر سبز و بی‌نظیر کوه‌های دیدنی شهر بالی فراگرفته است.

 

 

هتل الیلا دربالی

 


۷-  Luna Bar
با تور کوالالامپور دبه شهری می‌روید که در بار لونای این شهر استخری در ارتفاع ساخته شده است که منظره‌ای بی‌نظیر از شهر و طلوع و غروب آفتاب برای شما می‌سازد.

 

 

هتل لونا بار در کوالالامپور

 


۸- Harbour Plaza
در طبقه‌ی بیست و سوم هتل هاربور گرند در هنگ‌کنگ استخری ساخته شده است که یکی از جلوه‌های معروف گردشگری هنگ‌کنگ است. این استخر رو به خلیج ویکتوریای این کشور قرار دارد و مقابل چشم شناگرانش جلوه‌های بی‌نظیری از آسمان‌خراش‌های این کشور قرار می‌دهد.

 

 

هتل هاربور در هنگ کونگ

 


۹- Joule
در طبقه‌ی دهم هتل جوئل دالاس آمریکا استخری در سبک معماری کلاسیک هنر دکو ساخته شده است. این هتل در سال ۱۹۲۷ میلادی توسط آدام تیهانی معمار برجسته و صاحب نام آمریکایی طراحی و ساخته شده است.

 

 

هتل در امریکا

 


۱۰- Standard
در هتل استاندارد لس‌آنجلس آمریکا استخری قرار دارد که همه‌ی امکانات یک استخر لاکچری مانند تخت‌های ماساژ و راحتی‌های آفتاب‌گیر را دارد و علاه بر اینها تصویری پانورامیک از شهر برای شناگرانش می‌سازد.

 

 

 هتل استاندار امریکا

 


۱۱-  Gansevoort
در منهتن و نیویورک آمریکا استخری در ارتفاع ساخته شده است که از زیر آب آهنگ پخش می‌شود و با نورپردازی زیبایی که دارد فضایی منحصر به فرد و یگانه برای شناگرانش می‌سازد. این استخر یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین استخرهای دنیاست.

 

 

استخر کانسووت در امریکا

 


۱۲- Fasano
در طبقه‌ی هشتم هتل فاسانو در ریو دوژانیروی برزیل این استخر ساخته شده است. استخری که خیلی از سلبریتی‌های بزرگ دنیا از جمله مدونا در آن شنا کرده‌اند.

 

 

 هتل فاسانودر برزیل

 


۱۳- Fullerton Bay
همراه با سفر به مالزی می‌توانید با تور کوالالامپور سنگاپور به استخرهای رو باز و شگفت‌انگیز سنگاپور فقط محدود به هتل Marina Bay Sands نمی‌شود. هتل فولرتون نیز استخری رو باز دارد که چشم‌اندازش رو به رودخانه‌ی سنگاپور است. استخر این هتل کازینوی لوکس و درجه یکی نیز دارد که خیلی مورد توجه شناگرانش قرار دارد.

 

 

هتل سنگاپور

 


۱۴- Vine
این استخر رو باز در کشور پرتقال قرار دارد که اگر به آن بروید و درنش شنا کنید، چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه به جزیره‌ی مادریا خواهید داشت.

 

 

هتل وینه در پرتقال

 


۱۵-  Old Sydney Holiday Inn
این استخر در استرالیا واقع شده است و اگر به آنجا بروید سهم شما غیر از شنا کردن، آفتاب گرم و نرم سیدنی و چشم‌اندازی زیبا از بندر این شهر است.

 

 

هتل قدیمی در سیدنی

۲۲ آبان ۱۳۹۶

نظرات کاربران