در سفر با کودک این بسته‌ی کمک‌های اولیه را همراه داشته باشید

سفر با کودکان
در سفر با کودک این بسته‌ی کمک‌های اولیه را همراه داشته باشید

برای مسافرت به هر جایی دور یا نزدیک یکی از مهم‌ترین چیزها، بستن یک جعبه کمک‌های اولیه کوچک است. مطئمنا تجهیزاتی که برای کودکان باید در نظر بگیرید بسیار متفاوت با چیزهایی‌ است که باید برای بزرگسالان همراه داشته باشید. هرچند که می‌توان با چند راهکار درمان کودک در سفر از بیمار شدن او جلوگیری کرد، اما خب اتفاق غیرقابل پیش‌بینی‌ است و باید حواسمان به نکات سفر با کودکان باشد.

داروخانه‌ها بسته‌های کمک‌های اولیه برای بزرگسالان و کودکان دارند که می‌توانید آن‌ها را به صورت آماده خریداری کنید، اما پیشنهاد ما به شما خرید یک بسته خالی و خرید جداگانه هر کدام از موارد نیاز است. فقط در نظر داشته باشید که اگر اهل مسافرت‌های پیاپی هستید و یک بار این بسته را تهیه کردید و خواستید که در سفرهای بعدی نیز آن را همراه ببرید، همیشه چند روز قبل از سفر به تاریخ انقضای تمامی موارد موجود در آن توجه کنید تا احیانا مشکلی پیش نیاید.

 

 

کمک اولیه برای کودکان
 
پیشنهاد ما به شما برای لوازمی که بهتر است برای کودکتان همراه داشته باشید:

-
چسب زخم‌؛ مسلما اولین چیز و مورد استفاده‌ترین همین چسب زخم‌هاست. به شما پیشنهاد می‌کنیم از موارد رنگی یا شکل دار بازار استفاده کنید که مخصوص کودکان است.
- گاز استریل
- نوارهای کوچک چسب پارچه‌ای
- باندهای پارچه‌ای با پهنا و درازای کم
- دماسنج دیجیتال
- قرص‌های Rehydration برای زمان‌های که کودک دچار استفراغ می‌شود
- ایبوپروفن کودکان برای مواقع تب و بالا رفتن دمای بدن
- کرم‌ ضدعفونی کننده
- کرم مخصوص گزیدگی حشرات
- دستمال مرطوب
- قیچی کوچک
- و صد البته قرص‌هایی که کودک شما به طور خاص آن را مورد مصرف قرار می‌دهد و به طبع آن قرص‌های جایگزینی که ممکن است دکتر برای مسافرت آن‌ها را مجاز بداند

 

 

کمک اولیه برای کودکان

 

 

اگر چه لیست بلند بالایی به نظر می‌رسد، اما در نهایت جای زیادی از ساک شما را اشغال نمی‌کند و در مواقع ضرورت حسابی به کارتان خواهد آمد.
اما یک نکته مراقبتی دیگر هم وجود دارد، سوالی که ذهن بسیاری از والدین را به خود مشغول کرده است. پدر و مادرهایی هستند که در مورد بطری‌های آبی که فرزندانشان در خارج از کشور می‌نوشند مردد هستند. برای همین بسته‌های ویژه‌ای را هم برای غذای کودک در سفر همراه می‌برند، اما یک نکته بسیار ساده در مورد آب آشامیدنی وجود دارد. ابتدا اینکه حتما  از آب‌هایی با برند معتبر استفاده کنید. مضاف بر اینکه در اطلاعات بطری‌های آب میزان سودیوم موجود در آب باید ۲۰۰mg در هر لیتر یا به عبارتی ۲۰mg در هر ۱۰۰ میلی‌لیتر آب باشد.
اگر آبی که قصد تهیه آن را دارید این اطلاعات را بر روی بطری خود نداشت، حتما سراغ برند دیگری بروید.

 

 

کمک اولیه کودکان

۰۲ آبان ۱۳۹۶

نظرات کاربران