شهرهایی‌که زنان باید یک‌بار به آنجا سفر کنند

اطلاعات مفید
شهرهایی‌که زنان باید یک‌بار به آنجا سفر کنند

شهرهای زیادی در دنیا وجود دارد که هر بانویی دوست دارد به آن سفر کند، اماشاید برخی شهرها ویژگی‌هایی خاص داشته باشند که با سلایق خانم‌ها همخوانی بیشتری دارد یا اینکه قصه‌ای پشت آن‌هاست که می‌تواند دیدنش برای این قشر ارزشمند باشد.
در این مقاله ما تنها به پنج شهر از بسیاری نقاط دنیا که بانوان می‌توانند تنها به آن سفر کنند و از این مسافرت لذت بسیاری ببرند را برای شما برشمرده‌ایم:


آمستردام، هلند
هلند کشور لاله‌هاست. کشوری زیبا در اروپا که هر نقطه‌اش جلوه‌ی خاص خودش را دارد اما آمستردام ویژگی‌های کم‌نظیری دارد که آن را به یکی از زیباترین شهرهای دنیا بدل کرده است. سنگفرش‌های خیابان، رود جاری در شهر، دوچرخه‌هایی که سوار بر آن می‌توانید تنها تمام شهر را چرخ بزنید و گل‌ها ... گل‌های زیبایی که در نقاط مختلف به چشم می‌خورند.

 

 

آمستردام

 

 

تاج‌محل، هند
قصه‌ی عاشقانه پشت ساخت تاج محل کافی‌ست تا هر بانویی را برای دیدنش مشتاق کند. مسافران تور هند به خوبی می‌دانند که آگرا قطعه‌ای از بهشت میزبان این نماد زیبای عاشقی در دنیا و یکی از اضلاع مثلث‌طلایی هند است و بعد از دهلی دومین شهر جذاب و توریستی این سرزمین است. عشق در این عمارت مرمرین سالانه میلیون‌ها نفر برای دیدنش به این نقطه از دنیا می‌آورد. به همین دلیل شاید بتوان گفت تاج محل یکی از مورد پسندترین مکان‌ها در بین این ۶ بنای باقی مانده برای خانم‌هاست. این بنا را بیش از ۲۰ هزار هنرمند و معمار به دستور شاه مغول برای یادبود همسرش طراحی و ساختش را در ۱۰۵۷ شمسی به پایان رساندند.

 

 

تاج محل

 

 

دبی، امارات متحده عربی
اکثر خانم‌ها عاشق خرید و گشتن در بین فروشگاه‌های بزرگ و پر زرق و برق هستن و در حال حاضر کجا برای خرید، بهتر از مراکز خرید دبی؟ سالانه خیل زیادی از جمعیت جهان برای گذارن تعطیلات و خرید به این شهر کوچک در خلیج فارس می‌آیند و از مشهورترین فستیوال‌های دبی خرید می‌کنند البته درکنار خرید، دبی را به عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای تفریح و سرگرمی می‌دانند؛ گشت زدن در باغ گل دبی و خوردن غذا در خوشمزه‌ترین رستوران‌های دبی قطعا خاطرات این سفر را متفاوت‌تر می‌کند.

 

دبی

 


مالدیو
مالدیو اگر چه یکی از قطب‌های گردشگری دنیا محسوب می‌شود اما به واسطه ساختار جزیره‌های تشکیل دهنده این کشور زیبا، هیچگاه از یک حدی بیشتر شلوغ نخواهد شد. پس اگر قرار باشد پا به بهشتی کم‌نظیر بر روی زمین بگذارید و از سکوت و طبیعتی بکر با بهترین امکانات و هتل‌ها لذت ببرید مسلما ابتدا باید این کشور فوق‌العاده را انتخاب کنید.

 

 

مالدیو

 

 

ورونا
ایتالیا ویژگی‌های بسیاری دارد که هر بانویی را به خودش جذب می‌کند. زیبایی، وجود هنر و معماری غنی در جای‌جای شهرهای مهمش و غذا... غذاهایی کم‌نظیر در دنیا که در اغلب موارد با ذائقه ما نیز همخوان است. اما چرا ورونا؟ این شهر زیبا بین ونیز و میلان قرار دارد و به واقع از نظر زیبایی در هیچ سطحی کم از این دو شهر ندارد. در گوشه گوشه‌ی این شهر داستان‌های عاشقانه زیبایی جریان دارد که سرچشمه از تاریخچه خاص ورونا دارد.

 

ورونای ایتالیا

۳۰ مهر ۱۳۹۶

نظرات کاربران