کشتی گردشی کروز silversea برای 2017 قابل رزرو می باشد

اخبار
کشتی گردشی کروز silversea برای 2017 قابل رزرو می باشد
کشتی گردشگری silversea برای 246 سفر بعد از مدتی از حالا برای سال 2017 قابل رزرو شده!!

.

کشتی گردشی کروز silversea

.

خدمات این کشتی برنامه ای کامل را برای ناوگان خود مشخص کرده و silversea با 8 کشتی و مجموع گشت های بالای 800 مقصد در سراسر دنیا خواهد بود.

نکات برجسته این کشتی و برنامه های silversea براس سال 2017 عبارت است از :

چندین اسکله جدید در میان Sassnitz ,بندر Galway در آلمان , ایرلند , بودو , نروژ , گرالدتون , استرالیا, برزییل , فردریکا , دانمارک , گیسبرن , نیوزلند , پونتا کانا , جمهوری دومینیکن , جزیره سر بانی یاس و عمارات متحده عربی.

کروز دور دنیا 2017 : شروع سفر در تاریخ 6 جولای از سان فرانسیسکو و سفر 166 روزه اقیانوس تا مونت کارلو و دیدن 62 مقصد از 25 کشور می باشد.

در پی سفر به سمت غرب کروز تا از سواحل هاوایی عبور کرده و این سفر را تا جنوب اقیانوس آرام ادامه خواهد داد و این سفر از نیوزلند و استرالیا تا عبور از بالی و سانداکان کشیده خواهد شد. در نهایت این کروز به سواحل پر جنب و جوش شانگهای رسیده و هنگ کنگ و سنگاپور را قبل از سفر به سمت خاور میانه و مدیترانه مقصد قرار می دهد.

سفر در کروز آمریکای جنوبی :کروز روح نقره ای در این سفر از نقاطی مانند عبور از کانال پاناما ، دو روز در Fjords در شیلی ، یک توقف دو روزه در ریو ژانیرو در طول این کارنوال به علاوه یک تماس با بوئنوس آیرس و در Callao خواهد بود.

آفریقای جنوبی : ابر نقره ای این 10 سفر مهیج را برای شما به همراه خواهد داشت. سواحل شرقی آفریقای جنوبی با رفت و برگشت از کیپ تاون که این سفر دریایی با رسیدن به بندر الیزابت ، دوران بان ، شرق لندن ، ماپوتو و اقامت شبانه در خلیج ریچاردز همراه خواهد بود.به علاوه یک سفر 14 روزه که شامل یک شب اقامت در خلیج والویس نامیبیا خواهد بود.

مدیترانه ، شمال اروپا و بالتیک : این کشتی از جزایر یونان به جزایر بریتانیا و کشور های اسکاندیناوی و ده ها سفر خارق العاده در حدود 7 تا 17 روز برای دسترسی شما دوستان به گنجینه های ادبی و فرهنگی برای این بنادر و شهر ها خواهد بود.

آلاسکا : کروز سایه نقره ای این سفر شگفت انگیز را برای شما رقم خواهد زد با طبیعت با شکوه آلاسکا و 16 سفرهفت روزه بین سوارد و ونکور.

میانمار : دو سفر در این مسیر انجام شده که از اصلی ترین آن توقف چند روزه در میانمار که با معابد (پاگودا) و باستان شناسی در این منطقه همراه خواهد بود.

.

این کشتی های با مقاصد مختلف و کشور های و جاذب های متفاوت در تمام دنیا رویایی همیشگی را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد ....

.

منبع: traveldailymedia

۰۸ مهر ۱۳۹۴

نظرات کاربران