لاکچری ترین هتل های تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
لاکچری ترین هتل های تایلند

نام تایلند که می‌آید، همه به یاد سواحل نرم و سفید رنگ، مناظر زیبای دریایی، جنگل‌های بارانی و البته اقامتگاه‌های جذاب می‌افتند. هتل لاکچری تایلند یکی از جذابیت‌های این کشور به حساب می‌آیند و می‌توان آن‌ها را در نقاط مختلف این سرزمین دوست داشتنی پیدا کرد. از هتل‌های مجلل در آسمان‌خراش‌های پایتخت گرفته تا هتل‌های لوکس ساحلی، تنوع آن‌ها در تایلند بی‌نظیر است. همراه ما باشید تا ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های لوکس تایلند را در نوشته امروز به شما معرفی کنیم.

 

هتل Soneva Kiri، جزیره کوه کود

اقامت در هتل Soneva Kiri، تجربه‌ای بی‌نظیر در تور تایلند خواهد بود. وقتی پا به تایلند می‌گذارید، با پروازی خصوصی توسط هواپیمایی سبک، به جزیره‌ی دنج و زیبای کوه کود در خلیج سیام رفته و وارد فضای جذاب این اقامتگاه بزرگ می‌شوید.

این مکان با داشتن چندین ویلای فوق‌العاده زیبا و دسترسی به یکی از چشم‌نواز‌ترین سواحل تایلند از شما پذیرایی کرده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی گسترده‌ای است. از ویلاهای چوبی دارای استخر اختصاصی گرفته تا تورهای اختصاصی برای اسنورکلینگ در پهنه‌ی مرجانی نزدیک به جزیره، همه چیز در این هتل خاص و متفاوت است و از همین رو آن‌جا را باید بهترین هتل لاکچری تایلند به شمار آورد. فراموش نکنید که در تور پاتایا یا سفر به شهرهای نزدیک‌تر نیز می‌توان به  Soneva Kiri رفت اما دیگر خبری از پرواز اختصاصی نیست.

  • آدرس: 110, Tambon Ko Kut, Ko Kut District, Trat
  • شماره تماس: 0066822088888

عکس: travelplusstyle.com

 

هتل Amanpuri، پوکت

اگر به دنبال یک هتل لوکس تایلند در تور پوکت هستید، گزینه‌ای بهتر از هتل Amanpuri پیدا نخواهید کرد. این هتل در یک مزرعه قدیمی نارگیل قرار گرفته و جدا از داشتن ساحل اختصاصی، چشم‌اندازی بسیار زیبا رو به دریا نیز دارد که به جذابیت‌های این محل می‌افزاید.

جدا از امکانات رفاهی تمام و کمال و خدمتکارانی که ۲۴ ساعته در اختیار شما هستند، هتل در یک فضای جنگلی عالی قرار گرفته و ساحل دنج آن نیز کاملا در میان درختان گرمسیری محصور مانده. هتل Amanpuri فضای آرامش بخش و طراحی داخلی جذابی دارد و بیشتر به درد زوج‌هایی می‌‌خورد که از هتل لاکچری تایلند، انتظار یک فضای لوکس با طراحی خاص دارند که بتوانند، چند روزی را در آرامش بگذرانند.

  • آدرس: Choeng Thale, Thalang District, Phuket
  • شماره تماس: 006676324333

 

اجاره ماشین در تایلند

عکس: cntraveler.com

 

هتل Rosewood Phuket، پوکت

یکی دیگر از هتل‌های لاکچری پوکت که در ۶۰۰ متری خلیج زمرد و در یکی از زیباترین نقاط جزیره قرار گرفته و دارای طراحی داخلی به سبک سنتی اما بسیار زیباست که در جزیی‌ترین نقاط نیز، طراحی هنرمندانه را مشاهده می‌کنید.

از ویژگی‌های این هتل لاکچری تایلند تجملی است که سعی شده در فضای هتل جاری باشد. جدا از ۷۱ ویلای بزرگ با امکانت کامل که همگی رو به دریا و مناطق جنگلی ساخته شده‌اند، خدمتکاران به صورت ۲۴ ساعته به شما رسیدگی کرده، ساحل اختصاصی آن‌جا بسیار بزرگ بوده و در نهایت به یک تپه‌ی جنگلی ختم می‌شود و رستوران‌های لاکچری نیز از دیگر امکانات هتل به حساب می‌آیند.

  • آدرس: 88/28,88, 30-33 Muen-Ngern Rd, Pa Tong, Kathu District, Phuket
  • شماره تماس: 006676365888

عکس: wanderwithwonder.com

 

هتل Four Seasons Tented Camp Golden Triangle، چیانگ ری

بر خلاف دیگر اقامتگاه‌هایی که در این نوشته به آن‌ها پرداخته‌ایم، این هتل لاکچری تایلندف در یک فضای جنگلی در چیانگ ری واقع شده و نزدیک به دریا نیست. با این حال، ویلاهای لوکس و بسیار زیبای این هتل، درهر کدام در مکانی بسیار زیبا قرار گرفته و منظره‌ی جنگل، کوه و رودخانه را در مقابل خود می‌بینند.

هر کدام از ویلاها دارای امکاناتی عالی بوده که به سبک کلاسیک ساخته ‌شده‌اند و همگی دارای تراسی بزرگ و چوبی هستند تا به راحتی بتوانید در آن‌جا نشسته و از این منظره‌ی آرامش بخش و شگفت‌انگیز لذت ببرید.

  • آدرس: Address: 499 MOO1, T. Vieng, Chiang Mai, Chiang Saen District, Chiang Rai
  • شماره تماس: 006653910200

 

مقایسه بانکوک، چیانگ می و مقاصد ساحلی تایلند

عکس: akdmc.com

 

هتل Six Senses Yao Noi، پوکت

این هتل لوکس و جذاب در خود پوکت واقع نشده و بین این جزیره و خلیج فانگ نگا در جزیره‌ای به نام یائو نای نوی قرار گرفته است. ریزورت دارای ۵۵ ویلای خصوصی بوده که همگی به صورت دوبلکس ساخته شده و استخر اختصاصی و باغ هستند و مهمانان Six Senses Yao Noi نیز به راحتی به ساحل سفید رنگ جزیره دسترسی خواهند داشت.‌

امکانات گسترده‌ای در سطح یکی از بهترین ریزورت‌های ۵ ستاره آسیا برای Six Senses Yao Noi در نظر گرفته شده و همچنین خدمات جالبی همچون صرف شام در ساحل، تور غواصی و اسنورکلینگ و ... نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. اما همچون بعضی دیگر از هتل‌های لوکس تایلند، این هتل نیز تمرکز خود را بر روی ایجاد فضایی مجلل و آرامش بخش گذاشته است.

  • آدرس: 56, 4J9C+GWR, Ko Yao Noi, Ko Yao District, Phang-nga
  • شماره تماس: 006676418508

عکس: cntraveler.com

 

هتل Four Seasons Resort Koh Samui، سامویی

جزیره سامویی نیز میزبان دیگر هتل لاکچری تایلند این لیست است. این هتل در یک منطقه‌ی مرتفع و جنگلی قرار گرفت و از ویلاهای جدا از هم تشکیل شده که مشرف به منظره‌ی دریا و به دور از هیاهوی مناطق مرکزی سامویی هستند.

البته وقتی از مسیر در نظر گرفته شده، از میان درختان گرم سیری تپه را به پایین می‌آیید، برای شنا و آبتنی می‌توانید از خلیج اختصاصی هتل استفاده کنید که آبی آرام و شفاف را در مدت زمان زیادی از سال برای مهمانان این مجموعه به همراه دارد.

  • آدرس: 219, Surat Thani
  • شماره تماس: 006677243000

 

فعالیت های شبانه محبوب در پوکت

عکس: travelplusstyle.com

 

هتل Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya، پاتایا

هیچ کدام از هتل‌هایی که تا به این جا معرفی کردیم، فضایی شاد و مفرح برای اقامت خانوادگی همرا با بچه‌ها را ندارند، اما Centara Grand Mirage  یک هتل بسیار بزرگ و لاکچری با اتاق‌های مجلل است که یک پارک آبی اختصاصی، ساحلی بزرگ و چندین زمین ورزشی را نیز در اختیار مهمانان خود می‌گذارد.

این هتل ترکیبی از امکانات و خدمات لاکچری با وجه تفریحی یک ریزروت ساحلی بوده و نتیجه آن نیز به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های تایلند بدل شده است و گزینه‌ای عالی برای اقامت در تور پاتایا به حساب می‌آید.

  • آدرس: Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri
  • شماره تماس: 006638301234

عکس: centarahotelsresorts.com

 

هتل The Siam ، بانکوک

اما در تور بانکوک نیز، انتخاب‌های زیادی در میان هتل‌های لاکچری خواهید داشت اما شکی در آن نیست که هتل سیام، بهترین انتخاب در میان چنین هتل‌هایی در پایتخت تایلند است. این مجموعه کار خود را با ۳۹ سوییت مجلل و با شکوه در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و دارای فضایی آرام و فوق‌العاده شیک است.

سوییت‌های بزرگ، استخرهایی رو به رودخانه، رستوران‌هایی بسیار عالی و خدمات دهی بی‌نظیر در کنار طراحی داخلی هنرمندانه و مدرن از سیام، یکی از بهترین هتل‌های تایلند را ساخته است.

  • آدرس: The Siam 3, 2 Khao, Vachirapayabal, Dusit District, Bangkok
  • شماره تماس: 006622066999

 

تفریحات رایگان در پوکت

عکس: travelplusstyle.com

 

هتل Keemala، پوکت

Keemala خاص‌ترین هتل لاکچری تایلند به شمار می‌آید که در منطقه‌ای جنگلی و زیبا در پوکت قرار گرفته و شامل مجموعه‌ای ویلاهای مجلل می‌شود که به صورت خانه‌های درختی ساخته شده‌اند و همگی آن‌ها دارای استخر هستند.

زیبایی خیره کننده این مجموعه مجلل باعث شده تا خیلی از معروف ترین جهانگردان خارجی و البته اینفلوئنسرها برای اقامت و گرفتن عکس‌های زیبا، به جای ریزورت‌های ساحلی در این مکان اقامت داشته باشند.

  • آدرس: Nakanai Rd, Kamala, Kathu District, Phuket
  • شماره تماس: 006676358777

عکس: cntraveller.com

 

هتل Rayavadee، کرابی

و اما برای آخرین هتل، به سراغ جزیره کرابی زیبا می‌رویم. برای اقامت در این جزیره‌ی بهشتی، حتما باید یک هتل ساحلی جذاب را انتخاب کنید و البته در این زمینه، Rayavadee انتخابی محشر خواهد بود.

مکانی بسیار مجلل و جذاب که دارای یک رستوران غاری، یک خلیج جذاب، ساحلی بسیار زیبا و ویلاهایی بزرگ با استخر اختصای بوده که از بهترین و به روزترین امکانات رفاهی بهره می‌برند. در نهایت، تمامی این ویژگی‌ها در یکی از زیباترین نقاط کرابی قرار گرفته و طبیعتی معرکه شما را احاطه کرده‌ است. همچنین این نکته را نیز فراموش نکنید که این هتل تا ساحل معروف رایلی فاصله‌ی بسیار کمی دارد.

  • آدرس: 214 Moo 2 T. Ao Nang, Muang, Krabi
  • شماره تماس: 006623011861

عکس: luxurylink.com

۰۲ فروردین ۱۴۰۳

نظرات کاربران