گران ترین رستوران های تهران

جاذبه‌های گردشگری داخلی
گران ترین رستوران های تهران

این روزها یکی از مفیدترین راه‌های پیدا کردن رستوران‌ها و کافه‌های جذاب یکی از طریق معرفی دوستان و از همه مهم‌تر تبلیغات اینستاگرامی ست. در دنیای امروزی که ظاهر پر زرق و برق و تبلیغات وسوسه انگیز حسابی گوی رقابت را می‌دزدند انتخاب بین بهترین غذاها خوری ها دشوار به نظر می‌رسد. ما همیشه سعی کردیم در مورد بهترین رستوران‌ها و کافه‌های مقالات مفیدی داشته باشیم. سفر کردن به نقاط دنیا و خوردن غذاهای عالی شگفت انگیز است اما بهترین رستوران‌های کشور خودمان در تهران یا شهرهای بزرگ چه؟ مثلا هرگز سعی کرده اید گران ترین رستوران‌ های تهران را بشناسید؟

 

گران ترین رستوران های تهران

هیچ رستورانی بی دلیل گران نخواهد بود. همه این‌ها یا به خاطر کیفیت خاص غذاها، مکان و موقعیت، شهرت و ارزش برند رستوران و یا اسم و رسم سرآشپز آن اتفاق می‌افتد و چه بسا جمع تعدادی از این ویژگی‌ها! بنابراین به صورت پیش فرض انتظار داریم خدماتی که در چنین رستوران‌هایی دریافت می‌کنیم متفاوت‌تر از پیتزایی پاتوق دانشگاه‌مان باشد! اگرچه تمام موارد بالا شدیدا مهم هستند اما با توجه به سبک پرزق و برق زندگی امروزه ممکن است گول اسم و رسم جایی را بخورید و غذا و خدمات باب میلتان نباشد بنابراین در اینجا به معرفی گران ترین رستوران های تهران خواهیم پرداخت تا در گشت و گذار و تور داخلی بتوانید سری به آنها بزنید.

 

لوکس‌ترین رستوران‌های مشهد

عکس از: fararu.com

 

رستوران دیوان

این رستوران که در صدر گران ترین رستوران های تهران قرار دارد، ترکیبی از سبک به شدت جذابی از مدرن و سنتی را در کنار آورده و به در طراحی آن از نورپردازی زیبایی استفاده کرده است. از جمله جذاب‌ترین بخش‎های طراحی داخلی رستوران می‌توان به آینه‎کاری‌ها و تابلوهای آویزان شده بر روی دیوارهای آن اشاره کرد که به شدت چشم نوازند. دیوان یک کافه رستوران است و این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی، در منوی آن انواع سوپ، سالادهای متنوع، ساندویچ و و پیتزا را نیز در منوی خود دارد و انتخاب‌های متعددی را پیش‌روی مهمانان قرار می‌دهد. غذاهای دیوان با کیفیت بالایی آماده می‌شوند و بسیار خوشمزه هستند.

رستوران دیوان در تهران، فرشته، خیابان شهید فیاضی، بعد از تقاطع اخگری، مجتمع سام سنتر، طبقه ۸ واقع شده و همه روزه از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد.

عکس از: pinorest.com

 

رستوران سنتی عالی قاپو

رستوران سنتی عالی قاپو با بیش از ۴۰ سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین و گران ترین رستوران‎ های تهران است که تقریبا تهرانی ها همه آن را میشناسند. این رستوران محیطی سنتی دارد و دارای شیشه‌های رنگی و درهای چوبی است که در همان بدو ورود توجه شما را جلب خواهد کرد. معماری جذاب، طراحی داخلی زیبا، و اجرای موسیقی زنده و همچنین هنرهای نمایشی سنتی، از دیگر بخش‌های این رستوران است که آن را به فضایی دنج و دلنشین تبدیل می‌کند. دکوراسیون داخلی رستوران نیز با فضای سنتی آن هماهنگ است و در فضای داخلی آن از تخت‌ها و صندلی‎های چوبی استفاده شده است. به علاوه باید بگوییم که عالی قاپو از مواد اولیه تازه برای تهیه غذاها استفاده می‎کند و غذاهایی بسیار خوشمزه و باکیفیت دارد به همین دلیل هم هست که در رده گران ترین رستوران های تهران قرار گرفته است. فضای گسترده رستوران و تخت‌های بزرگ آن نیز شرایط را برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های خانوادگی فراهم می‌کند. این رستوران انواع کباب، پلو و خورشت‌های ایرانی مانند باقالاپلو، شیرین پلو، زرشک پلو، ته‌چین مرغ، خورشت فسنجان و ... را در منوی خود دارد و در کنار آن سالاد و نوشیدنی را نیز برای مهمانان سرو می‎کند.

رستوران سنتی عالی قاپو در تهران، میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک ۵۵ واقع شده و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

 

بهترین رستوران‌های محلی در قشم

عکس از: alighapoo.com

 

رستوران تاج محل

این تصور را نکنید که همه رستوران‌ها باید ایرانی باشند، اتفاقا یکی از گران ترین رستوران های تهران با غذاهای هندی پناهگاه عاشقان غذاهای هندی است. این رستوران در طبقه هم‌کف هتل بزرگ تاج محل قرار دارد و فضای داخلی رستوران لوکس و مجلل بوده و به سبک هندی طراحی شده است. رستوران تاج محل انواع غذاهای بومی هندی را در منوی خود آورده که برای طرفداران غذاهای هندی راضی کننده است و آن‌ها را با بالاترین کیفیت برای مهمانان آماده می‌کند. در منوی این رستوران می‌توانید غذاهایی چون جوجه تندوری، جوجه آشوکا، کباب کشمیری، شاهی قرمه و انواع غذاهای دریایی را ببینید و طعم‌هایی جدید و متفاوت را امتحان کنید. رستوران تاج محل انواع سوپ و سالاد را نیز به عنوان پیش‌غذا به مهمانان خود معرفی می‎کند و انتخاب‎های متعددی را پیش‎روی آن‌ها قرار می‎دهد.

رستوران هندی تاج محل در تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، شماره ۲۹ واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، در دو وعده غذایی ناهار و شام، آماده پذیرایی از مهمانان است.

عکس از: balad.ir

 

کافه رستوران ربلان

کافه رستوران ربلان یکی از گران ‌ترین رستوران ‌های تهران است. این کافه رستوران در طبقه هفتم مرکز خرید قرار دارد و چشم‎انداز زیبایی از شهر تهران را به تصویر می‌کشد یعنی شما می توانید ضمن گشت و گذار و خرید به رستورانی مجلل هم بروید. فضای داخلی کافه طراحی مدرن و جذاب است و به زیبایی طراحی شده است. چیدمان شیک و اروپایی رستوران، غذاهای متنوع بین‌المللی و پرسنل مجرب و خیلی خوش اخلاقی هم دارد، که آن را در لیست لوکس‌ترین رستوران‎های تهران قرار می‌دهد. کافه رستوران ربلان انواع غذاهای سنتی ایرانی، بین‌المللی، دریایی و فست‌فود را در منوی خود دارد و آن‌ها را باکیفیت بالا برای مشتریان آماده می‌کند. از بهترین و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به کباب چوبی، پنه و پاستا اشاره کرد. البته اشاره کنیم که دسرهای ربلان نیز تنوع بالایی دارند و مورد استقبال مهمانان قرار می‌گیرند.

کافه رستوران ربلان در تهران، تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه7 واقع شده و همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، در دو وعده غذایی ناهار و شام، آماده پذیرایی از مهمانان است.

 

معرفی ۱۱ رستوران لوکس در کیش

عکس از: ghazachi.com

 

کافه رستوران حس توران

حس توران یکی از گران ‌ترین رستوران ‌های تهران است. این رستوران در فضایی با وسعت ۱۵۰۰ متر طراحی و ساخته شده و محیطی جذاب و دلنشین دارد. فضای داخلی رستوران به صورت سنتی و مانند خانه‌های قدیمی طراحی شده است. غذاهای حس توران کاملا ایرانی هستند و در ظروف مسی سرو می‎شوند که برای مهمانان بزرگسال حال و هوای نوستالژی دارد. در منوی رستوران حس توران می‎توانید انواع غذاهای خوشمزه و سنتی ایرانی را ببینید. غذاهای این رستوران بومی استان‎های مختلف ایران هستند و تمامی سلیقه‎ها را پوشش می‌دهند. از جمله غذاهای موجود در منوی رستوران می‌توان به انواع پیش‌غذاهای سرد و گرم، انواع پلو و خورشت‌های ایرانی، انواع آش و نوشیدنی‌های خوش‎طعم و اصیل ایرانی اشاره کرد.

رستوران حس توران در تهران، خیابان فرشته، نیلوفر، رویال آدرس، طبقه دوم واقع شده و همه روزه از ۸:۳۰ صبح تا ۴ بعدازظهر و ۷:۳۰ عصر تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. حس توران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه علاوه بر وعده‌های غذایی ناهار و شام، صبحانه را نیز برای مهمانان سرو می‌کند.

عکس از: ghazachi.com

 

رستوران مس توران

این رستوران که حسی سنتی و جذاب را با نوستالژی بودن در خانه های قدیمی تداعی می کند یکی از گران ترین رستوران های تهران برای قراری مهم و خاص است. سقف‌های بلند، درهای چوبی، دیوارهای سفید و کف‎پوش‌های فرش‌ مانند، از جمله ویژگی‌های طراحی داخلی این رستوران است. میز و صندلی‌های رستوران چوبی هستند و غذاها نیز در ظروف مسی سرو می‎شوند که همچون مورد بالا باعث جذابیت آن شده است. رستوران مس توران در منوی خود پیش‌غذاهایی چون انواع سالاد، انواع ماستیه، حلیم بادمجان و سوپ شیر و قارچ را قرار داده است. از جمله غذاهای اصلی مس توران نیز می‌توان به باقالا‌پلو، آلبالوپلو، خورشت فسنجان، خورشت غوره بادمجان و ... اشاره کرد. مس توران به سبک خاصی برنج را سرو میکند و این کار را متفاوت از دیگر رستوران‌ها انجام می‌دهد. این رستوران برنج را در پوششی از خمیر یوفکا سرو می‌کند

رستوران مس توران در تهران، میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر واقع شده و همه روزه از ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر و ۷ تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

عکس از: foodism.app

 

رستوران کوبابا

اگر عاشق غذاهای خاورمیانه ای از کشورهای ترکیه و لبنان هستید باید سری به اینجا بزنید! از دیگر ویژگی‌های کوبابا می‌توان به طراحی داخلی جذاب و دلنشین آن اشاره کرد. در چیدمان کوبابا از مبلمان با رنگ‌های شاد استفاده شده و گل‌ها و درختچه‌های سرسبز نیز جلوه خاصی به محیط داده است و شدیدا آن را با نشاط کرده است.  در منوی رستوران کوبابا می‎توانید انواع سالاد، ساندویچ، پیتزا، کباب و غذاهای دریایی را ببینید و مطابق با سلیقه و ذائقه خود سفارش دهید. همچنین سالاد فتوش، شاورمای گوشت، پیتزا ارتلانا و ساندویچ میکس گوشت و مرغ از جمله پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند که باعث شده تنوع بسیار بالا برود. کوبابا، سالاد تبوله و سزار را نیز در منوی خود دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد را به همراه غذا سرو می‌کند. باباقانوش، ماست لبنه، حمص، سمبوسه و بشقاب میکس نیز از جمله پیش‌غذاهای موجود در منوی رستوران کوبابا هستند. این یکی از گران ترین رستوران های تهران برای قرارهای مهم و ضیافت است.

رستوران کوبابا در تهران، جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۶۷، طبقه اول واقع شده و همه روزه از ۸ تا ۱۱ صبح، ۱۲ تا ۳:۳۰ بعدازظهر و ۷:۳۰ تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. کوبابا شعبه‌های دیگری نیز در بام‌لند، لواسان و ایران‌مال دارد.

 

غذای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های کیش

عکس از: pinorest.com

 

منبع 

۲۰ دی ۱۴۰۲

نظرات کاربران