برترین مراکز خرید هنگ کنگ

جاذبه‌های گردشگری چین
برترین مراکز خرید هنگ کنگ

نمی‌توان در مورد سفر به هنگ کنگ صحبت کرد اما نامی از مراکز خرید این مقصد گردشگری به میان نیاورد. چرا که این شهر مدرن و پیشرفته از جمله معروف‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده و امکان خرید از برندهای برتر دنیا را برای عاشقان خرید ممکن می‌سازد. البته که همه چیز به غرفه‌های رنگارنگ و محصولات متنوع ختم نشده و بازدیدکنندگان فرصت لذت بردن از رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها، تئاتر، مراکز تفریحی کودکان و حتی در برخی از آن ها اسکیت روی یخ را خواهند داشت. چنانچه ایده وقت گذرانی در مراکز خرید هنگ کنگ برای شما نیز جذاب است برای آشنایی با برترین آن‌ها حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

مرکز خرید لندمارک، هنگ کنگ (The Landmark Shopping Center, Hong Kong)

اگر عاشق خرید در یک مکان لوکس و مدرن هستید، لندمارک هنگ کنگ قطعا شما را راضی خواهد کرد.Landmark Hong Kong  یکی از بزرگترین مراکز خرید هنگ کنگ بوده که از ۴ ساختمان با بیش از ۲۰۰ برند بین‌المللی تشکیل شده است. از جمله برندهای لاکچری گران قیمتی که می‌توانید در اینجا پیدا کنید می‌توان لویی ویتون، دایان فون فورستنبرگ، شوپارد و شنل را نام برد. علاوه بر آن فروشگاه‌های متعدد بسیاری نیز وجود دارند که محصولات محلی را به فروش رسانده و با قیمتی پایین‌تر در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. همچنین شما می‌توانید در کنار خرید از رستوران‌های لوکس آن لذت برده و تجربه یک وعده غذایی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. L'ATELIER de Joël Robuchon یک رستوران فرانسوی با ۳ ستاره میشلین در این مکان است که اگر بودجه محدودی ندارید، توصیه می‌کنیم خوردن غذای خوشمزه در آن را فراموش نکنید.

  • آدرس: 15 Queen's Road Central, Central, Hong Kong Island, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

نکات فرهنگی جالب درباره مردم چین

 

مرکز خرید هاربور سیتی، هنگ کنگ (Harbour City Shopping Center, Hong Kong)

برای کسانی که دوست دارند طیف گسترده‌ای از محصولات را به صورت یکجا در یک مرکز خرید واحد پیدا کنند، Harbour City کاملا ایده‌آل خواهد بود. هاربور سیتی بیش از ۷۰۰ فروشگاه، ۵۰ رستوران و چندین مرکز تفریحی را در خود جای داده و در کل از ۵ طبقه تشکیل شده است. همچنین این مرکز خرید دارای یک منطقه روی پشت بام است که چشم‌اندازی مشرف به بندر ویکتوریا هنگ کنگ و دریای چین جنوبی داشته و بدون شک بهترین نقطه این مجموعه به شمار می‌آید. هاربور سیتی هنگ کنگ اغلب میزبان نمایشگاه‌های خودروهای لوکس و همچنین نمایشگاه‌های عکاسی و هنری در سالن اصلی آن بوده و همین به تنهایی بازدیدکنندگان بسیاری را به آنجا جذب می‌کند. این مرکز خرید در مناسبت‌های خاص مانند کریسمس و سال نو چینی بسیار پررونق بوده و به مکانی پرطرفدار در بین خانواده‌ها تبدیل می‌شود.

  • آدرس: 3–27 Canton Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید پیسیفیک پلیس، هنگ کنگ (Pacific Place Shopping Center, Hong Kong)

از دیگر مکان‌های لوکس و دوست داشتنی برای خرید در هنگ کنگ می‌توان به Pacific Place اشاره کرد. این یک مرکز خرید مجلل بوده که توسط برج‌های اداری شیک، هتل‌های پنج ستاره و یک آپارتمان مجلل احاطه شده است. شما در این مرکز خرید شاهد صدها مغازه مختلف خواهید بود که در ۴ طبقه آن پراکنده شده‌اند. از برندهای بین‌المللی و لاکچری پوشاک گرفته تا برندهای معروف جواهرات را می‌توان در این مجتمع بزرگ خرید پیدا کرده و تجربه یک خرید عالی را برای خود رقم زد. ناگفته نماند که Pacific Place Hong Kong دارای یک سینمای مجلل با ۶ صفحه نمایش و یک سالن خصوصی نیز است که غذاهای فرانسوی سرو می‌کند.

  • آدرس: 88 Queensway, Admiralty, Hong Kong Island, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

معروف‌ترین نقاط اینستاگرامی هنگ‌کنگ، چین

 

مرکز خرید آی اف سی، هنگ کنگ (IFC Mall, Hong Kong)

مرکز خرید IFC هنگ کنگ دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه، یک سینما، مرکز تناسب اندام و یک هایپرمارکت بزرگ است که اگر اهل خرید کردن هستید واقعا ارزش دیدن دارد. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، رستوران های این مجموعه می‌توانند برای شما جذاب باشند. چرا که این مرکز خرید ۴ طبقه رستوران‌های متعددی را در خود جای داده که برخی از آن‌ها در کنار سرو غذاهای خوشمزه  مناظر فوق العاده‌ای از بندر ویکتوریا را نیز ارائه می‌دهند. همچنین IFC Mall Hong Kong  دارای یک تراس روی پشت بام است که با مبل‌ها و میزهای دنج تزیین شده و گردشگران بعد از ساعت‌ها خرید می‌توانند بر روی آن‌ها نشسته و از مناظر عالی شهر لذت ببرند.

  • آدرس: 8 Finance Street, Central, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید تایمز اسکوئر، هنگ کنگ (Times Square Shopping Mall, Hong Kong)

تایمز اسکوئر مورد بعدی از مراکز خرید و تفریحی در هنگ کنگ بوده و از ۱۶ طبقه تشکیل شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در این طبقات به خرید مشغول شده و یا در مراکز تفریحی و رستوران‌های آن سرگرم شوند. Times Square Hong Kong یکی از بزرگترین مراکز خرید در خلیج کوزوی به شمار آمده و بیش از ۲۰۰ فروشگاه، ۳۰ رستوران، ۲ عدد هایپر مارکت و یک سینمای بزرگ را در خود جای داده است. جالب است بدانید که مرکز خرید تایم اسکوئر در کنار وسعت بزرگ و مغازه‌های متعدد خود به خاطر نمایش‌ها و تاسیسات زیبای خود در ورودی شهرت دارد. همچنین هر سال، مرکز خرید تایمز اسکوئر میزبان برخی از بزرگترین جشن‌های سال نوی شهر در میدان روباز خود می‌شود.

  • آدرس: 1 Matheson Street, Causeway Bay, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

بازدید از قله ویکتوریا در هنگ کنگ

 

مرکز خرید المنتز، هنگ کنگ (Elements shopping Center, Hong Kong)

مورد بعدی از برترین مراکز خرید هنگ کنگ که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، Elements Hong Kong  نام دارد. این مجموعه دارای ۵ منطقه خرید با طیف فوق العاده‌ای از مارک‌های محبوب بین‌المللی بوده و در کنار خرید فرصت تفریح در پیست یخ سرپوشیده و یکی از بزرگترین سینماهای شهر را نیز برای علاقه‌مندان ممکن می‌سازد. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و مرکز خرید المنتز گزینه‌های زیادی برای خوردن یک غذای خوشمزه را در محدوده خود برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. به طوری که بسیاری از این رستوران‌ها توسط پنجره‌های کف تا سقف تزیین شده و چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از بندر را به نمایش می‌گذارند. المنتز هنگ کنگ نیز همانند اغلب مراکز خرید مطرح شهر میزبان طیف گسترده‌ای از رویدادها، از جمله کنسرت‌های محبوب  و همچنین نمایشگاه‌های هنری هنرمندان مشهور از سراسر جهان است.

  • آدرس: 1 Austin Rd W, Tsim Sha Tsui, Kowloon, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

مرکز خرید فستیوال واک، هنگ کنگ (Festival Walk Shopping Center, Hong Kong)

فستیوال واک هنگ کنگ یک مرکز خرید ۷ طبقه با اتصال مستقیم به ایستگاه کولون تانگ (Kowloon Tong Station) است. بنابراین در کنار ارائه محصولات متنوع از برندهای مد پوشاک امکان دسترسی آسانی را نیز دارا است. شما می‌توانید در این مجموعه باکیفیت‌ترین کت و شلوارها را از برند Brooks Brothers را تهیه کنید و یا به دنبال لباس‌های غیر رسمی و روزمره از برندهای معمولی و ارزان قیت باشید. علاوه بر آن مجموعه فستیوال واک طیف گسترده‌ای از لباس‌های ورزشی آدیداس و ... را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. چنانچه از خرید خسته شده باشید می‌توانید در Festival Walk هنگ کنگ سری به بزرگ‌ترین پیست‌های اسکیت روی یخ آسیا زده و یا فیلم‌های روز دنیا را در سینماهای آن تماشا کنید.

  • آدرس: 80 Tat Chee Ave, Kowloon Tong, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۷ صبح تا نیمه شب (ساعت کاری این مجموعه ممکن است در روزهای مختلف سال متفاوت باشد)

 

مقاصدی عالی برای کوله گردی در چین

 

مرکز خرید نیو تاون پلازا، هنگ کنگ (New Town Plaza Shopping Mall, Hong Kong)

نیو تاون پلازا هنگ کنگ از دو میدان مجزا تشکیل شده و تجربه یک خرید عالی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. بخش اصلی این مرکز خرید بر روی یک برج ۹ طبقه قرار گرفته و دارای بخش‌های مختلفی از قبیل سینما، باغ روی پشت بام، فروشگاه‌های متنوع و رستوران است. در طبقه سوم آن  Snoopy World Hong Kong قرار دارد که یک شهر بازی دوست داشتنی با کلی وسیله تفریحی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است. این مرکز خرید در منطقه شا تین (Sha Tin) و در حدود ۶۵۰ متری شمال شرقی موزه میراث هنگ کنگ (Hong Kong Heritage Museum) واقع شده است.

  • آدرس: Sha Tin Centre Street, Sha Tin, New Territories, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خریدSOGO، هنگ کنگ (SOGO Shopping Center, Hong Kong)

SOGO هنگ کنگ بیشتر به عنوان مرکز خریدی با برندهای برتر ژاپنی شناخته می‌شود. البته این به معنای عدم وجود محصولات از برندهای بین‌المللی نبوده و عاشقان به خرید تقریبا هر آنچه را که از خرید انتظار دارند در این مجموعه پیدا خواهند کرد. به طوری که از پوشاک مردانه و زنانه گرفته تا اسباب بازی‌ها و لباس‌های بچه‌گانه، لباس‌های خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را در اینجا خواهید یافت. SOGO مجموعه‌ای با ۱۶ طبقه است که در کنار فروشگاه‌های بزرگ خرید از یک سالن رقص و سالن نمایشگاهی نیز برخوردار بوده و در طول سال نمایشگاه‌های و رویدادهای محبوب و معروف متعددی را میزبانی می‌کند که اگر خوش شانس باشید فرصت بازدید از آن‌ها را خواهید داشت.

  • آدرس: 555 Hennessy Road, Causeway Bay, Hong Kong
  • ساعات کاری: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، روزهای جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

 

معرفی بهترین پارک های آبی در چین

 

مرکز خرید وین آن پلاس، هنگ کنگ (Wing On Plus Shopping Center, Hong Kong)

به عنوان مورد آخر در بین برترین مراکز خرید هنگ کنگ، قصد داریم Wing On Plus را نام ببریم. این در اصل یک فروشگاه بزرگ محلی با فروشگاه‌هایی در مناطق مانند Tsim Sha Tsui East و Sheung Wan بوده و اغلب توسط مردم محلی برای خرید اقلامی نظیر لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی‌های کودکان، لباس و لوازم جانبی ترجیح داده می‌شود.Wing On Plus Hong Kong  اغلب میزبان نمایش‌های آشپزی در طبقه همکف و همچنین قرعه‌کشی‌های اهدای جوایز در طول سال می‌شود که معمولاً در آخر هفته‌ها برگزار شده و شور و هیجان بیشتری به آن می‌بخشد.

  • آدرس: Wing On Kowloon Centre, 345 Nathan Road, Kowloon, Hong Kong
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

 

منبع

 

۱۰ تیر ۱۴۰۲

نظرات کاربران