بهترین فضاهای کاری مشترک در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
بهترین فضاهای کاری مشترک در تفلیس

اگر از مسافران بیزینسی هستید، زمانی که به مکان جدیدی سفر می‌کنید، همیشه با تصمیم گیری در مورد اینکه کجا کار کنید یا جلسات کاری را در کجا برگزار نمایید مواجه خواهید شد. به همین دلیل، بسیاری از کارآفرینان و فریلنسرها و کسانی که به دنبال دورکاری در سفر هستند، فضاهای کار مشترک را انتخاب می‌کنند که در آن می‌توانند به راحتی و در سکوت و آرامش، شغلشان را پیگیری نمایند.

خبر خوب اینکه اگر مسافر تور گرجستان به مقصد تفلیس هستید، در این شهر فضاهای کاری مشترک بسیاری خواهید یافت. این محیط‌ها، عمدتا از امکانات رفاهی متنوع از جمله غذاخوری، فضای استراحت، تهویه مطبوع و وای فای رایگان نیز برخوردارند.

 

رگوس در میدان آزادی تفلیس (Regus Freedom Square)

Regus یک برند بین‌المللی زنجیره‌ای است که دفاتر خدماتی، فضاهای کار مشترک، سالن‌های تجاری و امکانات کنفرانس را ارائه می‌دهد. شعبه میدان آزادی این برند (قابل دسترسی از خیابان لئونیدزه ۲)، فضای آرامی را همراه با طراحی دکوراسیون زیبا و مبلمان راحت در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

فضای کار مشترک در اینجا، شامل یک اتاق مشترک با تعداد زیادی میز و صندلی برای کار و برگزاری جلسات است. بعلاوه می‌توانید هنگام خروج برای ناهار یا جلسه، از کمدهای شخصی برای قرار دادن وسایلتان استفاده کنید. همچنین اینجا دارای یک آشپزخانه مشترک با دستگاه قهوه ساز باکیفیت، یخچال و یک جعبه کوچک تنقلات صبحگاهی است که می‌توانید در حین لذت بردن از یک فنجان قهوه/چای، از آن میل کنید.

 

جذاب‌ترین کارها در سفر به گرجستان

در این فضای همکاری، ۲ پکیج ماهانه و عضویت با قیمت‌هایی متفاوت ارائه می‌شود. پکیج ماهانه، اجازه دسترسی به این فضا را به صورت ۲۴ ساعته امکان‌پذیر می‌کند. اما دارندگان حق عضویت، از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر می‌توانند از این مکان استفاده کنند.

علاوه بر این، در بسته‌های ماهانه، به شما یک کارت طلایی داده می‌شود تا از آن در سایر فضاهای کاری Regus استفاده کنید که مشتمل بر حدود ۳۰۰۰ شعبه در سراسر جهان است.

و اگر یک مسافر تجاری هستید، یکی دیگر از مزایای بسته ماهانه این است که می‌توانید از سالن‌های جلسات و کنفرانس مخصوص در فرودگاه‌های مختلف نیز استفاده نمایید. Regus بر اساس قرارداد کار می‌کند و هر چه مدت قرارداد طولانی‌تر باشد، برایتان ارزان‌تر تمام خواهد شد.

بعلاوه، در آخرین جمعه ماه، در اینجا یک رویداد شبکه‌ای معمولی برای همه اعضا و اجاره‌کنندگان دفاتر ترتیب داده می‌شود تا با سایر همکاران و همفکران خود آشنا شوید.

 

راهنمای جامع سفر به گرجستان برای اولین بار

آدرس: 1Building, St. Leonidze, 2 Galaktion Tabidze St, T'bilisi 0105, Georgia

 

لوکال در تفلیس (LOKAL)

اینجا، یک فضای کار و زندگی مشترک در تفلیس است. در این مکان، به محیطی حرفه‌ای برای کار و ایجاد گروه‌های دوستان، از فریلنسرها و دورکارها و افراد همفکرتان دسترسی دارید. گفتنی است لوکال، مکانی محبوب محسوب می‌شود زیرا فضای زیادی را برای کار، یک پاسیو بزرگ، مبلمان بسیار راحت، یک باغ و یک بار ارائه می‌دهد. این فضای راحت، به شما این حس را می‌دهد که در خانه خودتان هستید.

در ضمن، ورود حیوانات خانگی به این مکان مجاز است. بنابراین اگر نمی‌توانید دوست پشمالویتان را در خانه و اقامتگاهتان تنها بگذارید، از این آپشن بسیار خشنود خواهید شد. در واقع لوکال یکی از معدود فضاهای دوستدار سگ‌ها در تفلیس به شمار می‌آید.

افراد غیر ساکن LOKAL، می‌توانند در یک اتاق کار در طبقه همکف، پاسیو یا محوطه باغ کار کنند. همچنین اینجا دارای اتاق‌های کنفرانس برای میزبانی جلسات گروهی یا کارگاه‌های کوچک است. فضای زندگی مشترک در این ساختمان نیز، مشتمل بر اتاق‌های خصوصی، حمام و سایر امکانات رفاهی است.

گفتنی است لوکال، هر هفته میزبان رویدادهای مختلفی است. بعنوان مثال، می‌توانید هر چهارشنبه به جمع بازی‌های رومیزی بپیوندید، زبان گرجی بیاموزید، در یک شب فیلم در فضای باز شرکت کنید، یا درباره مالیات‌های فریلنسرها در تفلیس اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در نهایت شروع قیمت‌ها برای برخورداری از این فضای جذاب، از ۱۰ دلار در روز شروع می‌شود.

 

قوانین رانندگی در مناطق مختلف گرجستان

آدرس: 42Vasil Petriashvili Street, Tbilisi, Georgia

 

کلیدر در تفلیس (Collider)

این فضای کاری، دارای شعبه‌های مختلفی در سراسر شهر است و یکی از محبوب‌ترین شعبه‌های آن، در خیابان نینو رامیشویلی در منطقه واکه قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال فضاهای کاری تفلیس در این منطقه هستید، از Collider غافل نشوید. البته این برند، اخیرا شعبه دیگری را در منطقه سابورتالو افتتاح کردند.

Collider، با طراحی دکوراسیون مدرن و صنعتی و مزین به گیاهان مختلف و تابلوهای نئون، محیطی برای حرفه‌ای هایی است که به دنبال یک فضای کار مشترک در تفلیس هستند تا با ایجاد یک جامعه همکار، به رشد یکدیگر کمک کنند.

این ساختمان ۲ طبقه نسبتا بزرگ، همچنین یک حیاط کوچک و میزهای پالت را در خود جای داده و دیوار ساختمان مجاور، دارای یک نقاشی دیواری جذاب و مرتبط از شخصی است که روی یک لپ‌تاپ کار می‌کند.

در فضای داخلی طبقه اول، صندلی‌های راحت، میزهای مشترک و شخصی را خواهید یافت. همچنین کافه بار داخل ساختمان ساندویچ و تنقلات، قهوه وچای باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، این فضای کار مشترک، همچنین یک آشپزخانه را شامل می‌شود و می‌توانید قهوه‌تان را بیاورید و خودتان آنرا در اینجا درست کنید یا ناهار را در مایکروویو گرم نمایید.

طبقه دوم نیز دارای تعداد زیادی قفسه و کمدهای کوچک در کنار میز، برای نگهداری اشیاء ارزشمند و وسایل شخصی شماست. بعلاوه، در اینجا میزهایی را خواهید یافت که بیشتر به مشاغل و تیم‌های کوچک اختصاص داده شده‌اند. همچنین در صورت نیاز به برگزاری جلسه یا کارگاه، یک اتاق جلسه به صورت ساعتی اجاره داده می‌شود. در کنار اتاق جلسه، یک اتاق استراحت و بازی وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت در آن استراحت کرده و در هنگام خستگی از کار، به خود آنتراک دهید.

اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید از این فضای کاری استفاده کنید یا نه، می‌توانید به صورت امتحانی و رایگان قبل از عضویت هفتگی یا ماهانه، یک روز را در این محیط بگذرانید و بعد تصمیم بگیرید. بعلاوه، اینجا تخفیفاتی را برای اعضایش درنظر می‌گیرد. در نهایت قیمت‌ها برای استفاده از خدمات و امکانات این مکان،  از ۴۰ GEL در روز شروع می‌شوند.

آدرس: 6Nino Ramishvili St, T'bilisi 0179, Georgia

 

ترمینال خورآوا در تفلیس (Terminal on Khorava)

این فضای کاری که در فضای همکاری سابق Vere Loft واقع شده است، یکی از شعبه‌های زنجیره‌ای برندی به همین نام است. گفتنی است شعبه‌های دیگر این برند در محله‌های واکه، سابورتالو و مرجانیشویلی قرار دارند.

اینجا نیز مانند دیگر محیط‌های همکاری در تفلیس، فضای وسیعی برای کار ارائه می‌دهد و می‌توانید از این فضا در همکف و طبقه اول برخوردار شوید.

علاوه بر میزهای مشترک، میزهای ثابت و اتاق‌های جلسه و کنفرانس، این فضای کاری دارای یک تراس برای لذت بردن از یک استراحت یا ناهار مختصر است. همچنین یک بار، برای سفارش قهوه تازه دم شده یا خرید نوشیدنی‌های مختلف در اینجا درنظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که قیمت قهوه، در عضویت گنجانده نشده است. بعلاوه در صورت تمایل، می‌توانید ناهار همراهتان بیاورید و در مایکروویو گرم کنید.

جالب است بدانید این فضای کاری، دارای یک منطقه بازی است که شرایطی جذاب را پس از یک روز پرمشغله، برای شما و همکارانتان به ارمغان می‌آورد. در ضمن اگر اهل مطالعه کتاب یا مجلات هستید، اینجا مجموعه کوچکی از این گزینه‌های سرگرمی را در اختیارتان قرار می‌دهد. قیمت برخورداری از این فضا نیز، از ۳۰  GEL به ازای هر روز شروع می‌شود.

 

راهنمای سفر ۲ روزه به تفلیس

آدرس: 3Terminal on Khorava

 

واکه کوورک در تفلیس (Vake Cowork)

این فضای کاری که اخیرا در تفلیس افتتاح شده است، در طبقه هفتم مرکز تجاری پیکسل در خیابان چاوچاوادزه، بسیار نزدیک به پارک مزیوری قرار دارد.

Vake Cowork با برخورداری از ۵ فضای اداری، یک اتاق برای تماس تلفنی و یک فضای اپن، می‌تواند افراد زیادی را در خود جای دهد. بعلاوه یک آشپزخانه مجزا و مجهز به دستگاه قهوه ساز، مایکروویو و یخچال در اینجا درنظر گرفته شده است همراه با تمام وسایل لازم برای لذت بردن از ناهار و یا یک استراحت کوتاه و صرف قهوه.

این فضای کاری بسته به نیازمندی شما، پکیج‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید یک میز اختصاصی یا گروهی را در فضای اپن اجاره کنید، یا یک میز در فضای اداری مشترک بگیرید. با این حال، اگر می‌خواهید یک روز کامل در این محیط باشید، بهتر است پکیج روزانه را تهیه کنید. و در صورت نیاز به میزبانی جلسه، دو اتاق کنفرانس برای اجاره در ظرفیت‌های مختلف نیز در اختیارتان قرار می‌گیرند. گفتنی است قیمت‌ها در این مکان، از ۴۰ GEL به ازای هر روز شروع می‌شوند.

آدرس: 34Ilia Chavchavadze Avenue Pixel Business Center, 7th floor, 0179, Georgia

 

ایمپکت هاب در تفلیس (Impact Hub)

Impact Hub، یک فضای کاری زنجیره‌ای است که در سراسر جهان شعبه دارد و شعبه تفلیس آن در گرجستان نیز، در داخل حیاط ساختمان هاستل فابریکا واقع شده است. اینجا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانست محبوبیت بالایی در میان افراد دورکار و فریلنسرها برای کار و همکاری بدست آورد. گفتنی است با اینکه اینجا یک فضای پرتردد محسوب می‌شود، اما تمام افراد رعایت سکوت و آرامش را می‌کنند تا در این فضای کاری، سر و صدای آزاردهنده وجود نداشته باشد.

این محیط وسیع و پر نور، دارای ردیف‌های بسیاری از میزها و صندلی‌هایی راحت برای کار و استراحت است. چندین اتاق جلسه شیشه‌ای و فضای اداری نیز در اینجا در دسترسند که به صورت ساعتی و ماهیانه، اجاره داده می شوند. یک یخچال کوچک برای نگهداری ناهار، یک مایکروویو و یک دستگاه قهوه ساز در آشپزخانه کوچک این مکان وجود دارند.

اینجا همچنین، قفسه‌ خصوصی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا لوازمتان را در آن بگذارید. اما این گزینه‌ تنها برای اعضا قابل استفاده است. و مانند بسیاری از فضاهای همکاری دیگر در تفلیس، ایمپکت هاب نیز به اعضای خود اهمیت داده و برنامه‌ها و رویدادهایی جذاب ترتیب می‌دهد و مسابقات و جشنواره‌های مختلف را میزبانی می‌کند. و در آخر برای استفاده از این فضا، لازم است که حداقل ۳۰ GEL به صورت روزانه هزینه نمایید.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای گرجی در سفر به تفلیس

آدرس: 8Egnate Ninoshvili St, T'bilisi, Georgia

 

ای اِن او در تفلیس (ANO)

ANO که در نزدیکی ایستگاه مترو Tsereteli قرار دارد، یکی دیگر از فضای کار مشترک در تفلیس است و اگر در نزدیکی‌اش اقامت دارید، حتما سری به آن بزنید.

این فضای کاری که برای تمام روز محیطی آرامش بخش را به اعضا ارائه می‌دهد، همراه با کلیه امکانات لازم از جمله وای فای پرسرعت، مبلمان راحت، فضای وسیع برای کار و یک آشپزخانه کوچک برای گرم کردن ناهار یا تهیه یک فنجان قهوه و چای، ساعاتی دلپذیر را برای شما و تیم همکارتان رقم می‌زند.

در ضمن باید گفت در اینجا میزهای مشترک ارائه نمی‌شوند، بلکه هر فردی یک میز اختصاصی برای کار دارد که نوعی حریم خصوصی را برایش ایجاد می‌کند. جالب است بدانید یک فضای مشخص نیز برای آرایشگران درنظر گرفته شده که می‌توانند مشتریان خود را برای ارائه خدمات مختلف مرتبط با مو، به اینجا بیاورند. از نظر قیمت نیز پکیج‌های روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌شوند. اما در هر صورت، قیمت‌ها از ۳۰ GEL به ازای هر روز شروع می‌شوند.

آدرس: 4Sokhumi St, Tbilisi, Georgia

 

دونو در تفلیس (DONO)

این آپارتمان نسبتا جدید، به فضای کاری مشترک در تفلیس بدل شده و برای کسانی که به دنبال مکانی آرام همراه با فضای زیبای سرسبز هستند ،ایده آل است. بعلاوه باید گفت این مکان، دارای یک اتاق جلسه کوچک اما دنج و اتاق‌های اداری است که ۶-۸ نفر را در خود جای می‌دهد.

کافه‌ای کوچک نیز برای لذت بردن از طعم یک فنجان قهوه یا چای در اینجا وجود دارد و گیاهان و گلدان‌های بسیاری در هر اتاق، محیطی لذت بخش و جذاب برای کار ایجاد می‌کنند.

DONO، میزهای اختصاصی را در پکیج‌های ماهانه ارائه می‌دهد. با این حال، می‌توانید به اینجا بیایید و قبل از تعهد طولانی مدت، این فضا را به صورت رایگان امتحان کنید. و هنگامی که به یک بسته ماهانه متعهد شدید، کلیدی دریافت خواهید کرد تا در هر زمانی از روز، به فضای کار مشترک دسترسی داشته باشید. در ضمن باید گفت قیمت‌ها در اینجا، از  ۳۰ GEL به ازای هر روز شروع می‌شوند.

 

اقامت در متسختا در سفر به گرجستان

آدرس: Pekini Ave. 25, 2F, #57, Tbilisi 0160, Georgia

 

فکتوری استارت آپ یو جی در تفلیس (UG Startup Factory)

اینجا یکی از فضاهای کار مشترک مقرون به صرفه در تفلیس است. تمرکز اصلی این مکان، کمک به توسعه استارت آپ‌ها است، اما فضایی را برای علاقمندان به فعالیت‌های دیجیتالی و فریلنسرها و دورکارها نیز ارائه می‌دهد.  

در این مکان که از طراحی مدرن و ساده برخوردار است، به میزهای و صندلی‌های متعدد، اتاق جلسه، سالن کنفرانس، آشپزخانه همراه با قهوه و چای، مایکروویو و یخچال دسترسی خواهید داشت. شما به راحتی می‌توانید ناهار یا میان وعده‌های خود را به همراه داشته باشید و در طول روز، از صرف آنها لذت ببرید. توجه داشته باشید که کامپیوترهای موجود در فضا برای استارت آپ ها درنظر گرفته شده‌اند، نه برای استفاده‌های انفرادی فریلنسرها. در ضمن قیمت‌ها نیز از ۲۰ GEL در روز شروع می‌شوند.  

آدرس: The University of Georgia, IV, Merab Kostava St, T'bilisi, Georgia

 

کی دی فور آس در تفلیس (KD4US )

اینجا یک فضای همکاری مشترک نوساز، در مرکز تجاری و مسکونی کینگ دیوید است. KD4US که در طبقه دوم ساختمان قرار دارد، یک مکان بزرگ با میزها و پارتیشن‌هایی است که حریم خصوصی ایجاد می‌کنند.

بعلاوه این فضا مانند سایر محیط های کاری مشترک، دارای اتاق کنفرانس و جلسه و فضای اداری است. چند کمد برای نگهداری لوازم شخصی و آشپزخانه مشترک همراه با یخچال، کتری و مایکروویو برای گرم کردن میان وعده یا ناهار را نیز در این فضا خواهید یافت. هر چند که کافه این ساختمان نیز، به سبک بوفه از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

این مکان، پکیج های مختلفی را به اعضایش ارائه می‌دهد که از ۴۰ GEL در روز شروع می‌شوند. علاوه بر این، در اینجا تخفیفاتی نیز برای دانشجویان درنظر گرفته می‌شوند. 

 

مهم‌ترین نکات قبل از سفر به گرجستان

آدرس: 12Aleksidze St., business centre King David, T'bilisi, Georgia

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران