۱۰ استیک‌هاوس‌ معروف در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۱۰ استیک‌هاوس‌ معروف در استانبول

ترکیه مقصدی جذاب برای غذا دوستان دنیا است، این کشور تاریخی با تجارب فرهنگی فراوانی شما را غافلگیر می‌کند که بخش مهمی از آن غذا است. در حالی که با تور استانبول قصد گذران تعطیلاتی بی‌نظیر را دارید، باید بدانید ترک‌ها علاقه خاصی به گوشت دارند و کباب‌ها و استیک‌هایشان به شدت محبوب است. شما می‌توانید در این شهر از خوردن یک تکه گوشت خوب پخته شده بر روی شعله مستقیم آتش، لذت ببرید. از استیک‌خانه‌های سنتی گرفته تا گزینه‌های امروزی‌تر، وقتی صحبت از استیک در استانبول می‌شود، چیزی برای همه وجود دارد.

به طور کلی، غذاهای گوشت قرمز ترکیه غالبا باکیفیت هستند، اما همه رستوران‌های استانبول گوشت گاو و بره عالی ندارند. به همین دلیل است که ما ۱۲ تا از بهترین رستوران‌های استیک استانبول را که از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کنند، فهرست کرده‌ایم.

 

خانه استیک نصرت در استانبول (Nusr-et Steakhouse Etiler)

نصرت یکی از آشپزهای بسیار معروف دنیاست که هرگز از اکتشاف و تسخیر بیشتر قلب مردم دست برنداشته است. به همین دلیل هم هست که استیک‌خانه نصرت یکی از آن جاهای لوکس و گرانی است که به خاطر خوردن استیک دالاس باید سری به آن بزنید و اگر استیک‌ها برای شما آنچنان جذاب نبودند احتمالا سطح بالای خدماتشان نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. شعبه‌های بین‌المللی در نقاط مختلفی وجود دارد، اما دیدن استانبول بدون بازدید از شعبه اصلی Salt Bae عجیب خواهد بود. بعد از خوردن استیکی لذیذ و آب‌دار حتما از منو باقلوای استانبولی بی‌نظیرشان را به عنوان پایان‌بخش شام، سفارش دهید.

 

تماشای چشم‌اندا‌های زیبا در استانبول

آدرس: Etiler, Nisbetiye Cd No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

 

خانه استیک البت در استانبول (Elbet Steakhouse)

استیک هاوس Elbet در فاصله چند قدمی مرکز خرید ایستگاه متروی Levent و مراکز خرید کانیون قرار دارد. اگر در آن منطقه هستید، این مکان ارزش بازدید را دارد. اگر استیک‌های عالی اینجا به سبک شما نیستند یا اساسا گیاه‌خوار هستید و باید گروه را همراهی کنید، این استیک‌خانه سالادهای خوشمزه‌ای مانند سالاد آووکادو پنیر تولوم ارائه می‌کند. آن‌ها همچنین غذاهای گوشتی دیگری مانند کوفته، برگر و اسپاگتی دارند. همبرگر سوسیس ترکی (سوچوک برگر) و کوفته‌های پنیری (kaşarlı köfte) که باید برای آن جان سپرد. شما در اینجا طیفی از غذاهای خوشمزه ترکی را برای همه سبک سلیقه‌ای در دسترس دارید که باعث می‌شود در گروه‌های پرجمعیت همگی احساس راحتی کنند.

آدرس: Akat, Yaren Sk. No:6 D:21, Istanbul 34335 Türkiye

 

بیوز استیک هاوس آتاشهیر در استانبول (Beeves Steakhouse Ataşehir)

این رستوران، بیشتر جایی با منویی بر اساس غذاهای گوشتی است تا رستورانی مختص به سرو استیک. اگرچه آن‌ها در منو استیک‌های شگفت‌انگیزی دارند که نمی‌شود از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. همچنین مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه دیگر مانند هات داگ، ناچو، حلقه‌های پیاز و یک "اورئو لوکما" دارند که شما را دیوانه خودشان می‌کند. به علاوه اینجا هر روز صبح برای مهمانان خود صبحانه هم سرو می‌کند اما اگر بخواهیم مقایسه کنیم بیشتر برای شام انتخاب محبوب‌تری خواهد بود. اگر می‌خواهید پیتزای پروتئینی یا یک استیک خوشمزه بخورید، حتما سری به اینجا بزنید. توجه داشته باشید که کیفیت گوشت آن‌ها با سه نوع کوبه، آنگوس و گوشت خشک عرضه می‌شود.

 

۱۳ نکته برای بازدید از برج گالاتا استانبول

آدرس: BARBAROS MAH, Ihlamur Bv 1/A D:999, 34750 Ataşehir/İstanbul, Türkiye

 

گونآیدین کاساپ در استانبول (Günaydın Kasap Steak House)

قطعا کسی که ایده ترکیب یک قصابی و خانه استیک را می‌دهد باید نابغه باشد. برای مسلمانان یکی از موارد مهم حلال بودن رستوران است که این خانه استیک یک غذاخوری حلال و همچنین محبوب بین مردم است. آن‌ها دارای دو فضای باز و درختکاری شده و یک سالن غذاخوری هستند که با انواع غذاهای استیک، کباب‌ها و غذاهای ترکی و همچنین مواردی مثل همبرگر گوشت از مهمانانشان پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید از مخلفاتی مثل انواع سالادها و سبد سیب زمینی هم کنار غذای اصلی سفارش دهید. بعد از شامی مفصل و حجیم، خودتان را مهمان چای یا قهوه و سوفله شکلاتی کنید و شب‌تان را تکمیل کنید!

آدرس: Levazım, Koru Sok. No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

 

خانه استیک بش بیچ در استانبول (Beş Bıçak Steakhouse)

اگر در تور ترکیه به دنبال جایی برای خوردن غذاهای گوشتی هستید که پاتوق مردم محلی است و آن‌ها عاشق غذاهایش هستند قطعا باید سری به اینجا بزنید. این رستورانی شیک و گیرا، با منویی حلال از غذاهای آمریکایی، ترکی، کباب‌ها و انواع استیک‌ها است. اگرچه این رستوران از شهر قدیمی توریستی بسیار دور است اما طعم و مزه فوق‌العاده غذاها ارزش این همه مسیر را دارند. اگر می‌خواهید تجربه غذا خوردن در اینجا را بالا ببرید، قارچ صدفی مخصوص (Beş Bıçak Spesiyal İstiridye Mantarı) را به عنوان پیش غذا سفارش دهید. خوراک بره لوکم تجربه‌ای بی‌نظیر برای امتحان کردن در اینجاست و همراه با سبد سیب زمینی سرخ شده و اسفناج و سس بشامل، تبدیل به چیزی فضایی می‌شود. به علاوه سرویس و خدمات اینجا هم بسیار عالی است.

 

تفریحات خانوادگی محبوب در استانبول

آدرس: Barış Mahallesi. Mehmetçik Cad. West Side No:2 K Blok Dükkan 2, 34520 Beylikdüzü/İstanbul, Türkiye

 

رستوران بیتی در استانبول (Beyti Restaurant)

این یکی از رستوران‌های گران شهر است که به خاطر کیفیت بالا و غذاهای عالی‌اش منویی گران اما فوق‌العاده در دسترس قرار داده است، البته رستوران بیتی بیشتر، جایی برای خوردن غذاهای گوشتی است تا سرو اختصاصی استیک اما به حق نمی‌توان از خیر استیک‌های بی‌نظیر آن‌ها گذشت. با این حال، این مورد علاقه نه تنها مردم ترکیه، بلکه جامعه بین‌المللی است، یعنی وقتی اینجا غذا می‌خورید نه تنها بین مردم محلی هستید، که افراد مهمی همچون نلسون ماندلا هم اینجا غذا خورده‌اند. به این ترتیب می‌دانید که خدمات عالی دریافت می‌کنید. آن‌ها طیف گسترده‌ای از گزینه‌های خوشمزه را دارند، اما استیک T-bone که به طور کامل کبابی می‌شود فوق العاده است. جدا از چند استیک در منو، غذای خاص آنها "بیتی کباب" است که باید در سفارش شما باشد. برای کسانی که نمی توانند انتخاب کنند، کباب مخصوص مخلوط (karışık) با پودینگخامه‌ای (Ayva tatlısı) یک مکان عالی برای شروع است. اگرچه مسیر رسیدن کمی دور است اما قطعا ارزشش را دارد.

آدرس: Orman Caddesi No: 8 Florya, Istanbul Türkiye

 

شازلی فلوریا در استانبول (Şazeli Florya)

این استیک خانه نفیس در فاصله چند قدمی آکواریوم استانبول، یک پارک زیبا و دو مرکز خرید قرار دارد. این رستوران که به عنوان یک قصابی، یک اغذیه فروشی و یک رستوران فعالیت می‌کند، ممکن است یکی از بهترین رستوران‌های استیک باشد که اگر بچه دارید از آن دیدن کنید، زیرا آن‌ها زمین بازی مخصوص خود را دارند و مناظر خیره کننده برکه با سایر نقاط قابل مقایسه نیست. با این حال، چیزی که واقعا این رستوران را به سطح بالاتری می‌برد، کیفیت غذاهای گوشتی است. تکه‌های گوشت گوسفند با مقدار عالی چربی می‌درخشند: نه خیلی زیاد اما مطمئنا نه خیلی کم. همچنین درست است که گوشت عالی است، اما غذاهای گیاهی "روغن زیتون" در دهان شما آب می‌شود. مینی برگر سرو شده برای بچه‌ها عالی است. اگر در سراسر ترکیه جستجو کنید، فکر می‌کنیم برای یافتن رستورانی که گوشتی به نرمی پنبه را با چنین خدمات عالی سرو می‌کند، با مشکل مواجه خواهید شد.

 

۱۰ راه برای داشتن ماه عسل رمانتیک در استانبول

آدرس: Sosyal Tesis Yanı, Şenlikköy mah Halkalı, Florya Cd. D:No:10, 34153 Bakırköy, Türkiye

 

ویرجینیا آنگوس نیشانتاشی در استانبول (Virginia Angus Nişantaşı)

اگر پس از خرید در بوتیک‌های زیبای اطراف احساس گرسنگی کردید، به سرعت متوجه خواهید شد که چرا مردم محلی به این رستوران علاقه دارند. این یکی از معدود استیک‌خانه‌ها در استانبول است که سعی می‌کند با سبزیجات کبابی و پیش‌غذاهای متعدد گزینه‌هایی برای گیاه‌خواران ایجاد کند. اگرچه نمی‌توان همبرگر ویرجینیا آنگوس را به اندازه کافی توصیه کرد، شاید بهتر باشد Fantastik Four را امتحان کنید. دومی چهار نوع مختلف همبرگر از جمله برگر ویرجینیا آنگوس را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید آن را سالم نگه دارید، استیک‌های خشک شده با سبزیجات آب‌پز عرضه می‌شوند. چه به دنبال گوشت با کیفیت بالا، خدمات عالی، یا صرفا غذای عالی باشید، احتمالا اینجا باید در فهرست کارهای شما باشد.

آدرس: Tahtakale Mh., UzuncarsI Caddesi No:136, formerly, no: 212, İstanbul Türkiye

 

خانه استیک اسکارلت در استانبول (Scarlet Steak House)

می‌دانید که این رستوران با ارائه استیک تارتار گوشت باکیفیتی دارد. اگرچه اینجا بیشتر یک رستوران کوچک تا یک استیک‌خانه، این مکان باید در لیست سطل‌های دوستداران گوشت باشد. این غذاخوری حال و هوای پرتغالی/آمریکای لاتین با گزینه‌های خوشمزه‌ای مانند اسادو ساده دارد که پس از ۶ ساعت پختن، تقریبا در دهان شما آب می‌شود. اگر به دنبال یک تی بون خوش طعم یا یک استیک دنده‌ای با لیوان عالی نوشیدنی ترک هستید، این مکان ارزش بازدید در تور استانبول را دارد. آن‌ها همچنین یک تیرامیسو دارند که احتمالا با نسخه معروف آندریا برتون رقابت کند.

 

بهترین باقلوا فروشی‌های استانبول

آدرس: Etiler Mahallesi, Nisbetiye Caddesi, Seher Yildiz Sk. No: 3 Besiktas, Istanbul 34337 Türkiye

 

خانه استیک شاتو

اگرچه این رستوران دکور دلپذیری دارد، اما یکی از آن مکان‌های فوق‌العاده پرمدعا نیست. منو کمی ساده است، اما در عوض انتخاب را بسیار آسان‌تر می‌کند. استیک‌های عالی آن‌ها معمولا به طور کامل پخته می‌شوند و اگر دنده‌های بره (kuzu kafes) را سفارش دهید و امتحان کنید، تا مدت‌ها بعد با یادآوری آن دهانتان آب می‌افتد و هوس می‌کنید دوباره بتوانید در اینجا غذا بخورید. برگر شاتو عجیب به نظر می‌رسد، اما با نانی سرو می‌شود که نرم‌تر از بالش اتاق هتل شما است. گوشت اینجا کیفیت بالایی دارد و احتمالا وقتی دسر کدو تنبل رنده شده لذیذ آن (rende Kabak tatlısı) را امتحان کنید، این رستوران را یکی از بهترین رستوران‌های استیک برای دسر می‌دانید.

آدرس: Kocatepe Mah. Avazkoy Yolu Cad. No: 75 Bayrampasa, Istanbul 34045 Türkiye

 

منبع

۲۸ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران