معروف‌ترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معروف‌ترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول

استانبول به عنوان مهد فرهنگ و مد ترکیه، بزرگترین و بهترین مراکز خرید را داراست. تعدادی از مراکز خرید خوب در قسمت آسیایی استانبول قرار گرفته‌اند و تعدادی در بخش اروپایی. اگر با تور استانبول قصد سفر به این شهر پر شور را دارید، حتما سری به بازارهای شهر نیز بزنید. ما در این متن مراکز بخش آسیایی را معرفی می‌کنیم تا اگر هتلتان در این بخش قرار دارد به راحتی بتوانید از آنها دیدن کرده و خرید کنید.

 

مرکز خرید کوزی Kozzy Avm Istanbul

پاساژ کوزی در محله کادیکوی و در قسمت آسیایی در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. این مرکز خرید دارای ۵۷ فروشگاه و ۱۱ غرفه، رستوران، تراس در فضای باز، پارکینگ، صندوق امانات، اتاق مراقبت از کودک و سالن تئاتر و سینما با ظرفیت ۴۰۰ نفر دارد. در کوزی شما می‌توانید اجناس با کیفیت از برندهای مختلف و معروف بیابید.

 

بهترین کافه‌های کادیکوی، محله‌ی دیدنی‌های آسیایی استانبول

Kozzy Avm Istanbul


ساعات کار آن ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.
برای دسترسی به مرکز خرید کوزیاز طریق مترو می‌توانید از ایستگاه میدان تکسیم، سوار قطار خط M4 شوید و در ایستگاه Kozyatagi پیاده شوید. ۱۵ دقیقه پیاده روی کرده و پس از گذر از خیابان شاکاجی به مقصد برسید. ایستگاه uzay sukak اتوبوس‌های خط کادیکوی آتاشهیر هم فاصله‌ای پنج دقیقه‌ای با این مرکز خرید دارند. اگر هم بخواهید راحت‌تر باشد که سوار تاکسی شوید.


مرکز خرید پالادیوم Palladium Mall Istanbul

یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول در قسمت آسیایی و در منطقه آتاشهیر، پالادیوم است. این مرکز خرید از سال ۲۰۰۸ آغاز به فعالیت کرد. مرکز خرید پالادیوم در استانبول در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۱۹۰ فروشگاه است. همچنین شامل سالن تئاتر، کافه، ۵ طبقه پارکینگ اختصاصی و فودکورتی با بیش از ۲۰ رستوران است.

 

Palladium Mall Istanbul


ساعات کار این مرکز خرید ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.
برای رفتن به مرکز خرید پالادیوم می‌توانید از میدان تکسیم توسط فونیکلار به کاباتاش رفته و از آنجا با کشتی‌های مسافربری به کادیکوی بروید. از آنجا نیز می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی به راحتی به پالادیوم بروید.


مرکز خرید اپتیموم Optimum Outlet Istanbul

مرکز خرید اپتیموم از سال ۲۰۰۸ در منطقه‌ کادیکوی افتتاح شده است. نمایندگی اکثر برندهای معروف دنیا و ترکیه در این مرکز خرید ۵ طبقه شعبه دارند. امکانات تفریحی چون زمین پاتیناژ به مساحت ۵۴۱ متر مربع و سینما در اپتیموم وجود دارد که گردشگرانی که جز خرید علاقه‌مند تفریحات دیگر هستند را به خود جذب می‌کند.

 

با بهترین خیابان‌های خرید استانبول آشنا شوید

Optimum Outlet Istanbul


ساعات کار این مرکز خرید ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.
برای رفتن به مرکز خرید اپتیموم می‌توانید در ایستگاه مترو تکسیم، به سمت گایره تپه سوار شده و پس از پیاده شدن در این ایستگاه و در حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس کوپ رولو کاوشاک رفته و به سمت ینی صحرا سوار اتوبوس شوید. سپس با ۵ دقیقه پیاده روی به مرکز خرید اپتیموم می‌رسید. البته که تاکسی نیز ساده‌ترین راه رسیدن به این مرکز خرید است. 


مرکز خرید ویاپورت مارینا Viaport Marina Istanbul

یکی از شیک ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید ویاپورت مارینا است که در سال ۲۰۰۸ ساخته و در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد. ویاپورت مارینا دارای ١۵۴ فروشگاه و بهترین فود کورت با ۳۴ رستوران و کافی‌شاپ است. این مجتمع دارای یک دریاچه مصنوعی، یک تونل آکواریومی، شهربازی، سالن بولینگ و سالن آمفی‌تئاتر است.

 

راهنمایی خرید زیباترین زیورآلات در استانبول

Viaport Marina Istanbul


ساعات کار این مرکز خرید ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.
ابتدا به میدان کادیکوی بروید. از میدان تکسیم سوار فونیکولر شده و به سمت ایستگاه کاباتاش حرکت می‌کند. در کاباتاش سوار کشتی یا واپور شده و به کادیکوی بروید. در آنجا سوار اتوبوس شماره ۱۳۰ شده و در ایستگاه مارمادوس سیتسی و یا توزلا بلدیسی پیاده شوید تا به مرکز خرید ویاپورت مارینا برسید.


مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Istanbul

در طبقات مختلف مرکز خرید آکاسیا استانبول اجناسی نظیر انواع اسباب بازی، لوازم ورزشی، کیف، کفش، عینک، جواهرات، پوشاک، لوازم آرایشی، ساعت، لوازم برقی و لوازم خانگی به فروش می‌رسد. امکانات دیگر فروشگاه آکاسیا شامل ۱۵ سالن سینما، تالار IMAX، پارکینگ طبقاتی، شهربازی، سالن تئاتر، سالن کنسرت، کافی‌شاپ، رستوران و سوپر مارکت می‌شود.

 

آشنایی با آب و هوای استانبول

Akasya Shopping Istanbul


ساعات کار این مرکز خرید ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

۲۰ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران