۱۴ جشن بزرگ سال نو میلادی ۲۰۲۳ در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۴ جشن بزرگ سال نو میلادی ۲۰۲۳ در دبی

سال ۲۰۲۲ نیز با همه‌ی اتفاق‌هایش در حال اتمام است و خیلی از آن‌ها که در خارج از ایران زندگی می‌کنند، خود را برای نیمه شب ۳۱ دسامبر و یک جشن بزرگ آماده می‌کنند. یکی از سفرهای جذاب برای ما ایرانی‌ها که در آن می‌توانیم، در جشن باشکوه سال نو میلادی شرکت کنیم، تور دبی است و امسال نیز این شهر مدرن در حاشیه خلیج فارس، جشن‌ها و آتش بازی‌های بزرگی برای توریست‌ها تدارک دیده است. فارغ از آتش بازی بزرگ برج خلیفه و نمایش نور و آهنگش، پارتی‌های بزرگی در این شهر برپا می‌شود که ۱۴ مورد از مهم‌ترین‌های آن‌ها را در این لیست آورده‌ایم:

 

جشن کایلی مینوگ در آتلانتیس و جزیره نخل دبی

در سفر به دبی، همراه با ستاره پاپ استرالیایی کایلی مینوگ (Kylie Minogue) شده و در جشن بزرگی که در هتل آتلانتیس (Atlantis) در جزیره نخل دبی برپا می‌شود شرکت کنید. این هنرمند برنده گرمی در یک جشن بزرگ و لاکچری از شما میزبانی خواهد کرد و البته از جمله جشن‌های گران قیمت دبی برای این شب نیز به حساب می‌آید.

آدرس: The Palm

 

شب موسیقی در اپرا دبی

اگر به دنبال یک جشن شلوغ و جذاب در محیطی مجلل هستید، حتما باید در شب موسیقی (Night of music)  که در سالن اپرا دبی (Dubai Opera) برگزار می‌شود، شرکت کنید. در این جشن بزرگ و شلوغ، چندین هنرمند و دی‌جی مختلف به اجرا خواهند پرداخت و شما چند ساعتی را همراه با پذیرایی بسیار خوب و جشن همراه با دیگر مراجعه کنندگان سر خواهید کرد و بعد از سال نو نیز، دوباره ساعاتی را در سالن اپرا به رقص و پایکوبی مشغول می‌شوید.

 

۲۰ واقعیتی که درباره دبی باید بدانید

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Rashid, Near Burj Khalifa, Downtown Dubai

 

شرکت در جشن بزرگ بر روی مگا یات لوتوس دبی

اگر به دنبال جشنی متفاوت و جذاب برای شب سالن نو هستید، پیشنهاد می‌کنیم، نیمه شب ۳۱ دسامبر را در دریا و بر روی مگا یات لوتوس (Lotus Mega Yacht) باشید. این یات لاکچری با ظرفیتی محدود، یکی از جشن‌های خاص و گران قیمت این شب را راه انداخته، غذایی پنج ستاره سرو می‌کند و در کنار داشتن یک استخر کوچک درون خود کشتی و امکانات مختلفی از جمله دی‌جی و اجرای زنده موسیقی، امکان تماشای آتش بازی‌های بزرگ شهر از درون دریا را هم دارید. البته بلیط آن را باید پیش از حرکت یات خریداری نمایید.

آدرس: Berth L (T Head), Dubai Marina Below Pier 7, Outside Dubai Marina Mall

 

سال نو میلادی را در روف تاپ جذاب سی لا وی دبی جشن بگیرید

سه لا وی (Ce La Vi) رستورانی معروف در طبقه پنجاه و چهارم است که شب سال نو میلادی، یک جشن جمع و جور و جذاب را رو به برج خلیفه به راه می‌اندازد. اجرای موسیقی زنده، جو فوق‌العاده عالی و دوست داشتنی و تماشای منظره‌ی زیبای دبی در شب یک طرف و لحظه سال نو میلادی که می‌توانید از آن بالا به تماشای آتش بازی برج خلیفه بنشینید یک طرف. سه لا وی بدون شک یکی از جاهای جذاب برای شرکت در جشن شب سال نو میلادی در دبی به حساب می‌آید.

آدرس: Tower 2 - Level 54, Address Sky View Hotel, Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd, Downtown Dubai

 

کم سونارا، شب سال نو را در صحرا دبی جشن بگیرید

یکی از انتخاب‌های متفاوت شما برای جشن شب سال نو میلادی، بدون شک کم سونارا (Sonara Camp) خواهد بود. این کمپ که برای سافاری‌های صحرا ساخته شده، یک اقامتگاه لاکچری و بسیار جذاب است که در این شب، دی‌جی‌های بین‌المللی استخدام کرده، چراغانی زیبایی ترتیب می‌دهد و منوی غذای ان‌جا نیز تغییر می‌کند. مهم‌تر این که با آتش بازی و برگزاری جشنی بزرگ و شاد، این شب را برای شما خاطره‌انگیز خواهد کرد.

 

هر آن چه از سیتی سنتر دیرا باید بدانید

آدرس: Dubai Desert Conservation Reserve

 

جشن بزرگ کیو‌دیز در کریک ساید دبی

کیودیز (QD’s) یکی از رستوران‌های بسیار معروف دبی است که شب سال نو هر سال، جشنی بزرگ برای گردشگریان برپا می‌کند و امسال نیز قصد این کار را داشته و مردم را به سمت کریک ساید دبی می‌کشاند. این جشن شامل اجرای زنده موسیقی، دیجی‌های بین‌المللی بسیار خوب، سرو غذا و نوشیدنی و در نهایت یک آتش بازی بزرگ می‌شود. البته در آن اطراف چند آتش بازی بزرگ دیگر هم انجام شده که همگی با هم ادغام می‌شوند و این منطقه آبی را مثل روز روشن خواهند کرد.

آدرس: Dubai Creek Club St, Dubai Creek Golf & Yacht Club, Opposite Deira City Centre, Al Garhoud

 

سوشی سامبا و جشن سال نو سفید پوش دبی

سوشی سامبا (SushiSamba) اعلام کرده که برای شرکت در جشن سال نو این رستوران معروف در طبقه ۵۱ سنت رجیس (St. Regis) در جزیره نخل، همه باید لباس سفید بپوشند و کل تم جشن امسال، به این شکل خواهد بود. همچنین گفته شده که دکور به صورت آمازونی تزیین شده و نوازندگان نیز با لباس‌های مبدل، آهنگ‌های شاد لاتین می‌نوازند و در ادامه، این رستوران ژاپنی هنوز غذاهای این کشور شرق آسیایی را سرو خواهده کرد و شما می‌توانید بهترین سوشی‌های دبی را در این مکان نوش جان کنید.

آدرس:  Level 51 - The Palm Tower - The Palm Jumeirah

 

بهترین منظره دبی در این شب را در پوینت تجربه کنید

یکی دیگر از جشن‌های مهم امسال دبی را در پوینت (The Pointe) مشاهده خواهید کرد و قرار است دو دی‌جی معروف آلبان (Alban) و ران (Ron) به آن‌جا بیایند. این منطقه رو به منظره‌ی جزیره نخل قرار دارد و بهترین موقعیت مکانی را برای تماشای آتش بازی بزرگ این مکان و همچنین نمایش آبنمای جزیره نخل (The Palm Fountain) را خواهد داشت. ترکیبی جذاب که حتما این شب شما در طول تور دبی را به خاطره‌ای ماندگار بدل می‌کند.

 

۶ راه هیجان‌انگیز برای تماشای دبی از فراز آسمان

کلاب گلف امارات، سال نو میلادی در زمین‌های سرسبز دبی

شام خود را در این شب خاص، زیر نور ستارگان در کلاب گلف دبی (Emirates Golf Club) میل کنید و همراه با دیگر مهمانان این مجموعه، به جشن و رقص همراه ما اجرای موسیقی زنده بپردازید و در نمایش‌های مختلف شرکت نمایید. یک شمارش معکوس دراماتیک و آتش بازی بزرگ نیز برای مهمانان این مجموعه مهیا شده است. اگر به صورت خانوادگی به تور دبی رفته‌اید، در نظر بگیرید که کلاب گلف امارات، محیطی مناسب برای بچه‌ها دارد و این محل یکی از انتخاب‌های عالی برای جمع‌های خانوادگی به حساب می‌آید.

آدرس: Al Naseem Street, Al Thanyah 3

 

ساحل نیکی، جشنی شاد در یکی از شلوغ‌ترین پارتی‌های دبی

رستوران و کلاب معروف ساحل نیکی (Nikki Beach) همیشه خود را برای روزهای خاص سال آماده می‌کند تا جشن‌های بزرگ برپا کند و مطمئن باشید از غافله شب سال نو میلادی عقب نخواهد افتاد و با آوردن دی‌جی باکرمات (Bakermat) شبی عالی همراه با سرو انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان خود برنامه ریزی کرده است. جشن شلوغ این مجموعه در نهایت به نیمه شب و یک آتش بازی بزرگ و جذاب کشیده و سپس تا دم صبح این جشن ادامه پیدا می‌کند!

 

بهترین رستوران‌ها برای صرف غذاهای اروپایی در دبی

آدرس: Nikki Beach Dubai

 

جشنی با حضور والری ملادزه در برج‌العرب دبی

در جشن بزرگ سال نو که خود برج‌العرب (Burj Al Arab) آن را برنامه‌ریزی کرده، شما می‌توانید یک تجربه عالی با غذاهایی را داشته باشید که کیفیت آن‌ها در حد رستورانی دارای ستاره میشلن هستند. در این بین خواننده معروف گرجی، والری ملادزه (Valery Meladze) نیز با آهنگ‌های معروف خود به آن‌‌جا آمده و البته یک دی‌جی بین‌المللی نیز برای برپایی جشنی شلوغ و جذاب به این مکان می‌آید.

آدرس: Burj Al Arab, Umm Suqeim

 

غذای خوشمزه و آتش بازی در جونز دبی

خیلی از جشن‌های بزرگ و جذاب در داونتاون دبی برگزار می‌شود اما یکی از جالب توجه‌رین آن‌ها را رستوران معروف جونز (Jun’s) برگزار خواهد کرد که البته هزینه‌ی سنگینی هم برای گردشگران به بار می‌آورد! شما با پرداخت ورودی ۵۰۰ درهم به ازای هر نفر می‌توانید وارد جشن شده و سپس از غذاهای گوشتی فوق‌العاده خوشمزه از جمله کباب‌، استیک، خرچنگ و ... میل کنید و با توجه به این که رستوران درست در مقابل برج خلیفه قرار دارد، در یک فضای عالی از منظره‌ی آتش بازی، شمارش معکوس و نمایش این برج که هر ساله به باشکوه‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود، لذت ببرید.

 

۱۱ ورزش متفاوت و جذاب در دبی

آدرس: Vida Residences Downtown, Sheikh Mohammed bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai

 

رقص و پایکوبی در دبی مارینا و کلاب یات

دیسکو بزرگ دبی مارینا و کلاب یات (Dubai Marina & Yacht Club) شب سال نو میلادی یک جشن بزرگ و جذاب برپا می‌کند که ورودی آن ۵۹۹ درهم است و تنها برای بزرگسالان خواهد بود. حضور دی‌جی‌های برتر بین‌المللی، اجارهای زنده هنرمندان مختلف و همچنین منظره‌ی عالی دریا و لذت بردن از آتش بازی این شب، ازجمله امتیازات حضور در این محل لاکچری برای جشن شب سال نو میلادی خواهد بود.

آدرس: Dubai Marina

 

جشن با چاشنی مُد در هتل آرامنی دبی

کم‌تر پارتی بزرگی را در دبی پیدا خواهید کرد که همچون این جشن در هتل آرمانی (Armani Hotel) مراجعه کنندگانش به لباسی که می‌پوشند، اهمیت ویژه بدهند. جشن بزرگ این مجموعه که در رستوران آن‌جا برپا می‌شود، کمی قبل از نیمه شب آغاز شده و بعد از شمارش معکوس و شروع سال جدید، اوج می‌گیرد و برای ساعت‌ها تا دم صبح ادامه می‌کند. هر ساله این مکان به برگزاری جشن‌های شب سال نو مشغول بوده و همیشه بهترین‌ها در دبی به حساب می‌آید. البته کد لباس خاصی برای رفتن به آن‌جا وجود ندارد و اغلب این خود مهمانان هستند که به پوشیدن لباس‌های مد روز علاقه دارند.

 

۹ نمایشگاه هنری که تابستان ۲۰۲۲ در دبی

آدرس: Armani/Prive

 

منبع

 

۰۳ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران