لوکس‌ترین رستوران‌های دبی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
لوکس‌ترین رستوران‌های دبی: قسمت اول

دبی، یکی از داغ‌ترین مقاصد برای شکم گردی در رستوران‌های لوکس است. این رستوران‌ها، از تمام مزایای یک غذاکده به یادماندنی برخوردارند: محوطه سازی زیبا، طراحی دکوراسیون فوق‌العاده، غذاهای خوشمزه با تزئینات شیک و جذاب و البته چشم‌اندازهایی از مناظر پانوراما.

اگر شما هم دوست دارید در سفر با تور دبی، رستوران‌های مجلل زیبا با طراحی خیره کننده را کشف کنید، ما را همراهی نمایید تا سری بزنیم به برخی از لوکس‌ترین گزینه‌های موجود در این شهر افسانه‌ای.

 

بلو بلانک در دبی (Bleu Blanc)

Bleu Blanc که در نیم طبقه سن رجیس دبی واقع شده است، از طراحی دکوراسیون فوق‌العاده و چشم‌اندازی جذاب به فواره‌های دبی برخوردار است. اینجا طعم‌های عالی مدیترانه‌ای را در ترکیب با طعم‌های اروپایی ارائه می‌دهد و فضایی دلپذیر برای شکم گردی را در قلب شهر رقم می‌زند. هنر واقعی آشپزی در این غذاکده، با یک شومینه هیزمی برای پخت و پز نمایان می‌شود.

منوی غنی این رستوران، گزینه‌های جذابی همچون برش‌های گوشت کبابی، تازه‌ترین طعم‌های دریایی، صدف‌های باکیفیت و همچنین مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های گوارا و دسرهایی نظیر کیک میوه‌ای، گاناش شکلاتی و تارت سیب را شامل می‌شود.

 

سفر یک روزه جذاب از دبی به العین

آدرس: The St. Regis Downtown, Dubai - Marasi Dr - Business Bay - Dubai - United Arab Emirates

 

تیپتارا در دبی (Thiptara)

Thiptara، یک رستوران تایلندی در هتل Palace Downtown بوده و بعنوان یکی از معروف‌ترین و شیک‌ترین غذاخوری‌های دبی شهرت دارد. مهمانان این رستوران، می‌توانند از مناظر شگفت‌انگیز برج خلیفه دبی و رقص فواره‌های زیبا لذت ببرند. در واقع اینجا، یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های ۵ ستاره شهر بوده و حظ بصری بالایی را در حین خورد و خوراک به مهمانانش هدیه می‌دهد.

سرو غذاهای سلطنتی تایلندی و غذاهای دریایی به سبک بانکوک، از تخصص‌های این رستوران برنده جایزه است. البته Thiptara، یک پیچ و تاب منحصربفرد و خلاقانه را نیز به تمام وعده‌های غذایی استانداردش اضافه می‌کند.

در این میان اسپرینگ رول اردک، مرغ سبز و سالاد پاپایا و دسرهایی نظیر دسر انبه، چیزکیک و برنج چسبناک انبه، محبوبیت بالایی دارند. و البته نوشیدنی‌هایی نظیر آب سیب عالی، یخ چای و لاته نیز، لذت این شکم گردی را کامل می‌کنند. گفتنی است کودکان، می‌توانند غذاها را از منوی کودکان انتخاب نمایند. همچنین پرسنل خوش برخورد و خدمات قابل توجه، قیمت‌هایی بسیار مناسب، محیط آرام، وای‌فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های فضای بیرونی، از مهمترین مشخصه‌ها و مزایای این رستوران باشکوه به شمار می‌آیند.

 

هتل‌های جدید دبی در سال ۲۰۲۲

آدرس: Ground Level, Palace Downtown 9770 - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

 

اینگما در دبی (Enigma)

داستان آشپزی رستوران انیگما، با اضافه شدن "طعم‌های ایرانی" همچنان در حال تکامل است. در واقع آشپزی در این رستوران، از ریشه‌های ایرانی هنر منصور معماریان، سرآشپز ستاره‌دار میشلن الهام گرفته شده است.

از طرفی، فضای داخلی که با پنجره‌های بلند سقف به کف احاطه شده، چشم‌اندازی جذاب به نهر دبی و استخر رستوران دارد. برای لذت بیشتر، هنگام غروب خورشید بر فراز نهر دبی، می‌توانید در تراس ستون‌دار بنشینید و از صرف غذایتان همراه با تماشای مناظر بی بدیل لذت ببرید.

منوی کامل آلاکارت، این مکان را به یکی از راحت‌ترین رستوران‌های لوکس در دبی بدل کرده است. در اینجا می‌توانید میگوی خوش پخت، کباب گوشت و بره گریل را سفارش دهید. همچنین بستنی خوشمزه، براونی و باقلوا در کنار فراپه شکلاتی یا چای گوارا، همراه غذایتان بسیار می‌چسبند. بعلاوه هر جمعه عصر، این رستوران یک برانچ سنتی ایرانی را همراه با اجرای موسیقی زنده و رقص ارائه می‌دهد. گفتنی است قیمت‌ها در این مکان بسیار منصفانه بوده و خدمات حرفه‌ای، وای فای رایگان، تحویل غذا و پارکینگ اختصاصی در انتظار مهمانان هستند.

 

۱۴ فعالیت جذاب توریستی در صحرای دبی

آدرس: Al Jaddaf - Jaddaf Waterfront - Dubai - United Arab Emirates

 

هاکاسان دوبی (Hakkasan Dubai)

اینجا یک رستوران کانتونی ستاره‌دار میشلین است که در سال ۲۰۰۱، درهای خود را به روی علاقمندان گشود. شرکت رستوران‌های شیک چینی مربوطه، پس از راه‌اندازی پیروزمندانه شعباتی در سراسر جهان، شعبه جدیدی در آتلانتیس دبی و همچنین در هتل پالم دبی افتتاح کرده است.

ظروف نقره‌ای همسان و فضای نشیمن دنج و فانتزی، میزهای مرمرین که با رنگ‌های قهوه‌ای روستایی صندلی‌ها و کفپوش ترکیب شده‌اند و تراس بیرونی که دارای دیواری مجلل از فضای سبز و مشبک‌های چوبی مشکی است، این فضا را به محیطی بسیار رمانتیک و رویایی بدل کرده‌اند.

این دکوراسیون مدرن و پررزق و برق، با وجود سرو انواع غذاهای چینی و کانتونی باکیفیت و لذیذ، شهرت بالایی در دبی کسب کرده و منوی غنی آن مخاطبان را غافلگیر می‌کند. در این میان شومای خوش پخت، میگوی تند و خوراک اردک ترد، می‌توانند دقیقا چیزهایی باشد که شما نیاز دارید. همچنین پارفه فندقی خوش طعم، کیک میوه، پنکیک، قهوه مارتینی، شیر شکلات عالی، چای یاسمن و اسپرسو نیز، کامل کننده‌هایی عالی برای وعده غذایی‌تان به شمار می‌آیند.

گفتنی است اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن‌های سالگرد، عروسی و یا تولد است. پرسنل دقیق نیز خدماتی سطح بالا و استاندارد ارائه می‌دهند. قیمت‌های مناسب، پارکینگ و وای‌فای رایگان از دیگر ویژگی‌های این رستوران لوکس به شمار می‌آیند.

 

عکاسی در ۱۴ مکان اینستاگرامی در دبی

آدرس: The Palm - Atlantis The Palm, Dubai - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

اصلی در دبی (Asil)

از نظر آشپزی، فضا و سبک موسیقی، این رستوران ترکیبی از نوآوری، ظرافت و میراث را ارائه می‌دهد. آشپزی، تلفیقی از طعم‌های لبنانی، ترکی و مراکشی را شامل می‌شود و منو، رویکرد جدیدی به طعم‌های شرقی کلاسیک دارد و طعم‌های اصیل را با پیچ و تاب خلاقانه و مدرن برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

این بار رستوران، علاوه بر طراحی داخلی شگفت‌انگیز و نورپردازی‌های جیغ و جذاب، یک تراس با چشم‌اندازی به زندگی شبانه مردمان دبی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین مکان‌هایی است که در ساعات پایانی روز می‌توانید از آن دیدن کنید.

آدرس: Rixos premium - The Walk - Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

 

استی بای یانیک آلنو در دبی (Stay by Yannick Alleno)

این رستوران بومی فرانسوی، تجربه‌ای شیک و پر زرق و برق را از شکم گردی در سفر با تور دبی ارائه می‌دهد. غذاهای نفیس فرانسوی مدرن و کلاسیک، همراه با پیشخوان شیرینی‌های سفارشی در این مکان به استقبال مهمانان می‌آیند. برای شروع شام، منو مجموعه‌ای از پیش غذاهای سرد و گرم سرو می‌شوند. همچنین می‌توانید یکی از تجربه‌های منوی ثابت STAY را انتخاب کنید، که در آن سرآشپز یک شام چهار وعده‌ای را برایتان تدارک می‌بیند. در اینجا می‌توانید خوراک اردک، استیک و خرچنگ خوش پخت را امتحان کنید و البته نباید از پارفه خوشمزه، کیک میوه‌ای، کاپوچینوی عالی و آب میوه‌های گوارای این رستوران غافل شوید.

 

کارهایی که باید در دبی مال انجام دهید

طراحی دکوراسیون نیز بسیار مجلل بوده و از ستون‌ها و دیوارهای سر به فلک کشیده، با نقوش استادانه تشکیل شده است. هر چند که می‌توانید برای بهره‌مندی بیشتر از مناظر اطراف و هوای تازه، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز استفاده کنید. این محیط رمانتیک، برای قرارهای عاشقانه نیز ایده‌آل است. همچنین پرسنل مودب، در تمام طول سال به گرمی پذیرای بازدیدکنندگان هستند و خدماتی عالی ارائه می‌دهند. قیمت‌ها نیز بسیار مناسبند و پارکینگ اختصاصی، وای‌فای رایگان و خدمات تحویل غذا برای مهمانان مهیا هستند.

آدرس: Crescent Road (West) - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

 

یات در دبی (Yacht)

کلاب رستوران Yacht که در کنار دریا واقع شده است، یکی از خوش منظره‌ترین رستوران‌های لوکس دبی به شمار می‌آید. به غیر از فضای داخلی کلاسیک، این رستوران از یک فضای باز بزرگ و جذاب نیز برخوردار است. خدمات فوق‌العاده بوده و جالب است بدانید که قیمت‌ها در اینجا، به نسبت کیفیت و خدمات پایین هستند.

در این رستوران، غذاهای بریتانیایی سرو می‌شوند. منو تاکید ویژه‌ای بر گزینه‌های فصلی دارد و بنابراین، با گذشت ماه‌ها تغییر می‌کند. مواد تشکیل دهنده غذاها، به ویژه در مورد غذاهای دریایی، به صورت روزانه از سراسر جهان تهیه می‌شوند. بعلاوه چیپس‌های ناچوی خوشمزه و چای گوارا و باکیفیت، در این غذاکده طرفداران بسیاری دارند.

 

مرکز خرید دبی فستیوال سیتی

آدرس: Mina Rashid Queen Elizabeth 2, Mina Rashid, Dubai 6769 United Arab Emirates

 

بایس مر در دبی (Bice Mare)

اینجا، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های دبی بوده و در برج خلیفه واقع شده است. این رستوران که در شلوغی مرکز شهر دبی قرار دارد، همچنین دارای منظره‌ای بی وقفه از نمایش فواره‌های دبی است. بنابراین می‌توانید از فضای داخلی جذاب و یا تراس باشکوه این رستوران، برای صرف غذایتان برخوردار شوید.

این رستوران ایتالیایی در دبی، طعم و طراحی را ترکیب کرده و یک تجربه غذاخوری مدرن با خوراکی‌هایی زیبا و لذیذ را ارائه می‌دهد. راویولی غذاهای دریایی و برسائولا، چیزکیک‌های خوشمزه، پاناکوتا، فوندانت شکلاتی و قهوه باکیفیت، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند.

بعلاوه، پرسنل حرفه‌ای در تلاشند تا اثری مثبت روی مخاطبان به جای گذاشته و خدماتی فوق‌العاده و سطح بالا را در این فضای عالی ارائه دهند. در اینجا قیمت‌هایی متوسط را خواهید پرداخت و علاوه بر غذاهای لذیذ و خدمات عالی، از وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا نیز برخوردار خواهید شد.

 

ترسناک‌ترین ترن‌‌های هوایی دبی و ابوظبی

آدرس: Souk Al Bahar - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

کوهانتی در دبی (Kohantei)

صرف غذا در این رستوران با منظره‌ای دلپذیر از برج خلیفه، حظ بصری بالایی را به مخاطبان هدیه می‌دهد. این رستوران سنتی ژاپنی در دبی که در قلب مرکز شهر واقع شده است، غذاهای ترد و زیبایی را ارائه می‌دهد که مواد اولیه و سبزیجاتش به صورت جداگانه از ژاپن تهیه می‌شوند. در این میان خوراک گوشت گاو، استیک واگیو و ساشیمی، بیش از سایرین محبوبیت دارند. اینجا واقعا یکی از منحصر به فردترین رستوران‌های لوکس دبی است، جایی که یک سرزمین عجایب بی‌نظیر از غذا را شاهد خواهید بود.

همچنین پرسنل مهربان، خدمات سطح بالایی را ارائه می‌دهند. بعلاوه این رستوران، انتخابی عالی از غذاها را با قیمت‌های مقرون به صرفه در اختیارتان قرار می‌دهد. در ضمن این فضای آرام، طراحی دکوراسیون جذابی داشته و از آثار هنری دست‌ساز و افسانه‌ای ژاپنی که دیوارها را می‌پوشاند تا درب‌های کشویی سنتی شوجی و تشک‌های تاتامی را در اینجا خواهید یافت.

آدرس: Plaza Unit 6, Opera Dubai Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

ای رستوران در دبی (Il Ristorante)

این رستوران که برای ناهار و شام باز است، تاریخ غنی ایتالیا را پاس می‌دارد. در اینجا منویی ارائه می‌شود که فرهنگ، ظرافت و سرزندگی ایتالیایی اصیل را به بهترین وجه مجسم می‌کند و همچنین مناظری خیره‌کننده از بولگاری مارینا را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. سقف مشکی جذاب، حس غذاخوری در شب و در زیر ستاره‌ها را تداعی کرده و این غذاکده با ظاهر چشمگیرش، یکی از بهترین رستوران‌های ۵ ستاره دبی به شمار می‌آید.

 

گران‌ترین محله‌های دبی برای اقامت

نیکو رومیتو، سرآشپز ایتالیایی ستاره‌دار میشلن در هتل‌ها و ریزورت‌های بولگاری، ترکیبی غیرمعمول از غذاهای سنتی و مدرن ایتالیایی را برای Il Ristorante ارائه می‌دهد که منعکس کننده طعم‌های غنی ایتالیا با ظرافت معاصر است. در میان گزینه‌های منو می‌توان ماهی راهب، لازانیا و اسپاگتی خوش‌طعم را یافت که بسیار پرطرفدارند. قهوه‌های این غذاکده نیز مثال زدنی بوده و بطور کلی هر کدام از مهمانان، می‌توانند خوراکی مناسب ذائقه‌شان را در این رستوران بیابند.

پرسنل شاد و خدمات عالی، قیمت‌های مناسب، فضای آرامش بخش، میز و صندلی‌های فضای باز و پارکینگ اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های جذاب این رستوران به یادماندنی محسوب می‌شوند.

آدرس: 666M+4WX - Jumeirah 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

پی‌‌یرچیک در دبی (Pierchic)

در سفر با تور دبی، توصیه می‌کنیم به هیچ وجه لذت غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید. این غذاکده که در اسکله‌ای بر فراز خلیج دبی واقع شده،  با مناظر آرام و نور ملایم و چشم‌اندازهایی جالب توجه از دریا و برج العرب در دبی، به استقبال مهمانانش می‌آید. اینجا یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های غذاهای دریایی دبی بوده و در عین حال، یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای غذاخوری لوکس در شهر به شمار می‌آید.

 

برگزاری جشن عروسی در دبی (بخش دوم)

دکوراسیون دیدنی، قیمت‌های منصفانه، خدمات عالی پرسنل شاد و مهربان، وای‌فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل غذا، از مهمترین مشخصه‌های این مکان به یادماندنی محسوب می‌شوند.

گفتنی است غذاها در اینجا، با استفاده از صید تازه و مواد تشکیل دهنده سالم تهیه می‌شوند. خوراک صدف، سوپ و رول‌های خوش پخت، در این رستوران بسیار پرطرفدارند. در ضمن می‌توانید در روزهای جمعه، برانچ شیک این رستوران را امتحان کنید که شامل چهار غذای فوق‌العاده است.

آدرس: Madinat jumeriah - Al Sufouh 1 - Dubai - United Arab Emirates

 

در این مقاله، سفری مهیج و زیبا را به برخی از لوکس‌ترین رستوران‌های دبی تجربه کردیم. اما امکانات شکم گردی اشرافی در این شهر بزرگ و خلاق، بدون شک به همین موارد خلاصه نمی‌شود. بنابراین، در مقاله بعدی نیز ما را همراهی کنید تا دیگر رستوران‌های لوکس و جذاب را در سفر با تور دبی کشف کنیم.

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۲۲ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران