۱۱ ریزورت‌ ساحلی رویایی در مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
۱۱ ریزورت‌ ساحلی رویایی در مالزی

به دنبال یک سفر دو نفره رمانتیک به مقصدی ساحلی و زیبا هستید؟ مطمئنا در میان مقاصد مختلفی که برای تور مالزی در نظر گرفته شده، چند مکان معرکه برای چنین سفری پیدا خواهید کرد اما یک سفر عاشقانه بدون اقامت در هتلی مناسب کامل نخواهد بود. اما در میان ریزورت‌های ساحلی مالزی، برترین‌ها برای چنین سفری کدام‌ها هستند؟ همراه ما باشید تا در کنار هم به جواب این سوال بپردازیم.

 

ریزورت برجایا لنکاوی (Berjaya Langkawi)

تور لنکاوی سفری بسیار محبوب در میان گردشگران مالزی به حساب می‌آید و از همین رو شما با جزیره‌ای شلوغ، شاد و مفرح مواجه هستید. اما ریزورت برجایا لنکاوی به محیط آرام، منزوی و فارغ از تمام این شلوغی‌ها معروف است که در مکانی بسیار زیبا قرار گرفته است و به شکلی ساخته شده تا کم‌ترین آسیب را به محیط طبیعی اطرافش برساند تا جایی که هنوز میمون‌ها و پرندگان در میان درختان باغش زندگی می‌کنند. از میان اتاق‌های استودیو جذاب این هتل با استایل خاصشان در میان جنگل بارانی جذابی که مجموعه را در بر گرفته یا از ویلاهای روی آب، انتخابی داشته باشید و سفر دو نفره‌ی بی‌نظیری را به لنکاوی تجربه کنید.

 

معرفی ۱۰ کافه‌ی ساحلی پنانگ

آدرس: Karung Berkunci 200 Burau Bay, 07000 Langkawi, Kedah

شماره تماس: 006049591888

 

ریزورت سنت رگیس لنکاوی (The St. Regis Langkawi)

دیگر ریزورت ما از لنکاوی تفاوت ویژه‌ای با انتخاب قبلی می‌کند و جایی لاکچری و گران به حساب می‌آید که از همان ورودی با طراحی خاصش، شما را محصور خود خواهد کرد. این مجموعه ویلاهای روی آب رمانتیک و لاکچری با استخرهای اختصاصی کوچک چسبیده به آب دریا برایتان مهیا کرده که همه‌ی چیزهایی که احتیاج دارید را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این ریزورت برای عکس‌های دو نفره عالی هستند. از غروب‌های دیدنی تا دکورهای جذاب در باغ و محیط‌های عمومی هتل و حتی طبیعت اطراف این محل، همه چیز برای گرفتن عکس‌هایی عالی در سفر به لنکاوی برایتان مهیا است. همچنین سنت رگیس دارای یک مرکز اسپا وس لامتی جذاب نیز بوده که در چند سال اخیر، چند جایزه مهم را به خود اختصاص داده است.

آدرس: Jalan Pantai Beringin, Langkawi  07000 Malaysia

شماره تماس: 00604906666

 

ریزورت ساحل و اسپا تاراس، پولائو ردانگ (The Taaras Beach & Spa)

جزیره ردانگ یکی دیگر از مقاصد گردشگری کم‌نظیر مالزی برای سفری عاشقانه به حساب می‌آید و اگر به این جزیره رفتید، حتما ریزورت تاراس را باید در انتخاب‌های خود لحاظ کنید. این مجموعه بی‌نظیر و بسیار زیبا به وسیله‌ی آب‌های کریستالی احاطه شده و منظره‌ای بی‌نهایت زیبا از غروب را هر روز برایتان به نمایش می‌گذارد.  تاراس در یک دره‌ی زیبا فارغ از تمامی بخش‌های جزیره قرار گرفته و دو طرف آن را کوه‌هایی پوشیده از جنگل در بر گرفته است و یک ساحل اختصاصی و دنج پیش رو دارد. از واحدهای معرکه و مجلل این هتل به هر سمت که نگاه کنید، زیبایی فوق‌العاده ردانگ در شکل‌های مختلف برایتان به نمایش گذاشته می‌شود. تاراس به واقع یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفری رمانتیک به حساب می‌آید.

 

۴ اقامتگاه‌ ساحلی در لنکاوی برای یک سفر عاشقانه

آدرس: Peti Surat 126, Main Post Office, 20928 Kuala Terengganu

شماره تماس: 006096308888

 

مجموعه ریزورت و ویلاهای آناتارا دِسارو، جوهور (Anantara Desaru Coast)

آناتارا همچون یک پناهگاه پنج ستاره در گوشه‌ای زیبا از خط ساحلی دِسارو واقع شده و مکانی استثنایی، مجلل و البته رمانتیک برای یک سفر دو نفره به جوهور به حساب می‌آید. از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به ویلاهای بسیار زیبا در استایل مالزیایی اشاره کرد که رو به دریا ساخته شده و دارای استخرهای بدون لبه هستند و امکانات کامل رفاهی برای همه‌شان در نظر گرفته شده. اطراف این ریزورت دشتی سرسبز و زیبا واقع شده و جلوی آن نیز آب کریستالی برای آبتنی و انواع تفریحات وجود دارد.

آدرس: Persiaran Pantai, Desaru Coast, 81930 Bandar Penawar, Johor

شماره تماس: 006078280888

 

ریزورت پانگکور لائوت، پانگور (Pangkor Laut Resort)

اگر به دنبال ویلاهای روی آب در یکی  از زیباترین نقاط پانگور و البته کل مالزی می‌گردید، ریزورت پانگور لائوت، انتخابی بی‌نهایت عالی برای شماست. ویلاهای این مجموعه روی آب و درست در کنار صخره‌های سرسبزی ساخته شده که خود به تنهایی می‌توانند، دلیلی برای اقامت در پانگکور باشند که تا حد زیادی از رادار توریست‌ها دور مانده است. ویلاهای چوبی بسیار زیبا، منظره‌ای باور نکردنی و آرامشی که این مجموعه برای شما به همراه دارد، روزهایی فراموش نشدنی را در سفر دو نفره‌تان خواهد ساخت.

 

سفری دونفره به رمانتیک‌ترین نقاط مالزی

آدرس: Pangkor Laut Island Pangkor Laut, 32200 Lumut, Negeri Perak

شماره تماس: 006056991100

 

هتل هارد راک، پنانگ (Hard Rock)

تور پنانگ هم همیشه محبوبیت بالایی بین زوج‌ها دارد. شهری بسیار معروف در بین گردشگران در سراسر دنیا که به طبیعت زیبا، غذاهای خوشمزه و هنرهای خیابانی‌اش معروف است. هتل هارد راک هم جایی بسیار محبوب در پنانگ به حساب می‌آید. مجموعه‌ای به بزرگی ۸ هزار متر مربع که استخر بزرگی در مرکز خود دارد و فضای شیک و مجللی برای گردشگران مهیا کرده است. اتاق‌های شیک و زیبا با طراحی فوق‌العاده عالی، ساحل اختصاصی و بزرگ به همراه اسلکه چوبی و فضای سبز و زیبا در اطراف هتل باعث شده تا این محل را به عنوان یکی از رمانتیک‌ترین نقاط پنانگ و جذاب به شما معرفی کنیم.

آدرس: Batu Ferringhi Beach, 11100 Batu Ferringhi, Pulau Pinang

شماره تماس: 006048811711

 

هتل لاین پاین، پنانگ (Lone Pine)

اگر به تور پنانگ رفتید و به دنبال یک هتل دو نفره‌ی عالی و در عین حال نه چندان لاکچری و گران قیمت هستید، حتما لاین پاین را انتخاب کنید که توسط یک خانوادهی محلی و از سال ۱۹۴۸ اداره می‌شود و اتاق‌های آن تنها به ۱۰ عدد می‌رسد. این هتل فضای بسیار زیبا و شکیلی داشته، دارای یک استخر نسبتا بزرگ است، چادرهای کوچکی در فضای سبزش برایتان تهیه دیده شده و اتاق‌های آن نیز شیک و بزرگ هستند. این هتل هر چند سال یک بار، نوسازی می‌شود و شما با جایی مدرن و جذاب با فضایی گرم و دوست داشتنی مواجهید که در نهایت برای چنین سفری ایده‌آل به نظر می‌آید.

 

راهنمای سفر خانوادگی به مالزی همراه کودکان

آدرس: 97, Jalan Batu Ferringhi, 11100 Batu Ferringhi, Pulau Pinang

شماره تماس: 006048868686

 

ریزورت سیپادان کاپالای دایو، سِمپورنا (Sipadan Kapalai Dive)

مالزی مملو از نقاط خاص و فوق‌العاده بوده و سِمپورنا یکی از آن‌هاست. اما ریزورت سیپادان کاپالای دایو کاملا با دیگر انتخاب‌های ما متفاوت است. این مکان در جنوب شرقی سواحل صباح قرار گرفته و ویلاهای روی آب آن روی یک بستر مرجانی قرار دارند و با ساحل فاصله داشته و وقتی در این محل اقامت دارید، گویا وسط دریا روزهای سفر خود را می‌گذرانید. این مجموعه امکانات زیادی برای غواصی و اسنورکلینگ در اختیارتان می‌گذارد و با کایاک‌های مختلف از جمله کایاک‌های شیشه‌ای، روزهایی مفرح را برایتان می‌سازد. ویلاهای مجموعه چوبی و بسیار شیک هستند و امکانات متعددی را برایتان فراهم کرده‌اند.

آدرس: Semporna

شماره تماس: 006089765200

 

ریزورت ریف درایو، سمپورنا (The Reef Dive)

این اقامتگاه زیبا در یک خشکی بسیار کوچک در سمپورنا قرار دارد و ویلاهای آن در بستر جنگلی کوچک این جزیره واقع شده‌اند. دور تا دور این جزیره‌ی کوچک و خصوصی را بستر مرجانی در بر گرفته و آبی شفاف و کریستالی همراه با ماهیان رنگارنگی که در آن‌جا شنا می‌کنند را برایتان به همراه دارد. فضای آرامش بخش این هتل، میزبان ۶۳ اتاق لوکس و عالی با امکانات رفاهی خیلی خوب و چند مورد ویلا بوده و مجموعه نیز دارای رستوران و باغ است امکانات خوبی برای تفریحات آبی در اختیارتان می‌گذارد. قایق سواری دو نفره بر روی آبی که به روشنی شیشه است، تماشای غروب آفتاب از دل یک جزیره‌ی کوچک و خصوصی و صرف شامی عاشقانه روی ساحل دریا و خیلی چیزهای دیگر هستند که باعث می‌شود ریف درایو را به عنوان یک اقامتگاه عالی برای سفری رمانتیک پیشنهاد کنیم.

 

پارک دریایی پولائو پایار در لنکاوی

آدرس: Mataking Island, Mataking 91000 Sabah

شماره تماس:  006089770022

 

ریزورت و اسپا شانگری‌-‌لا راسا ریا، کوتا کینابالو (Shangri-La's Rasa Ria)

شانگری‌-لا به هتل‌های لاکچری و باشکوهش معروف است و شانگری‌-لا راسا ریا نیز از این قائده مستثنی نیست. مجموعه‌ای بسیار جذاب که در فضایی بسیار بزرگ و ساحلی واقع شده و دو ر تا دور آن را جنگلی بارانی و بسیار زیبا در بر گرفته است. کوتا کینابالو واقعا زیباست و این هتل نیز در نقطه‌ای معرکه قرار گرفته به شکلی که از تراس‌های واحدهای بالایی، از سمتی دریا مشخص است و از سمتی دیگر رودخانه‌ای که از میان این جنگل بارانی می‌گذرد. ریزورت دارای ۴۹۹ اتاق متنوع بوده و دارای ساحل اختصاصی به درازای ۳ کیلومتر است. چندین استخر و باغ داشته و یک زمین گلف ۱۸ حفره‌‌ای نیز برایش در نظر گرفته شده است. مرکز اسپا لاکچری و رستوران‌های مجلل نیز این مجموعه را کامل می‌کنند.

آدرس: Pantai Dalit Tuaran, 89208 Kota Kinabalu, Sabah

شماره تماس: 006088797888

 

کولورت، کوچینگ (The Culvert)

یازدهمین و آخرین گزینه‌ی لیست ما هم ریزورت خاص و متفاوت کولورت در کوچینگ است. این مجموعه دوست دار طبیعیت درست در کوهپایه سانتوبونگ در کوچینگ واقع شده. کوچینگ یکی از زیباترین نقاط ساراواک است و این مجموعه نیز بهترین منطقه ساحلی را برای ساخت یک هتل متفاوت با واحدهای اقامتی کوچک اما جذابش انتخاب کرده. تمامی واحدهای این مجموعه در استوانه‌های بتونی درست شده‌اند و بعضی یک کلبه‌ی کوچک را نیز پشت خود دارند. اما در داخل این واحدها، تخت‌های شیک و امکانات خوبی تهیه دیده شده، مجموعه دارای استخر زیبا، باغ گل و خیلی امکانات دیگر است. کولورتمکانی کاملا متفاوت از دیگر هتل‌های ماست و برای زوج‌هایی که دنبال جاهای خاص برای اقامتی دو نفره هستند، انتخابی جذاب به شمار می‌آید.

 

گشتی در بوکیت بینتانگ کوالالامپور

آدرس: Lot 285, Off Jalan Sultan Tengah Block 2 Salak Land District Santubong Damai, 93050 Kuching, Sarawak

شماره تماس: 0060198899925

۰۳ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران