کلاب‌های شبانه ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
کلاب‌های شبانه ارمنستان

تفریحات شبانه یکی از بخش‌های جدانشدنی از فعالیت‌های جوانان این شهر است. وجود کلاب‌ها و بارهای متعدد و جمعیت زیادی که در بیشتر روزهای هفته از آن‌ها استقبال می‌کنند، فضایی شاد و عالی در شب‌های پایتخت ارمنستان به وجود می‌آورد و پارتی‌های بزرگ و پر سر و صدا در روزهای آخر هفته و جشن‌های بزرگ سال، به جذابیت‌های تفریحات شبانه در ایروان می‌افزاید. خیلی از توریست‌ها هر شب برای تجربه دیسکو ارمنستان به سراغ کلاب‌های بزرگ ایروان می‌روند. اگر شما هم اهل فعالیت‌های شبانه و تفریحات این چنینی در ایروان هستید، مقاله امروز ما را دنبال کنید که در آن به مروری بر برتین کلاب‌های شبانه شهر پرداخته‌ایم.

 

تفریحات شبانه در ایروان

قبل از این که به معرفی گزینه‌های مختلف در لیست برترین دیسکو ارمنستان یا کلاب شبانه ارمنستان بپردازیم، کمی درباره ویژگی‌های این کلاب‌ها در ایروان بگوییم. همان‌طور که گفتیم، بسیاری از کلاب‌های شهر در طول شب -مخصوصا در فصل گرما- شلوغ و شاد هستند و مطمئنا گردشگران نیز در تور ارمنستان از حضور در چنین کلاب‌هایی لذت خواهند برد. جمعیت غالب آن‌هایی که به سراغ کلاب‌ها می‌روند، افراد جوان هستند و غیر از کلاب‌های جاز، بیش‌تر این مجموعه‌ها از موسیقی الکترونیک و جدید در محیط خود بهره می‌برند.

قیمت‌ها به نسبت خیلی از شهرهای توریستی معروف جهان بسیار پایین‌تر است اما با این حال، صرف نوشیدنی در کلاب‌های معروف، خیلی هم ارزان نخواهد بود. اگر به دنبال انتخابی مناسب در لیست برترین دیسکو ارمنستان هستید، پیشنهاد می‌کنی، حتما سری به میدان جمهوری ایروان بزنید. خیلی از کلاب‌های شبانه ارمنستان و ایروان حول محور همین میدان قرار گرفته‌اند. نکته آخر این که، ساعت شروع کار کلاب‌ها عموما ۹ شب است و بسته به مکانی که انتخاب می‌کنید، جشن‌های بزرگ تا ساعت ۱۲ یا حتی ۲ شب ادامه پیدا می‌کنند.

کلاب شبانه ارمنستان پاپارازی (Paparazzi Night Club)

بار و نایت کلاب پاپارازی یک مکان کاملا اروپایی بوده و از جمله برترین کلاب‌های شبانه ارمنستان و ایروان محسوب می‌شود. برای کسانی که عاشق تفریحات شبانه هیجان‌انگیز با برترین موسیقی‌های روز دنیا هستند این مکان گزینه‌ای کاملا ایده‌آل است. اگر دوست دارید تا اوج هیجان و شکوه را در این مکان احساس کنید توصیه می‌کنیم در ساعاتی بعد از نیمه ‌شب به آنجا بروید. چرا که بعد از نیمه شب کلاب پاپارازی مملو از افراد بوده و بهترین اجراها از دی جی‌های محلی و بین المللی در آن به نمایش گذاشته می‌شوند. البته توجه داشته باشید که برای وارد شدن به این کلاب شبانه باید هزینه‌ای را بابت ورودی پرداخت کنید. این ورودی برای مردان ۲۰۰۰ درام و برای زنان ۱۰۰۰ درام ارمنستان است.

 

کلاب شبانه مززو جاز (Mezzo Jazz Night Club)

بار و کلاب شبانه مززو جاز از دیگر موارد دوست داشتنی در لیست برترین دیسکو ارمنستان است که در تجربه یک شب به یاد ماندنی می‌تواند نقش ویژه‌ای را ایفا کند. مززو مکانی عالی برای کسانی است که دوست دارند شب‌ خود را در فضایی آرام‌تر به نسبت دیسکوهای بسیار شلوغ و پر سر و صدا با یک لیوان نوشیدنی محبوب و موسیقی زنده سپری کنند. این مکان با طراحی منحصر به فرد، کارکنان بسیار خوش برخورد و فضای دنج، مکان مورد علاقه بسیاری از مردم محلی و گردشگران ارمنستان است. این مجموعه از منو گسترده‌ای برخوردار بوده و اگر در تصمیم‌گیری خود سردرگم هستید می‌توانید از کارکنان آنجا کمک بگیرید. همچنین اگر خوش شانس باشید با رفتن به این مکان می‌توانید شاهد کنسرت‌های شاد و هیجان‌انگیزی از برخی خواننده‌های مشهور ارمنی باشید. چرا که مززو جاز برخی روزهای میزبان هنرمندان معروف ارمنستان است.

 

۵ تفریح شبانه در سفر نوروزی به ایروان

 

بار کالومت اتنیک لونژ (Calumet Ethnic Lounge Bar)

بار کالومت سبکی مشابه با دیگر بارهای اروپایی داشته و یکی از قدیمی‌ترین و همچنین جالب‌ترین کلاب‌های شبانه ارمنستان در ایروان است اما در نهایت حس و حال یک دیسکو ارمنستان را به شما القا کند، بیشتر شبیه به یک رستوران سنتی تسن. به طوری که این مکان جز اولین نام‌هایی است که ساکنین ایروان برای داشتن یک شب به یادماندنی انتخاب می‌کنند. توجه داشته باشید از آنجایی که این مکان در بین بومیان بسیار محبوب است، در اغلب اوقات مملو از مشتریان می‌باشد. بنابراین اگر تصمیم خود را برای رفتن به آنجا گرفتید حتما از قبل برای رزرو میز خود اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین، اگر دود سیگار را دوست ندارید، ممکن است این مکان برای شما چندان مناسب نباشد؛ زیرا سیگار کشیدن در اینجا مجاز است. در غیر این صورت، برای گوش دادن به کنسرت‌های زنده گروه‌های راک محلی حتما رفتن به بار کالومت را پیشنهاد می‌کنیم. چنانچه این مکان را برای سپری کردن ساعاتی از شب در طول سفر انتخاب کردید از فضای ساده و دوستانه آن لذت برده و نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید.

 

کلاب شبانه کامی (Kami Night Club)

کلاب شبانه ارمنستان کامی مکان عالی دیگری برای لذت بردن از نوازندگان محلی و هنرمندان ژانرهای مختلف موسیقی است. این نام از گذشته های دور به عنوان یکی از اولین انتخاب ها در میان بهترین دیسکو ارمنستان بوده است. پس فارغ از هر سلیقه‌ای که دارید به کلاب شبانه کامی رفته و از انواع مختلف موسیی‌ها در محیط دوست داشتنی آن لذت ببرید. فضای داخلی این مکان دارای مبل‌های راحتی و لوسترهای آویزان شده بر سقف بلند آن است. از دیگر مزایای نایت کلاب کامی رعایت نکات ایمنی بسیار دقیق در آنجا است. بنابراین بدون نگرانی از موارد امنیتی مثل سرقت، ایجاد مزاحمت و ... می توانید شبی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

 

گشت و گذار شبانه در ایروان

 

کلاب شبانه مالخاص جاز (Malkhas Jazz Night Club)

مالخاص جاز در حقیقت یک رستوران اروپایی محسوب می‌شود. اما به دلیل اجراهای بسیار شاد و دوست داشتنی از موسیقی جاز توانسته در لیست بهترین دیسکو ارمنستان نیز قرار بگیرد. اینجا مکانی ایده‌آل برای علاقه‌مندان موسیقی جاز است که دوست دارند یک شب آرامی را با گوش دادن به نوازندگان جاز محلی و نوشیدنی یا حتی خوردن یک وعده غذایی سبک تجربه کنند. آنچه این مکان را از دیگر موارد جذاب‌تر می‌کند وجود یک برنامه ثابت به صورت روزانه در آن است. به طوری که در آن تعدادی از موفق‌ترین و با استعدادترین هنرمندان ژانر موسیقی حضور پیدا می‌کنند. از آنجایی که این مکان در بین مردم محلی بسیار محبوب است، توصیه می‌کنیم رزرواسون لازم را از قبل انجام دهید. ناگفته نماند که برای وارد شدن به این مکان باید ورودیه‌ای به مبلغ ۲۰۰۰ درام ارمنستان پرداخت کنید.

 

بار ال اسکای (El Sky Bar)

بار ال اسکای از دیگر مواردی است که می‌توان نام آن را در لیست بهترین دیسکو ارمنستان برای داشتن شبی به یادماندنی قرار داد. بار ال اسکای یک مکان عالی برای کسانی است که دوست دارند شب‌های خود را در مکان‌های پر زرق و برق با چشم اندازهای پانوراما از شهر ایروان بگذرانند. ال اسکای بار که در طبقه هفتم مرکز تجاری ایروان پلازا واقع شده، شامل اتاق‌های داخلی و خارجی فوق‌العاده مدرن و شیک است. این مکان در اغلب اوقات میزبان مهمانی‌های موضوعی مختلف با حضور برترین دی‌جی‌های منطقه است. اگر در ماه‌های گرم تابستان به ایروان سفر کردید، ال اسکای بار مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از یک نوشیدنی با طراوت در تراس پشت بام با منظره‌ای زیبا از شهر است. بسیاری از افراد صرفا برای حضور در محیط دوست داشتنی ال اسکای در کنار چشم‌انداز منحصر به فردی که دارد، رفتن به آنجا را ترجیح می‌دهند.

 

راهنمای سفری جذاب به ایروان

ر 

تیکی بار (Tiki Bar)

آیا به رقص لاتین علاقه دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است پس توصیه می‌کنیم حتما در تور ارمنستان خود سری به تیکی بار بزنید. این مجموعه در اصل یک بار و کلاب شبانه به سبک اروپایی و آمریکای جنوبی است و از محبوب ترین ها در لیست برترین دیسکو ارمنستان به حساب می آید که هر شب جمعیت زیادی از جوانان شهر به آن جا می روند. تیکی بار یکی از بهترین بارهای لاتین در شهر برای رقصیدن در تمام طول شب و داشتن یک شب به یاد ماندنی در ایروان می‌باشد. تیکی بار مکانی عالی برای احساس آزادی و استراحت پس از یک پیاده روی طولانی و گشت و گذار در سطح شهر ایروان است. پس اگر قصد کاوش در سطح شهر را در طول روز دارید حتما برنامه خود را برای ساعات تاریک شب طوری تنظیم کنید که از فضای دوست داشتنی این بار بتوانید لذت ببرید.

این مکان اغلب شب‌های موضوعی مانند شب‌های سالسا، مامبو یا باچاتا برگزار می‌کند. اگر نمی‌دانید چگونه هر یک از این رقص‌ها را برقصید، اصلا نگران نباشید. چرا که مسئولان آنجا به شما کمک می‌کنند تا تنها در ۳۰ دقیقه به یک رقصنده حرفه‌ای تبدیل شوید. از نکات مثبت تیکی بار باز بودن ۲۴ ساعته آن است. بنابراین نیازی به عجله برای وارد شدن و خروج از آن نخواهید داشت. تیکی بار از جمله اولین الویت‌های جوانان ارمنی برای رقص و شادی در شب است.

 

کلاب شبانه پاپ استیشن (Station Pub Night Club)

پاپ استیشن مکانی بسیار متفاوت در ایروان برای داشتن یک شبی لذت بخش و به یادماندنی است و با دیگر گزینه های لیست بهترین دیسکو ارمنستان تفاوت های آشکاری دارد. به طوری که می‌توان آن را یک بار، میخانه و کلاب شبانه به سبک اروپایی معرفی کرد. پاپ استیشن مکانی عالی برای کسانی است که دوست دارند یک شب آرامی را با خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود با بهترین کیفیت سپری کنند. فضای این مکان کاملا دنج و آرام بوده و کارکنان آن بسیار صمیمی هستند. موسیقی‌های این مکان با نهایت دقت انتخاب می‌شوند و پرطرفدارترین ویژگی‌های آن نواخته شدن مجموعه‌ای از آهنگ‌های راک مورد علاقه تمام دوران و گروه‌های سنی است. اگر احساس گرسنگی کردید در پاپ استیشن می‌توانید میان وعده‌های سبک و خوشمزه‌ای را سفارش داده و نوش جان کنید.

 

بازدید از پارک‌های ملی ارمنستان‌

 

کلاب شبانه آمیگو (Amigo Night Club)

آخرین مورد از بهترین کلاب‌های شبانه ارمنستان در ایروان که در سفر به ارمنستان خود تجربه رفتن به آنجا را می‌توانید داشته باشید، کلاب آمیگو است. اسم این کلاب به شکلی است که اگر اولین بار آن را بشنوید، اصلا فکر نمی کنید که کلاب شبانه آمیگو گزینه ای در لیست برترین دیسکو ارمنستان باشد!  این بار و کلاب شبانه به سبک کاملا اروپایی و با طراحی به شکل دزدان دریایی از محیطی جذاب و دوست داشتنی برخوردار است. این کلاب شبانه که به سبک کارائیب طراحی شده است، مکانی پرطرفدار برای رقصیدن با انواع مختلفی از آهنگ‌های لاتین می‌باشد. در کلاب شبانه آمیگو همه چیز محدود به موسیقی‌های هیجان‌انگیز و دوست داشتنی آن نیست. چرا که می‌توانید با غذاهای خوشمزه و کوکتل‌های عجیب و غریبی که در منو ان وجود دارند شکم خود را نیز سیر کنید.

نکته جالب اینکه حس و حال فضای کلاب آمیگو به نحوی است که انگار عدم رقصیدن در آنجا ممنوع می‌باشد! بنابراین هیچ کس به شما اجازه نخواهد داد تا بنشینید و رقص دیگران را تماشا کنید. حتی اگر فکر کنید نمی‌توانید خوب برقصید، رقصندگان حرفه ای آنجا هستند تا مراحل اولیه را به شما نشان و آموزش دهند. بنابراین، خجالتی نباشید و تا می‌توانید شبی به یادماندنی و هیجان‌انگیزی را برای خود در کلاب شبانه آمیگو رقم بزنید.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ (به‌روز رسانی شده در: 11 شهریور 1402)

نظرات کاربران