۱۰ هتل عالی در کوالالامپور رو به پتروناس

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
۱۰ هتل عالی در کوالالامپور رو به پتروناس

اگر در حال برنامه ریزی برای یک سفر جذاب و کامل هستید و می‌خواهید به تور کوالالامپور بروید، حتما باید یک هتل ایده‌آل نیز برای چنین سفری انتخاب نمایید. سفر به کلان شهری همچون کوالالامپور مسلما با سفر به مقاصد ساحلی یا جاهایی از این دست متفاوت است. شما در این شهر به دیدن آسمان خراش‌ها رفته و از برج‌های بزرگ دیدن می‌کنید. اما چه می‌شود، اگر هتلی که انتخاب می‌کنید، رو به یکی از نمادهای کوالالامپور یعنی برج‌های دو قلو بوده و تصویری زیبا را هر روز از این شهر برایتان به نمایش بگذارد؟

در نوشته‌ای که امروز برایتان تدارک دیده‌ایم به معرفی ۱۱ هتل فوق‌العاده در کوالالامپور می‌پردازیم که همگی آن‌ها رو به برج‌های دو قلو پتروناس هستند و همچنین از کیفیتی بالا برخوردار بوده و اقامتی بسیار عالی را در سفر با تور مالزی به کوالالامپور برای شما به همراه خواهند داشت.

 

۱- هتل گرند حیات کوالالامپور (Grand Hyatt Kuala Lumpur)

درست روبروی برج‌های دو قلو پتروناس کوالالامپور، هتل گرند حیات یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر واقع شده که از نمادهای هتل سازی در این شهر به حساب می‌آید. جایی لاکچری و فوق‌العاده عالی برای اقامت که نمای زیبایی از شهر همیشه بیدار کوالالامپور و برج‌های پتروناس را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در کوالالامپور

گرند حیات امکاناتی در حد بهترین هتل‌های پنج ستاره داشته و با یک طراحی مجلل و زیبا، میزبان شما خواهد بود. اتاق‌های بزرگ، حمام‌هایی که با سنگ‌های مرمر پوشانده شده، رستورانی در طبقه ۳۸ بنا با نمای ۳۶۰ درجه از شهر که خیلی بیشتر از نمای برج‌های پتروناس را در پیش رو دارد و از آن بالا می‌توانید خیلی از برج‌های معروف کوالالامپور همچون برج KL را نیز ببینید.

آدرس: 12, Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur

قیمت: از ۳۰۷ رینگیت به ازای هر نفر

 

۲- هتل تریدرز (Traders)

با بیش از ۵۷۱ اتاق متنوع، هتل‌ تریدرز برای هر سلیقه‌ای چیزی برای عرضه دارد. مخصوصا اگر یک سفر دو نفره با تور کوالالامپور را تجربه می‌کنید و دوست دارید از پنجره‌های بزرگ آن، نمایی زیبا از برج‌های دو قلوی پتروناس را ببینید. این هتل به نسبت خیلی دیگر از هتل‌های نزدیک به خود، کوچک‌تر است اما از نظر بسیاری از آن‌ها که اهل سفر به کوالالامپور هستند، بهترین انتخاب در این منطقه به حساب می‌آید.

 

برگزاری مراسم عروسی در کوالالامپور: بخش اول

استخر سرپوشیده‌ی جذاب، اتاق‌های بسیار شیک، اسکای بار در روفتاپ با نمایی فوق‌العاده جذاب از شهر و بسیاری امکانات دیگر در هتل تریدرز انتظار شما را می‌کشند و در کنار این‌ها، باید در نظر داشت که این هتل، تقریبا نیمی از قیمت اقامتگاه قبلی که به شما معرفی کردیم را دارد.

آدرس: Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur

قیمت: از ۱۹۵ رینگیت برای هر نفر

 

۳- دبلیو کوالالامپور (W Kuala Lumpur)

به دور از تجمل افراطی اغلب هتل‌های ۵ ستاره، دبلیو کوالالامپور دارای فضایی شاد و گرم است و طراحی داخلی آن نیز به وجود این فضا کمک شایانی کرده. همه چیز در این مکان زیباست و امکانات رفاهی کامل در کنار برخی امکانات تفریحی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. در واقع بعضی از بخش‌ها مثل لابی یا رستوران‌های هتل، آنقدر خلاقانه و جذاب هستند که بودن در آن‌جاها نیز لذت بخش است.

 

جاذبه‌های عجیب کوالالامپور در سال ۲۰۲۲

یکی از بخش‌های فوق‌العاده جذاب هتل دبلیو استخر و بار کنار آن است که درست روبروی برج‌های پتروناس کوالالامپور واقع شده و یک حس و حال و منظره‌ی سورئال را برایتان به همراه خواهد داشت. البته با وجود اینکه دبلیو کوالالامپور جزو هتل‌های بسیار گران قیمت شهر محسوب می‌شود اما اتاق‌های بزرگ، امکانات بسیار عالی و همچنین موقعیتش در شهر باعث شده تا رزرو اتاق در این مکان، کار بسیار سختی باشد.

آدرس: 121 Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur

قیمت: از ۳۳۷ رینگیت به ازای هر نفر

 

۴- هتل بانیان تری کوالالامپور (Banyan Tree Kuala Lumpur)

این برند معروف با یک هتل بسیار مجلل، لاکچری و جذاب انتظار شما را در کوالالامپور می‌کشد. هتلی که به طراحی داخلی مجلل و در عین حال مدرن اتاق‌هایش معروف بوده و همه چیز را برای مهمانانش آماده می‌کند. در زمان اقامت در این هتل، اگر از پنجره‌های اتاق به بیرون نگاه کنید، در سمتی برج‌های پتروناس را می‌بینید و در سمتی دیگر برج KL و زیر پای شما تمامی شهر می‌درخشد.

 

بهترین گالری‌های هنری در کوالالامپور: قسمت اول

این مکان نیز دارای یک رستوران فوق‌العاده در بالاترین طبقه بوده که نه تنها برای صرف شام، بلکه حتی برای صرف یک چای نیز می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. البته اگر به بانیان تری رفتید، پیشنهاد می‌کنیم که یک شب به بار روفتاپ ورتیگو نیز بروید که جدا از منظره‌ی زیبایش، یکی از بهترین بارهای روفتاپ در کل کوالالامپور است.

آدرس: No. 2, Jalan Conlay, 50450 Kuala Lumpur

قیمت: از ۳۶۷ رینگیت به ازای هر نفر

 

۵- هتل ای کیو کوالالامپور (EQ Kuala Lumpur)

هتل اصلی که در این مکان قرار داشت، با نام Equatorial از سال ۱۹۷۳ مشغول به فعالیت بود تا این که بنای آن نوسازی شد و از سال ۲۰۱۹ به یک هتل ۵ ستاره‌ی فوق‌العاده بدل شد. این برج ۵۲ طبقه‌ی جذاب دارای ۴۴۰ اتاق لوکس است که هر کدامشان اقامتی دلچسب را به شما ارائه می‌کنند.

 

بهترین مراکز خرید سیتی سنتر کوالالامپور

استخر بدون لبه ۲۵ متری در بالاترین نقطه بنا، داشتن یکی از بهترین مراکز اسپا و سلامتی در منطقه، رستوران Sky51 در طبقه ۵۱ برج با منظره‌ی کم‌نظیر و رستوران بسیار خوب دیگری در طبقه‌ی ۴۲ تنها بخشی از امکانات این هتل هستند. هتل ای کیو انتخابی محشر در نزدیکی برج‌های پتروناس است که از نظر قیمتی نیز نسبتا از بعضی از برندهای خیلی معروف، هزینه‌ی کم‌تری روی دستتان می‌گذارد.

آدرس: Equatorial Plaza, Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur

قیمت: از ۲۶۴ رینگیت به ازای هر نفر

 

۶- هتل ماندریان اورینتال (Mandarin Orienta)

 این هتل بزرگ درست در بین پارک KLCC و برج‌های پتروناس واقع شده و آنقدر به این برج‌های دوقلو نزدیک است که می‌توانید از پنجره‌های آن، کسانی که داخل برج هستند را ببینید. این مکان برای سفر در ایام کریسمس و سال نوی میلادی عالی بوده، چون در بهترین مکان ممکن از آتش بازی شب سال نو دیدن خواهید کرد.

 

گشت و گذار در محله بریکفلدز کوالالامپور

ماندریان اورینتال یک برند لاکچری است و انتظار شما را به صورت تمام و کمال برآورده می‌کند. جایی که جوایز بین‌المللی زیادی برده و جدا از اتاق‌های مجلل، رستوران‌های بسیار خوب و مرکز اسپا و سلامتی، دارای بخش‌های تفریحی متنوع، زمین تنیس و ... نیز هست. در واقع آنقدر هتل ماندریان اورینتال خوب است که داشتن منظره‌ی برج‌های پتروناس تنها دلیلی کوچک برای انتخاب آن‌جا در سفر با تور کوالالامپور خواهد بود.

آدرس: Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur

قیمت: از ۳۰۰ رینگیت به ازای هر نفر

 

۷- هتل روما (The RuMa)

این هتل و مجموعه آپارتمان در سال ۲۰۲۰ جزو ۱۰۰ هتل خارق‌العاده به انتخاب Fodor's Travel بود و البته که لایق چنین لقبی نیز هست. اتاق‌های لاکچری و زیبای این هتل با طراحی فوق‌العاده جذاب خود رو به یکی از بهترین مناظر شهری کوالالامپور قرار گرفته‌اند و اقامتی فوق‌العاده را در تور کوالالامپور برایتان به همراه خواهند داشت.

 

غذا خوردن در بهترین رستوران‌های بانگسار کوالالامپور

این هتل اگر چه از نظر قیمتی از بعضی دیگر از رقبایش در این منطقه ارزان‌تر است اما از نظر تجمل هیچ کم ندارد. از طراحی داخلی و استفاده از بهترین پارچه‌ها تا حمام‌های فوق‌العاده با کف چوبی و تلویزیون، تنها گوشه‌ای از امکانات این مکان به حساب می‌آید.‌ بخش‌های متنوعی برای این مکان در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز اسپا و سلامتی با یک استخر کوچک رو به برج‌های پتروناس اشاره کرد.

آدرس: No. 7, Jalan Kia Peng, 50450 Kuala Lumpur

قیمت: از ۲۴۸ رینگیت به ازای هر نفر

 

۸- هتل ژورنال کوالالامپور (Kuala Lumpur Journal)

همه‌ی لیستمان را پر نکنیم از هتل‌های لاکچری ۵ ستاره و نگاهی به این هتل ۴ ستاره‌ی جذاب نیز بیندازیم که در مکانی بسیار عالی واقع شده، دارای یک روفتاپ فوق‌العاده با منظره‌ی جذاب و البته کلاب شنا با استخری بزرگ است. ژورنال از آن دست هتل‌هایی است که با فضایی شاد و دوست داشتنی و در عین حال لوکس، اقامتی متفاوت را با قیمتی متعارف برایتان به همراه خواهد داشت.

اتاق‌های این هتل بسیار شیک بوده و برای این که بتوانید از منظره برج‌های پتروناس و خیابان‌های اطراف آن لذت ببرید، دیوار نمای آن کاملا شیشه است و یک تصویر همیشگی و بزرگ از شهر را برایتان به نمایش می‌گذارد.

 

۱۰ غذای خیابانی خوشمزه در کوالالامپور

آدرس: 30, Jalan Beremi, Off Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur

قیمت: از ۱۰۰ رینگیت به ازای هر نفر

 

۹- هتل شانگری لا کوالالامپور (Shangri-La)

یکی از هتل‌های ۵ ستاره بسیار عالی در تور کوالالامپور که اتاق‌های معمولی‌اش قیمت بیش از حد بالایی ندارد و با فضایی خاص توانسته طرفداران زیادی جذب کند، هتل شانگری لا است. مجموعه‌ای بزرگ که دارای ۶۶۲ اتاق و سوییت لوکس و مدرن است، دارای حیاطی زیبا با یک هزار توی گیاهی جذاب برای بچه‌هاست، منظره‌ی فوق‌العاده برج‌های دو قلو را پیش رو دارد و همه چیز در آن به شکلی لوکس و زیبا طراحی شده است.

این بنا دارای یک استخر روباز بوده که وقتی در آن‌جا شنا می‌کنید، برج‌های بلند شهر همچون غول‌هایی بزرگ دور شما را گرفته‌اند. رستوران‌های هتل شانگری لا درجه یک بوده و در شهر معروف هستند و خیلی‌ها که مسافر این هتل نبوده نیز برای صرف غذاهای ژاپنی، دریایی و البته مالزیایی به آن‌جا می‌آیند.

 

معرفی ۵ بازار رمضانی در کوالالامپور

آدرس: 11, Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur, 50250 Kuala Lumpur

قیمت: از ۱۷۳ رینگیت به ازای هر نفر

 

۱۰- هتل ایمپیانا KLCC‌ (Impiana KLCC)

آخرین هتلی که در این نوشته به شما معرفی می‌کنیم، ارزان‌ترین گزیه‌ی لیست ما نیز هست که از بهترین هتل‌های این ناحیه به حساب آمده و شما می‌توانید از پنجره‌هایش، منظره‌ی وعده داده شده را دیده و همچنین از طرفی، باغ زیبای KL را نیز ببینید.

این هتل ۴ ستاره امکانات بسیار خوبی داشته و تنها نداشتن تجمل است که آن را از یک هتل ۵ ستاره‌ی گران قیمت جدا می‌کند. امکانات خیلی خوب تفریحی نیز برای این مکان در نظر گرفته شده و رستوران‌هایی عالی نیز دارد که می‌توانید غذاهای خوشمزه و با کیفیت را در آن‌جا میل کنید.

 

صبحانه در بهترین نقاط کوالالامپور

آدرس: 13, Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur

قیمت: از ۹۳ رینگیت به ازای هر نفر

۱۷ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران