گران‌ترین محله‌های دبی برای اقامت

جاذبه‌های گردشگری دبی
گران‌ترین محله‌های دبی برای اقامت

یک درک کلی در مورد تور دبی وجود دارد که شما نمی‌توانید بدون استفاده از کلماتی مانند "زرق و برق" و "لوکس" در مورد شهر صحبت کنید. اگرچه دبی بزرگ‌ترین شهر امارات نیست اما توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند تا در افق خیره‌کننده معماری آن غرق شوند. جای تعجب نیست که تحولات شگفت‌انگیزی در دبی رخ می دهد، زیرا شهرت دبی از شهرهای محبوبی مانند پاریس، میلان، لندن، میامی و برخی از مقاصد مورد علاقه مردم برای تعطیلات در جهان فراتر رفته است. این شهر اکنون به یکی از چند نام اول در لیست آرزوهای هر بازدیدکننده برای تعطیلات تبدیل شده است. اگر به نور خورشید در تمام طول سال، خاطرات ماجراجویانه هیجان‌انگیز در بیابان‌ها و فعالیت‌های پرآدرنالین فکر کنید متوجه می‌شوید نمی‌توانید تجربه این چیزها را از دست بدهید.

با افزایش تعداد بازدیدکنندگان تور دبی، شکی نیست که شرایط برای زندگی لوکس در این شهر بسیار مناسب خواهد بود. برخی از ثروتمندترین اعراب جهان ساکن دبی هستند و میلیونر نیز در این شهر کم نیست. این امر دبی را نه تنها به پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی، بلکه گران‌ترین شهر با هزاران امکانات رفاهی لوکس در مکان‌های استراتژیک آن تبدیل کرده است. حدود ۱.۸ درصد از ساکنان دبی به عنوان افراد دارای ارزش خالص بالا (HNWI) طبقه بندی می‌شوند و دبی به اندازه کافی مناطق مجلل دارد که با سلیقه‌های سطح بالای آن‌ها برای تجمل مطابقت داشته باشد. اکنون می‌توانیم آپارتمان‌های لوکس، پنت‌هاوس، خانه‌های ساحلی و بسیاری موارد دیگر را در جوامع مسکونی خودپایه در سراسر شهر دبی ببینیم. انحصاری بودن دبی چیزی است که آن را از سایر نقاط در امارات متمایز می‌کند. به علاوه به لطف رشد سریع شهر، سطح زندگی در طول سال‌ها بالا رفته است. در ادامه گران‌ترین قسمت‌های شهر برای اقامت را بررسی می‌کنیم.

 

Downtown Dubai

اگر آپارتمان‌های گران قیمت می‌خواهید، مرکز شهر دبی جایی است که باید به آنجا بروید. این جامعه بیشترین تعداد آپارتمان‌های گران قیمت را در کل دبی دارد. در مرکز شهر دبی، ۱۱۷ درهم به ازای هر فوت مربع اجاره یک ملک متوسط است و این به دلیل نزدیکی این منطقه به مکان‌های محبوب و عجیب و غریب مانند برج خلیفه در دبی، چندین ایستگاه مترو و مرکز خرید دبی است. همه این موارد در تعیین گرانی یک جامعه نقش دارند و به همین دلیل است که مرکز شهر دبی شاید گران‌ترین محله شهر دبی باقی بماند. به علاوه شما در این قسمت شهر می‌توانید لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره دنیا با نام‌های آشنایی همچون Palace Downtown، Palace Downtown، Sofitel Dubai Downtown را برای اقامت انتخاب کنید که به شدت در کار خود یکه تاز و تحسین برانگیز هستند.

 

بهترین نقاط دبی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری

Palm Jumeirah

نخل جمیرا مکانی مناسب برای هر چیز لوکسی است که فکرش را بکنید. آرامش، قیمت گران، مناظر شگفت‌انگیز. این جزیره دست ساز توسط Nakheel Properties، یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در امارات، راه‌اندازی و ساخته شده است. این جزیره با تعریف رایج اکثر مردم از تجمل مطابقت دارد و در واقع، کمبود آپارتمان‌های کنار ساحل وجود ندارد. برخی از چیزهایی که شما به عنوان ساکن این جامعه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت شامل خانه‌هایی با امکانات ورزشی و تناسب اندام، استخرهای شنا، فضای باغ و بسیاری موارد دیگر است. پالم جمیرا در دبی یک جامعه خودکفاست زیرا دارای امکانات رفاهی مانند مراکز خرید، رستوران‌ها و بارها و هتل‌ها است، بنابراین ساکنان می‌توانند مطمئن باشند که از لحاظ تجمل چیزی کم نخواهند داشت. به علاوه هتل‌های لوکس و پر زرق و برق آن حتی از استانداردهای نهایی دنیا هم یک سر و گردن بالاتر هستند.

Emirates Living

منطقه مسکونی Emirates Living توسعه لوکس با الهام از طبیعت توسط عمار بوده و اولین جامعه ویلایی در مقیاس بزرگ در نوع خود در کل خاورمیانه محسوب می‌شود. در این پروژه خانه‌ها و ترکیبی از توسعه انحصاری امارات هیلز مشرف به زمین گلف مونتگومری، با جوامع خانوادگی‌محور فوق‌العاده لوکس اسپرینگز، مراتع، دریاچه‌ها و هتن است که در کنار هم یکی از مطلوب‌ترین محله‌های مسکونی در دبی را تشکیل می‌دهند. همچنین این محله دارای مناطق سرسبز و چمن‌زار، دریاچه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی است که در فاصله چند قدمی شلوغی شهر قرار دارند. Emirates Living مکان مناسبی برای برخی از ثروتمندترین و با نفوذترین افراد نه تنها در دبی، بلکه به طور کلی از نقاط مختلف جهان، از جمله تاجران، سیاستمداران و افراد مشهور بسیار موفق است.

 

آشنایی با جدیدترین هتل‌های دبی

Dubai Marina

دبی مارینا یکی از بزرگترین جاذبه‌های دبی از نظر مخاطبان جهانی است. همه فقط می‌خواهند بیایند و قطعه‌ای از بزرگ‌ترین مارینای ساخته دست بشر را داشته باشند که آن را به یکی از پربازدیدترین مکان‌ها در امارات تبدیل می‌کند. دبی مارینا در تقاطع ۵ بندر جبل علی است و توسط مکان‌های محبوبی مانند شهر رسانه‌ای دبی، دانشگاه آمریکایی در دبی، البرشا، و باشگاه گلف امارات احاطه شده است. این منطقه دارای آپارتمان‌های منحصر به فرد از خانه‌های ساحلی گرفته تا پنت هاوس‌های سفارشی است، بنابراین اگر به دنبال یک سبک زندگی لوکس هستید، دبی مارینا یکی از مکان‌هایی است که باید برای اقامت در آن جستجو کنید.

Al Barari

میانگین اجاره آپارتمان در البراری حدود ۱۵۰ هزار درهم است در حالی که قیمت فروش از ۲.۸ میلیون درهم شروع می‌شود و این منطقه را به یکی از گران‌ترین مکان‌ها در کل دبی تبدیل می‌کند. جالب‌ترین چیز در مورد البراری این است که یک محیط دوستدار محیط زیست با ۶۰ درصد فضای سبز و حدود ۱۸۰۰ درخت است. در واقع محیط زیست آن نه تنها به آنچه طبیعت می‌تواند ارائه دهد حفظ شده، بلکه پایدار و مجلل نیز هست. پنج منطقه مسکونی مختلف در این جامعه وجود دارد و آن‌ها در شش باغ مضمون قرار دارند که عبارتند از باغ آبی، رنسانس، باغ‌های جنگلی، معاصر، بالی و مدیترانه. شما همچنین به باشگاه سلامت جامعه، رستوران، اسپا و تمام باغ‌های فوق الذکر دسترسی خواهید داشت.

 

جالبترین فعالیت‌ها در اکسپو دبی

Jumeirah Islands

جزایر جمیرا یکی دیگر از پروژه‌های مسکن مجلل توسط Nakheel Properties، یک توسعه دهنده املاک و مستغلات در دبی است. با گذشت سال‌ها، جزیره جمیرا به دلیل سبک زندگی پیشرفته، املاک مجلل و موقعیت مکانی جذاب به یک جامعه مسکونی بسیار مورد توجه تبدیل شده است. این جامعه از ۴۶ جزیره با مجموعه‌ای از اقامتگاه‌های لوکس کنار آب شامل ویلاها، عمارت‌ها و خانه‌های شهری با معماری مضمون تشکیل شده است. این خانه‌ها در میان دریاچه‌های ساخته شده توسط انسان قرار دارند که جزایر جمیرا را به مکانی ایده‌آل برای دوستداران طبیعت تبدیل کرده است. این جزایر همچنین دارای پارک‌ها، دریاچه‌ها، امکانات تفریحی و مناظر سرسبز است و موقعیت مکانی عالی را با دسترسی آسان به جاده‌های اصلی، مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های دبی ارائه می‌کند. جزایر جمیرا به خوبی در میان مناطق برتر با ویلاهایی با منظره دریا در دبی شناخته می‌شود. حتی اگر در نخل‌های جمیرا ملکی ندارید اما همچنان مایل به تجربه لوکس زندگی در آن‌ها هستید می‌توانید در بهترین هتل‌های لوکس و ۵ ستاره جمیرا دبی اقامت کرده و طعم زندگی فوق لاکچری را بچشید.

Bluewaters Island

جزیره بلوواترز یک جزیره دست ساز جدید توسط میراث است که اقامتگاه‌های ساحلی مجلل را در نزدیکی چرخ فلک عظیم ساحلی دبی، که به عنوان بلندترین چرخ و فلک جهان در نظر گرفته می‌شود، ارائه می‌دهد. این مقصد برای افرادی است که دوست دارند از چندین ماجراجویی ساحلی در دبی لذت ببرند. جزیره بلوواترز محل یک کلوب ساحلی، کاخ سزار، و یک رستوران معروف سرآشپز معروف، Hell’s Kitchen اثر گوردون رمزی است. همچنین جزیره بلوواترز به JBR نزدیک است. به علاوه این جامعه خوش‌منظره دارای مراکز تناسب اندام، استخرهای شنا، زمین بسکتبال و فروشگاه‌های خرده‌فروشی و غذاخوری بوده و با سه روش حمل و نقل به سرزمین اصلی متصل می‌شود. یکی از این راه‌ها اتصال مستقیم به جاده شیخ زاید، دسترسی عابران پیاده از ساحل روبروی JBR، و حمل و نقل آبی است. اقامتگاه‌های بلوواترز از ۱۰ برج متوسط ​​شامل ۶۹۸ آپارتمان و ۱۷ خانه شهری تشکیل شده است که قیمت آن‌ها از ۱.۹ میلیون درهم شروع می‌شود. اگر به دنبال زندگی لوکس هستید، جزیره بلوواترز یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید در دبی داشته باشید. البته به این معنا نیست که حتما باید ملکی در اینجا داشته باشید بلکه بسیاری از ویلاها و آپارتمان‌های این منطقه دبی برای اجاره توریست‌ها در تور دبی در دسترس هستند و امکانات بی‌نظیری همچون هتل شخصی ارائه می‌دهند.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی دبی

Jumeirah Golf Estates

اگر از طرفداران گلف و شاید مناظر سبز متحرک نیز هستید، املاک گلف جمیرا جایی است که باید در آن باشید. این جامعه دارای دو زمین گلف بوده و میزبان مسابقات قهرمانی تور جهانی DP است. این زمین‌های گلف توسط کهنه سرباز استرالیایی، گرگ نورمن طراحی شده‌اند. همچنین این منطقه با ارائه امکاناتی مانند مراکز تناسب اندام، زمین‌های ورزشی و پارک‌های اجتماعی زندگی لاکچری در اینجا را تکمیل می‌کند.

City Walk

یکی دیگر از جوامع گران قیمت برای زندگی لوکس در دبی، سیتی واک است. این منطقه مسکونی خانه برخی از گران‌ترین آپارتمان‌های دبی با متوسط اجاره و فروش در منطقه ۳.۱ میلیون درهم است. تعداد زیادی آپارتمان لوکس مبله در سیتی واک وجود دارد که همه آن‌ها منطقه را به کانونی برای زندگی لوکس تبدیل کرده‌اند. از سیتی واک می‌توانید از مناظر پانوراما از بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه لذت ببرید. مانند دیگر مناطق لوکس دبی در اینجا نیز هتل‌های بی‌نظیر لوکسی برای اقامت وجود دارد که زندگی لوکس را به هر دو گروه ساکنین و توریست‌ها ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با رزرو یکی از واحدهای مجلل در این هتل‌ها اقامتی رویایی را تجربه کنید.

 

چشم دبی، بزرگ‌ترین آبزرویشن ویل دنیا

۲۲ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران