برترین کلاب‌های شبانه آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
برترین کلاب‌های شبانه آلانیا

آلانیا در سال‌های اخیر از نظر توریست‌ها توانسته محبوبیت بالایی را پیدا کند. این شهر زیبای ساحلی در کنار تفریحات آبی و جاذبه‌های گردشگری متعددی که دارد به دلیل داشتن تفریحات شبانه متنوع نیز مورد پسند اغلب گردشگران است. به طوری که می‌توان گفت که آلانیا محبوب‌ترین مقصد برای لذت بردن از تفریحات شبانه در ترکیه است. بنابراین اغلب گردشگران خارجی و حتی داخلی تور آلانیا را به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان برای تفریحات شبانه هیجان‌انگیز ترجیح می‌دهند.  اگر شما نیز دوست دارید سفری شاد و هیجان‌انگیز به آلانیا داشته باشید در این مقاله همراه ما باشید تا با جذاب‌ترین مکان‌ها و کلاب‌های شبانه آلانیا آشنا شوید.

 

هاوانا کلاب آلانیا (Havana Club Alanya)

هاوانا کلاب آلانیا یکی محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه‌ای است که رفتن به آن در الویت اول علاقه‌مندان به تفریحات شبانه است. هاوانا کلاب آلانیا هر سال فعالیت خود را از ماه آوریل شروع می‌کند و تا نوامبر باز است. هاوانا در نزدیکی میدان اسکله آلانیا قرار داشته و ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ نفر را به صورت همزمان دارد. این کلاب مکانی دو طبقه است که از دو سالن VIP مجزا، بالکن و امکانات در فضای باز ساخته شده است. آنچه هاوانا کلاب را محبوب‌تر کرده مشرف بودن آن به شهر باشکوه آلانیا و مناظر قلعه، سرگرمی‌های بی وقفه با اجراهایی از دی جی‌های معروف است. در این مکان که اغلب مورد توجه گردشگران اروپایی قرار دارد، شب‌های لاتین برگزار می‌شود که شامل نمایش‌های صحنه‌ای از رقصندگان برزیل و کوبا است. این مکان هفت روز در هفته از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۳ بامداد باز است. ورود به هاوانا کلاب آلانیا رایگان است و قیمت نوشیدنی‌ها واقعا مناسب می‌باشند.

 

بیسترو بلمان کلاب (Bistro Bellman Club)

بیسترو بلمان کلاب که در منطقه آلانیا واقع شده یکی از بهترین کلاب‌های شبانه در منطقه به حساب می‌آید. این مکان که اغلب توسط گردشگران روسیه و اوکراین برای سرگرمی ترجیح داده می‌شود، دارای یک منطقه بزرگ و یک زمین رقص باشکوه است. در طبقه اول یک دیسکو، یک قسمت نشیمن و یک منطقه بزرگ نمایش وجود دارد. در طبقه دوم یک بالکن یا تراس وجود دارد که مشرف به کل مکان است. این مکان با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر میزبان اجرای دی جی‌های مشهور جهان، نمایش‌های رقص و نمایش‌های صحنه جالب دیگر می‌باشد. بیسترو بلمان کلاب آلانیا از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۳:۰۰ در هفت روز هفته تابستان باز است. هزینه ورودی به این مکان ۵۰ لیر ترکیه می‌باشد.

 

بهترین زمان برای سفر با تور آلانیا

 

هالیوود کلاب (Club Hollywood)

هالیوود کلاب دقیقا در قلب آلانیا واقع شده و یکی از محبوب‌ترین کلاب‌های شبانه آلانیا است. کلاب هالیوود آلانیا با سبک غیر متعارف و طراحی مدرن خود، نفسی متفاوت به زندگی شبانه آلانیا بخشیده است. این مکان دارای یک بار و پیست رقص بزرگ است که ظرفیت حدود ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ نفر را دارد. کلوب هالیوود آلانیا یک مکان تفریحی است که هر تابستان پر از مردم محلی و گردشگران می‌شود. این کلاب به خاطر کوکتل‌های عجیب و غریبش معروف است و هفت روز هفته از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۳ بامداد باز است.

 

رابین هود وی آی پی (Robin Hood VIP)

رابین هود وی آی پی، به عنوان یکی از برترین کلاب‌های شبانه آلانیا می‌باشد که میزبان اجراهای دی جی‌های معروف جهانی، اجراهای رقص، کنسرت‌های هنرمندان مشهور و بسیاری دیگر از نمایش‌های صحنه است. رابین هود وی آی پی آلانیا یکی از اولین مکان‌هایی است که نام آن وقتی صحبت از تفریحات هیجان‌انگیز شبانه در آلانیا به میان می‌آید به ذهن می‌رسد. این مکان از سه طبقه تشکیل شده است که هر طبقه برای هدفی خاص اختصاص داده شده‌اند. طبقه اول به عنوان کلاب لاتین مورد استفاده قرار می‌گیرد که محبوب‌ترین مکان برای تفریح میهمانان این کلاب شبانه است. هزینه ورودی کلاب شبانه رابین هود vip در آلانیا ۳۰  لیر ترکیه است. این مکان هفت روز هفته از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۳:۰۰ باز است.

 

بهترین هتل‌های آل و یوآل آلانیا

 

کلاب جیمز دین بار (James Dean Bar Club)

جیمز دین کلاب آلانیا یکی از منحصر به فردترین کلاب‌های شبانه آلانیا بوده و همچنین یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی در ماه‌های تابستان در ترکیه به شمار می‌آید. کلاب جیمز دین آلانیا با تقاضای زیاد توریست‌ها به مکانی فوق العاده تبدیل شده است که علاقه‌مندان می‌توانند ساعت‌ها تا نیمه‌های صبح در آن به رقص و تفریح مشغول شوند. علاوه بر اجرای دی‌جی‌ها، این محل برای اجرای رقص، کف پارتی و سیستم صوتی فوق‌العاده باکیفیتی که دارد مشهور است. بنابراین، توصیه می‌کنیم این کلاب شبانه را که به نام بازیگر مشهور آمریکایی جیمز دین نامگذاری شده است، را حتما در تور آلانیا امتحان کنید و مطمئن باشید که از این بابت پشیمان نخواهید شد. جیمز دین بار هفت روز هفته از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۴ صبح باز است.

 

کلاب دورز (The Doors Club)

کلاب دورز یکی از بهترین راک بارهای آلانیا و همچنین ترکیه است که در آن می‌توانید از موسیقی‌های راک و اجرای دی جی‌ها لذت ببرید. در این کلاب می‌توانید ساعت‌ها با دوستان خود به تفریح پرداخته و همچنین دوستان خوبی را برای تفریح خود پیدا کنید. کلاب شبانه دورز در تمامی ایام هفته باز بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تفریح بین ساعات ۲۱:۰۰ الی ۳:۰۰ در آن حضور داشته باشند.

 

کافه و بار لاس وگاس (Las Vegas Cafe & Bar)

کافه بار لاس وگاس یکی از سرگرم کننده‌ترین مکان‌های آلانیا است. این مکان در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۳ بامداد باز است. این کافه بار با داشتن فضای صمیمی و کارکنان خوش برخورد، همیشه پذیرای مهمانان خود است و در طول هفته برنامه‌های سرگرم کننده‌ای را برگزار می‌کند. کافه و بار لاس وگاس آلانیا، با منوی گسترده نوشیدنی‌هایی که دارد هر آنچه را که از یک کلاب شبانه انتظار دارید را برای تفریح شما برآورده خواهد کرد.

 

برای سفر آلانیا بهتر است یا آنتالیا؟

 

بلک هورس بار (Black Horse Bar)

بلک هورس بار یکی از محبوب‌ترین بارها در آلانیا است. این بار مکانی است که می‌توانید با رفتن به‌ آن از آهنگ‌های فوق العاده‌ای که پخش می‌شود نهایت لذت را ببرید. چرا که همه چیز در این مکان برای رقص، آواز و سفارش نوشیدنی دلخواه شما فراهم است. از دیگر جنبه های مثبت این مکان می‌توان به منوی غذایی آن اشاره کرد که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. بلک هورس بار آلانیا با کارکنان صمیمی و خدمات باکیفیت خود توانسته به یکی از بهترین مقاصد گردشگری آلانیا به خصوص در شب‌های تابستان تبدیل شود.

 

کلاب سس ۰۷ (Sess 07 Club)

کلاب شبانه سس ۰۷، واقع در نزدیکی میدان آلانیا اسکله، یک مکان جدید برای تفریحات شبانه می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شده است. باشگاه Sess 07، که زندگی شبانه آلانیا را برای شما هیجان‌انگیزتر خواهد کرد میزبان نمایش‌های صحنه‌ای مختلف مانند اجرای رقص، دی‌جی‌ها و خوانندگان معروف می‌باشد. این مکان موفق شده تا مورد توجه گردشگران اروپایی قرار بگیرد. در این کلاب شما شاهد سرگرمی‌های بی وقفه از ساعت ۲۲:۰۰ تا ۳:۰۰ صبح در هفت روز در هفته خواهید بود.

 

کلاب لاتین (Latino Club)

مورد بعدی از بهترین کلاب‌های شبانه آلانیا که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، کلاب لاتین است. کلاب لاتین آلانیا یکی از اولین مکان‌هایی است که در تفریحات شبانه آلانیا به ذهن گردشگران و بومیان می‌رسد. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد این مکان همواره میزبان گروه‌های رقص از کشورهای لاتین مانند برزیل و کوبا است. این مکان با سرگرمی‌های نامحدود پذیرای مهمانان خود است که تا اولین نور صبح ادامه دارند. این کلاب شبانه هر سال با شروع فصل تابستان فعالیت خود را آغاز می‌کند. کلاب لاتین آلانیا، که دارای طیف گسترده ای از منوی نوشیدنی‌ها بوده و یکی از مکان‌های مورد علاقه گردشگران از کشورهایی مانند روسیه و اوکراین است.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

 

پیت شات بار (Pit Shot Bar)

اگر به دنبال مکانی متفاوت برای لذت بردن از تفریحات شبانه در آلانیا هستید، پیت شات بار می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا که در این مکان گردشگران می‌توانند از سرگرمی‌های شبانه و تماشای اجراهای زنده روی صحنه نهایت لذت را ببرند. پیت شات بار در روزهای آخر هفته محلی محبوب برای برگزاری مهمانی‌های صمیمی بین مردم محلی آلانیا است.

 

کلاب سامر گاردن (Club Summer Garden)

کلاب سامر گاردن، جایی است که می‌توانید ساعت‌ها در طول شب به سرگرمی و تفریح در آلانیا مشغول شوید. این مکان دارای یک فضای باز بوده و علاقه‌مندان می‌توانند خود را در موسیقی‌های شاد و زنده‌ای که در آن پخش می‌شوند غرق کنند. بدون شک از کیفیت خدمات ارائه شده در کلاب سامر گاردن آلانیا راضی خواهید بود. هیجان در این مکان به قدری بالا است که کل شب را به رقصیدن با موسیقی مشغول خواهید شد. کلاب سامر گاردن ادعا دارد که یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای لذت بردن از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز شبانه است.

 

کلاب دکترز پاپ و بیسترو (Doctor’s Pub & Bistro)

کلاب دکترز پاپ و بیسترو مکان خوبی برای لذت بردن از انواع نوشیدنی همراه با موسیقی زنده است. این کلاب یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید در آن با دوستان و خانواده خود تفریح ​​کنید. آنچه این مکان را از دیگر کلاب‌های شبانه متمایز می‌کند سرو شدن غذاهای خوشمزه به همراه به موسیقی زنده در آن است. این مکان در هفت روز هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ باز است.

 

راهنمای سفر به شهر زیبای آلانیا

 

هریز پاپ (Harry’s Pub)

اگر به دنبال مکانی متفاوت برای لذت بردن از موسیقی و انواع نوشیدنی در آلانیا هستید، هریز پاپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مکان به سبک دهه ۸۰ و ۹۰ طراحی شده و در آن موسیقی‌های متعلق به این دوران پخش می‌شود. در Harry’s Pub بسیاری از هنرمندان و گروه‌های مشهور دائما اجرا‌های باشکوهی را برگزار می‌کنند. در صورتی که به دنبال کلاب شبانه در آلانیا هستید که از محیطی صمیمی برخوردار باشد این مجموعه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. میخانه هری هفت روز هفته از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۰۳:۰۰ باز است.

 

کوئینز گاردن (Queens Garden)

آخرین مورد از بهترین کلاب‌های شبانه آلانیا که قصد معرفی آن را داریم، کوئینز گاردن است. این مکان گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند از پارتی‌های باشکوه و هیجان‌انگیز زیر نورهای رنگارنگ در طول شب لذت ببرند. اگر می خواهید از زندگی شبانه در آلانیا لذت ببرید، حتما باید از کوئینز گاردن دیدن کنید. این کلاب در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۳ صبح باز است.

۲۴ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران