هتل Seven Seas Sealight Elite کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل Seven Seas Sealight Elite کوش آداسی

خیلی از مسافرانی که تور کوش آداسی را برای سفر به سواحل ترکیه انتخاب می‌کنند، قصد دارند در هتلی با شکوه و جذاب و البته مفرح باشند که تمامی امکانات مورد نیازشان را یک جا به آن‌ها اراپه کند. خوشخبتانه هتل‌های متعددی به این شکل در کوش آداسی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید و یکی از بهترین‌های آن‌ها، هتل Seven Seas Sealight Elite  بوده که در نوشته امروز قصد معرفی آن را به شما داریم.

 

درباره هتل Seven Seas Sealight Elite

Sealight یک هتل ۵ ستاره‌ی ساحلی به حساب می‌آید که در فضایی بسیار بزرگ و به شکلی مجلل طراحی شده و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را برای مهمانانش تدارک دیده است. ساحل اختصاصی این هتل با پرچم آبی برای شنا و آبتنی مناسب بوده و پارک آبی جمع و جوری نیز در محیط خود هتل قرار داده شده است.

این مجموعه انتخابی مناسب هم برای زوج‌ها خواهد بود و هم خانواده‌هایی که همراه فرزندان خود به کوش آداسی سفر می‌کنند. دلیل آن هم امکانات لازم برای لذت بردن بزرگسالان و بچه‌ها از محیط هتل است. هتلی که هم دارای استخرهای متنوع، مرکز اسپا و سلامتی، رستوران‌ها و کافه‌های جذاب و همچنین کلاب کودکان و امکانات لازم برای بازی آن‌هاست. اگر می‌خواهید بیشتر با این هتل لوکس و جذاب آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

 

هتل ۵ ستاره بلو ویستا هیل کوش آداسی

هتل Seven Seas Sealight Elite در کجای کوش آداسی واقع شده است؟

این هتل تا مرکز شهر حدودا ۸ دقیقه با ماشین دور بوده و در جنوب کوش آداسی واقع شده است. با این که هتل خود یک ساحل اختصاصی عالی داشته اما ساحل عمومی "سبز" فاصله‌ی چندانی تا هتل ندارد و خیلی راحت می‌توانید برای تفریح، به آن‌جا نیز بروید. فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه کوش آداسی حدود ۲ ساعت و چهل دقیقه بوده و در مجموع اگر بخواهید از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی در مرکز شهر دیدن کنید، باید تاکسی بگیرید و 5-6 دقیقه‌ای در جاده باشید. البته بسیاری از هتل‌های بزرگ ساحلی که نیاز به فضای زیاد دارند، چنین وضعیتی داشته  در مجموع موقعیت مکانی Seven Seas Sealight Elite اصلا بد نیست و دسترسی خوبی نسبت به خیلی از مراکز شهر دارد.

اتاق‌ها و سوییت‌ها

این هتل در مجموع ۳۹۲ اقامتگاه و گنجایش تا ۹۵۰ نفر را دارد. از ۳۹۲ اقامتگاه موجود هتل، ۳۵۴ عدد اتاق‌های پایه با نام "سلکت اودا" بوده و باقی سوییت‌ها و اتاق‌های خاص هتل را تشکیل می‌دهند. اینترنت پر سرعت بی‌سیم برای تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها و حتی فضاهای عمومی در نظر گرفته شده که به رایگان می‌توانید از آن‌ استفاده کنید.

Select Room: یکی از ویژگی‌های هتل Sealight این است که حتی اتاق‌های پایه آن نیز از فضایی بزرگ برخوردار بوده و تا سه نفر گنجایش دارند. این اتاق‌ها ۴۲ متر مربع هستند و یک تخت (دو نفره یا دو تخت یک نفره) به همراه یک تخت تک نفره برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. طراحی داخلی این هتل زیبا و شیک است و دارای یک مبل، میز کار، میز آرایش، بالکن رو به دریا به همراه صندلی و میز، تلوزیون بزرگ، چراغ خواب و امکاناتی از این دست بوده و یک گاو صندوق الکترونیک نیز برای هر کدام از این واحد‌ها در نظر گرفته شده است.

Corner Suite: سوییت‌هایی که در گوشه‌های هتل واقع شده‌اند، جدا از این که ۷۲ متر مربع وسعت دارند، یک بالکن بزرگ با تخت‌هایی برای آفتاب گرفتن رو به دریا داشته و یک بالکن کوچک رو به جنگل نیز دارند. این واحدها از مبلمان بیشتری برخوردار بوده، میز کار بزرگتری دارند و از نظر طراحی داخلی نیز شیک‌تر از اتاق‌های معمولی هتل هستند. نکته دیگر این که این سوییت‌ها دارای جکوزی هم هستند.

Junior Suite: سوییت‌های جونیور از بسیار جهات شبیه به گزینه‌ی قبلی بوده و دقیقا همان امکانات و همان فضای داخلی را دارند. با این تفاوت که تنها یک بالکن و آن هم کوچک‌تر از بالکن‌هایی سوییتت‌های گوشه هتل برایشان در نظر گرفته شده و همچنین از دو اتاق به هم چسبیده تشکیل شده‌اند.

 

معرفی مجموعه هتل و ویلاهای زیبای Pine Bay Holiday

Anaia Room 1: این واحدها تمامی امکانات سوییت‌ها را برخوردار بوده و فضایی بسیار بزرگ‌تر به اندازه ۱۳۰ متر مربع دارد که از سه اتاق مجزا تشکیل شده و مبلمان کامل در تمامی بخش‌های آن در نظر گرفته شده است. حمام بسیار شیک و جکوزی بزرگ، بالکن بزرگ با تخت و میز و صندلی، کف چوبی بسیار شیک و خلاصه هر چه که بخواهید در این واحدها که گران‌ترین انتخاب در هتل Sealight به حساب می‌آید، وجود دارد.

Anaia Room 2: این گزینه برای زوج‌های خوب است که امکانات و تجمل واحدهای گران هتل را طالبند اما فضایی ۱۳۰ متری به دردشان نمی‌خورد. این اتاق‌ها ۶۲ متر مبع وسعت داشته و تمامی امکانات گفته شده را در خود دارند. اما خب بالکن آن‌ها که رو به دریاست کوچک بوده و فضای کافی برای میز و صندلی یا تخت را در اختیارشان نمی‌گذارد.

همچنین این را هم در نظر بگیرید که یک سری اتاق‌های مخصوص برای افراد با معلولیت‌های جسمی در نظر گرفته و امکانات مناسب برای این افراد در آن‌جا تهیه شده است.

استخر‌ها و ساحل اختصاصی

هتل Sealight دارای یک ساحل بزرگ ۱۲۰ متری است که از شن نرم و آبی شفاف و کریستالی برخوردار بوده و در آن‌جا امکانات کامل برای استراحت، آفتاب گرفتن و انواع تفریحات گنجانده شده است. با توجه به این که ساحل برای شنا کاملا امن است، غریق نجات‌های مجربی برای محافظت از ساحل در نظر گرفته شده تا در صورت بروز مشکل به شما کمک کنند. البته تجهیزات خیلی زیادی برای انجام ورزش‌های هیجان انگیز آبی در هتل وجود ندارد و برای این کار باید به سواحل عمومی هتل بروید اما می‌توانید به انجام بازی‌های ساحلی و بعضی فعالیت‌های آبی بپردازید.

اما به سراغ استخرهای هتل برویم. استخر اصلی هتل ۱۵۰۰ متر مربع وسعت داشته و امکاناتی در اطرافش گنجانده شده و همچنین می‌توانید در آن‌جا برای خود نوشیدنی سفارش دهید. پارک آبی مجموعه به دو بخش تقسیم شده است که یکی مربوط به بزرگسالان و یکی برای کودکان است که به استخر مینی آکواپارک معروف بوده و بازی‌های مخصوص سنین پایین در آن گنجانده شده. این هتل دو استخر مخصوص بزرگسالان و کوچک‌ترها در محیط سرپوشیده نیز دارد تا بتوانید در تمام سول سال به بازی و تفریح در آن‌جا بپردازید.

 در مجموع پارک آبی دارای سرسره‌ها و بازی‌های متنوع بوده و به خوبی می‌تواند مهمانان هتل را در طول روز سرگرم نگه دارد.

 

ماه عسل در هتل‌های رمانتیک کوش آداسی

تفریحاتی که در Sealight می‌توانید تجربه کنید

هتل Sealight‌ آنقدر برنامه‌های تفریحی در طول روز برایتان ترتیب داده که هیچ وقت از بودن در آن‌جا خسته نخواهید شد. در طول روز می‌توانید در بازی‌های گروهی شرکت کرده یا همراه کودکان و و نوجوانان، برنامه‌های پخش انیمیشن را ببینید. همچنین در استخر اصلی برنامه‌های تریحی برگزار می‌شود و اجرای موسیقی زنده و پارتی‌هایی با تم‌های مختلف نیز در برنامه‌های هتل قرار دارد.

شب‌ها هم که کلاب شبانه هتل، برنامه‌های بزرگ و پر سر وصدایی برگزار کرده که بزرگ‌ترها می‌توانند تا پاسی از شب، در آن‌ها شرکت کرده و خوش بگذرانند. هتل دارای زمین ورزشی مینی گل، سالن بازی‌های رومیزی و چیزهایی از این دست نیز هست تا بساط تفریح، همیشه در این محل به راه باشد.

خوراکی و نوشیدنی

این مجموعه جمعا ۱۱ رستوران، کافه و بار دارد که تنوع بسیار خوبی محسوب می‌‌شود. اکثر رستوران‌هایی که در این رستوران تعبیه شده، هم محیط بیرونی دارند و هم سالنی در محیط سرپوشیده را برایتان آماده کرده‌اند. شما از غذاهای محلی ترکی تا انواع غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای چینی، ایتالیایی، مکزیکی و کباب‌های مختلف را می‌توانید در این رستوران‌ها سفارش دهید. اما یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی که دوست دارند، هنگام خوردن غذا منظره‌ای عالی را نیز ببینند، رستوران غذاهای دریایی L'Azur بوده که بر روی یک تراس بزرگ و در فضای باز رو به دریا درست شده است.

در کنار این رستوران‌ها، چندین بار در جاهای مختلف هتل، یک کافه-شیرینی پزی و همچنین یک ویتامین بار برای اسپا در نظر گرفته شده تا همه چیز از این نظر کامل باشد.

مرکز اسپا و سلامتی

این مرکز که با نام Relais Thalasso فعالیت می‌کند، جایی شیک و لوکس محسوب شده که امکانات خیلی خوبی از جمله حمام ترکی، اتاق‌های خصوصی ماساژ، انواع خدمات ماساژ، محیط‌های هیدرومارین، خدمات مراقبت از پوست صورت و ... را در خود دارد. محیط این مرکز اسپا واقعا زیبا بوده و درای سونا، جکوزی، و همچنین یک سالن ورزش با امکانات عالی نیز می‌شود.

 

بهترین هتل‌های سواحل لانگ و بانوان در کوش آداسی

کلاب کودکان

یکی از بخش‌های خیلی خوب هتل که برای تفریح و سرگرمی بچه‌ها در نظر گرفته شده، کلاب کودکان است که بخش‌های متنوعی دارد. از استخر و مخصوص کوچک‌ترها که بگذریم، مربیان کاربلد، همراه دیگر بچه‌هایی که در هتل هستند به بازی‌های مختلف می‌پردازند، بازی‌های تخته‌ای متنوع برایشان در نظر گرفته شده، چندین وسیله‌ی بازی در کلاب وجود دارد، یک سینمای کوچک برای پخش انیمیشن و یک مینی دیسکو شاد و جذاب نیز برایشان وجود دارد.

نکات مهمی که درباره هتل Seven Seas Sealight Elite باید بدانید

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • هتل دارای پارکینگ رایگان است
  • خدمات خشکشویی ارائه می‌شود که البته هزینه‌ی اضافی برای شما خواهد داشت
  • اتاق‌ها دارای گاو صندوق اختصاصی هستند اما مجموعه یک بخش مجزا برای دریافت امانات بوده که البته آن بخش نیز پولی است
  • این هتل امکانات کامل برای میزبانی از افراد با معلولیت‌های جسمی را داراست

۱۷ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران