هتل های گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
هتل های گرجستان

با توجه به این که اغلب سفرها به گرجستان به مقصد تفلیس انجام می‌شود، ما ۵ مورد اول از لیست امروزمان را به بهترین هتل های گرجستان در پایتخت اختصاص داده‌ایم و سپس به مرور برخی دیگر از هتل‌های برتر این کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم، شما نیز تجربه خود از اقامت در هتل‌های گرجستان را با ما در بخش نظرات زیر این پست به اشتراک بگذارید.

 

بهترین هتل های گرجستان در تفلیس

هتل‌هایی که برای تور گرجستان به مقصد تفلیس به شما معرفی می‌کنیم، تنها شامل گران‌ترین و لوکس‌ترین‌ها نیستند، بلکه بعضی از بهترین هتل‌های این شهر در بازه‌های قیمتی مختلف را بر می‌گیرند:

هاستل فابریکا تفلیس

این هاستل دنج و بسیار زیبا، یکی از اقامت‌گاه‌های با قیمت مناسب در قلب شهر است که دسترسی شما به برخی از جاهای دیدنی تفلیس همچون میدان قهرمانان، قصر پادشاهی و کلیسای جامع سامبا را آسان می‌کند. جالب است بدانید که محلی که هاستل فابریکا تفلیس (Fabrika Tbilisi) در آن ساخته شده، قبلا یک کارخانه ریسندگی بوده اما حالا هتلی جذاب است که به داشتن اتاق‌های شیک و رنگارنگش معروف شده است. در کنار اتاق‌های شیک و زیبا، این مجموعه دارای اتاق‌های بزرگ خوابگاهی نیز هست و در این زمینه، با اختلاف در تفلیس، بهترین به شمار می‌آید.

دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید، امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل، شیک بودن و طراحی شاد و زیبا به همراه داشتن یک رستوران خیلی خوب، از امتیازات فابریکا تفلیس به حساب می‌آیند.

  • آدرس: 8 Egnate Ninoshvili St, Tbilisi
  • شماره تماس: 00995322020399

عکس: georgianjournal.ge

 

کامونال هتل سولولاکی

مجموعه ۴ ستاره کامنال هتل سولولاکی (Communal Hotel Sololaki) انتخابی ویژه برای یک سفر دو نفره محسوب می‌شود. این هتل دارای اتاق‌های بسیار شیکی است که طراحی هنرمندانه‌ و شاد داشته و شما می‌توانید از میان واحدهای اقامتی‌اش، سوییت‌هایی را انتخاب نمایید که دارای فضایی بزرگ هستند و وان و تراس رو به منظره‌ی شهری را برایاتان به ارمغان می‌آورند.

کامونال تنها ۸۰۰ متر از میدان آزادی تفلیس فاصله داشته و به بسیاری از مراکز توریستی شهر نزدیک است. دارای یک باغ زیباست و همه چیز را برای اقامتی عالی با قیمتی نسبتا مناسب برایتان مهیا می‌کند. موقعیت مکانی، طراحی داخلی شگفت انگیز و خدمات عالی این مجموعه، مهم‌ترین دلایلی هستند که از کامونال هتل سولولاکی، یکی از بهترین هتل های گرجستان را ساخته‌اند.

  • آدرس: 6 Kojori St, Tbilisi
  • شماره تماس: 00995599649966

 

معرفی هتل ۵ ستاره رادیسون بلو تفلیس

عکس: communalhotels.com

 

هتل استامبا

یکی از هتل‌های ۵ ستاره شیک و مدرنی که می‌توانید برای اقامت خود در سفر به تفلیس انتخاب کنید، هتل استامبا (Stamba Hotel) بوده که در مرکز شهر قرار گرفته است، دارای فضای داخلی مجلل و مدرن و خدمات دهی خیلی خوبی‌ست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل استامبا، طراحی داخلی و امکاناتی است که برای اتاق‌ و سوییت‌های این مجموعه تعبیه شده. از سرویس خواب با پارچه‌های ضد حساسیست و عالی گرفته تا دکور فوق‌العاده زیبا، شاد و چشم گیر تا امکاناتی از نظر پخش کننده موسیقی، تلوزیون بزرگ، دستگاه اسپرسوساز و ... و این امکانات در سوییت‌های لاکچری هتل بیش‌تر و بهتر نیز هستند.

این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی، رستورانی بسیار عالی، یک باغ زیبا و اینترنت رایگان بی‌سیم و پسرعت بوده و همچنین یک کتابخانه بزرگ با کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف نیز دارد که تمامی مهمانان هتل می‌تواند از آن بهره ببرند.

  • آدرس: 14, 0108 Merab Kostava St, Tbilisi
  • شماره تماس: 00995322021199

عکس : roomshotels.com

 

ایبیس استایلز تفلیس سنتر

یکی از بهترین هتل های تفلیس که تنها ۱۲۰ متر با میدان آزادی فاصله داشته و به واسطه‌ی داشتن فضایی شیک و کافه رستوران روف‌تاپ که به واسطه‌ی پوشش شیشه‌ای اطرافش، در تمام طول سال در دسترس خواهد بود، بین گردشگران بسیار محبوب است. هتل ایبیس استایلز تفلیس سنتر (ibis Styles Tbilisi Center)  دارای اتاق‌های شاد و بزرگی است که امکانات رفاهی کاملی از جمله اینترنت رایگان، کتری برقی، میز کار، تلوزیون بزرگ به همراه کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای و ... را در اختیار مهمانانش می‌گذارد.

این هتل در مجموعه ۱۱۹ اتاق و چند سوییت بزرگ و داشته و در کنار کافه‌ رستورانی که به آن اشاره کردیم، دارای یک بار و یک رستوران دیگر نیز هست. با تمام این وجود ایبیس استایلز، هتل خیلی گران‌قیمتی به حساب نمی‌آید و همین، یک یدیگر از دلایل محبوبیت بالای آن بین گردشگران بوده تا حدی که در روزهای شلوغ سال، باید از چند هفته قبل، اتاقی برای خود در این محل رزرو کنید.

  • آدرس: 4 Galaktion Tabidze St, Tbilisi
  • شماره تماس: 00995322002424

 

بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های ساحلی باتومی

عکس : kayak.com

 

هتل رومز

و در نهایت اگر به دنبال یک هتل لاکچری با کیفیت و عالی در تفلیس هستید، چند انتخاب پیش رو دارید که یکی از آن‌ها، هتل رومز (Rooms Hotel) است که در کنار فضای لاکچری و مدرن و اتاق‌های بزرگ و شیکش، درست در مرکز شهر قرار گرفته و اغلب مراکز توریستی، رستوران‌ها و کافه‌های معروف شهر و مراکز خرید در چند قدمی شما قرار دارند. این هتل از جمله بهترین هتل های گرجستان به حساب آمده و جوایز بین‌المللی متعددی را نیز کسب کرده است.

مجموعه رومز هتل دارای چند رستوران لوکس نیز هست، ترانسفر فرودگاهی دارد و دو بار عالی نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. همچنین اگر از قبل با مسئولان هتل هماهنگی کنید، می‌توانید حیوان خانگی خود را نیز به این هتل ببرید.

  • آدرس: 14 Merab Kostava Street T'bilisi, 14 Merab Kostava St
  • شماره تماس: 00995322020099

عکس : travelweekly-asia.com

 

بهترین هتل های گرجستان در دیگر شهرها

اما چیزی که گرجستان کم ندارد، هتل‌های خوب و جذاب است که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به خود، سعی در جذب مشتریان بیشتری را دارند. در میان هتل‌های برتر این کشور، ما ۵ مورد از خاص‌ترین‌ها و بهترین‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

هتل رومز کازبگی

تمام چیزهایی که درباره هتل رومز تفلیس گفتیم را فراموش کنید، این مجموعه در کازبگی، اقامتگاهی کاملا متفاوت و باشکوه دارد که بودن در آن‌جا را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد. هتل رومز کازبگی (Rooms Hotel Kazbegi) در یک منطقه کوهستانی و به دوست‌دار طبیعت ساخته شده است. از پنجره‌ها، استخر سرپوشیده و رستوران‌هایش منظره‌ی زیبای‌ کوه‌های کازبگی پیداست و یک تراس بزرگ چوبی دارد که در هر زمانی از سال، می‌توانید روی آن نشسته و از آن منظره‌ی جذاب دیدن نمایید.

این هتل در یک منطقه‌ی بسیار دیدنی قرار گرفته است که در طول بهار و تابستان سرسبز بوده و فعالیت‌های مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد و در طول زمستان نیز منظره‌ای برفی و فعالیت‌ها زمستانی را در اختیارتان می‌گذارد. امکان بردن حیوانات خانگی، داشتن امکانات رفاهی فوق‌العاده عالی و فضایی شیک، داشتن رستوران‌های بسیار خوب، سرویس رفت و برگشت و نزدیکی به کلیسای گرگتی ترینیتی ز دیگر ویژگی‌های این هتل به حساب می‌آید.

  • آدرس: 1 V.gorgasali St, Stepantsminda
  • شماره تماس: 00995322400099

 

بهترین هتل‌های تفلیس برای اقامتی عاشقانه

عکس : facebook.com

 

ریزورت و اسپا پاراگراف

این هتل با اسم کامل Paragraph Resort & Spa Shekvetili, Autograph Collection در ساحل ساحل شکوتیلی واقع شده و از یک طرف به دریای سیاه و از طرفی دیگر به جنگل می‌رسد. از جذابیت‌های این هتل داشتن فضایی شاد و بسیار جذاب، استخرهای متنوع، آکواریموم بزرگ و فعالیت‌های تفریحی مختلفی است که در آن‌جا برای مسافران تهیه دیده شده است.

همچنین، همان‌طور که از اسم هتل پیداست، این مجموعه دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بزرگ نیز هست و در این زمینه، امکانات خیلی خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

  • آدرس: Shekvetili Beach, E70, Shekvetili
  • شماره تماس: 00995322999900

عکس : kayak.com

 

کراون پلازا بورجومی

یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی که حتما از آن در لیست بهترین هتل های گرجستان باید اسم می‌بردیم. کراون پلازا بورجومی (Crowne Plaza Borjomi) به گونه‌ای ساخته شده که از تراس‌های بزرگ اتاق‌هایش، به خوبی منظره‌ی کوه‌های سرسبز بورجومی پیدا باشد. شهری که به این طبیعت زیبا و چشمه‌های آب گرمش معروف است و سالانه، گردشگران زیادی در تور گرجستان از آن‌‌جا دیدن می‌کنند.

این هتل ۵ ستاره بزرگ، دارای اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار زیبا بوده و همچنین یک استخر سرپوشیده، رستوران‌ها و بارهایی لاکچری و البته یکی از بهترین و مجلل‌ترین مراکز اسپا و سلامتی در کل کشور گرجستان را داراست. همچنین امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را هم خواهید داشت.

  • آدرس: 9 Baratashvili St, Borjomi
  • شماره تماس: 00995322221221

 

بهترین هتل‌های ساحلی در گرجستان

عکس : ihg.com

 

زتا کمپینگ

البته اگر به دنبال یک اقامتگاه جذاب و ارزان در دل کوه‌های قفقاز هستید، پیشنهاد ما به شما زتا کمپینگ (Zeta Camping) در جوتا است. البته اسم این مجموعه به خاطر فضایی که برای کمپینگ دارد به این شکل انتخاب شده و غیر از این فضا، دارای اتاق‌ها و سوییت‌های مختلفی نیز هست که امکان اجاره‌ی آن‌ها را نیز دارید.

فضای شاد و بسیار خوبی در طول بهار تا پاییز در این محل برپاست و همچنین امکاناتی برای انجام تفریحات مختلف نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. رفت به پیاده‌روی دسته جمعی، امکان اجاره‌ی دوچرخه‌های کوهستانی، فضای عمومی برای دور همی‌های شبانه و آشنایی با کوله‌گردهایی که از سراسر جهان به این گوشه از گرجستان آمده‌اند، یک تجربه‌ی عالی برای هر گردشگری خواهد بود.

  • آدرس: HPGX+P7V, Juta - Mountain Chaukhebi Rd, Juta
  • شماره تماس: 0099555701057

 عکس : tripadvisor.co.il

 

رادیسون بلو باتومی

در نهایت اگر قصد دارید تابستان امسال به تور باتومی بروید و می‌خواهید در یک هتل لاکچری گران‌قیمت اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم رادیسون بلو باتومی (Radisson Blu Batumi)  را به این منظور انتخاب کنید. این مجموعه بسیار لوکس که شامل ۱۶۸ اتاق و ۱۹ سوییت مجلل می‌شود، تنها چند قدم با ساحل اوریا فاصله داشته و از اتاق‌هایش، به خوبی منظره‌ی دریای سیاه پیداست.

رادیسون بلو در کنار اتاق‌های شیک و بزرگ و امکانات رفاهی کاملی که برای هر کدام از واحدها در نظر گرفته، دارای دو رستوران بزرگ و شیک، سالن کنفرانس و اتاق‌های جلسات و همچنین یک مرکز اسپا و سلامتی مجلل نیز هست.

  • آدرس: 1 Ninoshvili St, Batumi
  • شماره تماس: 00995422255555

 

هتل ۴ ستاره BLOOM در باتومی

عکس : korter.ge

 

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 12 شهریور 1402)

نظرات کاربران