برگزاری جشن عروسی در دبی (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری دبی
برگزاری جشن عروسی در دبی (بخش دوم)

دبی خطه‌ای است با سبک زندگی مجلل و فرصت‌های فراوان برای برگزاری یک جشن عروسی خارق العاده! تا شادی این روز خاص را با وجود مناظر بی‌بدیل و تالارهای باشکوه و غذاهای بسیار باکیفیت و لذیذ با مهمانانتان در تور دبی به اشتراک بگذارید.

بعلاوه اغلب این مکان‌ها از یک تیم برنامه‌ریزی برای چنین مراسمی برخوردارند که از استرس و مسئولیت‌های شما کاسته و در برگزاری هر چه بهتر این جشن، همراهی‌تان می‌کنند. این تیم‌ها مشاوره‌های ارزنده‌ای در رابطه با عکاسی، لوکیشن، غذا و شرایط پذیرایی، موزیک و سایر تدارکات مراسم ارائه می‌دهند. بیایید در ادامه بخش اول، با برخی دیگر از بهترین مکان‌های برگزاری مراسم عروسی در دبی آشنا شویم.

 

Crowne Plaza

این هتل که در جاده شیخ زاید تاسیس شده، قدیمی‌ترین هتل دبی است که از ۲۴ سال پیش در بین مردم شهرت و محبوبیت یافته است. در واقع باید گفت این هتل، تاکنون شاهد برگزاری مراسم عروسی چندین نسل بوده است. این اقامتگاه با ۷ اتاق انعطاف‌پذیر برای برگزاری رویدادها و یک سالن رقص بدون ستون، مکانی عالی برای برگزاری جشن در دبی بوده و در کل ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰۰ مهمان را داراست. از طرفی تیم برنامه ریزی، تمام نیازهای مراسم شما از صفحه‌های صوتی و تصویری گرفته تا اتاق آرایش عروس را تدارک می‌بینند.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی دبی

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates

 

Le Royal Meridien

اگر می‌خواهید روز عروسی‌تان به یک رویداد رویایی بدل شود که برای همیشه از آن به نیکی یاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ریزورت باشکوه را از یاد نبرید و منتظر عروسی مجلل با غذاهای بسیار عالی و کیک زیبا در این مکان باشید. اگر می‌خواهید تم این روز را به صورت کلاسیک درنظر بگیرید و یا به دنبال ترندهای روز و مدرن هستید، در هر صورت پرسنل برنامه‌ریزی مراسم عروسی در این اقامتگاه آماده هستند تا خواسته‌های شما را برآورده کنند.

در عین حال اگر به دنبال فضای باز و یا سرپوشیده مناسب می‌گردید، باید بگوییم این ریزروت یک باغ بزرگ باشکوه و تعدادی تالار سرپوشیده را برای این منظور در خود جای داده است. گفتنی است تالارهای عروسی با وسعت تقریبی ۶۰۶ متر مربع فضای ضیافت و صندلی برای حداکثر ۳۵۰ مهمان، تجربیات لذت بخش و غیرمعمولی را ارائه می‌دهند.

آدرس: Al Mamsha St, Dubai, United Arab Emirates

 

Nikki

این ریزورت ساحلی مشرف به پیرل جمیرای شگفت‌انگیز، مقصدی زیبا برای برگزاری عروسی شاعرانه و فراموش نشدنی است. این اقامتگاه با ارائه مجموعه‌ای از امکانات لوکس در میان محیط بهشتی‌اش، برای چنین مراسمی بسیار ایده‌آل بوده و با توجه به نیازهای انحصاری مهمانانش امکان دسترسی به پاسیوی خصوصی، استخر خصوصی روی پشت بام، ویلاهای لوکس و موارد دیگر را فراهم می‌کند. در ساحل اختصاصی این مجموعه، می‌توانید عهد خود را در احاطه شن‌های نرم، امواج رقصان و خنکای نسیم با شریک زندگی‌تان ببندید و یا اگر به دنبال فضایی سرپوشیده هستید، از تالارهای موجود در این ریزورت برای جشن استفاده نمایید.

 

معرفی بهترین رستوران‌های عربی دبی

سرگرمی‌های افسانه‌ای، غذاها و نوشیدنی‌های درجه یک و خدمات حرفه‌ای اسپا و زیبایی برای عروس و داماد و مهمانانشان مهیا هستند. گفتنی است این ملک مدرن، دارای معماری و طراحی پیشرفته و مجموعه‌ای از ۱۱۷ اتاق و سوئیت، و همچنین ۱۵ ویلای فوق لوکس و ۶۳ واحد اقامتی است که در انتظار باهوش‌ترین مسافران جهان در تور دبی به سر می‌برند و قطعا به بهترین نحو می‌توانند ترتیب اقامت شما و مهمانانتان را بدهند.

آدرس: Pearl Jumeira, Dubai, United Arab Emirates, 8286

 

Emerald Palace Kempinski Dubai

اینجا یک اقامتگاه ساحلی لوکس ۵ ستاره در پالم جمیرا دبی و منعکس کننده شکوه و عظمت یک قصر اروپایی می‌باشد. طراحی دکوراسیون با المان‌های ایتالیایی، فضای داخلی را تحسین برانگیز کرده است. بعلاوه این اقامتگاه مجلل با توجه به نیازهای مختلف میهمانانش، امکانات لوکس بسیاری از جمله ساحل خصوصی، استخر مرداب، سالن رقص و حتی یک سالن خصوصی را ارائه می‌دهد. در واقع طیف گسترده‌ این امکانات در سطح جهانی همراه با محیطی آرام، این اقامتگاه را به مقصدی باشکوه برای عروسی بدل کرده‌اند.

با شروع عالی زندگی زناشویی، زوج‌های خوشبخت می‌توانند پس از روز عروسی نیز بسته به فصل، از تخفیف‌های استثنایی برای اقامت در سوئیت‌ها، پنت‌هاوس‌ها و ویلاهای این ملک برخوردار شوند. منوهای این اقامتگاه نیز انواع غذاهای بین المللی برای ۸۰ تا ۵۰۰ نفر را به ترتیب برای مهمانی‌های کوچک و بزرگ ارائه می‌دهد.

 

بهترین کلاس‌های آشپزی در دبی

آدرس: Crescent West, Dubai, United Arab Emirates

 

W Dubai- The Palm

اینجا یک هتل ساحلی مجلل است که در حوالی فضای چشمگیر پالم جمیرا واقع شده است. این ملک با وجود ۳۴۹ اتاق و سوئیت لوکس و طیف وسیعی از امکانات منحصر به فرد، از جمله رستوران‌هایی با سرآشپزهای مشهور و غذاهای باکیفیت و لذیذ و ۶ تالار مجلل، یکی از بهترین مکان‌های عروسی در دبی به شمار می‌آید.

اگر لیست مهمانان شما طولانی است، می‌توانید بزرگ‌ترین تالار را که در پشت بام واقع شده رزرو نمایید. این تالار، با منظره افق پانوراما و چشم اندازی به دریا و غروب‌های باورنکردنی و زیبای ساحل، به استقبال عروس و داماد و مدعوین مراسم می‌آیند.

از تیم برنامه‌ریز جشن در این اقامتگاه بخواهید که امکانات نمایش اسلاید روی پنل LCD را فراهم کرده و تجهیزات AV با دوربین‌های ویدیویی و پروژکتورهای به روز سرگرم‌کننده را ارائه نمایند تا بتوانید از امکانات صوتی و تصویری به بهترین نحو برای جشن برخوردار شوید.

آدرس: West Crescent, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

Four Seasons

یکی دیگر از مکان‌های شگفت انگیز عروسی واقع در ساحل جمیرا، ریزروت چهار فصل دبی است که اقامتگاهی مجلل و زیبا محسوب می‌شود و به مناظر خیره کننده برج خلیفه دبی دید دارد. قطعا این مکان به یادماندنی، یکی از بهترین فضاها را برای بستن عهد و پیمان زناشویی به ارمغان می‌آورد و یک سالن بزرگ رقص، باغ ساحلی و یک تیم متخصص از برنامه ریزان عروسی، جشنی افسانه‌ای برای شما رقم می‌زنند. بعلاوه مجسمه‌های آتشین ساحلی و منطقه انحصاری ورود عروس و داماد که به باغی سرسبز در کنار دریا باز می‌شود، این ترکیب رمانتیک را کامل می‌کنند.

 

معرفی ۱۱ غذاکده‌ خیابانی در دبی

آدرس: 2Jumeirah St, JumeirahJumeirah 2, Dubai, United Arab Emirate

 

Waldorf Astoria

ساحل خصوصی، شش رستوران و تالار نفیس، یک سالن رقص چشمگیر و مجموعه‌ای از امکانات تفریحی و سرگرمی، Waldorf Astoria را به یک مکان نمونه برای برگزاری جشن در دبی بدل کرده‌اند. این اقامتگاه، چشم‌اندازی به مناظر باشکوه پالم جمیرا دارد و افسون شن‌های سفید و درخشان ساحل خصوصی و طنین‌های عاشقانه نسیم دریا، مکمل این جشن عروسی شاعرانه در فضای باز به شمار می‌آیند.

از دیگر مشخصات پکیج عروسی در این اقامتگاه می‌توان به پهن کردن فرش قرمز برای ورود عروس و داماد، راه اندازی رایگان یک زمین رقص، صفحه نمایش AV و پروژکتور LCD رایگان، خدمات پارکینگ رایگان برای تمام مهمانان، یک شب اقامت رایگان در اتاق لوکس با دید به دریا، امکانات رفاهی ماه عسل، صبحانه برای عروس و داماد و همچنین تخفیف برای استفاده از مرکز اسپا اشاره کرد.

آدرس: Crescent Rd, The Palm Jumeirah, Dubai

 

Sofitel

این استراحتگاه ساحلی ۵ ستاره لوکس، توسط فضای سرسبز احاطه شده و در محدوده پالم جمیرا واقع شده است. این مکان، جذابیت طراحی و معماری فرانسوی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. در اینجا، فضاهای بیرونی بسیار گسترده و همچنین رستوران‌ها و تالارهای خصوصی و تیمی از برنامه‌ریزان متخصص برای برگزاری مراسم عروسی آماده خدمت رسانی هستند. می‌توانید یک جشن صمیمی را روی شن‌های ساحلی سفید شروع کنید و پس از بستن عهد با شریک زندگی‌تان، در میان یک باغ سرسبز استوایی یا محیط افسانه‌ای یک تالار رقص جشن‌تان را ادامه دهید و در عین حال، زیباترین عکس‌ها و فیلم‌های یادگاری را از این جشن به یادماندنی و مهمترین روز زندگی‌تان ثبت نمایید.

 گل‌های سفارشی، سرگرمی، موسیقی، عکاسی، کیک و پذیرایی، خدمات لیموزین همگی توسط تیم تدارکات این اقامتگاه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن مهیا هستند. در ضمن می‌توانید از عروس خود در مرکز اسپای این استراحتگاه با ماساژهای دلپذیر، آرایش صورت و تشریفات زیبایی و آرایش پذیرایی کنید.

 

اقامتی بی نظیر در منطقه دبی مارینا

آدرس: The Palm Jumeirah, East Crescent Road,Dubai, United Arab Emirates

 

Meliá Desert Palm a Meliá Collection Hotel

این هتل که به میزبانی مهمانی‌های مجلل همراه با طراحی دکوراسیون ظریف و شاعرانه شهرت دارد، مجموعه‌ای از امکانات منحصر به فرد در سطح جهانی را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه با فضاهای بیرونی خیره‌کننده، منوهای سفارشی، کیک عروسی خاص و جالب توجه، مکان‌های موضوعی و برنامه ریزان خبره عروسی، یکی دیگر از بهترین مکان‌های برگزاری جشن عروسی در دبی محسوب می‌شود.

در اینجا یک باغ زیتون با درختان زیتون توسکانی ۸۰ ساله‌اش تا ۱۰۰۰ میهمان را برای یک ضیافت در خود جای می‌دهد و به همراه ورودی مجزا، پارکینگ خصوصی و امکانات پذیرایی به استقبال مدعوین می‌آید. اما اگر به فضای سرپوشیده علاقمندید، تالار رقص این هتل،  فرصت‌های بی‌پایانی را برای تزئین و شخصی‌سازی عروسی به شما می‌دهد. این تالار، ۳۰۰ مهمان را در خود جای می‌دهد و در هنگام ورود و خروج از سالن، حریم خصوصی کاملی را فراهم می‌کند و به مهمانان اجازه می‌دهد بدون نیاز به عبور از ساختمان اصلی هتل، به آن دسترسی داشته باشند. این سالن، قابل سفارشی سازی برای مهمانی‌های کوچک، بزرگ و متوسط است.

از طرفی می‌توانید جشن‌های کوچکتر را در حیاط این هتل برگزار کنید و یا از فضای چمن رمانتیک به سبک اسپانیایی یا دکوراسیون زیبای گلدار و روستایی بهره‌مند شوید. تراس سبز که جدا از خلوتگاه اصلی، مشرف به یکی از سه میدان چوگان است نیز گزینه دیگری برای جشن دیدنی شما خواهد بود که این مورد برای مهمانی‌های کوچک در حد ۶۰ نفر ایده‌آل است. و در نهایت ویلای رشید در این ملک، یک مکان خصوصی صمیمی است که اطراف یک استخر را احاطه کرده و مشرف به زمین چوگان است و گزینه مناسبی برای برگزاری یک جشن گرم و کوچک در تور دبی محسوب می‌شود.

 

پارک صفا، قدیمی‌ترین پارک دبی

آدرس: Al Awir Road, Warisan, Dubai, United Arab Emirates

 

Hyatt Regency

با میزبانی یک عروسی مجلل یا یک گردهمایی خانوادگی صمیمی در Hyatt Regency Dubai، رویاهای خود را به واقعیت بدل کنید. این اقامتگاه مفتخر است که از زمان افتتاح، میزبان بیش از ۵۰۰۰ مراسم عروسی بوده است. تیم متخصص این ملک با ارائه منویی با کیفیت برتر، طراحی دکوراسیون خلاقانه و میهمان‌نوازی گرم افسانه‌ای، لحظات باشکوهی را برای شما و مدعوین فراهم می‌کنند. در ضمن می‌توانید به انتخاب خود، یکی از مکان‌های مناسب برگزاری عروسی نظیر سالن کریستال بزرگ و کاریزماتیک یا پارک زیبای گلف در فضای باز را انتخاب نمایید.

آدرس: Al Khaleej Rd, Deira, Dubai, United Arab Emirates

 

Cavalli Club

این رستوران و تالار که ترکیبی از سرزندگی و تجملات را به مخاطبان القا می‌کند، یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری یک جشن سلطنتی ایده‌آل است. لوسترهای درخشان، مجموعه نوشیدنی‌های باکیفیت، غذاهای ایتالیایی و فهرستی از دی‌جی‌های باورنکردنی، راه را برای عروسی باشکوه شما در دبی باز می‌کنند. جالب است بدانید به لطف مجموعه‌ای پر ستاره از استعدادهای بین‌المللی و مهمانان VIP در طی سالیان، این باشگاه به یکی از نمادهای دبی تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۷ این مکان توسط CNN، به عنوان بهترین مکان برگزاری مهمانی در امارات توصیف شد.

 

بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در دبی

آدرس: Sheikh Zayed Road, Dubai

 

Dubai World Trade Center

و در آخر به مرکز تجارت جهانی دبی می‌رسیم که برای میزبانی بسیاری از رویدادهای برجسته و عروسی‌های عربی محبوبیت دارد و در شمار پرطرفدارترین مکان‌های عروسی در این شهر مطرح می‌شود. این مکان مجلل، طیف وسیعی از امکانات لوکس را به مهمانانش ارائه می‌دهد و با دکور جذاب، تیمی متخصص از برنامه‌ریزان عروسی، سرگرمی‌های دیدنی، مجموعه‌ای چشمگیر از غذاهای هر گوشه از جهان و فضای داخلی خیره کننده، بدون شک یکی از برترین مکان‌های انتخابی برای عروسی‌های سلطنتی و VIP در دبی به شمار می‌آید. از گردهمایی‌های شیک و صمیمی و کوچک گرفته تا جشن‌های بزرگ برای حداکثر ۶۵۰۰ نفر را می‌توانید در این فضای خاطره انگیز برگزار کنید که در محیطی استثنایی، سنت را با مدرنیته ادغام می‌کند.

آدرس: Sheikh Zayed Rd, Dubai, United Arab Emirates 

۲۹ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران