برگزاری جشن عروسی در دبی (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری دبی
برگزاری جشن عروسی در دبی (بخش اول)

در حال حاضر انتخاب‌های متنوعی از معابد، کلیساها، تا سواحل و باغها برای برگزاری مراسم عروسی در هر نقطه از دنیا وجود دارد و الزام برگزاری این جشن در وطن از بین رفته است. از طرفی دیگر، اکنون بسیاری از زوج‌ها به دنبال مناظری ناب و بکر برای برنامه ریزی یک جشن رویایی هستند.

اگر مسافر تور دبی هستید و شما نیز لوکیشن و فضایی جالب توجه را برای جشن عروسی‌تان جستجو می‌کنید، باید بگوییم این شهر با وجود سواحل آفتاب زده، سالن‌های بزرگ رقص، لوکیشن‌های صحرایی و انبوهی از هتل‌های لوکس با معماری شگفت‌انگیز، بهترین امکانات را در این رابطه برایتان رقم می‌زند. در ضمن برای آشنایی با سنت‌های برگزاری چنین مراسمی، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مقاله برگزاری مراسم عروسی باشکوه در دبی بزنید.

 

Al Maha

اینجا یکی از منحصربه‌ فردترین ریزورت‌های صحرایی دبی است و از جمله بهترین مکان‌های عروسی در فضای باز به شمار می‌آید. ارائه صحنه‌هایی خاص از تپه‌های شنی در پس زمینه و ازدواج در دل بیابان، قطعا یک تجربه سورئال محسوب شده و به این گزینه‌ها می‌توانید مناظر خیره کننده، جاذبه‌های بیابانی و خدمات سخاوتمندانه این ریزورت را نیز اضافه نمایید. علاوه بر این، از آنجایی که این ریزورت بخشی از منطقه حفاظت شده صحرای دبی است، می‌توانید از یک مراسم عروسی خصوصی و صمیمی لذت ببرید.

 

فستیوال خرید دبی در سال ۲۰۲۲

آدرس: Dubai Desert Conservation Reserve, Al Ain Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

Atlantis The Palm

این هتل که به یکی از بهترین مقاصد گردشگری شهر است، به نوعی بهشت روی زمین به شمار می‌آید. این ملک و جزیره دست ساز پالم در اطرافش، برای دوستداران طبیعت که مایلند از یک عروسی آرام در محاصره دریا لذت ببرند ایده‌آل است. در واقع این تفرجگاه، یکی از سبزترین نقاط شهر بوده و در اینجا مناظری عالی و خدماتی قابل توجه برای جشن عروسی در انتظارتان است. اتاق رقص آتلانتیس که می‌تواند میزبان ۲۰۰۰ نفر باشد دارای ورودی خصوصی، پذیرایی عالی و دسترسی مستقیم به تراس سلطنتی است. سرآشپزهای کلاس جهانی غذاهایی بی نظیر سرو می‌کنند و لذت سفر با تور دبی را برای شما و مهمانانتان به اوج می‌رسانند.

آدرس: Crescent Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

Dubai Polo & Equestrian Club

اگر انتظارتان برای برگزاری جشن عروسی عالی، شیک بودن در عین ظرافت است، باشگاه چوگان و سوارکاری دبی بهترین مقصد برای شماست. بدین ترتیب می‌توانید مراسم خود را مشرف به زمین‌های سرسبز چوگان در طول روز یا زیر آسمان درخشان شب برگزار کنید! در اینجا یکی از خاص‌ترین لحظات، زمانی است که عروس با کالسکه اسبی می‌آید و یک تصویر رویایی با پس زمینه‌ای از مناظر طبیعی باشکوه خلق می‌شود. و آیا این تصویر، خود به تنهایی برای تحقق عروسی افسانه‌ای شما کافی نیست؟

بعلاوه تیم برنامه ریزی این باشگاه، تمام تدارکات لازم برای رویدادهای بزرگ گرفته تا جشن‌های خصوصی را انجام می‌دهد و تم‌های خلاقانه، تزئینات ساده یا مجلل، عکاسی، برنامه‌های سرگرمی و منوهای متناسب با نیاز و سلیقه شما را ارائه می‌دهد. گفتنی است فضای باز این باشگاه، ظرفیت پذیرش ۲۰۰۰ مهمان را دارد و در عین حال می‌توانید از یکی از تراس‌های این مجموعه برای برگزاری جشن‌های خصوصی و کوچک‌تر استفاده کنید.

 

فعالیت‌های سرگرم کننده در دبی (بخش اول)

آدرس: Al Qudra Road, Next to Dubai Studio City, 7477, Dubai, United Arab Emirates

 

One&Only Royal Mirage

حتی با یک نگاه اجمالی نیز، عاشق این ریزورت خواهید شد. در اینجا تعدادی فضا برای رویدادها و گردهمایی‌های کوچک وجود دارند و اگر به دنبال فضاهای عروسی خصوصی و کوچک هستید، این ریزورت گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. بعلاوه این استراحتگاه دارای ساحل اختصاصی، سالن رقص و سالن‌هایی دیگر است، اما حیاط‌های کوچک آن نیز برای برگزاری مراسمی مقرون به صرفه در فضای باز بسیار ایده‌آل هستند. خلاصه با هر بودجه‌ای می‌توان در این مکان زیبا، جشنی به یادماندنی برگزار کرد. گفتنی است این ملک مزین به درختان انگور، گیاهان و درختان زیبا و شکوفا بوده که از بهترین المان‌های تزئینات مراسم محسوب می‌شوند.

آدرس: Al Sufouh Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

JW Marriott Marquis

این هتل لوکس ۵ ستاره درست در قلب دبی واقع شده و شلوغی شهر، انرژی و هیجان، موسیقی مهیج و مکان‌های مختلف مانند اطراف استخر اقامتگاه، همگی پیشنهاد نوید یک جشن وسوسه‌انگیز و پرشور را می‌دهند. حتی می‌توانید به تراس بروید و یا عکس‌هایی زیبا با پس زمینه برج خلیفه دبی در این مکان ثبت کنید. در این هتل، یک تیم متخصص در سطح جهانی می‌توانند استرس سازماندهی برای اجرای رویای شما را از بین ببرند تا بتوانید در نهایت آرامش از خاص‌ترین روز زندگی‌تان لذت ببرید. سرآشپزها نیز منویی باورنکردنی از غذاهای سراسر جهان را ارائه داده و تجمل این جشن باشکوه را به اوج می‌رسانند.

 

چشم دبی، بزرگ‌ترین آبزرویشن ویل دنیا

آدرس: Sheikh Zayed Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

The Ritz-Carlton

این اقامتگاه که یکی از مقرون به صرفه‌ترین مکان‌های عروسی در دبی است، باغ ساحلی با چشم‌اندازی از شکوفه‌ها و چمنزارهای سرسبز، دکوراسیونی سنتی و زیبا را برای هر نوع جشن عروسی در فضای باز فراهم می‌کند. بعلاوه فضاهای داخلی مانند سالن رقص لولوآ و رستوران‌های این اقامتگاه نیز، گزینه‌هایی بسیار ایده آل برای برگزاری چنین رویدادی هستند. خدمات در اینجا بسیار کامل و بی‌عیب و نقص بوده و تیم آشپزی برنده جایزه نیز بوفه یا منو را مطابق با مشخصات مورد نظر شما سفارشی می‌کند. در ضمن به زوج‌ها توصیه می‌شود با یک سوئیت لوکس، خدمات لیموزین و درمان‌های اسپا، به تجملات و شاعرانگی این روز باشکوه بیفزایند.

آدرس: Dubai, 26525 United Arab Emirates

 

Burj Al Arab Jumeirah

آیا بلند پرواز هستید و دوست دارید مراسم عروسی‌تان را در سکوی پرواز هلی کوپتر برگزار کنید؟ خب طبقه آخر این برج نمادین و بادبانی شکل، چنین فضایی داشته و محیطی بسیار باز و پانورامایی برای این مراسم در اختیارتان قرار می‌دهد. این برج، یکی از شیک‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌آید و تجمل گرایی را به حد کمال رسانده است. بنابراین برای برگزاری عروسی رویایی شما نیز سنگ تمام می‌گذارد.

این مراسم نه تنها برای شما و شریک زندگیتان یک خاطره ارزشمند باقی خواهد گذاشت، بلکه لحظاتی فراموش نشدنی را به خانواده و تمام مهمانانتان هدیه می‌دهد. پکیج ارائه شده از سوی این اقامتگاه برای مراسم عروسی همچنین شامل یک شب اقامت رایگان در سوئیت لوکس برای عروس و داماد، یک درمان سفارشی قبل از عروسی برای عروس در مرکز اسپا، موزیک، نورپردازی، گل آرایی میزها و کیک عروسی است.

 

معرفی ۱۱ غذاکده‌ خیابانی در دبی

آدرس: Jumeirah St, Dubai, United Arab Emirates

 

Jumeirah Beach Hotel

این هتل با منظره‌ای از خلیج درخشان، برای همه کسانی که به دنبال برگزاری مراسم عروسی ساحلی در دبی هستند بسیار ایده‌آل است. این اقامتگاه، تنها چند قدم دورتر از مجلل‌ترین هتل شهر یعنی برج العرب دبی فاصله دارد و باغ‌های گل در این مجموعه، تصویر زیبایی را برای یک مراسم آرام و خصوصی رقم می‌زنند. البته اگر می‌خواهید به فضایی کمی فانتزی‌تر دسترسی داشته باشید، سالن رقص این هتل نیز سلیقه شما را راضی خواهد کرد. بعلاوه تیم برنامه ریز، به طور خستگی ناپذیر در پشت صحنه تلاش می‌کنند تا ساعاتی جادویی را برای زوج‌ها فراهم کنند.

آدرس: Jumeirah St, Dubai, United Arab Emirates

 

Fairmont The Palm

این ریزورت ساحلی، در فاصله کوتاهی از پالم جمیرا در دبی واقع شده است. اینجا نیز با وجود افق چشمگیر دبی که یک پس‌زمینه شهری زیبا را به ارمغان می‌آورد، یکی از بهترین مکان‌های عروسی در فضای باز به شمار می‌آید و آسمان پرستاره و انعکاس آن در خلیج و باغی که چشم اندازی به این زیبایی‌ها دارد، این مجموعه دیدنی را کامل می‌کنند.

گفتنی است که باغ برای یک رویداد کوچک ۱۵۰ نفری ایده آل است، اما گزینه‌های دیگر نظیر سالن رقص و حیاط نخل با تم عربی نیز در خور عروسی‌های بزرگ و مجلل هستند. پکیج عروسی ارائه شده در این ملک شامل اقامت رایگان، کیک عروسی سه طبقه و منوهایی است که با دقت خاصی توسط سرآشپز حرفه‌ای طراحی شده‌اند تا به سبک دلخواه شما سرو شوند.

 

مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

آدرس: Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

 

The Address Montgomerie Dubai

این استراحتگاه که سرشار از زیبایی‌های طبیعت است، همه امکانات رویایی را برای برگزاری یک جشن باشکوه داراست. چمن‌های سرسبز، باغ‌های معطر، دریاچه‌های آرام و زمین‌های گلف بزرگ، این مکان را به یکی از بهترین و بزرگترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری رویدادهایی نظیر جشن عروسی تبدیل کرده‌اند.

این هتل در کنار محیط طبیعی عالی، خدمات درخشانی را ارائه می‌دهد که آسایش و شادی همه مهمانان‌تان را تضمین می‌کنند. علاوه بر فضای چمن، یک فضا در کنار استخر روباز و یک تراس برای میزبانی هر مهمانی عصرانه نیز در خدمت شما و مدعوین جشن‌تان هستند. گفتنی است این اقامتگاه ۵ ستاره برنده جایزه، به عنوان بهترین مقصد تفریحی در خاورمیانه شناخته می‌شود.

آدرس: Emirates Hills, 36700, Dubai, United Arab Emirates

 

Emirates Palace

همانطور که از نام آن پیداست، اینجا مکانی است که امکان برگزاری مراسم عروسی را شبیه یک رویداد سلطنتی فراهم می‌کند. در این ملک، به لطف پرسنل حرفه‌ای و تیم برنامه ریز متعهد و دلسوز و همچنین دکوراسیون داخلی و خارجی بسیار زیبا، کل رویداد بدون هیچ زحمتی با موفقیت پیش خواهد رفت.

گفتنی است در این اقامتگاه، یک سالن رقص بی نظیر که با سنگ مرمر و طلا تزیین شده است و ترکیبی از ویژگی‌های معماری کلاسیک و مدرن را به نمایش می گذارد و همچنین ۸۵ هکتار از باغ‌های آراسته و تراس‌های زیبا، جذاب‌ترین مکان‌ها را برای برگزاری مراسم عروسی در کل امارات ارائه می‌دهند. در اینجا لوکیشن‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند بعنوان پس‌زمینه‌ای خیره‌کننده از این مراسم افسانه‌ای، در ثبت فیلم‌ها و عکس‌های یادگاری مورد استفاده قرار بگیرند.

 

بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در دبی

آدرس: West Corniche Road, United Arab Emirates

 

Raffles

هنگامی که به دنبال بهترین مکان‌های عروسی هندی در دبی هستید، این هتل می‌تواند انتظارات شما را به بهترین نحو برآورده کند. در اینجا به راحتی می‌توانید مراسم خاص جشن‌های عروسی هندی را به جا آورید و پذیرایی و دکوراسیون را مطابق سلیقه خود و مهمانانتان سفارشی نمایید. چه مراسم شما کوچک و صمیمی باشد و چه باشکوه و مجلل، در اینجا به سالن‌های متعددی دسترسی خواهید داشت.

برای جشن‌های بزرگ، سالن رقص رافلز با ظرفیت ۳۵۰ مهمان، منحصر به فردترین مکان بوده و مشرف به باغ خصوصی این ملک است. این سالن مزین به لوسترهای کریستال سواروسکی است که به زیبایی در شب و روز می‌درخشند و جذابیت این فضا را صدچندان می‌کنند. تراس مجاور نیز برای صرف نوشیدنی یا بعنوان مکانی جایگزین بوفه، بسیار عالی است.

برای عروسی‌های کوچکتر و صمیمی‌تر، می‌توانیم سالن‌های Luxor و Gizza را پیشنهاد کنیم. این اتاق‌ها به شما امکان می‌دهند با حداکثر ۸۰ نفر از نزدیک‌ترین دوستان و خانواده خود در خلوت کامل جشن بگیرید.

آدرس: Wafi, Sheikh Rashid Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

Oberoi Dubai

این مکان سلطنتی مقاومت ناپذیر؛ به خاطر مهمان‌نوازی عالی و همچنین کیفیت بی‌نظیر خدماتش شهرت دارد. معماری این ملک حیرت‌انگیز است و در روز عروسی، تاثیری ماندگار بر مهمانان شما خواهد گذاشت. سرآشپزهای برنده جایزه این اقامتگاه، غذاهای لذیذ و همچنین دسرهای باکیفیتی را تهیه می‌کنند که ذائقه مهمانان را اغنا می‌نمایند. در اینجا چندین مکان منحصر به فرد وجود دارند که می‌توانید مراسم عروسی خود را در آنها برگزار کنید از جمله کنار استخر، تالار بزرگ، حیاط بیرونی و غیره.

دکوراسیون شیک این فضاها شامل سقف ورق طلا، لابی‌های مرمر سفید باشکوه و لوسترهای دست ساز است. علاوه بر این، سالن مجلل رقص، سالن پذیرایی زیبا و استفاده از فناوری هوشمند، Oberoi Dubai را به مکان مناسبی برای برگزاری جشن ویژه شما بدل می‌کنند. گفتنی است این ملک، مناظری جالب توجه از برج نمادین خلیفه را ارائه می‌دهد و تنها چند دقیقه از دبی مال فاصله دارد.

در مجموع ۲۵۲ اتاق و سوئیت بزرگ، مجلل و شیک با کف پوش‌های چوبی، پارچه‌های غنی، فرش‌های دستباف و آثار هنری و تزئینات خاص سفارشی در اینجا برای اقامت مهمانانتان فراهم هستند. بعلاوه این هتل چشمگیر، بهترین امکانات آبگرم و سلامتی را ارائه می‌دهد تا شما و معشوقتان و مهمانان جشن بتوانید قبل از مراسم ریلکس کنید و با حال بهتر و آمادگی بیشتری در جشن شرکت نمایید.

 

در سفر دبی کجا اقامت داشته باشیم؟

آدرس: The Oberoi Centre, Al A’amal St, Dubai, United Arab Emirates 

۲۱ دی ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 17 خرداد 1402)

نظرات کاربران