۷ سالن بولینگ برتر استانبول را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۷ سالن بولینگ برتر استانبول را بشناسید

اگر تنها به تور استانبول نرفته‌اید، حتما دوست دارید ساعاتی را با دوستان یا خانواده خود، تفریحی آرامش بخش و مفرح انجام دهید، کمی نوشیدنی میل کنید و با هم شوخی کنید. یکی از فعالیت‌هایی که همیشه برای چنین لحظاتی پیشنهاد می‌شود، بولینگ است. سالن‌های بولینگ بسیار زیادی در استانبول هستند که بعضی در مراکز توریستی واقع شده و دسترسی به آن‌ها خیلی ساده است. در نوشته‌ی امروز ما هم به سراغ بهترین‌ها رفته‌ایم و هم آن‌هایی که در مراکز خرید یا جاهای در دسترس باشند تا خیلی راحت بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

Power Bowling

Power Bowling یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی در استانبول است که قبلا بهترین سالن بولینگ شهر بوده اما حالا مجموعه‌ای بزرگ از تفریحات مختلف را در خود میزبانی می‌کند. ابتدا در مورد سالن بولینگ این مکان برایتان بگوییم که ۱۲ خط داشته و با دکوری بسیار زیبا و تجهیزات به روز از شما میزبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌های مختلف را نیز خریداری کرده و در آن‌جا میل کنید. Power Bowling در مرکز خرید Perlavista AVM قرار گرفته که جایی عالی برای خرید بوده و یک مجموعه سینمایی و همچنین چند رستوران و کافه هم در خود دارد.

 

بهترین غذاهای خیابانی در استانبول

در Power Bowling امکان انجام تفریحات دیگری را نیز دارید. این مکان یکی از بهترین جاهای استانبول برای کارائوکه بوده و همچنین چندین بازی تفنگی مختلف در جاهای متفاوت سالن در نظر گرفته شده است. برای بازی‌های فیزیکی دیگر باید به سراغ میزهای متعدد بیلیارد و پینگ پونگ بروید و با دیگران به رقابت بپردازید. این مجموعه همچنین چند دستگاه پلی استیشن برای بازی دارد و بیش از ۳۰ دستگاه آرکید نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده. در مجموع Power Bowling یکی از کامل‌ترین مراکز تفریحی این چنینی در تور استانبول است که از نظر قیمتی نیز مناسب بوده و جایی عالی برای بازی به حساب می‌آید.

آدرس: Adnan Kahveci Mah. Yavuz Sultan Selim Blv Perlavista AVM Kat:2, 34528 Beylikdüzü

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۸۷۲۱۱۰۰

 

Trio Bowling

Trio Bowling یکی دیگر از مراکز معروف بولینگ استانبول است که در مرکز خریدی خوب واقع شده‌. برای بازی کردن در این سالن باید به سراغ مرکز خرید Metroport Mall بروید که در باهچه لیور استانبول قرار گرفته است. این مرکز خرید در کنار فروشگاه‌های متعدد، بخش‌های تفریحی و همچنین یک مجموعه سینمایی، دارای پیست یخی نیز هست و در زمستان‌ها، جشنواره‌های زیادی در این پیست یخی و در این محل برگزار می‌شود. اما چه چیزی باعث شده که Trio Bowling در لیست امروز ما قرار گیرد؟

 

بازدید از زیباترین کلیساهای استانبول

این مکان یکی از شیک‌ترین سالن‌های بولینگ شهر بوده که همچون دیگر مراکز اینچنینی، سرو نوشیدنی و خوراکی نیز دارد. تجهیزات آن کاملا به روز است و استانداردهای جهانی دارد و اگر چه مسیرهای زیادی برای روزهای شلوغ ندارد اما با این حال، ارزش صبر کردن برای جای خالی را خواهد داشت. در بخش‌های دیگر این سالن، چند میز بیلیارد، بازی‌های آرکید و همچنین بازی‌های کامپیوتری نیز گنجانده شده و برای سنین خیلی پایین نیز، مینی بولینگ قرار دارد که کوچک‌ترها می‌توانند آن‌ها را امتحان کنند.

آدرس: Bahçelievler Mah., Eski Londra Asfaltı Kültür Sok. Metroport Alışveriş Ve Yaşam Merkezi D:1, 34180 Bahçelievler/İstanbul

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۴۴۲۱۸۱۹

 

Arcade Tigers Taksim

خیلی از مسافرانی که به تور استانبول می‌روند در اطراف تکسیم اقامت خواهند داشت و بخشی از سفر خود را در این میدان و خیابان استقلال می‌گذرانند. برای این دسته از گردشگران که می‌خواهند بولینگ را هم در سفر تجربه کنند، Arcade Tigers بهترین گزینه به شمار می‌رود. البته همانطور که از اسم این مکان پیداست، با یک سالن بولینگ تنها مواجه نیستید، بلکه این‌جا یک مجموعه تفریحی کامل با بازی‌های متنوع و مناسب برای سنین مختلف است.

 

گردش در محله تاریخی سلطان احمد استانبول

سالن بولینگ زیبای این مکان ۸ خط مختلف دارد و در این جا خبری از خطوط مخصوص کودکان نیست. سالنی بسیار مدرن با تجهیزات کاملا به روز که تجربه‌ای لذت بخش از بولینگ را برایتان به همراه خواهد داشت. در این مکان می‌توانید تفریحات دیگر همچون سواری‌های سه بعدی با عینک واقعیت مجازی، انواع بازی‌های آرکید، بازی‌های رومیزی، فوتبال دستی و ایرهاکی، پینت بال، بیلیارد و ... را نیز تجربه کنید. همچنین بازی‌هایی برای کودکان و نوجوانان نیز در Arcade Tigers  در نظر گرفته شده اما به طور کلی این مکان جایی مناسب برای جوانان است تا سنین پایین و بهتر است، جمع‌های جوان به این محل بروند.

آدرس: Şehit Muhtar, İstiklal Cd. NO:12, 34435 Beyoğlu

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۲۴۹۰۵۰۵

 

Carousel Bowling

Carousel Bowling در یکی از پارک‌های بازی سرپوشیده معروف استانبول یعنی JoyPark واقع شده که بخش‌های متنوعی دارد. سالن بولینک ۱۴ خط دارد که شیک و زیباست و امکانات آن نیز عالی‌ست و اطراف آن نیز مبلمانی راحت برای صرف نوشیدنی و خوراکی تا زمانی که نوبت شما شود، وجود دارد. با این حال چیزی که کمی آزار دهنده است، وجود آرکیدهای مختلف در فاصله‌ی کمی از خطوط کناری بولینگ است که برای کسانی که در آن خط‌ها بازی می‌کنند، باعث حواس پرتی خواهد شد. پس اگر قرار شد در این پارک بولینگ بازی کنید، خطوط میانی را انتخاب کنید که آرامش بیشتری دارد.

 

کاخ آینالی کاواک استانبول را بشناسیم

اما کمی در مورد JoyPark برایتان بگوییم که یک مکان سرپوشیده و نسبتا بزرگ است که انواع بازی‌های مختلف برای سنین متفاوت را در خود میزبانی می‌کند. از سالن‌های مختلف برای بازی کودکان و خردسالان تا اتاق وحشت، سالن کارائوکه، ماشین برقی و حتی سینمای ۷ بعدی ۳۶۰ درجه و خیلی چیزهای دیگر! این مکان از سال ۲۰۱۶ کار خود را در مرکز خرید Axis Istanbul AVM آغاز کرده و هنوز هم در همان مکان به فعالیتش ادامه می‌دهد.

آدرس: Zeytinlik, Halit Ziya Uşaklıgil Cd. No:1, 34140 Bakırköy/İstanbul

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۵۴۳۳۴۸۰

 

Olivium Bowling

اگر با مراکز خرید استانبول آشنا باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که این سالن بولینگ در مرکز خرید معروف Olivium قرار دارد. مرکز خریدی لوکس و جذاب که انواع برندهای بین‌المللی را در خود میزبانی کرده و در بخش‌های تفریحی نیز خوش می‌درخشد که در ادامه به قسمت‌هایی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. ابتدا به سالن بولینگ بپردازیم که ۹ خط داشته، دکوری فوق‌العاده زیبا با نورپردازی خیلی خوب دارد. این مکان از جمله سالن‌های بولینگی است که بعضی مسابقات را نیز در خود میزبانی می‌کند.

 

اقامت در بهترین هتل‌های گالاتای استانبول

مرکز خرید Olivium همچنین دارای یک سالن بازی بزرگ با انواع تجهیزات برای سنین مختلف در خود داشت که شامل دستگاه‌های آرکید و بازی‌های میزی نیز می‌شود. جالب این که این مکان دارای یک سالن تیراندازی با کمان و یک کارتینگ اختصاصی نیز هست که از جمله برترین کارتینگ‌های سرپوشیده در استانبول به شمار می‌رود. در مجموع با رفتن به مرکز خرید Olivium هم می‌توانید، ساعاتی بولینگ بازی کرده، کمی خرید کنید و انواع تفریحات را در آن‌جا تجربه نمایید.

آدرس: Telsiz, Prof. Dr. Muammer Aksoy Cad. Olivium Outlet Center 1/1 D:24, 34020 Zeytinburnu

 

Time Out Bowling Center

این مکان یکی از معدود سالن‌های بزرگ بولینگ بوده که به صورت تخصصی برای این ورزش درست شده و از اکتبر سال ۱۹۹۹ در این بخش از استانبول به فعالیت مشغول است. Time Out Bowling Center قدیمی‌ترین مجموعه بولینگ فعال در استانبول محسوب می‌شود که سالن آن ۲۰ خط داشته و امکانات خیلی زیادی در آن‌جا تهیه دیده شده. البته تمام این‌هایی که گفتیم، به این معنی نیست که امکانات تفریحی دیگری در Time Out Bowling Center پیدا نمی‌کنید. اما اول در مورد خطوط بولینگ این مکان بگوییم. سالن بولینگ شیک و عالی بوده و امکاناتی در حد استاندارد جهانی دارد با این حال سعی شده تا با دکوری که برایش در نظر گرفته‌اند، حال و هوای اوایل قرن بیست و یک را نیز در آن‌جا زنده نگه دارند.

 

گشت و گذار در بازارهای محلی استانبول

در این جا تنها قادر به سفارش چند نوشیدنی یا چند اسنک نیستید، بلکه یک رستوران و یک بار عالی با منو کامل در اختیار شماست که می‌توانید در آن‌جا انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را میل کنید. از فست فود و پیتزا تا غذاهای گوشتی مختلف و همچنین از آب میوه و بستنی تا انواع نوشیدنی‌های مختلف را در Time Out Bowling Center‌می‌توانید سفارش دهید. همچنین از نظر تفریحی نیز این مکان دارای سالن‌های مجزا برای کارائوکه، پینگ پونگ، بیلیارد، بازی‌های آرکید و ... نیز هست. در مجموع Time Out Bowling Center یک مکان کامل و عالی بوده که به راحتی یک بعدازظهر شما را می‌تواند به خود اختصاص دهد.

آدرس: Gülbahar, Avni Dilligil Sk. No:19, 34394 Şişli

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۱۲۲۱۷۰۹۹۲

 

Atlantis Fun City

و در آخر دوباره به سراغ یکی از سالن‌های تفریحی زنجیره‌ای در استانبول می‌رویم که ۴ شعبه مختلف در این شهر دارد. یکی در کادیکوی، یکی در گونگورن، یکی در کوچوکچیکمک و در نهایت یکی هم در اسنیورت که مطمئنا بهترین برای گردشگران، شعبه کادیکوی و نزدیک به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری استانبول است، خواهد بود.

 

تفریحات رایگان در استانبول

Atlantis Fun City نزد خود مردم محلی، یک جای بسیار محبوب برای تفریح است.سالن بولینگی بسیار زیبا با ۱۲ خط دارد که امکاناتش فوق‌العاده عالی‌ست. از طرف دیگر امکانات خیلی خوبی برای انجام بازی‌های دیجیتال و آرکید را در اختیارتان می‌گذارد. سالن بیلیارد بسیار بزرگی در خود داشته و سالنی با ۴ میز پینگ پونگ نیز برایش در نظر گرفته‌اند. همین‌ها باعث شده که جوانان استانبول، همیشه این مکان را شلوغ و سر زنده نگه می‌دارند. از طرفی Atlantis Fun City نیز از بهترین و به روزترین تجهیزات استفاده می‌کند.

آدرس: Caferağa, Neşet Ömer Sk. 3 / B, 34710 Kadıköy

شماره تماس: ۰۰۹۰۵۳۰۳۷۰۶۱۶۶

۰۷ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران