ماه عسل در هتل‌های رمانتیک کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
ماه عسل در هتل‌های رمانتیک کوش آداسی

کوش آداسی جزیره‌ای کوچک و زیبا در تور ترکیه است که به خاطر موقعیت جغرافیایی و سواحل زیبای ماسه سفیدش به شدت محبوب توریست‌های داخلی و خارجی قرار دارد. مخصوصا تابستان‌ها که عاشقان تفریحات ساحلی خودشان را به این نقطه ساحلی ترکیه می‌رسانند. در کنار این‌ها زوج‌های جوانی که به دنبال یافتن مقصدی فوق‌العاده برای شروع زندگی‌شان هستند همیشه درباره تور کوش آداسی سوال‌هایی دارند. چه کارهایی می‌توان در کوش آداسی انجام داد؟ چه جاهایی را می‌توان کاوش کرد؟ اصلا اقامتگاه مناسبی در اینجا وجود دارد؟ باید بگوییم کوش آداسی با داشتن مناظر بی‌نظیر دریایی و جنگلی دارای زیرساخت‌های توسعه قوی بوده و همه چیز برای رفاه زوج‌های جوان برای بهترین ماه عسل ممکن در دسترس قرار دارد. هتل‌های لوکس با مناظر خیره کننده و امکانات رفاهی عالی ماه عسلی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند.

 

Ilayda Avantgarde Hotel

هتل Ilayda Avantgarde اقامتگاهی ۴ ستاره و لوکس است که تنها ۵۰ متر با ساحل در قلب کوش آداسی فاصله داشته و منظره‌ای مشرف به ساحل، دریای اژه و مارینا کوش آداسی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی از اینجا در عرض ۵ دقیقه رانندگی به قلعه کوش آداسی برسید. واحدهای مجهز به تهویه مطبوع این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و صندوق امانات هستند. برخی از اتاق‌ها منظره دریا دارند و برخی دیگر منظره شهر را ارائه می‌دهند. مهمانان می‌توانند از قهوه و چای رایگان در اتاق لذت ببرند. به علاوه حمام خصوصی شامل دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان نیز در اتاق‌ ارائه داده شده است. شما می‌توانید از صبحانه در تراس با منظره پانوراما دریا لذت ببرید.

 

غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

همچنین استخر بالای پشت بام برای استراحت و آفتاب گرفتن ایده‌آل است. همچنین رستوران‌ها و بارهای مختلفی در اطراف وجود دارد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. ساحل Kustur در ۵ کیلومتری و Adaland در ۶.۹ کیلومتری هتل Ilayda Avantgarde قرار دارد. این هتل ۱۰ دقیقه با ماشین تا ساحل معروف بانوان و ۱۵ دقیقه با ماشین تا افسوس فاصله داشته و پارک ملی گوزلکاملی نیز در ۲۵ کیلومتری آن واقع شده است.

آدرس: Ataturk Bulvari No:42 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

LaVista Boutique Hotel & SPA

لاویستا هتلی بسیار شیک با دکوراسیون داخلی سفید کلاسیک است که یک استخر روباز مشرف به دریای اژه در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. این هتل دارای اتاق‌های مجلل با بالکن خصوصی است که منظره‌ای پانوراما از خلیج سفری‌حیصار ارائه می‌دهد. لاویستا هتلی شیک و دوست داشتنی است که در باغی زیبا در کوش آداسی واقع شده و اتاق‌های بزرگی را ارائه می‌کند که با رنگ‌های پرووانس فرانسوی تزئین شده‌اند. این اتاق‌ها دسترسی به اتصال وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه اسپرسوساز دارند و هر کدام دارای حمام خصوصی با امکانات رفاهی هستند.

 

رستوران‌های کوش آداسی با منظره‌ای زیبا

معمولا زوج‌ها دوست دارند از تماشای غروب آفتاب در سکوی آفتابی بزرگ کنار استخر لذت ببرند. به علاوه شما می‌توانید از غذاهای فوق‌العاده خوشمزه رستوران Balıkcı A’La Carte لذت ببرید که انواع مختلفی از غذاهای دریایی را سرو می‌کند. زوج‌ها به خاطر امکانات مناسب و دکوراسیون داخلی و رفاهی که در کنار زیبایی‌های طبیعی کوش آداسی ایجاد شده عاشق این هتل هستند.

آدرس: Mahmut Esat Bozkurt Cad. No 41 Yilanciburnu Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey

 

Ramada Resort Kusadasi & Golf

اگر به دنبال ماه عسلی نهایی و سفری تکرارنشدنی هستید این هتل ۵ ستاره لوکس کار را یک بار برای همیشه تمام خواهد کرد. در واقع رامادا ریزورت کوش آداسی دارای ۵ استخر روباز با سرسره آبی، یک استخر سرپوشیده گرم، یک مرکز اسپای لوکس با درمان‌های ماساژ، سونا، حمام بخار، و ساحل شنی خصوصی بوده و همچنین امکانات سرگرمی و تفریحی مانند زمین گلف و زمین تنیس ارائه می‌دهد. همچنین وای‌فای رایگان در تمامی مناطق هتل در دسترس است. اتاق‌های این هتل نیز بزرگ با بالکن خصوصی مشرف به دریای اژه هستند. همه آن‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی‌بار هستند و یک قسمت نشیمن و گاوصندوق نیز ارائه می‌دهند.

 

بازدید از بهترین غارهای کوش آداسی

مهمانان می‌توانند در مرکز اسپا که شامل سونا، حمام و باشگاه ورزشی است، به فعالیت‌های مختلفی بپردازند که کارکنان مجرب فعالیت‌های مختلفی را در طول روز سازماندهی می‌کنند. به علاوه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را می‌توان در محل هتل مانند بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، و ورزش‌های آبی انجام داد و اوقات شاد دونفره‌ای را در تور کوش آداسی تجربه کرد. باشگاه گلف بین‌المللی کوش آداسی با مربیان حرفه‌ای تنها ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد و خدمات شاتل رایگان در ملک موجود است.

آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

DoubleTree by Hilton Kusadasi

این هتل ۵ ستاره که دارای شهرت جهانی با زنجیره‌ای گسترده در سراسر دنیا است در مقابل مارینا در کوش آداسی قرار گرفته و یک استخر روباز، استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. رستوران و بار شیک روی پشت بام، چشم‌اندازی پانوراما از دریای اژه و شهر را ارائه می‌کند و وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها در دسترس قرار دارد. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع با پنجره‌های از کف تا سقف، طراحی معاصر دارند و دارای بالکن هستند. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و کتری برقی در اتاق‌ها قرار داده شد و حمام خصوصی دارای لوازم بهداشتی رایگان، حوله حمام و سشوار است.

 

جاذبه‌های تاریخی کوش آداسی را بشناسید

رستوران این هتل غذاهای خوشمزه‌ای از غذاهای محلی و فصلی سرو می‌کند. همچنین مهمانانی که ۲ شب یا بیشتر اقامت می‌کنند از ۱۵ درصد تخفیف در لانژ و رستوران گیو برخوردار می‌شوند. صبحانه به صورت بوفه ارائه می‌شود و انواع نوشیدنی‌ها را می‌توان در بار پیدا کرد.

امکانات اسپا و ماساژ هتل مکانی ایده‌آل برای استراحت مخصوصا برای زوج‌هاست و مهمانان یک بار از تخفیف ۱۵ درصدی برای درمان اسپا برخوردار می‌شوند. سرویس اتاق، خشکشویی و صرافی در محل موجود بوده و این هتل دسترسی به اینترنت پرسرعت در همه اتاق‌ها و لابی با هزینه اضافی دارد.

آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

 

Suhan360 Hotel & Spa

این هتل ۵ ستاره با معماری الهام گرفته از استادیوم‌های رومی امکانات فوق‌العاده‌ای برای بهترین سفر عمرتان با تور کوش آداسی ارائه می‌دهد. در اینجا دو استخر روباز و سرپوشیده و همچنین وای‌فای رایگان در دسترس بوده و اتاق‌های آن دارای بالکن، تراس و مینی بار با نوشابه رایگان هستند. حمام خصوصی نیز شامل وان یا دوش و سشوار می‌شود و از اتاق‌ها می‌توانید از تماشای منظره دریا و شهر لذت ببرید. امکانات اضافی شامل گاوصندوق و ملحفه می‌شود.

 

ورزش‌های آبی و غواصی کیوی در کوش آداسی

شما می‌توانید از غذاهای مختلف در رستوران لذت ببرید و در صورت لزوم منوهای رژیم غذایی ویژه نیز با درخواست شما سرو می‌شوند. اما نکته بهتر این که غذا و نوشیدنی در منطقه ساحل با هزینه اضافی ارائه می‌شود. شما می‌توانید در مرکز تناسب اندام ورزش کنید و یا از سرویس رفت و آمد به ساحل با هزینه اضافی در ساعات مشخصی از روز استفاده کنید. سرویس اتاق شبانه روزی، خدمات خشکشویی و تماس تلفنی در محل با هزینه اضافی در دسترس است.

آدرس: Tukmen mah. Gazibegendi cad. no :46 Kusadası/Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

 

Le Bleu Hotel & Resort Kusadasi - Ultra All Inclusive

یکی از نهایی‌ترین، بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی که ماه عسلی رویایی برایتان رقم می‌زند ریزورت Le Bleu Hotel است. این هتل فوق‌العاده ۵ ستاره دارای در ساحل دریای اژه واقع شده که دسترسی آسان به دریا را با یک منطقه استراحت در یک اسکله خصوصی یا ساحلی خصوصی ارائه می‌دهد. این ملک شامل استخرهای بزرگ در فضای باز، استخر آب گرم، زمین تنیس و مرکز اسپا با سونا و حمام ترکی بوده و وای فای رایگان در سرتاسر ملک در دسترس است.

 

هزینه‌ها در سفر با تور کوش آداسی

اتاق‌های هتل Le Bleu کوش آداسی به زیبایی طراحی شده‌اند تا بیشترین جذابیت بصری را داشته باشند. به علاوه همه آن‌ها دارای تهویه مطبوع، یک یخچال کوچک با بطری آب و یک تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین گزینه‌های غذاخوری شامل رستوران‌های آلاکارته و بوفه در هتل می‌شود. À la carte Ristorente Le Blue غذاهای ایتالیایی و à la carte Lipari Fish غذاهای دریایی سرو می‌کنند. صبحانه دیر وقت، سرویس میان وعده، وقت چای با کیک و کلوچه، سرویس بستنی و سوپ شب نیز ارائه می‌شود. بارهای هتل، از جمله بار استخر، ریلکس بار، بار لابی و بار رستوران نوشیدنی‌های گوارایی را در طول روز ارائه می‌کنند که می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید و احساس تشنگی کردید و یا نیاز به استراحت داشتید بروید و استفاده کنید.

همچنین خانواده‌های دارای فرزند نیز می‌توانند روی صندلی‌های آفتاب‌گیر کنار دریا استراحت کنند و آفتاب بگیرند، در حالی که بچه‌ها می‌توانند از پارک آبی با سرسره‌های آبی لذت ببرند. اما برای این که تجربه اقامتتان در اینجا به بهترین شکل رقم بخورد توصیه می‌کنیم حتما از خدمات ماساژ آن‌ها در مرکز اسپا استفاده نمایید و از پکیج‌های عاشقانه و دونفره درخواست کنید. در نهایت فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۷۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد و هتل ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد که در صورت درخواست در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

گشت و گذاری فرهنگی در کوش آداسی

آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

 

Batihan Beach Resort & Spa - 24H All Inclusive

این هتل ۴ ستاره لوکس که در ساحل دریای اژه اقع شده، دارای یک ساحل خصوصی، ۳ استخر روباز بزرگ با سرسره آبی و امکانات اسپا است. اتاق‌ها نیز با تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان برای اقامت ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها با رنگ‌های ملایم تزئین شده‌اند تا محیطی گرم ایجاد کنند. به علاوه همه آن‌ها دارای بالکن با منظره دریا، استخر یا باغ هستند. برخی از اتاق‌ها حتی پاسیو دارند که به سمت استخر باز می‌شود.

۳ رستوران، ۲ بار و یک کلوپ شبانه در هتل وجود دارد و رستوران اصلی بوفه تمام وعده‌های غذایی را سرو می‌کند. شما می‌توانید در اینجا از طیف گسترده‌ای از غذاها شامل غذاهای چینی، مکزیکی یا ایتالیایی در رستوران الاکارته لذت ببرید. کوکتل‌های خوشمزه در بارهای هتل سرو می‌شود. ساعت ۵ بعدازظهر وقت صرف چای و میان وعده است.

 

تورهای یک روزه کشتی‌ کروز در کوش آداسی

امکانات هتل از این هم فراتر رفته و ویژگی‌های برجسته دیگری مثل مرکز اسپا شامل حمام ترکی، سونا و استخر سرپوشیده در مجموعه گنجانده شده که نهایت رفاه را برای شما فراهم می‌آورد. این هتل دارای پارک آبی با ۳ سرسره آبی است و یک مینی کلوپ برای سنین ۴ تا ۱۲ سال، بسکتبال، تنیس، والی ساحلی و زمین مینی گلف نیز موجود است.

آدرس: Ilıca Mevkii Sahil Siteleri Longbeach Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

۳۰ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران