۷ تفریح و تجربه جذاب در رایونگ، پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۷ تفریح و تجربه جذاب در رایونگ، پاتایا

در سفر با تور پاتایا، همیشه پیشنهاد می‌کنیم اگر وقت کافی دارید، از مرکز شهر دور شده و جاذبه‌های اطراف این شهر زیبا را نیز از نزدیک ببینید. یکی از جاهایی که به شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم، منطقه ساحلی رایونگ است که کم‌تر از دو ساعت از پاتایا فاصله داشته و دیدنی‌های متعددی در خود دارد. ابتدا به قصد دیدن عروس‌های دریایی پرتعداد به رایونگ بروید و در ادامه سراغی از دیگر جاذبه‌های این منطقه بگیرید.

در ادامه ما لیستی از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در رایونگ انجام دهید را برایتان گرد آورده‌ایم.

 

بازدید از عروس‌های دریایی

اگر در زمان طلوع آفتاب به داخل آب بروید (ماهیگیران محلی شما را به آب خواهند برد)، می‌توانید انبوهی از عروس‌های دریایی را ببینید که گرد هم آمده‌اند و منظره‌ای شگفت‌انگیز را درست می‌کنند. البته تعداد این عروس‌های دریایی به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند و گاهی هزاران عدد از آن‌ها در آب هستند و گاهی تا چشم کار می‌کند، عروس دریایی در آب‌های اطراف رایونگ می‌بینید. البته اصلا به فکر دست زدن به این آبزیان نباشید، چون نیش حتی ممکن است باعث مرگتان شود!

 

معرفی تور عکاسی در سواحل و طبیعت پاتایا

بازدید از اکواریوم رایونگ

اما اگر تنها دیدن تعداد بی‌شماری از عروس‌های دریایی برایتان کافی نیست، می‌توانید به رایونگ رفته و از آکواریوم این شهر بازدید کنید که یکی از بهترین آکواریوم‌ها در تمام تایلند است. در مجموع ۴۳ تانک آبی با شیشه‌های بزرگ و تونل آبی در این محل قرار داده شده و ماهیانی از سراسر دنیا را در آن گرد آورده‌اند که بعضی واقعا خاص و عجیب هستند.

گشت و گذار در ساحل

ریونگ کیلومترهای ساحل فوق‌العاده زیبا را در پیش رو داشته و رودخانه و کانال‌های آبی با پوششی سرسبز را پشت سر می‌بیند. این مکان منطقه، برای آن‌ها که عاشق گشت‌های آبی هستند واقعا خارق‌العاده است. شما می‌توانید در سواحل رایونگ شنا کرده و به انجام انواع تفریحات آبی بپردازید، در رستوران‌ها غذاهای دریایی بخورید و ساعتی را به استراحت زیر آفتاب بپردازید. البته خیلی‌ها رایونگ را همراه با جزیره سامت می‌بینند که به این ترتیب سواحل آن‌جا از جمله زیباترین سواحل تایلند هستند.

بازدید از جنگل‌های مانگرو Golden Meadow

جنگل‌های مانگرو همیشه و در همه جا یک شگفتی طبیعی به حساب می‌آیند. جنگل مانگرو Golden Meadow در رایونگ، پهناور و بسیار زیبا است و بخشی از آن به شکل یک پارک طبیعت گردی طراحی شده تا گردشگران خیلی راحت بتوانند از آن‌جا بازدید کنند. در زورهای گرم و آفتابی، این منطقه با هوای عالی و منظره‌ای فوق‌العاده زیبا، یکی از بهترین جاهای رایونگ برای بازدید خواهد بود. البته، متاسفانه خیلی تابلوهایی به زبان انگلیسی وجود ندارد که بتوانید از طریق آن‌ها راحت مسیر خود را پیدا کنید، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما از نقشه گوگل در رایونگ بهره ببرید.

 

تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی

بازدید از یک کشتی جنگی واقعی

بعد از بازدید از جنگل مانگرو، با نیم ساعت پیاده روی می‌توانید به محلی برسید که یک کشتی جنگی متعلق به نیروی دریایی پادشاهی به گل نشسته و حالا به یک جاذبه‌ی توریستی بدل شده است. این کشتی که زمانی متعلق به آمریکا بود و بعدا توسط تایلند خریداری شد، در جنگ جهانی دوم نیز خدمت کرده است. شما می‌توانید از ساعت ۷ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر به داخلش بروید و بر روی آن عکس بگیرید.

بازدید از Yomjinda (بخش قدیمی شهر)

قدم زدن در خیابان‌های این بخش از شهر واقعا لذت بخش است و به نوعی می‌توان در آن، شکل و شمایل مردم محلی را دید. البته در سال‌های اخیر این منطقه بازسازی اساسی شده تا شرایط بهتری برای میزبانی از گردشگران را داشته باشد، با این حال سعی شده تا ماهیت اصلی خیابان Yomjinda حفظ شود و خیلی به اصالت آن، آسیبی وارد نشود.

 

معرفی سواحل زیبای پوکت

غذاهای دریایی و میوه‌های عجیب محلی

بدون شک خوردن غذاهای دریای تازه در رایونگ، یکی از جاذبه‌های این بخش از تایلند محسوب می‌شود که شما در تور پاتایا می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. رایونگ نه تنها به غذاهای دریایی متنوع و بسیار خوشمزه‌اش معروف است بلکه در این جا می‌توانید بسیاری از میوه‌های عجیب محلی را نیز تهیه کنید. خرید این میوه‌ها در رایونگ بسیار به صرفه خواهد بود و اصلا شبیه به بانکوک نیست که باید آن‌ها را با قیمتی بالا بخرید. به این منظور به بازار شبانه "ستاره" بروید که بین ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب فعالی می‌کند.

۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران