معرفی مرکز خرید کنت پارک در آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
معرفی مرکز خرید کنت پارک در آنکارا

آنکارا همچون دیگر شهرهای بزرگ و گردشگرپذیر تور ترکیه، مراکز خرید متعددی در خود دارد که هر کدام با ویژگی‌هایی متفاوت، قصد به دست آوردن مشتریان بیشتر برای فروشگاه‌های خود را دارند. از میان این مراکز خرید، ما امروز به سراغ کنت پارک رفته‌ایم تا این مکان را به شما معرفی نماییم. یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین بازارها در تور آنکارا که می‌توانید خریدی لذت‌بخش را در آن‌جا تجربه نماید.

 

معرفی کوتاهی از مرکز خرید کنت پارک آنکارا

در روزهایی که مراکز خرید بزرگ، خود مجموعه‌ای تفریحی نیز به حساب می‌آیند تا هر چه بیشتر مردم را به سمت خود جلب کنند، کنت پارک جایی است که بیشتر برای خرید تهیه دیده شده و جز یک سینما و چند بخش کودک، مرکز تفریحی دیگری ندارد اما یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا به شمار می‌رود. در واقع برای رفتن به این مکان، تنها باید قصد خرید و گشت و گذار میان برندهای مطرح جهان و همچنین چندین و چند برند فوق‌العاده عالی داخلی را داشته باشید.

بنای زیبای ورودی کنت پارک، کاملا گواه لوکس بودن داخل آن‌جا نیز هست. بنایی دو پاره که با سالن‌های بزرگ و راه‌هروهای عالی و همچنین فروشگاه‌های جا دار، خرید را برای شما به یک امر لذت‌بخش بدل خواهد کرد. در مجموع از نظر طراحی داخلی و همچنین فضاهای متنوع، کنت پارک از نمره‌ی خوبی برخوردار خواهد بود، اما همانطور که گفتیم، جز سینما و یک فضای بازی کودکان، جایی برای تفریح وجود ندارد و تنها فروشگاه‌ها و کافه‌ها و رستوران‌ها هستند که در کنت پارک پیدا خواهید کرد.

خرید در کنت پارک، کاری که از آن پشیمان نخواهید شد

تنوع چشم‌گیر در کنت پارک، اولین چیزی خواهد بود که شما برای خرید متوجه آن خواهید شد. بگذارید اول در زمینه خرید لباس که خیلی بیشتر مورد توجه است برایتان بگوییم. شما در این‌جا برندهای مطرح با قیمت مناسب همچون LC Waikiki یا Cotton را خواهید دید که با فروشگاه‌های بزرگ خود، بسیاری از مجموعه‌های جدید خود و همچنین تخفیف‌های معروفشان را به شما نشان خواهند داد. از طرفی برندهایی همچون Zara، Lacoste یا Polo نیز هستند که با اجناس گران‌بهای خود از شما دلبری می‌کنند. در مجموع اما از فروشگاه‌های متفرقه با اجناس تقلبی خبری نیست و تمامی فروشگاه‌های لباس در کنت پارک، به برندهای اسم و رسم دار اختصاص دارد.

از طرفی اگر به سراغ لوازم شخصی، کیف و کفش و لوازم آرایش بروید نیز می‌توانید چندین فروشگاه مختلف از جمله Flo، Leather، Queen Accessories، Flormar یا ... را مشاهده کنید. این فروشگاه‌ها نیز همگی بهترین و جدیدترین محصولات خود را به فروش می‌رسانند. پیشنهاد می‌کنیم در خرید از برندهای ترک، برای دریافت تخفیف‌هایی که زیر اجناس خورده، حتما با فروشنده‌ها هماهنگ کنید. بعضی از فروشگاه‌ها تنها با ارائه شماره‌ی ترک، تخفیف‌ها را برای شما لحاظ خواهند کرد!

۵ فروشگاه لوازم ورزشی، ۱۶ فروشگاه جواهرات و محصولات زینتی، ۱۵ فروشگاه محصولات خانگی و دکور، ۴ فروشگاه کتاب و موسیقی و بسیاری بخش‌های دیگر در کنت پارک هستند تا بتوانید هر محصولی که می‌خواهید را در این جا برای خود تهیه نمایید.

رستوران‌ها و کافه‌ها در کنت پارک

این بخش از مرکز خرید نیز تلفیقی از رستوران‌ها و کافه‌های ترک و البته برندهای زنجیره‌ای است. برای مثال برگر کینگ، مک دونالد و KFC نام‌های معروف این مکان هستند و از طرفی غذاهای معروف ترک همون دونر، تانتونی یا انواع نان‌ها و شیرینی‌های محلی را می‌توانید در این مکان برای خود سفارش دهید. البته در زمینه‌ی کافه، خبری از استارباکس نیست و تنها به انتخاب‌های محلی باید اطمینان نمایید.

سینما پرستیژ

مجموعه سینمایی پرستیژ ۵ سالن در کنت پارک دارد که شامل سالن‌ دالبی نیز می‌شود. در این سالن‌ها هم فیلم‌های روز سینما با زیرنویس ترکی و هم فیلم‌های ترک به نمایش در می‌آیند. از نظر کیفیت سینما پرستیژ بسیار خوب است هم در آن‌ها راحت خواهید بود و هم این که از کیفیت صدا و تصویر فوق‌العاده لذت می‌برید.

در حال حاضر به خاطر وضعیت بیماری کرونا، تنها کسانی که هر دو دوز واکسن را زده و ۱۴ روز از زمان دوز دومشان گذشته یا کسانی که تست PCR تا ۴۸ ساعت قبل را دارند قادر به حضور در سینما سالن‌ها و تماشای فیلم هستند.

نکات پایانی در رابطه با مرکز خرید کنت پارک آنکارا

  • برای ورود به این مرکز خرید حتما باید هس کد ارائه کنید.
  • این مکان هنوز در حال توسعه بوده و ممکن است بخش‌های جدید در طول سال‌های آتی به آن اضافه شود
  • کنت پارک را بیشتر برای خرید از برندها و نه خرید ارزان پیشنهاد می‌کنیم

۰۹ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران