معرفی مرکز خرید آنکامال آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
معرفی مرکز خرید آنکامال آنکارا

در کنار بسیاری از جاذبه‌های گردشگری که پایتخت ترکیه برایتان به همراه خواهد داشت، اما خرید کردن همیشه یکی از مهم‌ترین دلیل‌ها برای تور آنکارا به شمار می‌رود. این شهر مملو از بازارها و مراکز خرید مختلف است که به شما این امکان را خواهد داد تا از برندهای مختلف و محصولات محلی، هر چیزی که خواستید را برای خودتان یا به صورت سوغات، خریداری نمایید. امروز هم ما به سراغ یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر، آنکامال رفته‌ایم و قصد معرفی آن‌جا را به شما داریم.

 

مرکز خرید آنکامال (ANKAmall) آنکارا

مجموعه آنکامال ابتدا به عنوان یکی از شعبه‌های فروشگاه زنجیره‌ای میگروس و در سال ۱۹۹۹ شروع به کار کرد اما با نوسازی بنای ساختمان و همچنین تغییرات گسترده در ساختارش، سال ۲۰۰۶ با نام آنکامال به یک مرکز خرید فوق‌العاده عالی در پایتخت بدل شد که بیش از ۳۰۰ فروشگاه مختلف را در خود میزبانی می‌کند و خیلی از برندهای معتبر بین‌المللی در آن شعبه دارند.

آنکامال با مساحت حدودا ۲۸۰ هزار متر مربعی، یکی از محبوب‌ترین جاها برای خرید در آنکارا محسوب شده و به همین دلیل آخر هفته عموما خیلی شلوغ می‌شود، پس بهتر است برای راحتی بیشتر، در طول هفته برای خرید به این محل بروید. همچنین نباید فراموش کنید که بخش‌های تفریحی و چندین کافه و رستوران نیز در آنکامال در نظر گرفته شده تا همه چیز برای مشتریان این مرکز خرید، مهیا باشد.

خرید در آنکامال

خرید کردن در آنکامال به خاطر تنوع بالای محصولات بسیار لذت بخش است. همچنین با وجود برندهای مختلف از کشورهای متفاوت و همچنین محصولات ترکی، تقریبا می‌توان گفت از نظر قیمتی نیز تنوع حفظ شده و شما در کنار کالاهای لوکس، می‌توانید اجناس خوب با قیمت مناسب را نیز پیدا کنید. اگر در بخش مد و لباس دنبال محصولات مختلف می‌گردید، برندهایی همچون اِله، برشکا، کوتون، لی، مانگو، اوکسو، نارامکس، زارا، واکو، تودورز، تامی و خیلی‌های دیگر در این مکان هستند که خیلی اوقات با تخیفی‌های مناسب، می‌توانید از انواع مجموعه‌های روز آن‌ها چیزی برای خود انتخاب نمایید.

 

در بهترین رستوران‌های آنکارا غذا بخورید

در زمینه‌ی لوازم شخصی، زیورآلات، کیف و کفش و خیلی چیزهای دیگر نیز، فروشگاه‌ها متنوع هستند. برای مثال اگر قصد خرید در زمینه زیورآلات را دارید، سواچ، سوارووسکی، امیلی یا آئورا از جمله انتخاب‌های شما هستند و در زمینه‌ی کیف و کفش نیز  هوتیک یا گریدر حضور دارند.

فروشگاه‌های معروفی مثل نایک و آدیداس نیز هستند که می‌توانید انواع محصولات ورزشی را از آن‌جاها تهیه نمایید. محصولات الکترونیک و موبایل، کتاب، لوازم خانه، آرایشی بهداشتی، لوازم مربوط به حیوانات خانگی و دسته‌بندی‌های بسیار بیشتری در آنکامال بوده و مطمئن باشید دست خالی این محل را ترک نخواهید کرد.

بخش‌های تفریحی آنکامال

MACERA ADASI: این مجموعه بزرگ‌ترین بخش تفریحی در مرکز خرید آنکامالا به حساب می‌آِد که خود به بخش‌های مختلف و جذابی تقسیم می‌شود. البته بعضی محیط‌های این پارک بازی مثل جنگل ماجراجویی و شهر ماجراجویی برای بچه‌های تا ۱۲ سال مناسب است  و حتی جاهایی مثل شن بازی و دریای ماجراجویی برای افراد تا ۶ سال تهیه دیده شده است. اما خب بولینگ، سینما ۷ بعدی، رولر کوستر واقعیت مجازی، جزیره دزدان دریایی و بازی‌های کامپیوتری برای تمام سنین بوده و یک پارک ترامپولین جمع و جور نیز برای این مکان تهیه دیده شده است.

 

۷ غذایی که باید در آنکارا امتحان کنید

مجموعه سینمایی: مثل بسیاری دیگر از مراکز خرید بزرگ ترکیه، آنکامال نیز یک مجموعه سینمایی در خود دارد که شرکت معروف CineMaximum آن را ساخته است. این مکان ۱۱ سالن مختلف دو بعدی و سه بعدی دارد که همگی از بهترین تکنولوژی‌های روز بهره می‌برند.

Those Animals: یک مکان کوچک برای بچه‌های خردسال است که در آن می‌توانند سوار حیوانات عروسکی بشوند و با آن‌ها عکس بگیرند یا رویشان سواری کنند.

Trambolin Action Time: پارک ترامپولین اختصاصی مرکز خرید آنکامال که کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

خوراکی و نوشیدنی

همچون فروشگاه‌های آنکامال، در این بخش نیز با تعداد زیادی رستوران، فست فود، غذاخوری و کافی‌شاپ مواجه هستیم که بعضی از آن‌ها نام‌های آشنایی همچون کینگ برگر، KFC، استارباکس و ... هستند و در کنار آن‌ها رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های محلی خوبی نیز وجود دارد. در مجموع شما می‌توانید انواع غذاهای مختلف و نوشیدنی‌های گرم و سرد را در آنکامال سفارش دهید.

 

معرفی ۷ تفریح رایگان در آنکارا

نکات پایانی درباره آنکامال

  • اینترنت رایگان در این محل وجود دارد
  • سرویس‌هایی از جمله دستگاه ATM، نمازخانه، کفاشی، سالن آرایش و ... برای این محل در نظر گرفته شده
  • آنکامال همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است

آدرس: Akkopru Mah. Konya Devlet Yolu No:5, Ankara

شماره تماس: 00903125411212

۰۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران