ناتاوگا، یکی از بزرگ ترین مرکز خرید آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
ناتاوگا، یکی از بزرگ ترین مرکز خرید آنکارا

یکی از ویژگی‌های جذابی که باعث می‌شود در سفر به ترکیه، تور آنکارا را انتخاب کنیم، مراکز خرید بزرگ و جذابی است که در این شهر وجود دارند. مراکزی که باعث شده‌اند تا پای بسیاری از برندهای بین‌المللی به این شهر باز شود. یکی از مراکز خرید بسیار بزرگ و معروف آنکاراف ناتاواگا نام دارد که امروز قصد داریم آن‌جا را به شما معرفی نماییم.

 

مرکز خرید ناتاواگا (Nata Vega) آنکارا

نام این مرکز خرید از روی ستاره‌ای برداشته شده که ۵۰ برابر خورشید، درخشندگی دارد. با این نام درخشان، انتظار عملکردی خوب نیز از ناتاواگا می‌رود و خوشبختانه در بسیاری موارد این مکان، انتظارات را برآورده می‌کند. برندهای مطرح و پشرو بین‌امللی در زمینه پوشاک، کفش، لوازم ورزشی، لوازم خانه، الکترونیک و ... در این جا حاضر هستند و تنوعی چشم‌گیر را برایتان رقم خواهند زد.

خرید در ناتاواگا آنکارا

در این مرکز خرید که ۶۷ متر مربع وسعت دارد ۱۶۵ فروشگاه بزرگ قرار گرفته که برندهای متفاوتی را میزبانی می‌کنند. برندهایی که هم شامل محصولات لوکس شده و هم محصولاتی با قیمت متوسط میانشان پیدا می‌شود.

اولین چیزی که همیشه در چنین مراکز خریدی به چشم می‌آند، فروشگاه‌های پوشاک هستند. در زمینه پوشاک بانوان برندهایی همچون پِنتی، سارار، توگبا، ژورنال و ... حضور داشته و در زمینه‌ی پوشاک آقایان نیز، می‌توانید از فروشگاه‌هایی نظیر تودورز، لوفیان یا امثالهم خرید نمایید. برندهای ورزشی معروف همچون آدیداس، نایک، لوتو، پوما، مک فیت و کایا، همگی در ناتاواگا هستند و جمعشان جمعه است!

اگر قصد خرید لوازم خانگی را دارید، می‌توانید از فروشگاه‌هایی که برندهای مختلف را عرضه می‌کنند، چیزی خریداری کنید و جز بوش، هیچ برندی به صورت اختصاصی فروشگاهی در این مکان ندارد. در زمینه دکوراسیون، کیف و کفش، لباس بچه، اسباب بازی، آرایشی بهداشتی و ساعت و زیورآلات نیز چندین فروشگاه در ناتاواگا وجود دارد که همگی اجناسی بسیار عالی به فروش می‌رسانند. 

 

معرفی مرکز خرید آنکامال آنکارا

آکورایوم Aquavega

بخش تفریحی جذاب این مرکز خرید، آکواریوم Aquavega است. این مکان در واقع مجموعه‌ای از ۲۴ آکواریوم است که مجموعا ۴.۸ میلیون لیتر گنجایش دارند. بیش از ۱۲ هزار موجود دریایی در این آب‌ها زندگی می‌کنند که از چند نوع کوسه تا دلقک ماهی تا ماهی ناپلئون را شامل می‌شوند. همچنین در بخش دیگری از Aquavega ،۲۵۰ خزنده و پرنده نیز نگهداری می‌شود که می‌توانید که از آن‌ها نیز بازدید به عمل آورید. این بخش از مرکز خرید در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده  و مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع دارد و البته شما برای بازدید از آن‌جا که در طبقه دوم واقع شده، باید بلیط تهیه کنید.

سینما پرستیژ

مجموعه سینمایی مجهز و جذاب پرستیژ نیز یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای تفریح در مرکز خرید ناتاواگا است که شما در آن‌جا می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را با کیفیتی عالی تماشا کنید. این مجموعه سالن‌های سه بعدی و دو بعدی داشته فیلم‌ها در آن همگی با زبان اصلی و زیرنویس ترکی پخش می‌شوند.

 

راهنمای بهترین فعالیت‌ها در آنکارا

دیگر بخش‌های تفریحی

ناتاواگا بخش‌های تفریحی بیشتر هم در خود دارد و جد از این که برای خرید جایی عالی‌ست، خانواده‌ها می‌توانند ساعاتی شاد و مفرح را در آن‌جا سر کنند. از جمله این مکان‌ها می‌توان به فانلند اشاره کرد که یک پارک بازی مخصوص بچه‌هاست. اما Go-Kart Center دیگر بخش بسیار جذاب این مکان است که سالنی سرپوشیده برای کارتینگ به حساب می‌آید و شما می‌توانید در آن‌جا به مسابقه با دوستان خود یا دیگران بپردازید. هزینه‌ی سواری در این سالن بین ۲۰ تا ۱۰۰ لیر است که بسته به زمانی که می‌خواهید دور پیشت بچرخید، متفاوت خواهد بود. پیست یخی کوچک در مرکز طبقه همکف را هم از یاد نبردید که تجربه‌ای لذت بخش برای شما به ارمغان می‌آورد.  البته بخش‌های تفریحی ناتاوگا بیشتر از این حرفاست و این تنها بخشی از آن‌ها به شمار می‌رود.

خوراکی و نوشیدنی

مثل خیلی دیگر از مراکز خرید بزرگ، در ناتاواگا نیز اسامی معروف همچون برگر کینگ یا مک دونالد دیده می‌شود، اما در مجموع تنوع رستوران‌ها و کافه‌ها در این مرکز خرید بسیار بالا بوده و شما می‌توانید هر چیزی که خواستید را در این محل سفارش دهید. از نظر قیمتی نیز می‌توان گفت، هم جاهایی گران‌قیمت برای خوردن غذا در این محل می‌توان پیدا کرد و هم جاهای ارزان، از این نظر نیز همه چیز برای شما فراهم است.

 

معرفی ۷ تفریح رایگان در آنکارا

نکات پایانی درباره مرکز خرید ناتاواگا

  • از نظر قیمتی با توجه به گفته‌های خریداران، ناتاواگا بهتر از دیگر مراکز خرید بزرگ آنکارا است
  • این مکان از مرکز شهر کمی فاصله دارد با این حال شما همراه وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به این محل بروید
  • این مکان در سه طبقه و دو بخش ساخته شده که بخش زیادی از طبقه سوم را رستوران‌ها به خود اختصاص داده‌اند

آدرس: Akşemsettin, 2308 Cadde 1/a, 06480 Mamak/Ankara

شماره تماس: 00903125542700

۲۲ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران