۷ رستوران‌ فضای بازی برای کودکان در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۷ رستوران‌ فضای بازی برای کودکان در آنتالیا

تعطیلات خانوادگی در آنتالیا معمولا همراه با استراحت و لم دادن کنار استخر و شنا کردن، تفریحات مهیج در تم پارک‌ها و پارک‌های ماجراجویی و همچنین ساحل گردی است. هر چند این شهر، سرشار از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متنوع است که برخی از آنها می‌تواند برای کودکان نیز جذابیت داشته باشد. و در این رابطه مقاله ۷ فعالیت‌ خانوادگی جذاب در آنتالیا، اطلاعات جالب توجهی در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما اگر با تور آنتالیا همراه فرزند خردسالتان سفر می‌کنید و پس از صرف انرژی در این گشت و گذارها به دنبال یک غذاخوری مناسب می‌گردید، بهتر است سری بزنید به رستوران‌هایی با فضای بازی برای کودکان در آنتالیا تا ضمن خورد و خوراک، بتوانید در کمال آرامش، دمی فرزندتان را در میان وسایل بازی و امکانات سرگرمی رها کنید.

 

7Mehmet

این رستوران، در نزدیکی آکوالند آنتالیا و دلفین لند آنتالیا واقع شده و دسترسی عالی را به این فضاهای تفریحی، برای خانواده‌هایی که دارای فرزند خردسال هستند فراهم می‌کند. در اینجا انواع سوپها، غذاهای ترکی، دریایی و مدیترانه‌ای سرو می‌شوند و در این میان خوراک بوقلمون، ماست و لوکوم طرفداران بیشتری دارند. بعلاوه، می‌توانید از طعم بی‌نظیر قهوه باکیفیت نیز بهره‌مند شوید.

فضای گرم و صمیمی، دکوراسیون زیبا، پرسنل خوش برخورد و خدمات عالی این مکان باعث می‌شوند مهمانان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را سپری کنند. در ضمن، شاید از قیمت‌های پایین در این رستوران متعجب شوید.

آدرس: Meltem Mah. Dumlupinar Bulv. No: 201 Antalya Kultur Parki, Antalya 07030 Turkey

 

Kokoyaki Sushi

در این غذاکده زیبا می‌توانید از طعم غذاهای ژاپنی نظیر انواع سوشی، میگوهای خوشمزه و ماهی تن نهایت لذت را ببرید. در ضمن دسرهای این مکان نیز مثال زدنی هستند و خصوصا بستنی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا و چای، طعم بی‌نظیر غذاها را تکمیل می کنند.

فضای صمیمی این مکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا پس از یک گردش خسته کننده، به آرامش برسند. قیمتها مناسبند و دکوراسیون نیز جالب توجه است. وای فای رایگان، فضای بازی کودکان، پارکینگ اختصاصی و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز، این مجموعه را دوست داشتنی‌تر می‌کنند.

 

معرفی سرزمین شنی یا سندلند آنتالیا

آدرس: Yavuz Apartmanı, Lara Cd. 389/E, Antalya, Turkey

 

Usta Et

تمام مشتریان، منویی که غذاهای ترکی عالی را ارائه می‌دهد دوست دارند. کباب‌های گوشتی کاملا پخته، استیک کبابی و بوقلمون، از محبوب ترین غذاها در این رستوران به شمار می‌آیند. و البته بسیاری از علاقممندان به اینجا می‌آیند تا از لوکوم خوشمزه این مکان برخوردار شوند. پرسنل صمیمی، خدمات عالی و سریع، دکوراسیون زیبا، فضای بازی کودکان، وای فای و صندلی‌های چیده شده در فضای باز از مهمترین ویژگی‌ها و امکانات این غذاکده به یادماندنی محسوب می‌شوند.

آدرس: Atatürk Blv. No:160, Antalya, Turkey

 

Sultanyar Kebap

در این رستوران از کباب بیتی، لاهماجون و سبزیجات پخته در این رستوران غافل نشوید هر چند که انواع غذاهای ترکی، دریایی، سوپ و پاستا نیز با کیفیتی عالی همراه با نوشیدنی‌های گوارا به استقبالتان می‌آیند. قیمت‌ها در این جا بسیار مناسبند و کودکان خردسال نیز می‌توانند حین خورد و خوراک، به تفریح در فضای بازی بپردازند که در گوشه‌ای از رستوران درنظر گرفته شده است تا از این رهگذر، والدین خسته و گرسنه به استراحت و کسب آرامش بپردازند.

 

جذابیت‌های کوهستان tahtali در آنتالیا

آدرس: Yeşilbahçe Mh. Metin Kasapoğlu Cd. Küçükkaya Sit. No: 30/A, Antalya, Turkey

 

The Grill House

در این رستوران فانتز و زیبا، غذاهای ایتالیایی و ترکی سرو می‌شوند. موقعیت مکانی عالی این رستوران، باعث می‌شود دسترسی به آن حتی در ساعات ترافیک و ازدحام نیز آسان باشد. در ضمن اگر فرزند خردسال دارید، می‌توانید از خدمات نگهداری کودک و فضای بازی کودکان این رستوران نیز بهره‌مند شوید.

سرآشپز استیک‌های کبابی خوشمزه و کارپاچیو را به شما پیشنهاد می‌دهد. با این حال توصیه می‌کنیم سوفله‌های عالی، کرم بروله و لوکوم را نیز امتحان کنید. انواع نوشیدنی‌ها از جمله چای و قهوه خوشمزه نیز منتظرتان هستند. پرسنل بسیار حرفه‌ای بوده و این رستوران، به دلیل خدمات ارزنده‌اش نیز شهرت دارد. مطمئنا از فضای دنج و دکوراسیون زیبای این مکان، در حین صرف غذا لذت خواهید برد.

آدرس: Akdeniz Blv. No:116, Antalya, Turkey

 

Lara Balık

این رستوران، در میان فضایی سرسبز و زیبا واقع شده و یک محیط بازی و سرگرمی حقیقی را برای کودکان رقم می‌زند. در اینجا غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی سرو می‌شوند و در این میان، هشت پا کبابی و سایر غذاهای دریایی محبوبیت بالایی دارند. در ضمن می‌توانید از طعم دسرهای خوشمزه‌ای نظیر بستنی و لوکوم و انواع نوشیدنی‌ها از جمله قهوه نیز نهایت لذت را ببرید. تلویزیون، صندلی‌های چیده شده در  فضای باز، وای فای و پارکینگ از جمله امکانات این رستوران زیبا به شمار می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی در آنتالیا

آدرس: Tevfik Işık Cd. No:8, Antalya, Turkey

 

Rixy

این رستوران شیک و مدرن، گزینه نیز بسیار مناسبی برای کودکان و والدین است و ضمن ارائه غذاهای مغذی، سالم و خوشمزه، مهمانان کوچک خود را به تنقلات، میوه‌ها و کوکی‌های بسیار لذیذی مهمان می‌کند. بعلاوه بچه‌ها می‌توانند از وسایل بازی و فضایی جالب توجه برای تفریح و سرگرمی برخوردار شوند.

آدرس: Tekirova Beldesi P K 137 Kemer Tekirova, 07995 Antalya 

۱۸ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران