هتل ستاره و Castle in Old Town تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
هتل ستاره و Castle in Old Town تفلیس

اقامت در هتل‌های جادویی و منحصر به فرد برای بسیاری از مسافران اهمیت ویژه‌ای دارد و سعی می‌کنند اگر در مقصد گردشگری‌شان، چنین موقعیتی وجود دارد، آن را از دست ندهند. به گواه سایت Airbnb هتلی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، در میان ۲۰ اقامتگاهی قرار می‌گیرد که همچون قلعه‌های قصه‌های پریان هستند. هتلی فوق‌العاده جذاب که شما می‌توانید برای تور تفلیس آن‌جا را برای اقامت انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا هتل ۵ ستاره  Castle in Old Town را به شما معرفی کنیم.

 

کوتاه درباره Castle in Old Town

Castle in Old Town درست در مرکز شهر تفلیس و آن هم در ۶۰۰ متری میدان آزادی تفلیس واقع شده است و بر خلاف انتظار، در محله‌های قدیمی شهر یا جاهایی که دور از دسترس هستند، قرار نگرفته و اتفاقا اگر برای سفر خود این مکان را جهت اقامت انتخاب کنید، به خوبی به دیدنی‌های شهر و مراکز تفریحی دسترسی خواهید داشت. هتلی که با طراحی زیبای خود، مشتریان زیادی را برای خود جلب کرده و از امکانات بسیار خوبی نیز بهره می‌برد.

بنای قدیمی این هتل با آجرهایی که هنوز حال و هوای گذشته تفلیس را به یاد شما می‌آورد، نمایی جذاب و جالب دارد اما در باطن هتل کاملا یک اقامتگاه لوکس و ۵ ستاره است و  دارای بودن یک استخر روباز و روفتاپ و یک استخر سرپوشیده، کاملا مشخص می‌کند که بنا تا چه حد تغییر پیدا کرده است. از طرفی شما در این هتل از اینترنت بی سیم بسیار پر سرعت و سیستم تهویه هوای مطبوع نیز بهره خواهید برد.

یکی از امتیازات مهم هتل، طراحی داخلی بخش‌های مختلف آن، از جمله اتاق‌هایش است. طراحی هر بخشی از هتل به شکلی هنرمندانه صورت گرفته و در آن از المان‌های کلاسیک گرجی استفاده شده است. از چهلچراغ معروف Castle in Old Town‌ تا دکورهای چوبی و نمایی که برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده، همه چیز زیبا و چشم گیر است.

 

بهترین هتل‌های نزدیک به میدان آزادی تفلیس

اقامتگاه‌های هتل Castle in Old Town

در این هتل نه چندان بزرگ، شما با اقمتگاه‌های متفاوتی از هم طرف هستید که هر کدام اسمی خاص دارند. برای مثال ابتدا از سوییت "پاریس" بگوییم که دکور آن به شکل کلاسیک پاریسی است و نقاشی‌های قرن بیستمی گرجی و نقاشی‌های از هنرمندان جوان فرانسوی بر روی دیورهایش به نمایش در آمده است. در قسمتی، این اقامتگاه مشرف به دیواری متعلق به سال ۱۹۳۷ می‌شود و دو تراس دارد که نمایی از محله‌ی قدیم را برایتان به همراه دارد.

اتاق اسلحه خانه، قدیمی‌ترین بخش از این مجموعه بوده که قسمت‌های زیادی از آن به شکلی که در گذشته بوده بازسازی شده است.  در طراحی این اقامتگاه سعی شده تا راحتی و استفاده از طراحی گرجی بیشتر اهمیت داشته باشد و البته این مکان، ارزان‌ترین اقامتگاه هتل نیز محسوب می‌شود.

اتاق "ویَن" انتخابی دیگر در Castle in Old Town‌ است که شبیه طراحی آن شبیه به کافه‌ای آمریکایی در وین است که "آدولف لوس" دکور آن را حدود یک قرن پیش ساخته است. در این اتاق چندین اثر زیبای نقاشی متعلق به هنرمندان گرجی به نمایش در آمده که همگی مربوط به قرن بیستم میلادی هستند.

تمامی واحدهای این هتل در همین حد منحصر به فرد هستند و ما نیز نمی‌توانیم یک به یک آن‌ها را به شمامعرفی کنیم، اما دو واحد خاص در بخش زیرشیروانی هتل واقع شده که این قسمت از بنا متعلق به قرن ۱۹ میلادی است. "زعفران" و "قدیم" اسم این اتاق‌های زیرشیروانی بوده که هر کدام دکور خاص و متفاوتی دارند و شما به راحتی از آن‌جا به استخر روباز هتل دسترسی خواهید داشت.

 

هتل ۴ ستاره رادیوس (Radius) تفلیس

دیگر نکاتی که درباره هتل Castle in Old Town‌ باید بدانید

متاسفانه با تمام این ویژگی‌های فوق‌العاده، هتل Castle in Old Town‌ کاستی‌های بزرگی نیز دارد که اولین آن‌ها نبود یک رستوران خوب در این فضای جذاب است. هتل صبحانه‌ای عالی و کامل به صورت رایگان برای مهمانانش سرو می‌کند، اما در این بنا خبری از رستوران نیست. در ادامه لیست وار چند نکته مهم که قبل از رزرو هتل باید بانید را به شما گوشزد خواهیم کرد:

  • واحدهای این هتل از ۱۹ تا ۷۰ متر هستند
  • شما می‌توانید حیوانات خانگی هتل را با هماهنگی به آن‌جا ببرید
  • باغ و چند فضای بیرونی دیگر در هتل وجود دارد
  • ‌اتاق‌ها دارای گاو صندوق کوچک در ابعاد لپتاپ هستند

۱۲ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران