بهترین فعالیت‌ها در لژیان بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین فعالیت‌ها در لژیان بالی

تور بالی پر از جاهای دیدنی و بهشتی و شگفت انگیز است که هرگز نمی‌توان همه آن‌ها در سفری یک هفته‌ای، دو هفته‌ای کاوش کرد. این در حالی است که جاهای توریستی‌تر مثل اوبود و کوتا شناخته شده هستند و شلوغی بیشتری به خود می‌بینند دیگر نقاط کم‌تر اسمی از آن‌ها برده می‌شود. یکی از این نقاط لژیان در بالی است که هیچ چیزی کم از زیبایی و امکانات گردشی و تفریحی ندارد. بیایید نگاهی به این منطقه از بالی بیاندازیم.

 

درباره لژیان

لژیان از شمال ساحل کوتا شروع می‌شود در جایی به انتها می‌رسد که ساحل سمینیاک شروع می‌شود. این ساحل که بین تا از معروف‌ترین نقاط ساحلی بالی قرار گرفته جوی تلفیقی از صحنه موج سواری کوتا و جمعیت مهمانی دوست سمینیاک ارائه می‌دهد. این یک مکانی تفریحی و عالی است که می‌توانید در آب‌های شفاف شنا آن کنید و در خیابان‌هایی که بوتیک‌ها و رستوران‌ها را احاطه کرده‌اند به پیاده روی آرام بپردازید. با جوی کم‌ ازدحام‌تر لژیان مکانی عالی برای تفریح و استراحت است.

 

معرفی بهترین ریزورت‌های ساحلی بالی

Waterbom Bali

واتربوم بالی یکی از بهترین پارک‌های آبی بالی است که از مرکز لژیان تنها ۲۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد. درست در امتداد جاده مرکز خرید دیسکاوری در کوتا کارتیکا پلازا ، طیف گسترده‌ای از سرسره‌های آبی و محوطه سرسبز باغ گرمسیری آن را به یک مقصد آخر هفته و تعطیلات محبوب تبدیل کرده است. در این پارک آبی بسیاری از سرسره‌های هیجان انگیز شامل راک ترک، بومرنگ، سوپربول، و سایر سرسره‌های پمپاژ آدرنالین فراهم می‌کند. محوطه سرسبز سایه کافی ایجاد می‌کند، در حالی که غذاخوری‌ها و رستوران‌های روباز واتربوم بالی تنقلات بین‌المللی و اندونزیایی و غذاهای خوشمزه به فروش می‌رسانند.

آدرس: Jalan Kartika Plaza, Tuban, Bali 80361, Indonesia

 

Rip Curl School of Surf

این مدرسه یکی از معروف‌ترین و برترین آموزشگاه‌های تخته سواری در کل آسیا است که در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و دارای شهرت بین‌المللی برای ارائه بهترین خدمات، امکانات و شرایط یادگیری عالی است. این مدرسه دوره‌هایی را در زمینه موج سواری، ویک بورد، بادبادک سواری، موج سواری، دوچرخه سواری و قایقرانی ایستاده ارائه می‌دهد. امواج لژیان به اندازه موج کوتا در جنوب پرجنب و جوش نیست و این شرایط بهتری برای یادگیری شما فراهم می‌کند. پس از حدود ۴ ساعت راهنمایی از تیم مربیان مجرب ریپ کرل، درک روشنی از تکنیک‌ها، فرم و موقعیت روی تخته خواهید داشت. مهم‌تر از همه، شما قادر خواهید بود راه خود را بر روی امواج پیدا کنید. می‌توانید بعد از پایان دوره با تخته‌های نرم سرگرم شوید تا مهارت‌های تازه کسب شده خود را تقویت کنید.

 

موج سواری در بالی، بهشت ورزش‌های آبی

آدرس: Jalan Arjuna, Legian, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Dream Museum Zone (DMZ) Bali

این یک گالری هنری سرگرم کننده است که دارای مجموعه وسیعی از نقاشی‌های دیواری سه بعدی در اندازه واقعی است تا بازدیدکنندگان بتوانند با آن‌ها ژست بگیرند و سرگرم شوند. این گالری مجموعه‌ای از آثار هنری استادانه نقاشی شده را نمایش می‌دهد که هرکدام به عنوان یک پس زمینه تعاملی برای دید موهومی و ترفندهای عکاسی عمل می‌کنند. حدود ۱۲۰ اثر هنری در ۱۴ دسته در ۳ سطح وجود دارد که یک روز کامل از کشف و خلاقیت را ارائه می‌دهند.

آدرس: Jalan Nakula No.33X, Legian, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

ساحل لژیان

ساحل لژیان شامل یک خط ساحلی مرکزی معروف به نام ساحل دبل سیکس است که با ساحل سمینیاک هم مرز است. همچنین این ساحل به اقیانوس آبی نیز نامیده می‌شود که در مقایسه با سواحل مجاور دارای صحنه ای آرام‌تری است و با وسعت شنی که از جالان ملاستی تا جالان ورکودارا امتداد دارد. می‌توانید برای شنا بروید، یا موج سواری کنید، آفتاب بگیرید و مطالعه کنید، بازی کنید یا مسابقات والیبال ساحلی بعد از ظهر و فوتبال غروب‌های را چشمگیر تماشا کنید. این ساحل همچنین یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای مهمانی‌های ساحلی هیجان‌انگیز است که دیجی‌های معروف و گروه‌های زنده در مکان‌هایی مانند Cocoon Beach Club و The Plantation Grill اجرای زنده برگزار می‌کنند.

 

راهنمای آشنایی با بهترین محلات بالی

آدرس: Pantai Legian, Bali, Indonesia

 

5GX Bali Reverse Bungy

اگر از طرفداران بانجی‌های دیوانه‌وار هستید که آدرنالین خونتان را به سقف بچسباند آدرس را درست آمده‌اید. شما به سادگی کمربند ایمنی خود را می‌بندید و شتاب وصف ناپذیری از پرت شدن با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در هوا تجربه می‌کنید.

آدرس: Jalan Raya Legian, Kuta, Badung, Bali, Indonesia

 

ساحل دبل سیکس

این ساحل ۵۰۰ متری به عنوان بخشی از ساحل سمینیاک در نظر گرفته می‌شود. این ساحل شمالی‌ترین نوار ساحل لژیان (اقیانوس آبی) و جنوبی‌ترین ساحل سمینیاک را به هم متصل می‌کند. این ساحل برای ورود عموم آزاد بوده و اگر در یکی از استراحتگاه‌ها یا هتل‌های لژیان اقامت دارید، می‌توانید به سادگی به ساحل بروید. درست در ساحل، رستوران‌هایی را خواهید دید که تمام روز غذا می‌فروشند. هنگام غروب آفتاب ساحل شلوغ‌تر می‌شود و دستفروشان لوازمی مثل چترهای چوبی رنگی، کیف‌های ساحلی و حتی میزهای کوچک را روی ماسه پهن می‌کنند و می‌فروشند.

 

کارناوالی از بازی‌های شاد در شوترز بالی

آدرس: Legian, Jalan Double Six, Seminyak, Kuta, Badung, Bali, Indonesia

 

بازار هنری مرتا نادی

بازار هنر مرتا نادی یکی از خیابان‌های خرید لژیان است که مملو از بوتیک‌های محلی و بازارهای هنری قابل توجه است. تقریبا همه چیز را می‌توانید در اینجا از عینک‌های آفتابی با برند تجاری گرفته تا پیراهن‌ها و لوازم بومی و سنتی و دستاز پیدا کنید. همچنین اقلام صنایع دستی منحصر به فردی وجود دارد که فرصت مناسبی برای خرید سوغاتی فراهم می‌آورد. موقعیت مناسب آن به این معنی است که برای خرید در بازارهای هنری محبوب بالی نیازی به سفر دور از ساحل ندارید. همیشه به یاد داشته باشید که هنگام چانه زنی آرام باشید و چیزهایی را که می‌خواهید بخرید با دقت نگاه کنید، حدود ۷۵ درصد کم‌تر از ارزش پیشنهادی چانه زنی کنید و راه خود را تا رسیدن به قیمتی که مقدور است ادامه دهید.

آدرس: Jalan Melasti No.116, Legian, Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

۰۹ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران