هتل و اسپا ۵ ستاره آلبا در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل و اسپا ۵ ستاره آلبا در باکو

در راستای معرفی برترین هتل‌هایی که در تور باکو می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید، امروز به سراغ یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره رفته‌ایم. یک هتل اسپای بسیار جذاب که در منطقه‌ای نسبتا خوب از شهر واقع شده و می‌تواند اقامتی بسیار عالی را در این سفر برایتان رقم بزند. پس همراه باشید تا کمی از هتل و اسپا ۵ ستاره آلبا در باکو برایتان بگوییم.

 

کوتاه درباره هتل ۵ ستاره آلبا باکو

هتل آلبا باکو هتلی ۵ ستاره است که در ۳ کیلومتری میدان حیدر علیف واقع شده و سرویس‌های مخصوص برای رفتن به جاهای مختلف شهر را در اختیار شما می‌گذارد. هتلی زیبا و شیک که امکاناتی عالی از جمله اینترنت پر سرعت بی‌سیم برای شما تدراک دیده و همچنین شما می‌توانید در مرکز اسپای لاکچری آن استراحت کرده یا در رستوران‌های بسیار خوبش، شامی برای خود سفارش دهید.

اتاق‌های هتل آلبا

اتاق‌های این هتل همگی دارای یک سری امکانات عمومی مناسب برای هتلی ۵ ستاره داشته و منظره‌ای که از پنجره‌شان می‌بینید، نمای شهر خواهد بود. فضای نسبتا بزرگی برای هر واحد در نظر گرفته شده و به غیر از سرویس خواب عالی، یک کمد لباس، میز تحریر، تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق کوچک، چای ساز و قهوه جوش، تهویه هوای مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام خیلی خوب و ... برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

در مجموع سه دسته اتاق در آلبا وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای خود انتخاب کنید. واحدهای استاندارد تک اتاقه با تخت بزرگ، واحدهای تک اتاقه دو تخته و واحدهای دو اتاقه که دو انتخاب اول گنجایش ۲+۱ داشته و دیگری گنجایش سه نفر کامل را دارد. فضای واحدهای تک اتاقه ۱۵ متر بوده و فضای دیگر واحدها ۲۰ متر هستند. در مجموع آلبا جزو هتل‌های پنج ستاره با قیمت نسبتا پایین است و به همین باید انتظاری در همان حد از فضایش داشت، اما از نظر امکانات رفاهی، آلبا فوق‌العاده عالی بوده و یک اقامت ایده‌آل را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

هتل ۵ ستاره و بزرگ رامادا در باکو

خوراکی و نوشیدنی

رستوران بزرگ هتل پنج ستاره آلبا یک سالن بسیار شکیل و زیبا داشته و تراسی بزرگ که می‌توانید در محیط رو باز آن بنشینید و غذای یا نوشیدنی برای خود سفارش دهید. حتی اگر در ایام سرد سال نیز به آلبا بروید، خواهید دید که فضای اصلی رستوران با دیواره‌های شیشه‌ای بزرگش، منظره‌ای عالی را برای شما به همراه خواهد داشت و حتما نیازی به نشستن در تراس ندارید. در این رستوران امکان سفارش انواع غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌هایی از سراسر دنیا را خواهید داشت و غذا نیز با کیفیتی خیلی خوب سرو می‌شود که امتیازات بالای این رستوران نیز به خاطر همین کیفیت عالی‌ست. شما برای صرف صبحانه می‌توانید به این رستوران مراجعه کرده و یا این که صبحانه رایگان خیلی خوب خود را در اتاق تحویل بگیرید.

بار ۲۴ ساعته هتل انواع نوشیدنی‌ها از جمله آبمیوه‌های طبیعی را نیز سرو می‌کند و تنها به دسته‌ای خاص از نوشیدنی‌ها محدود نیست. فضای خوب و شیکی دارد و هر زمان از روز که بخواهید، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کرده و نوشیدنی‌های محبوب خود را سفارش دهید.

مرکز اسپا و سلامتی

یکی از ویژگی‌های جذاب هتل، اسپای فوق‌العاده عالی و شیک آن است که البته استفاده از آن هزینه‌ای اضافی برایتان به همراه خواهد داشت. این مرکز بسیار تمیز و شیک است و فضاهای خصوصی نیز دارد، همچنین می‌توانید انواع ماساژ را نیز درخواست کنید و سرویس‌های پاکسازی پوست یا امثالهم را نیز درخواست نمایید. همچنین در کنار این اسپا یک سالن ورزشی مجهز اما کوچک نیز در نظر گرفته شده تا ورزشکاران، این روزها را نیز برای تندرستی از دست ندهند.

 

بوتیک هتل ۵ ستاره Promenade در باکو

استخر

استخر سرپوشیده‌ی هتل آلبا آنقدرها بزرگ نیست، اما در هر زمان از سال که بخواهید می‌توانید ازش استفاده کنید. استفاده از این استرخ کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت پول اضافی نخواهید داشت.

دیگر نکات مهم درباره هتل ۵ ستاره آلبا باکو:

  • هتل دارای یک حیاط نسبتا کوچک است که در آن مبلمان برای استراحت و صرف چای و نوشیدنی فراهم شده
  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را دارید اما باید از قبل هماهنگ کرده و هزینه‌ی کمی برای آن‌ها پرداخت کنید
  • برنامه‌های تفریحی و شرکت در برنامه‌های شهری از طریق هتل فراهم است که برای هر کدام از آن‌ها هزینه‌ی اضافی درخواست می‌شود
  • فروشگاهی کوچک برای محصولات خوراکی در هتل در نظر گرفته شده
  • هتل دارای پارکینگ است اما ظرفیت محدود دارد
  • امکانات لازم برای افراد با معلولیت جسمی در هتل فراهم شده است

 

هتل ۵ ستاره بیلگه بیچ در باکو

۲۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران