بهترین رستوران های محله نیشانتاشی

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران های محله نیشانتاشی

استانبول شهری بی‌نظیر و به شدت محبوب در ترکیه است که نه تنها به خاطر قرار گرفتن در دو قاره آسیا و اروپا خاص شده است بلکه به خاطر تاریخ و فرهنگ کهن و پر فراز و نسیبش مورد توجه و تحسین قرار دارد. استانبول به عنوان قطب گردشگری تور ترکیه در مقایسه با تهران پایتخت ایران، بسیار وسیع‌تر با جاذبه‌های فراوان و محلات مختلفی است. وقتی صحبت از مد، غذا و فرهنگ به میان می‌آید محله نیشانتاشی در استانبولجایی است که بهترین‌ها را از بین بهترین‌ها پیدا خواهید کرد. منطقه خرید تور استانبول ترکیبی از محله ای را به لوکس‌گرایی و اصالت را ارائه داده و نمونه‌ای عالی از فضای معمولی اروپایی را ارائه می‌دهد.

 

Nisantasi Beymen Brasserie

رستوران و کافه بسیار پر طرفدار دقیقا همان چیزی است که ما از یک رستورانی ترکی در قلب استانبول انتظار داریم. با سایه بانی قرمز و میز و صندلی‌هایی که در امتداد پیاده‌رو چیده شده‌اند شما می‌توانید از منویی با غذاهای بین‌المللی و اروپایی لذت ببرید و یا از منوی بار و کافه انواع دسرها و نوشیدنی‌های فوق‌العاده را سفارش دهید. به علاوه برخی از غذاها و خوراکی‌های گیاهی و بدون گلوتن نیز برای سفارش در دسترس قرار دارند. شما می‌توانید در داخل و یا فضای بیرونی هر جایی خواستید بنشینید و از خوردن سفارشتان لذت ببرید.

 

آدرس: Abdi Ipekci Cad. No: 23/1 Nisantasi Sisli, Istanbul Turkey

Develi Nisantasi

دِوِلی نیشانتاشی رستورانی بسیار زیبا و جذاب با دکوراسیونی تلفیقی و مد روز است. در حالی که پیشخوان و قفسه‌ها چوبی و کلاسیک هستند و با رنگ قهوه تیره احساس دنج و آرامشبخشی دارند لامپ‌های نارنجی و مد روزی که از سقف آویزان هستند در تضادی کامل کننده به کمک دکوراسیون داخلی اینجا رفته است. شما می‌توانید روی یکی از مبل‌ها و صندلی‌های مخملی بنشینید و از منوی آن‌ها غذاهای ترکی و مدیترانه‌های، و همچنین کباب‌های وسوسه‌انگیز و خوشمزه را سفارش دهید. در کنار برخی غذاهای گیاهی و حلال منوی نوشیدنی‌های آن‌ها تکمیل و قابل و توجه است. شما می‌توانید برای ناهار، عصرانه و شام به این رستوران بروید.

 

بهترین هتل‌های محله نیشانتاشی استانبول

آدرس: Abdi Ipekci Caddesi, No:61 Harbiye, Istanbul 34367 Turkey

 

Maada Istanbul Restaurant

اما اگر به جای رستورانی دنج و کم نور از جایی روشن و کاملا مدرن با دکوراسیون مینیمالیستی و پنجره‌های نورگیر خوشتان می‌آید پس این جایی است که باید به آن بروید. میز و صندلی‌های چوبی با رومیزی سفید که در امتداد پنجره رو به دریا واقع شده‌اند توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. آن‌ها با منویی مفصل و اشتهاآور برای ناهار، عصرانه، شام، و شام دیروقت از غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای، یونانی، انواع کباب‌های لذیذ، بار و کافه سفارش دهید و اوقات خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. به علاوه این کافه برای عکاسی و خوراک اینستاگرام هم عالی است.

آدرس: Guzelyali, Sahil Blv No:72 Holiday Inn Tuzla Bay Hotel, Istanbul 34903 Turkey

 

Spago by Wolfgang Puck at The St. Regis Istanbul

هیچ چیزی را نمی‌توان با خوردن غذایی سطح بالا و باکیفیت همراه با منظره بی‌نظیر دریا در استانبول مقایسه کرد. زمانی که هوا خوب و آفتابی است سقف متحرک تراس این رستوران که در هتل سنت ریجس استانبول واقع شده به عقب رانده می‌شود و شما می‌توانید در هوای آزاد از خوردن غذایتان لذت ببرید اما اگر هوا سرد و بارانی باشد سقف تراس کشیده خواهد شد با این همه نمی‌توان جذابیت این رستوران را انکار کرد. شما می‌توانید در اینجا از غذاهای بین‌المللی، اروپایی و غذاهای گیاهی سفارش دهید و از تماشای منظره لذت ببرید. رستوران از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲ صبح میزبان مهمانان است. به علاوه در اینجا کد لباس هم اعمال می‌شود بنابراین دامن تا زانو، کت و شلوار، شلوار و کفش مورد تایید است.

 

معرفی مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

آدرس: Mim Kemal Öke Cad No 35 Nisantasi Sisli, Istanbul 34367 Turkey

 

Garden 1897 Restaurant

گاردن برخلاف رستوران اسپاگو روی زمین و در باغی سرسبز و زیبا و گل کاری شده قرار گرفته است. به خاطر پاندومی کارکنان همگی از ماسک استفاده می‌کنند و میزها ۶ قدم و با رعایت فاصله اجتماعی از هم قرار داده شده‌اند. آن‌ها به خوبی میزها، منو، بشقاب‌ها و قاشق و چنگال‌ها را تمیز می‌کنند و بطری‌های الکل و ضدعفونی کننده را روی میزها قرار می‌دهند. شما می‌توانید با آسودگی از محیط زیبای رستوران استفاده کنید و از منوی آن‌ها غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ترکیبی و کباب‌ها را انتخاب نمایید. به علاوه غذاهای گیاهی نیز سرو می‌شود. این رستوران از صبحانه تا شام برای تمام روز پذیرای مهمانان خود است.

آدرس: Sehit Mehmet Paşa Sokak No:5 Inside Of Garden House Hotel, Istanbul 34122 Turkey

۲۸ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران