گشت و گذار در سواحل سانور بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
گشت و گذار در سواحل سانور بالی

ساحل سانور یکی از اولین مناطق تفریحی در تور بالی بود و از نظر تاریخی غنی است و محیطی آرام دارد. این خطه ساحلی از چندین ساحل تشکیل شده است که در مقایسه با سواحل کوتا یا لژیان نسبتاً آرام هستند. خط ساحلی وسیع Sanur توسط برخی از قدیمی‌ترین هتل‌ها و استراحتگاه‌های بوتیک جزیره مشترک است. همچنین برخی از بهترین کارها در سانور برای کسانی که به دنبال یادگیری فرهنگ منحصر به فرد و چشم‌انداز طبیعی بالی هستند جذاب است. آثار تاریخی شامل موزه لو مایور، کتیبه باستانی و اسرارآمیز بلانجونگ و حتی "شهر ارواح" است که فقط افراد شجاع باید وارد آن شوند.

 

سواحل سانور

خط ساحلی سانور از شمال به جنوب در حدود ۸ کیلومتری، بین مرز ساحلی ناحیه گیانیار و جنگل حرا جنوبی دنپاسار گسترده شده است. شما از چندین سواحل قابل توجه Sanur که با یک مسیر پیاده‌رو به هم متصل شده‌اند لذت خواهید برد. مسیر پیاده روی یک پیست دویدن خوب و مسیرهای دیدنی دوچرخه سواری را در دسترس قرار داده است. با شروع از انتهای جنوبی سواحل سانور بالی شامل ساحل مرتساری، ساحل سماوانگ، پانتای کارنگ، ساحل سگارا آیو و ساحل سیندو می‌شود. سپس مسیر پیاده روی به ساحل گرند بالی، یکی از محبوب‌ترین سواحل جزیره ختم می‌شود.

 

نکاتی برای انتخاب هتل در بالی (بخش اول)

آدرس: Sanur, Pantai Sanur, Bali, Indonesia

 

Bali Seawalker

همانطور که از نام سی‌واکر پیداست به شما امکان می‌دهد در زیر آب قدم بزنید تا صخره‌های زیبا و زندگی دریایی گرمسیری را مشاهده کنید. قایق در فاصله ۵ دقیقه در ساحل لنگر می‌اندازد و از آنجا در حالی که از کلاه ایمنی مخصوص استفاده می‌کنید، از روی نردبان به زیر امواج می‌روید. با راهنمایان معتبر و مجرب که از بالا و پایین بر فعالیت نظارت می‌کنند، می‌توانید به راحتی ۳۰ دقیقه با پای پیاده اقیانوس را کاوش کنید. کودکان ۱۰ ساله و بالاتر می‌توانند از تفریحات دریایی بالی لذت ببرند و هیچ تجربه غواصی یا مهارت شنا لازم نیست.

آدرس: Puri Santrian Hotel, Jalan Cemara No.35, Semawang, Sanur, Bali 80228, Indonesia

 

موزه له مایور

موزه Le Mayeur درست در ساحل اصلی سانور سیندوم، پشت مجموعه‌ای از غرفه‌های هنر و سوغات قرار دارد. این موزه یادبود عمدتا آثار و تاریخ شخصی نقاش آدرین ژان لو مایور دو مرپرس، هنرمند متولد بروکسل که بالی و سواحل سانور او را تحت تاثیر قرار داده بود. ساختمان اصلی موزه، محل زندگی سابق او و همسرش است که با عناصر کلاسیک بالی، دیوارهای سنگی مجسمه شده و کاشی‌های کف قرمز دکور شده است.

 

بهترین ویلاهای کنگو در بالی

آدرس: Jalan Hang Tuah, Sanur Kaja, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali, Indonesia

 

کوسه‌‌های بالی

کوسه‌های بالی یک طرح خصوصی حفاظت از طبیعت با ماموریت نجات کوسه‌های سیاه و سفید در اندونزی است. همچنین به عنوان پروژه جزیره کوسه سرنگان نیز شناخته می‌شود و تورهای گردشی برای طبیعت دوستان در اینجا برگزار می‌شود. مرکز حفاظت با گروه ماهیگیران محلی Kelompok Nelayan Serangan برای ساخت این مهد کودک کوسه‌ای که بیش از دوازده کوسه نابالغ دارد، همکاری کرد. این تورها به شما امکان می‌دهد با این کوسه‌های جوان شنا و غواصی کنید و از جوجه کشی لاک پشت و آکواریوم باغ دریایی دیدن کنید.

آدرس: Jalan Tukad Punggawa No.25, Serangan, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali 80229, Indonesia

 

فستیوال بادبادک بالی

جشنواره سالانه بادبادک‌های بالی در ساحل پادگانگالک واقع در انتهای شمالی سانور برگزار می شود. این یکی از برجسته‌ترین فستیوال‌های بالی قبل از جشنواره هنرهای بالی است. در این روز، هزاران گروه بادبادک سنتی و گروه‌های جوانان را می‌بینید که بادبادک‌های غول پیکر خود را با استفاده از کامیون‌های بزرگ به ساحل منتقل می‌کنند. معمولا بادبادک‌ها دارای بال‌هایی بین ۵ تا ۱۰ متر هستند. دوربین خود را بیاورید تا از آسمان با صدها بادبادک رنگارنگ عکس بگیرد، اگرچه روند برخاستن و فرود به همان اندازه هیجان‌انگیز است و گروه‌ها در دسته‌های مختلف مانور می‌دهند. جشنواره بادبادک‌ها معمولا در فصل باد، بین ماه‌های جولای و آگوست، برگزار می‌شود.

 

۷ غذای خیابانی محلی در بالی

آدرس: Pantai Padang Galak, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali 80223, Indonesia

 

جزیره سرانگان

جزیره سرانگان، واقع در ۱۰ کیلومتری جنوب دنپاسار، به عنوان محل لانه سازی لاک پشت‌های دریایی در بالی عمل می‌کند. این جزیره همچنین محل معبد سرانگان هم هست که در غربی‌ترین لبه آن واقع شده است. سفرهای روزانه به جزیره سرانگان توسط مرکز حفاظت و آموزش لاک پشت‌ها سازماندهی می‌شود، که به شما امکان می‌دهد در تور بالی با گونه‌های در حال انقراض آشنا شوید و بچه‌های لاک پشت را در اقیانوس رها کنید. یک مهد کودک کوسه در Jalan Tukad Punggawa وجود دارد که بیش از دوازده کوسه نابالغ سیاه و کوسه‌های سفید را در خود جای داده است.

آدرس: Serangan Island, Serangan, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali, Indonesia

۱۷ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران