هتل ۵ ستاره و بزرگ رامادا در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل ۵ ستاره و بزرگ رامادا در باکو

هتل رامادا یکی از چندین و چند هتل ۵ ستاره‌ای است که شما در تور باکو می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. هتللی شکیل و بزرگ که تمامی استانداردهای لازم برای یک اقامتگاه ۵ ستاره را دارد و می‌توانید روزهای بسیار خوب را در سفر به پایتخت آذربایجان برایتان رقم بزند. ما در نوشته‌ای که امروز برایتان در نظر گرفته‌ایم، به مرور امکانات و ویژگی‌های این هتل خواهیم پرداخت.

 

کوتاه درباره هتل رامادا باکو

این هتل بزرگ و زیبا با ۷۹ اتاق و سوییت و امکانات رفاهی کامل، مکانی عالی برای سفرهای کاری و تفریحی به باکو محسوب می‌شود. هتلی زیبا با استخری بزرگ و رستوران‌های متعدد که یک اسپا و مرکز سلامت عالی نیز در آن تدارک دیده شده است. رامادا از آن جهت برای سفرهای کاری مناسب است که سالن‌های کنفرانس بسیار خوبی برای جلسات داشته و در منطقه‌ای بسیار خوب نیز واقع شده است. همچنین با داشتن استخر روباز و سرپوشیده و نزدیکی به ساحل، بدون شک برای سفرهای تفریحی، جایی عالی برای اقامت خواهد بود.

رامادا باکو حدودا ۳۵ دقیقه از فرودگاه باکو و تا مرکز شهر حدودا ۱۰ دقیقه فاصله دارد که برای هتلی بزرگ، یک مکان خیلی خوب به حساب می‌آید، زیرا فضای محدود مرکز شهر باکو، وجود چنین هتل‌هایی را خیلی سخت کرده است. همچنین نباید فراموش کرد که رامادا باکو یک هتل ساحلی است و طبیعی‌ست که کمی از مرکز شهر  دور باشد.

اتاق‌ها و سوییت‌های رامادا باکو

همانطور که گفتیم، اتاق‌ها و سوییت‌های هتل رامادا ۷۹ عدد است که شامل ۴۲ اتاق سوپریرو فرنچ، ۲۰ اتاق سوپریور تویین، ۸ سوییت جونیور و ۱ سوییت پرزدنشیال می‌شود. این اتاق‌ها و سوییت‌ها همگی از امکانات کامل رفاهی برخوردار هستند که بعضی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواری‌ای و شبکه‌های ورزشی پخش مسابقات زنده
  • کولر و سیستم تهویه هوای مطبوع
  • گاو صندوق داخل همه‌ی اتاق‌ها
  • اینترنت کابلی و بی سیم رایگان
  • مینی بار
  • دستگاه دم کردن چای و قهوه
  • روم سرویس ۲۴ ساعته

اتاق‌های سوپریور فرنچ ارزان‌ترین انتخاب شما در هتل هستند که ۲۴ متر مربع وسعت داشته و اتاق‌های سوپریور تویین ۳۳ متر مربعی هستند. ۸ سوییت جونیور با طراحی زیبای داخلی، ۵۵ متر مربعی بوده و سوییت منحصر به فرد پرزدنشیال نیز با ۲۶۱ متر مربع وسعت، دو اتاق خواب، مبلمان کامل و ...، بهترین انتخاب شما خواهد بود. همچنین تمامی مهمانان هتل می‌توانند از صبحانه رایگان و بوفه باز هتل، باشگاه ورزشی و استخرهای به رایگان استفاده کنند و تنها بخشی که هزینه‌ی اضافی برای شما خواهد داشت، مرکز اسپاست.

 

هتل ۵ ستاره لوکس JW Marriott Absheron باکو

امکانات تفریحی رامادا باکو

همانطور که قبلا اشاره کردیم، این هتل ۱ استخر بزرگ روباز دارد که در روزهای گرم سال می‌توانید از آن استفاده کنید و یک استخر خیلی خوب سرپوشیده که در تمام طول سال در اختیار شما خواهد بود. البته این تنها بخش‌های تفریحی در هتل نیست و یک ساحل در نزدیکی هتل واقع شده که برای والیبال ساحلی نیز می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. این ساحل اختصاصی امکانات خوبی برای استراحت داشته و فضای آرام و ایده‌آلی دارد که حتما باید از آن استفاده نمایید.

 استخر و محیط بازی مخصوص کودکان در رامادا فراهم شده و شما در ازای پرداخت مبلغی اضافه، می‌توانید زمین تنیس را برای خود کرایه نموده و به بازی بپردازید. همچنین فضای سبز هتل دارای مبلمان ویژه خود استو برای استراحت به آن‌جا نیز می‌توانید مراجعه کنید و اگر دوست داشتید در همان محل نیز امکان سفارش نوشیدنی را خواهید داشت.

غذا و نوشیدنی

در مجموع یک رستوران و دو بار برای این هتل در نظر گرفته شده است. رستوران Ornament تمامی وعده‌های غذایی را در خود سرو می‌کند و منو آن ترکیبی از غذاهای اروپایی است. دو بار مجزا نیز در رامادا وجود دارد که یکی در لابی بوده و دیگری در بخش دیگری از هتل واقع شده است که فضایی فوق‌العاده شیک و جذاب دارد.

 

۵ هتل لوکس نزدیک برج‌های آتش باکو

مرکز اسپا و سلامتی

این مرکز اسپا شیک دارای امکاناتی همچون سونا، حمام ترکی، اتاق‌های VIP همراه با سونا و جکوزی اختصاصی، انواع خدمات از جمله ماساژ‌های مختلف و یک استخر مجزا است. همچنین سالن ورزشی نیز در نزدیکی همین مکان بوده که امکانات خیلی خوبی برای آن‌ها دارد که می‌خواهند در طول سفر نیز ورزش خود را ادامه دهند.

نکات پایانی درباره هتل رامادا باکو

  • اجازه‌ی بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • استفاده از امکانات ساحل کاملا رایگان است
  • در صورت نیاز می‌توانید از پارکینگ مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید

 

معرفی ۷ هتل استخردار باکو

۱۴ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران