کافه‌گردی در سفر به مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
کافه‌گردی در سفر به مسکو

مسکو شهری بی‌نظیر در کشور پهناور روسیه است. سفر به این شهر رویایی به دلیل داشتن تاریخی غنی و جاذبه‌های گردشگری متنوع آرزوی هر گردشگری می‌باشد. اما در این مقاله به جای پرداختن به جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا قصد داریم تا به معرفی بهترین کافه‌های شهر بپردازیم. اگر شما نیز اهل کافه‌گردی هستید و برنامه سفر با تور مسکو را در سر دارید برای آشنایی با بهترین کافه‌های مسکو تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

کافه اسکرمبل (Scramble Café)

یکی از مکان‌های مورد علاقه بومیان و مسافران برای نوشیدن یک فنجان قهوه در شهر مسکو کافه اسکرمبل است. این کافه در حقیقت متعلق به گروه Friends Forever است که چندین کافه دیگر در مسکو دارند. در اینجا می‌توانید بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید. همچنین اگر به دنبال کافه‌ای برای خوردن یک وعده صبحانه به یاد ماندنی هستید رفتن به این مکان را از دست ندهید. ساعات کاری این مکان دنج و آرام از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است. البته در روزهای آخر هفته به دلیل شلوغ بودن کافه بهتر است زودتر به آنجا بروید و یا از قبل میز خود را رزرو کنید.

 

بهترین کافه‌های هنری شهر مسکو

 

کافه آپساید داون کیک (Upside Down Cake Café)

یکی دیگر از بهترین کافه‌های شهر مسکو که می‌توانید صبحانه‌ای لذیذ در آن میل کنید Upside Down Cake Café نام دارد. در این مکان بهترین کاپ کیک‌ها، کیک و تارت‌ها به فروش می‌رساند. همچنین می‌توانید بعد از یک روز گشت و گزار در سطح شهر به این مکان رفته و با غذاهای خوشمزه‌ای مانند ماکارونی، گوشت، ماهی، همبرگر و ... شکم خود را سیر کنید. این کافه دارای چندین شعبه مختلف در شهر مسکو است که یکی از معروف‌ترین شعبه‌های آن  در Prospect Mira قرار دارد. این شعبه در نزدیکی‌های باغ گیاه شناسی شهر قرار دارد که می‌توانید با رفتن به این منطقه از آن نیز دیدن کنید. ساعات کاری Upside Down Cake Café روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۳:۰۰ و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است.

 

کافه پوشکین پاتیسری (Pushkin Patisserie)

اگر به دنبال کافه‌ای مشهور با سبکی کلاسیک در مسکو هستید، کافه Pushkin Patisserie گزینه خوبی برای شما خواهد بود. با وارد شدن به این مکان این حس به شما دست خواهد داد که گویی به زمان گذشته و یکی از خیابان‌های پاریس رفته‌اید. علاوه بر کیک‌ها، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای که در این مکان مزه‌ خواهید کرد سبک معماری و فضای زیبای آن نیز شما را مبهوت خود خواهد کرد. پس حتی اگر به کافه‌گردی علاقه ندارید توصیه می‌کنیم برای نوشیدن یک فنجان چایی هم که شده باشد به این کافه در شهر مسکو بروید و از معماری و فضای جذاب آن دیدن کنید. ساعات کاری این مکان در تمامی ایام هفته از ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است.

 

گشت و گذاری هنرمندانه در سنت‌پترزبورگ

 

کافه لادری (Laduree Café)

کافه لادری یکی دیگر از کافه‌هایی است که رفتن به آن را به عاشقان کافه‌گردی در مسکو پیشنهاد می‌دهیم. این مکان به سبک کافه‌های فرانسوی و دوران لویی چهاردهم طراحی شده و در آن می‌توانید انواع شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های فرانسوی را سفارش دهید. در تمامی روزهای هفته بین ساعات ۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ می‌توانید به این مکان سر بزنید و در آن نوشیدنی خوشمزه‌ای را سفارش دهید.

 

کافه کافی‌مانیا (Coffeemania Café)

کافی‌مانیا یک کافه و رستوران زنجیره‌ای در شهر مسکو است که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد. از جمله مزایای این کافه می‌توان به قرار گرفتن آن در یکی از میدان‌های معروف مسکو اشاره کرد. چرا که در این میدان ساختمان هنرستان مسکو واقع شده است. در این میان نمی‌توان از غذا‌ها، قهوه و کیک و تارت خوشمزه این مجموعه چشم پوشی کرد. نکته قابل توجه اینکه این کافه به صورت ۲۴ ساعته باز بوده و آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

 

کافه گردی در خیابان‌های سنت ‌پترزبورگ

 

کافه دیوید بووی (David Bowie Café)

یکی از کافه‌های محبوب و پرطرفدار بین بومیان و گردشگران در شهر مسکو کافه دیوید بووی نام دارد. این مکان با دکوراسیون خاص خود فضایی دنج و متفاوت را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. با رفتن به این مکان می‌توانید یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌های خود را از کافه‌گردی رقم بزنید. در منو این کافه می‌توانید کروسان‌های فوق العاده خوشمزه را سفارش دهید. ساعات کاری کافه دیوید بووی مسکو در روزهای دوشنبه تا جمعه از ۸:۰۰ الی ۲۱:۰۰ و در سایر روزهای هفته از ۱:۰۰ الی ۲۱:۰۰ است.

 

کافه شاستی (Schastie Café)

نمی‌توان در مورد بهترین کافه‌های مسکو صحبت کرد ولی نامی از کافه شاستی نبرد. این کافه در شهر سنت پترزبورگ نیز دارای شعبه بوده و محبوبیت زیادی بین کافه‌گردان روسیه دارد. علاقه‌مندان به خوردن صبحانه‌ای خوشمزه و یا عصرانه‌ای به یادماندنی همراه با نوشیدنی مورد علاقه خود می‌توانند از این مکان دوست‌ داشتنی دیدن کنند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این کافه می‌توان به چشم‌انداز زیبای آن از شهر مسکو اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰ و روزهای پنج شنبه و جمعه ها از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۳:۰۰ در این کافه حضور داشته باشند.

 

شب‌های کازان را در این ۶ کافه‌ی پرشور به صبح برسانید

۱۶ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران