محبوب‌ترین هتل‌های کیش در سال ۲۰۲۱

جاذبه‌های گردشگری کیش
محبوب‌ترین هتل‌های کیش در سال ۲۰۲۱

کیش، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین جزایر خلیج فارس به شمار می‌آید و سالیان متمادی بعنوان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران در میان مسافران داخلی و خارجی شناخته شده است. این جزیره، جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جای داده و مقاله جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید، اطلاعات جالب توجهی را در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد.

اما در عین حال باید گفت مسافران در کنار گشت و گذار و برخورداری از این دیدنی‌ها، به فضایی امن و راحت برای استراحت و اقامت نیاز دارند و در این راستا اقامتگاه‌های متعددی متناسب با هر سطحی از بودجه در این جزیره زیبا شکل گرفته‌اند. در ادامه، برخی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش از نظر مردم در سال ۲۰۲۱ را معرفی خواهیم کرد تا در برنامه‌ریزی سفر با تور کیش به شما کمک کنیم.

 

هتل داریوش

هتل داریوش کیش در ۳ طبقه که از معماری باشکوهی به سبک تخت جمشید سود برده، مساحتی بالغ بر ۱۲۱،۳۳۰ متر مربع داشته  و ۱۹۰ اتاق راحت و مجهز به کلیه امکانات رفاهی را در خود جای داده است. گفتنی است برخی اتاقها، دارای بالکن هستند و چشم اندازی تماشایی به فضای اطراف دارند.

وای فای رایگان در سراسر ملک، ۳ کافی شاپ و ۳ رستوران که خوراکی‌ها و غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند، استخر، آبگرم، فروشگاه، اتاق بیلیارد، زمین تنیس، خدمات دربانی، پارکینگ اختصاصی، آرایشگاه، مرکز تناسب اندام و خشکشویی، از دیگر امکانات برجسته این هتل ۵ ستاره به شمار می‌آیند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره ترنج کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش، هتل پنج ستاره داریوش

 

سورینت مریم

این هتل ۴ ستاره که در شمار زیباترین هتل‌های کیش است، در سال ۱۳۹۰ در جنوب شرقی جزیره و در حوالی میدان امیرکبیر به روی علاقمندان گشوده شد. این اقامتگاه شیک، ۵۶ اتاق و سوئیت مجهز به انواع امکانات رفاهی را در خود جای داده و از معماری به سبک باروک سود جسته و فضایی اروپایی را به مخاطبان هدیه می‌دهد. ترانسفر رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی، روف رستوران، پارک کودک، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، سالن بدنسازی و زمین تنیس، گیم نت و استخر و سونا از مهمترین امکانات هتل سورینت مریم کیش به یادماندنی به شمار می‌آیند.

آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر، روبروی شهربازی

شایان

هتل شایان کیش در موقعیتی ایده آل در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتلهای ایران با تجهیزات عالی و دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌آید. شما می‌توانید از وای فای رایگان در سراسر ملک استفاده نمایید و خستگی سفر را در اتاق‌هایی زیبا و راحت از تن به در کنید.

تمام ۱۹۱ اتاق دارای حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و سایر امکانات بوده و به شیوه‌ای مدرن و زیبا تزئین شده‌اند و بسیاری از آنها چشم اندازی بی‌نظیر به منظره خلیج فارس دارند. و در عین حال می‌توانید از خدمات تاکسی، صبحانه، رستوران، سالن ورزشی، استخر و سرویس خشکشویی نیز بهره مند شوید.

 

معرفی هتل مارینا پارک کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

 

کوروش

این هتل ۵ ستاره لوکس و ۱۶ طبقه با کلیه امکانات مدرن و جالب توجه از جمله استخر، سونا، رستوران و کافی شاپ، امکانات کرایه خودرو، فروشگاه، سالن بدنسازی و فضای سبز به استقبال مهمانان می‌آید و جالب است بدانید که برای مصرف انرژی از تجهیزات کامل برای بهره‌مندی از انرژی خورشیدی برخوردار است. تمیزی و زیبایی اتاقها و فضای هتل مثال زدنی است و پرسنل نیز بسیار حرفه‌ای هستند.

این هتل در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید و تاکنون بازدیدکنندگان بسیاری را از خدمات خود راضی و خشنود ساخته است. در ضمن اکثر اتاق‌های هتل، رو به منظره دریا گشوده می‌شوند.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

 

فلامینگو

وای فای رایگان، سرویس اتاق، رستوران، سرویس تاکسی و سالن اجتماعات، از جمله امکانات این هتل زیبای ۴ ستاره به شمار می‌آیند که در قلب جزیره کیش در ضلع غربی خلیج واقع شده است. این اقامتگاه بزرگ، مساحتی بالغ بر ۲۷۰۰۰ متر مربع داشته و از فضایی سرسبز و آلاچیق‌ها و آبنماهایی جالب توجه برخوردار است.

گفتنی است هتل فلامینگو کیش در ۵ طبقه، ۲۰۲ اتاق و سوئیت را در خود جای داده و دسترسی آسان به بسیاری از مراکز خرید نظیر مریم، ونوس، زیتون و مروارید و همچنین و سرگرمی در جزیره کیش دارد. جالب است بدانید که این هتل، به شکل دلفین طراحی شده و قدمت آن به سال ۱۳۷۶ باز می‌گردد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا

 

پانوراما

هتل پاناروما کیش در ۱۵ طبقه و نوساز که از ۲۶۷ اتاق و سوئیت بسیار مدرن و زیبا برخوردار است، از سال ۱۳۹۸ در بلوار رودکی پذیرای مهمانان جزیره شد و تا به امروز با وجود نزدیکی به مراکز خرید نظیر زیتون و سارینا ۲، دسترسی آسان به ساحل، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در لابی، استخر و سونا و جکوزی، آتلیه، رستوران و کافی شاپ لحظاتی خوش را برای گردشگران رقم زده است.

در ضمن باید گفت اتاقها همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، آباژور، میز کار، قهوه و چایساز و حمام اختصاصی هستند و بهترین شرایط استراحت و راحتی را برای مسافران خسته از گشت و گذار فراهم می‌کنند.

 

معرفی اولین هتل دریایی ایران در کیش

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی

 

هتل بین‌المللی کیش

و در نهایت از میان محبوب‌ترین هتل‌های کیش در نزد گردشگران، می‌توان به این اقامتگاه زیبا و شیک نیز اشاره کرد. این هتل ۱۳ طبقه که ۳۴۲ اتاق و سوئیت را در دل خود جای داده است، در سال ۱۳۹۶ در حوالی مرکز خرید مریم و ونوس به روی مهمانان جزیره کیش گشوده شد و تاکنون توانسته است با ارائه خدمات استاندارد بین‌المللی، لحظاتی خاطره‌انگیز و زیبا را برای مسافران رقم بزند.

گفتنی است برخی اتاق‌های این اقامتگاه، به منظره دریا دید دارند و مخاطبان را از لذت دیدن اسکله تفریحی کیش و زیبایی‌های خلیج فارس سرشار می‌کنند. در ضمن، قیمتها به نسبت خدمات مناسبند و صبحانه‌ای متنوع نیز در اینجا سرو می‌شود. لابی زیبا، پرسنل حرفه‌ای و صمیمی، امکانات کرایه دوچرخه و فضای بسیار تمیز، از دیگر ویژگی‌های بارز این هتل ۵ ستاره به شمار می‌آیند.

آدرس: جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

۰۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران