آیا تابستان به کیش سفر برویم؟

جاذبه‌های گردشگری کیش
آیا تابستان به کیش سفر برویم؟

با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس افراد بسیاری تصمیم به سفر می‌گیرند. از آنجایی که تور کیش یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی بین ایرانیان است، کسانی که قصد سفر دارند کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. از طرفی دیگر فصل تابستان در کیش بسیار گرم و شرجی بوده و این موضوع سبب تردید در افراد برای داشتن برنامه سفری به کیش می‌شود. اگر شما نیز دوست دارید در فصل تابستان سفر کنید و از طرفی دیگر سفر به کیش را در سر دارید در این مقاله همراه ما باشید. چرا که قصد داریم در مورد سفر به کیش در تابستان و اینکه آیا تابستان زمان مناسبی برای سفر به این جزیره زیبای واقع در جنوب کشور است یا نه صحبت کنیم.

 

سفر به کیش در فصل تابستان

همان طور که گفته شد تابستان فصلی ایده‌آل برای سفر علاقه‌مندان به مسافرت و تفریح است. اما اینکه آیا این فصل برای سفر به کیش نیز زمان مناسبی است یا نه جای سوال دارد. چرا که از نظر شرایط آب و هوایی جزیره کیش تابستان‌هایی گرم و طولانی را تجربه می‌کند. از طرفی دیگر وجود سواحل زیبا گردشگران را برای داشتن سفری به یادماندنی وسوسه می‌کند. بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا تابستان فصل خوبی برای سفر به کیش است یا نه باید جوانب مختلفی را در نظر گرفت. قبل از پاسخ به این سوال سعی کرده‌ایم تا مزایا و معایب سفر به کیش در این فصل را مورد بررسی قرار دهیم تا در نهایت بتوانیم تصمیمی خوب در این باره بگیریم.

 

هزینه سفر به جزیره کیش چه قدر است؟

 

مزایای سفر به کیش در فصل تابستان

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که فصل تابستان نمی‌تواند گزینه مناسبی برای سفر به جزیره کیش باشد. دلیل این دسته از افراد در مرحله اول گرمای شدید و طاقت فرسای کیش است. اما این مورد نمی‌تواند به معنای عدم وجود برخی مزیت‌ها در سفر به کیش در فصل تابستان باشد. از جمله مهم‌ترین نکات مثبت سفر به کیش در تابستان عبارتند از:

  • برگزاری جشنواره‌های شاد تابستانی

مسافران جزیره کیش در فصل تابستان شاهد برگزاری جشنواره‌های تابستانی خواهند بود. این جشنواره‌ها که با هدف جذب بیشتر گردشگران در این فصل از سال برگزار می‌شوند شامل کنسرت خواننده‌های محبوب، اجرای  کمدین‌ها و سیرک‌ها و البته قرعه کشی‌های هیجان انگیز در طول جشنواره می‌باشند.

  • تخفیف‌های ویژه در خرید و تفریح

از دیگر مزیت‌های سفر به کیش در فصل تابستان می‌توان به تخفیف‌های ویژه تابستانی که بر روی اجناس و همچنین تفریحات اعمال می‌شوند، اشاره کرد. در این فصل اغلب مغازه‌های مراکز خرید در کیش اجناس خود را با تخفیف‌های بالایی به فروش می‌رسانند. همچنین می‌توان از تفریحات مخصوص کیش با قیمت‌هایی استثنایی در مقایسه با دیگر فصل‌ها بهره برد.

  • هزینه پایین سفر

از آنجایی که در فصل تابستان تمایل افراد برای سفر به کیش کم می‌شود هزینه پروازها و همچنین رزرو هتل‌ها کاهش شدیدی می‌یابند. به همین دلیل کسانی که دوست دارند با بودجه کم سفری اقتصادی به جزیره کیش داشته باشند می‌توانند در فصل تابستان نسبت به رزرو تور خود اقدام کنند.

 

معایب سفر به کیش در فصل تابستان

بعدداز اینکه با مزایای سفر با تور کیش در فصل تابستان آشنا شدیم نوبت به بررسی معایب سفر در این زمان از سال می‌رسد. در پاسخ به اینکه چه چیزی باعث شده تا علاقه‌مندان سفر به کیش تمایلی به انتخاب تابستان برای مسافرت خود ندارند می‌توان به گرمای شدید هوا اشاره کرد. چرا که در فصل تابستان کیش شاهد هوایی بسیار گرم و شرجی خواهد بود. به طوری که قدم زدن و پیاده‌روی در خیابان‌های جزیره را برای مسافران عملا غیر ممکن می‌کند. البته در تمامی مکان‌های عمومی کیش از کولرهای گازی قوی استفاده می‌شود. در نتیجه می‌توان بدون احساس گرما در این مکان‌ها حضور پیدا کرد و از سفر خود لذت برد.

 

معرفی مراکز تفریحی در سفر با تور کیش

 

کلام آخر

اکنون که با تمامی مزایا و معایب سفر به کیش در فصل تابستان آشنا شدید، می‌توانید بهترین تصمیم را برای خود بگیرید. اصلی‌ترین ایراد سفر به کیش در این فصل سال شرایط آب و هوایی حاکم در آن است. اما در عوض مزایای بسیار زیادی دارد که می‌تواند بسته به سلیقه گردشگران از آن چشم‌پوشی کرد. پس اگر فکر می‌کنید گرمای کیش در مقابل تفریحات متنوع و سرگرم‌کننده و از آن مهم‌تر هزینه پایین سفر در تابستان برای شما قابل چشم‌پوشی است همین حالا برای رزرو تور ایده‌آل خود اقدام کنید.

۳۰ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران